Olajcsere Total Racing 10w50, friss műszaki, friss 100-as benzin. Vissza a garázsba :D
Olajcsere : 163700-nál.
5 éve van meg, 9000km-t raktam bele, ezalatt 4x cseréltem olajat :D
Elkelt. Nem is volt eladó, elégedett voltam vele, nagyon szerettem.
Nagyon extrás, marha erős, keveset fogyasztó kocsi. Meg azért nagyképűség nélkül elég jól sikerült az összkép :D
Az ültetés miatt kicsit macerásabb, de az évek alatt azért ezt megszoktam.
Egy barátom autót keresett, és végül megvette tőlem. Vicces, mert az előző 3 autóm is így kelt el. :D
Hogy mi lesz helyette a munkás, cipekedős, azt nem tudom fixen, vannak gondolataim, valószínű 10év után letérek egy kicsit az olasz autók útjáról :)
Olyan projectben vagyunk, hohgy jó nagy cuccolós verda kell, lehetőleg vonóhoroggal . (Mitsubishi Lancer IX Wagon) Azért látszik itt is,hogy picit ritkább autót keresgépek, nem egy passatot....
4hónapot volt meg és 2300km-t tettem meg vele.
update: Lancer lett.
Az O.Z-k kaptak vadi új kupakokat, szálcsiszolt alumínium.
Kissé megkoptak már, volt ami törött, és 1 hiányzott. Felnikupakok árát az eladó állta.
Illetve a szivargyujtót kidobtam a kukába és kapott egy dupla USB töltőt, Volt mérővel.
Gyári csatlakozóval ment össze, csak a kábelt kell a csatiban átvariálni.
Olyan “csokis” megoldásokat láttam a csoportokba, hogy ajaj….
Megvételi utáni olajcsere.
Selenia 5W40, 272.000km-nél.
Megvettem, csiszoltam, szétszedtem, fényeztem, összeraktam, políroztam, használom.
Nyilván ilyen könnyen ment ,mint itt leírtam ... :D Teljes színmódosítás, új felnik stb stb ... Ilyen lett a futkozós.
Bányai’s Garage Post-ban részletesebben :)
Átnéztem a tenni valókat rajta.
Mivel annyira hirtelen jött a vétel mind nekem ,mind az eladónak ,hogy csak na ,ezért most nem volt idő betervezve az autóra, így nem fog olyan gyorsan menni ,mint ahogy akarnám :)
Első körben lekapartam az összes matricát, alaposan kiporszívóztam, lemostam a motort, kicseréltem a teljesen lekopott emblémákat elöl-hátul, és a felnikben is, meg egy fényszóró polírt iktattam be.
Feltártam ,hol kell majd minimálisan lakatolni ,és elkezdtem keresni másik géptetőt. Ezt elverte a jég, semmi értelme kínlódni vele. Hét vége fele elindul a lakatos munka, aztán szépen sorban :) Jó kis projectnek ígérkezik :D
2024.06.30-ig jók vagyunk megint.
Vissza a garázsba. :)
Elöl tárcsa csere, betétet is vettem, de az nem volt jó az autóhoz, hurrá.
Ami benne volt még eleg jó, kb. 60% így vissza ment.
Hátul a tárcsa újszerű, oda új betétet kapott.
201k
Első tárcsa, hátsó betét Febi, első fékbetét Ferodo (lett volna)
Jó lenne tudni miért forgatja mostanában a képeket össze-vissza az oldal.
Tegnap elértük a 200ezret, ezért ma lecseréltem az olajat, szűrőket. Gyárit vettem, Selenia 0w20
Átcseréltem a nyári kerekekre (Giulia Q), kitakarítottam a küszöbök belsejét, és megigazítottam a dobbetéteket, mert elég furán álltak. Főként csak hosszabb utakra használom, kirándulási és üzleti célra, rövid távra vannak egyéb autók. Parádésan jól fogyaszt hosszú úton :)