14 éves voltam mikor először láttam GTV-t testközelből. Akkor még elérhetetlen álomnak tűnt számomra. Eddig kellett várni, hogy elmenjen az eszem. Nézegettem 3.0 V6-ot 2.0 V6 turbót, de elég gyenge a hazai felhozatal a használt autó piacon ezekből a modellekből. Aztán megláttam Őt. Fényképeken tetszett, igaz hogy nem V6, de adtam neki egy esélyt, győzött a józanabbik ész. Elmentünk megnézni. Mikor megpillantottam már tudtam hogy GTV tulaj vagyok. Körbejártuk, alánéztünk, kipróbáltuk, megalkudtunk és kezdődhet a hátralévő közös életünk. Ennek a kis autónak 14 évet kellet várni, hogy rám találjon. Gyerekkori álmom vált valóra.
km állás: 102.059km
Egy régebbi tulaj.
A mai nappal új gazdára talált szeretett kis autóm. 4évet, 1hónapot, 16napot és 27.137km-t voltunk együtt. Meghirdettem, vártam, vártam, egy-két komolytalan érdeklődőn kívül nem volt sok jelentkező. Aztán egy napon csörgött a telefonom. Eljöttek, megnézték, megegyeztünk, elvitték. Remélem az új tulajnak is annyi örömöt fog szerezni és annyira szeretni fogják mint én. :-( :-(
Km állás: 218.181km
Mióta nem használom a kocsit télen és nem cserélgetem a téli-nyári kerekeket nem is figyeltem a fékek kopását.
Az történt, hogy nyaralni mentünk a Balatonhoz és odafelé úton iszonyú fémes hangra lettem figyelmes. Elkopott az egyik hátsó fékbetét. :-(
Amint hazaértünk vásárlás, csere, boldogság.
km állás: 218.100
Igazából a réginek se volt sok baja, csak egy kicsit használt volt, a pótkulcson meg nincsenek nyomógombok. Úgyhogy e-bay-eztem egyet. Nagyon jó minőségű, szép. Az elektronikát, a kulcsszárat és az immo chippet átraktam és kész. Van egy új kulcs .-)
Ha a 156 kapott ilyet akkor a kistestvér se maradjon ki a sorból. A beszerelés itt sem jelentett gondot, nagyon egyszerűen ment.
A múltkoriban láttam itt az Amore-n egy szépen kivitelezett megoldást, miként lehet kiváltani a szivargyújtót USB csatlakozóvá. Mivel nem dohányzom és már untam hogy nem találok olyan átalakítót ami nem esik ki a helyéről, rendeltem a sárga testvérektől egy ilyen ketyerét. Nagyon egyszerű volt kicserélni, minimális farigcsálás kellett csak. Még a csatlakozók is jók voltak, úgyhogy bármikor visszaállítható a gyári állapot.
Kapott a kocsi két szép új emblémát. A régiekkel se volt baj, de haladunk a korral :-)
km állás: 217.000km
Ismét eljöt az ideje, hogy felkerüljenek a nyári kerekek.
Arra lettem figyelmes, hogy hidegbe reggeli indításkor nem úgy jár a motor, ahogy azt megszoktam. Nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, ráfogtam a hidegre. De ahogy bejöttek a jobb idők ugyanúgy egyenetlenül járt a motor, mint korábban. Sőt már nem csak hidegen. Elvittem hát a szerelőhöz. Megállapították hogy az egyik porlasztó lesz a ludas. Intéztem egy bontottat, merthogy nem igazán típushiba az 1.9 JTD-nél. Gondoltam adok egy esélyt. Szerencsére cserekor sikerült a leszorító tőcsavart beletörni. Csak gyáriba lehet rendelni kemény 290Ft/db áron :-) Megrendeltem, megérkezett, kicseréltük. Minden jó!
1 év, közel 10.000km.
- Olajszűrő
- Olaj Mobil 1 NewLife 0W-40
- Levegőszűrő
- Gázolajszűrő
km állás: 178.793km