Baromi szarul nézett ki elöl nyomtáv nélkül, azt már az előző blogpostban is kifejtettem, és említettem, hogy szeretnék előre is egy párt, és csak aluminium jöhet szóba.
Felkerült az adok-veszekbe egy pár 25mm-es jó áron, csavarokkal, 3percet volt fent a hírdetés, lecsaptam rá gyorsan.
Na ,de a dolog nem ennyire egyszerű. A GT hátsó nyomtávok kerültek előre, a GTV hátsó nyomtávja GT-re hátra, az újonnan vásárolt pedig a GTV-re hátra, mert ott -sem- voltam megelégedve a nyomtávval, de így szerintem elég baba mindkét autóm. A 147-esünkön elég jól áll a Q2 felni nyomtáv nékül, itt látszik ,hogy mennyivel szélesebb a GT....
Nyári le, téli fel. Gumik leápolva, autó lemosva.
Az első nyomtávokat fel kellett használnom a GTV-hez, igy kicsit bénán néz ki az első tengely, de majd szerzek előre egy szett 15mm-es (20mm is szóba jöhet) nyomtávot. Csak aluminium érdekel...
Ha valakinek lenne csavarokkal, meg is kereshet vele.
Update: Vásároltam.
Viszont a 147 Q2 felni, ami amúgy keskeny, 7" ET40.5, felmegy a nagyfékre. :) Talán ez az egyetlen 7" széles felni ,ami elfér.
Megkapta a szokásos tél elötti polír (Koch Chemie) és wax (Meguiars carnuba gold) védelmet. Illetve a bose rendszerbe beépítettem csipogókat, mivel azok nincsenek benne.
Sem a 10.000km-t, sem az 1 évet nem értük el (7850km, 10hónap) azért ledobtam belőle, egy ideje polcon vannak a hozzávalók . :)
274.722km
Télre elrakva, forgalomból ideiglenesen kivonva.
Utolsó gurulás szép környezetben szép képeket készítve :)
Nagyjából 3000km-t mentem vele idén.
Zárhíd burkolat ez talán...?!
Mindegy is, kezelésbe vettem,mert eddig nem volt hozzá kedvem.
Eléggé oxidos volt, pattogott le a festék róla, jó ronda volt, valaki már kókányolgatta. Elötte képem nincs. Fémig kellett túrnom az egészet, 2óra vakarás után nyilván főként magamat szidtam ,hogy minek kezdtem ebbe bele :) Cink alapozó után mattfekete lett, és visszaszereltem.
Győrből hazafelé egy hanyag útépítésnek köszönhetően a koptatóm ha jól számolom ötödszörre tört el, így vélhetően végleg lekerült. Vásároltam 4db Eibach ültetőrugót, ami -30mm-t ültet. Vizsgabázis feketére lettek fújva ( :D ) ,és azok kerültek a -45mm-es Eibach-ok helyére. A régi rugóm eladtam.
A szerelést Totokid barátommal végeztük. Mivel minden zsírral lett összerakva, így gyönyörűen szét is jött, és zsírral is raktunk össze mindent. :)
1-2 indítással ezelött már furcsa volt,hogy nem az igazi, rá is aggattam a töltőre,de tegnap reggel nem indult el. Rendeltem egy új akksit.
Műszaki pipa, és ha már műszakira ment, lett egy új adatlap kiállítva amivel a színét áttudtam íratni sárgára. Nyilván nem ment ez sem egyszerűen, nem szeretek "magyarországozni" ,de ez tényleg egy vicc. Első körben szerintük ez egy Alfa Spider, majd mikor visszamegyek,hogy ez nem kabrió, akkor még nekik áll feljebb,hogy megmozduljanak és kijavítsák a rendszerbe.
Nagy nehezen lett új forgalmi is, és a vizsga :
2022.09.11-ig érvényes.
Nem találtam gyárit, így legyártottam magamnak, vélhetően így tartósabb is lesz.
A gyárik állandóan szétakadtak, kikopott a gömbfejük az évek során.
Elöl, hátul kicseréltem.
3
470
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- GT coupé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Erőforrás alternativák
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...