Zanzásítva : Hátsó lengőkarok nem kaphatóak, csak az ebeyen 112ezer forintért (pár), ezért a szilenteket poliuretánra cseréltem, melyet Lengyelországból rendeltem.
Szerencsére van présem, meg volt hozzá egy kis szabadidőm végre.Minden csavar gyönyörűen oldható :)
A két szélső szilent volt nagyon tróger állapotban, de az összeset kicseréltem. Alkytonnal lefestettem a lengőkart, és visszaszereltem. A kerék semmit nem mozdul, frankó lett.
Hátsó kerékagycsapágyak és első fékbetét cseréjét eszközöltem. Pár poliuretán szilent lesz a következő a hátsó futóműben. Március 1-től jön vissza forgalomba :)
Vissza a száraz garázsba!
Megérkezett a 2.5hónapja minden nap várt szárnyam.
Azon nyomban fel is ragasztottam. Gyönyörű!
Felkerültek a téli kerekek. Most már úgy néz ki,mint egy területi képviselős cégautó :D
Utolsó 2 kép a Fiat-om és a Giuliám nyári gurulói. Mókásak így együtt... :D
B oszloptól hátra 15%-os fólia, első szélvédőre napellenző csík 5%-os fóliából.
Szokásos helyen végezték, profin!
Rendeltem egy szett új szőnyeget. Prémium plüss, monocrom design-hoz passzoló színösszeállítás, semmi kék Giulia felirat :) Nem vagyok maradéktalanul elégedett, az anyós oldali szabása nem tökéletes, ezt jelezni fogom a cégnek, mert szerintem másnak is feltűnik. Nyilván nem nagy tragédia, de annyira nem volt olcsó…
Sokat gondolkoztam, kicsit rá is kattantam a témára, hogy minimálisan szeretném rossz időben és rövid utakon (pl munkába) használni a Giuliát.
Így vettem egy téli autót, ami szintén Digó. Seicento Sporting. 1.1 Big block :D
2023 update, azóta volt Mitshubishi, Mini cooper, most pedig Volvo S60 a kiváltó, futkozós autó.
Mikor valamelyik Alfacityn Ákos megmutatta, hogy milyen wartburg hangon szól a csomagtér ajtó előszőr sírtunk a nevetéstől, majd belegondolva inkább elszomorító.
Nagyon nem kéne ilyen hangot kiadnia, akkor tudtam ,ha lesz Giuliám, elsők között fogom ezt orvosolni, amit a gyár nem tudott kispórolt.
Lebontottam a kárpitot, 1tábla 50x50-es zajcsillapító lapot beleszabtam, kárpit vissza, készen vagyunk. 15perc munka, ég és föld a különbség, össze sem lehet hasonlítani. Nincs többé kongás, és wartburg hang.
A csoportban van aki megnézte, az övé nem ad ki ilyen hangot, az 2019-es évjárat, lehet rájöttek ,hogy eléggé színvonal alatti volt kongásgátló nélkül.
Átpolíroztam.
Elképesztően szép ez a szín :)
Készült róla videó is.
Banyai's Garage post, video
Lefényeztem a féknyergeket, mert az előző tulaj ,hát, hogy is mondjam... Nem végzett túl jó munkát :D Kimaszkolta az Alfa feliratot, majd körülötte pirosra fújta... Szerintem így kell kb. kinézzen. 2K epoxy, GTV sárgametál bázis, 2K lakk.
Elkelt, bár árulva sem volt.
Már kétszer is kaptam vételi ajánlatot mástól, akkor nem szerettem volna eladni, elégedett voltam vele miután rendbe raktam az egészet. Tegnap egy barátom keresett meg vele, hogy megvenné. Elgondolkoztam, és engedtem a csábításnak egy éjszaka után. Drága feleségem Réku is támogatott a döntésben . Ma nála a kulcs, nálam pedig az utód! :)
Néhány kép búcsúzónak , utolsó pedig az utóddal :)
7hónapig birtokoltam és 15.000km-t tettem meg. Megjártam vele Romániát, Szlovéniát, OIaszországot , teljesen hibamentesen. :)