Kicsit elhúzodott az idei GTV szezonkezdés.
Úgy kezdődött a dolog, hogy volt a motorháztetőn néhány hajszálrepedés. Mivel a fekete kocsin egyből világított a világos színű szórógitt nagyon bántotta a szemem.
Nem akartam javítgatni, ezért jobbnak láttam venni egy jó állapotú mocitetőt. (Aztán ebből végül egy komplett bontani való kocsi lett)
Szóval morotháztető lefest. Ha már festés, akkor pocsoljuk meg az első lökhárítót is.
Kész lett, összerak, polír és itt állunk.
Gyorsan mentem is vele egy gyors karikát a városban.
Megunhatatlan! :-)
km állás:113.408km



Egy "szép" napon történt, hogy megláttam a kocsim alatt egy olajtócsát. Először arra gondoltam, hogy biztos olyan helyre álltam, ahol előttem egy lelakott autó maga alá folyatta az olajat. Aztán ahogy teltek a napok rá kellett jönnöm, hogy az én lelakott autómból folyik az olaj.
Elvittem a szerelő bácsihoz, aki megállapította, hogy cserés a kormánymű. :-(
Beszerezte a bontottat 5000-ért, kicserélte, elvittem futóműállításra a kocsit és jobb mint régen.
km állás: 185.487km

A donor GTV-be a belső oszlop takarók szép fekete bőrrel voltak bevonva. Az én kocsimban ezek világosszürke szövettel, amik elég koszosak is voltak. Nem is kellett több. Tetőkárpit, oszloptakarók lebontani, a saját tetőkárpitomat elvittem a kárpitos ismerőshöz, aki újraburkolta. Ezután mindent visszaraktam és kész :-)
Extraként a csomagtartóba és kicseréltem a donorban lelt sötét szövetet az enyémmel. Szerintem sokkal szebb, sportosabb lett a beltér.





Indulás a V6 felé vezető úton.
Az első lépés igen kicsi. Belefaragtam az első lökösömbe a két kis plusz elemet, amiben a V6 és a TS eleje különbözik.
A motorháztetőmet fényzeni kell így megy vele a lökhárító is. Már alig várom hogy kész legyen. :-)





Kellett egy pár alkatrész a saját kocsimhoz. Jobbnak láttam venni egy "egyben lévő" autót, mint alkatrészeket venni a bontóban egyesével. Az már csak hab a tortán hogy a kiszemelt donorban egy 3.0 V6 24V Busso motor csücsült az amúgy 98e KM-t megtett kaszniban. Megmentem belőle amit csak tudok és idővel belefaragjuk a 2.0TS helyére a szörnyet.
Ha bárkinek GTV alkatrészre van szüksége keressen, hátha találok :-) :-) :-)


Valami kezdődik.
Sikerült vennem egész jó áron egy bontószökevényt. A lényeg a 3.0 V6 24V Busso. Amint időm (pénz) engedi, elkezdődik a motor felújítása és egyszer majd bekerül a 2.0 helyére.
És nem utolsó sorban szükségem volt egy motorháztetőre, mert az enyémet sajnos javították régebben és itt-ott meg volt repedve rajta a gitt és nem akartam azt javítgatni.
Ugyaitt GTV alkatrészek eladók!!!! :-)




Nem működött a kocsiba a távirányító. A központi zár kulccsal jó, de a gombra nem reagált semmit. Első körben szétszedtem a kulcsot és megnéztem, hogy látok-e valami rendellenességet. Semmi.
Jobbnak gondoltam rendelni egy utólagos vezérlő egységet külön távirányítóval. Meg is tettem a kedves kínaiaktól 8,59$-ért.
Amint megjött rákötöttem a kocsi gyári központi zár vezérlőjére és tessék! :-) Működik! :-D


A csúnya kopott jel helyére kapott szép új kínait :-)
Illetve nem működött a hűtő ventillátornak az egyes fokozata. Az előtét ellenállásnál teljesen el voltak oxidálódva a vezetékek. Egy kis csiszolás és már működik is. :-)


Folytatódik a karbantartás project.
Kicseréltük a benzinszivattyút, mert nem tett neki jót a több mint 1éves állás. Ugyanez volt a termosztáttal is. Szintén cserélve lett.
Végre van fűtés az autóban és hangtalanul ér el a motorba a benzin :-)
Km állás: 184.710km
Újabb 2 év.
Műszaki előtt cserélni kellett a két kézifék kötelet, mert be volt rohadva. Ezen kívül minden OK.
km állás: 202.350km