Piritu - 1.000.000 - főkép

- tankolások száma: 153
- km óra állás: 124088 km
- össz. menetidő: 1.685,60 óra (70,23 nap!)
- átlagsebesség: 74 km/ó
- tankolt üzemanyag: 7.400,54 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,92 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 21,79 Ft/km
- életkor: 960 nap
- átlagos napi futás: 129,26 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,32 %

 

A hibaüzenet kiolvasásakor érdekes dolgot találtam:
Mûkôdési idô: 103749 Min
A tankolás táblázatomba írom a comp adatait. Aszerint 1.673,97 órát ment a kocsi, ami 100.438 perc.
3% az eltérés :-)

 
>> EseményAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2018-07-11

Ma reggel Br-re indultunk. Kb. 15 km után közölte velem a kijelző, hogy vizsgáltassam meg a motort, mert baj van. Mellesleg le is állt.
Mindezt szakadó esőben.
Próbáltam újra indítani, de a sárga tengeralattjáró visszajött és erős gázolaj szag kezdett lenni.
A motorháztetőt felnyitva egyszerre feltűnt, hogy a gázolaj szűrő csatlakozása leugrott.
Visszapattintottam, innentől újra dolgoztak a harkályok. A tengeralattjáró maradt és még további infóként megtudtam a kijelzőről hogy a start/stop nem áll rendelkezésre.
Visszafordultunk és itthon kiolvastam:
1: P0094 - Üzema. nyomás (szabályozó a nagynyom. sziv. bemenetén)
Aha, szóval lecsúszott csatlakozóval kevés a nyomás. Töröltem, azóta megtettünk bő 400 km-t.
Már csak a motorteret kellene kitakarítani...


READING ERROR CODES:
1: P0094 - Üzema. nyomás (szabályozó a nagynyom. sziv. bemenetén)
ERROR DETAILS:
Mûkôdési idô: 103749 Min
Motor fordulatszám : 1441 rpm
Vízhômérséklet: 87,56 °C
Akkumulátor feszültség : 14,400 V
Teljes gázolaj menny.: 24,480 mm³/i
Mért levegô mennyiség: -200,0 mg/i
Atmoszférikus nyomás : -30975 mBar
Mért turbónyomás: -31682 mBar
Mért turbó állás: -17,20 mm
Mért EGR állás: 103,27 mm
Fojtószelep el.szelep. nyitás: 9,64 %
Mért gázolaj nyomás: 171,40 bar
Levegõhõmérs. (turbó): 323,58 °C
Levegõhõmérs. (légmenny. mérõ): 213,52 °C
Izzítógyertya vezérlés: 85,55 %

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-07-07

- 2 Pók
- 2 fülig érő szájú tulaj
- 4 ajtó
- 8 henger
- 16 gyertya
- 32 szelep
- 300 LE
- 220 liter csomagtér
:-)

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-07-03

A többi kép...

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-07-03

22 magassági pontot gyűjtöttünk be PHuBi-val:
0018 Cime de la Bonette 2 802 m
0019 Col de l’Iseran 2 770 m
0025 Col de la Bonette 2 715 m
0027 Restefond-Pass 2 680 m
0033 Col du Galibier 2 642 m
0038 Refuge du Galiber 2 556 m
0041 Granges-Pass 2 513 m
0060 Col d'Izoard 2 360 m
0064 Val d'isiére La Signal 2 330 m
0083 Platriere-Pass 2 220 m
0099 Col de Vars 2 109 m
0110 Col du Lautaret 2 058 m
0168 Col de Montgenèvre 1 854 m
0205 Col de Madeleine 1 746 m
0250 Col du Télégraphe 1 566 m
0265 Kartitscher Sattel 1 530 m
0270 Col de la Forclaz 1 527 m
0284 Col des Montets 1 461 m
0351 Grand Montets induló állomás 1 235 m
0493 Rengg 959 m
0673 Chillon vára 373 m
0679 Passo S. Giovanni 287 m

További ötöt nélküle:
0006 Les Grands Montets 3 275m
0040 Brévent 2 525m
0113 Brévent 2 053m
0142 Lognan 1 970m
0198 Monte Baldo 1 760m

(Az első szám a listámban elfoglalt helyet jelenti.)

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-07-03

Km óra állás: 64.788 km
Együtt megtett út: 9.288 km
Együtt töltött idő: 326 nap
Tankolt üzemanyag: 789,43 liter (ebből 57,36 liter a vásárláskori teletank)
Átlagfogyasztás: 7,88 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 31,95 Ft/km
Napi átlagos futás: 28,49 km/nap
Összes költség: 312,52 Ft/ km

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-07-03

- 8 ország (H - A - D - FL - CH - F - MC - I)
- Cime de la Bonette - 2.802 m
- sok-sok hágó
- 3.232 km
- 262,57 liter E95

PHuBi zokszó nélkül teljesítette, de valami nem stimmel. Egyre jobban fogyasztja az olajat. Összesen 1,6 liter fogyott el.
Részletek később,,,

 
>> AutóápolásAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-06-20

Nekiláttam a végső teendőknek:
- olajszint ellenőrzés, maxra töltés,
- szervóolaj (maxon),
- fékolaj maxra töltés,
- ablakmosó teletöltés,
- szerszámok bekészítése az akku elé,
- tűzoltó készülék bekészítése (olaszban kötelező),
- defektjavító kompresszorának kipróbálása (ok, még sose lehetett bekapcsolva),
- tartalék motorolaj berakása a szervószivattyú mellé,
- akkusaruk után húzása,
- fekete váltógomb visszarakása,
- rádió SD kártya + USB feltöltése zenével, kabaréval,
- izzókészlet ellenőrzése,
- két fényvisszaverő mellény bekészítése
- a váltógombot visszacseréltem a feketére.

update holnap:
- kocsimosás,
- kerékpumpálás,
- tankolás,
- ablakpucolás,
- műanyagápolás,
- porszívózás,
- szőnyegtisztítás.
Nagyjából ennyi.
Bepakolás holnap.

 
>> EgyébAlfa Spider / GTV 2.0 TS PHuBi // 2018-06-18

Találtam helyben futóművest aki a hátsó részt is tudja állítani.
Egyedül a bal hátsó kerék dőlése maradt kicsit határin kívül, de azt nem is lehet állítani.
Kormány egyenes, autó nem húz semerre, könnyen gurul.
Lassan indulhatunk....