Zanzásítva : Hátsó lengőkarok nem kaphatóak, csak az ebeyen 112ezer forintért (pár), ezért a szilenteket poliuretánra cseréltem, melyet Lengyelországból rendeltem.
Szerencsére van présem, meg volt hozzá egy kis szabadidőm végre.Minden csavar gyönyörűen oldható :)
A két szélső szilent volt nagyon tróger állapotban, de az összeset kicseréltem. Alkytonnal lefestettem a lengőkart, és visszaszereltem. A kerék semmit nem mozdul, frankó lett.
Hátsó kerékagycsapágyak és első fékbetét cseréjét eszközöltem. Pár poliuretán szilent lesz a következő a hátsó futóműben. Március 1-től jön vissza forgalomba :)
Vissza a száraz garázsba!
Megérkezett a 2.5hónapja minden nap várt szárnyam.
Azon nyomban fel is ragasztottam. Gyönyörű!
Felkerültek a téli kerekek. Most már úgy néz ki,mint egy területi képviselős cégautó :D
Utolsó 2 kép a Fiat-om és a Giuliám nyári gurulói. Mókásak így együtt... :D
B oszloptól hátra 15%-os fólia, első szélvédőre napellenző csík 5%-os fóliából.
Szokásos helyen végezték, profin!
Rendeltem egy szett új szőnyeget. Prémium plüss, monocrom design-hoz passzoló színösszeállítás, semmi kék Giulia felirat :) Nem vagyok maradéktalanul elégedett, az anyós oldali szabása nem tökéletes, ezt jelezni fogom a cégnek, mert szerintem másnak is feltűnik. Nyilván nem nagy tragédia, de annyira nem volt olcsó…
Sokat gondolkoztam, kicsit rá is kattantam a témára, hogy minimálisan szeretném rossz időben és rövid utakon (pl munkába) használni a Giuliát.
Így vettem egy téli autót, ami szintén Digó. Seicento Sporting. 1.1 Big block :D
2023 update, azóta volt Mitshubishi, Mini cooper, most pedig Volvo S60 a kiváltó, futkozós autó.