Vettem habos klímatisztító spray-t, mert elég cudar szaga volt a klímának. Pollenszűrő kivesz, cucc befúj, vár, vár, klíma beindít és kész :-)
Most egész friss illat lett a kocsiba. Remélem jó sokáig így marad.
Még el kell vinni a szerelőmhöz a kocsit ellenőrizni a gázszintet, mert szerintem nem fúj olyan hideg levegőt, mint régebben.
Km állás: 182.796km
Cseréltünk egy stabilizátor pálcát a jobb első keréknél. Halkabb lett a kopogás, de sajnos nem szűnt meg :-(
Keressük tovább a hibát. Én a stabilizátor rúd szilentjeire tippelek, de azt a két kis gumidarabot nem egyszerű kicserélni.
Km állás: 182.752km
Ma végre sikerült átíratni a kocsit! Az eredetvizsgát már régen megcsináltattam, de utána mikor bementem a kormányablakba közölték velem, hogy hiába van itt minden irata a kocsinak (törzskönyv, forgalmi, biztosítás, eredetvizsga) mégsem tudják átírni. Mivel a régi tulaj hitelre vette anno, és bár igaz hogy a hitel régen ki van fizetve (hiszen ott a törzskönyv) kell kérnie a hitelintézettől egy igazolást (2300Ft) hogy valóban törlesztette és ezzel a papírral kell bemenni az okmányirodába. Ez múlt héten hétfőn történt. Telefonáltam a régi tulajnak, hogy mi a probléma. Intézkedett, megkapta a papírt a banktól. Ma telefonált hogy elintézte, mehetek átíratni.
Led került az első helyzetjelzőbe, rendszám világításba, a tolatólámpába, a csomagtér világításba, a kilépőfényekbe, az utastér világításba és a kesztyűtartó világításba.
Nagyon szép és erős fényük van. Sokkal modernebb hatást kelt a beltér, mint a hagyományos halogén izzóval.
Kicseréltem a tompított fényszóró izzóit. Szép kékes fehér fénye van. Majd sötétbe kiderül hogy vizsgázik.
Kellett egy kis csicsa a kocsira. Aliexpress-ről rendeltem alfás szelepsapkát és quadrifoglio emblémát. Szerintem jól áll.
Az oldalsó indexet lefestettem lámpasötétítő spray-el, mert teljesen megvolt sárgulva a búrája. Annyira nem tetszik, de mindenképp jobb mint előtte. Jó lenne szerezni gyári kinézetű füstszínűt.
Kapott az autó a kalaptartóba 2 új hangszórót, mert a gyárinak ki volt szakadva a membránja. A hangszóró és a féklámpa takarón a szövet nem kicsit volt megfakulva. Szürke volt, csak az oldalán látszott ahol nem ért a napfény, hogy ennek bizony feketének kellene lenni. Volt még itthon fekete fújós festékem, hát adtam nekik. Szépek lettek.
Ma megejtettem az eredetvizsgát. Illetve Cs.Roberto cartárstól beszereztem egy szebb váltógombot.
Majd otthon volt egy kis időm így kiüregvédőztem az összes ajtót. Az anyós oldaliba meglepetést is találtam 2db autómosó szivacs személyében. Szerintem nem gyári tartozék :-) Még jó hogy nem cigit csempésztek benne.
Kevés fejtér, nincs csomagtér, kemény futómű, a hátsó ülésről ne is beszéljünk... IMÁDOM!!!!
Viccet félretéve. Lesz vele munka míg olyan állapotba hozom, amilyen nekem megfelel.
- Sofőr ajtóba valami zörög ✓
(update 2016.07.26: Megszüntettem a zörgést. Az ablakemelő motor rugója zörgött ahogy hozzáért az ajtó lemezéhez. Rosszul volt visszatéve. Az előző tulaj mondta, hogy nemrég cserélték a motort, mert a régi tönkrement. Ha már leszedtem az ajtókárpitot kifújtam üregvédővel az ajtó alját.)
- Hamust nem lehet normálisan bezárni ✓
(Ezt már orvosoltam, arrébb tettem néhány foggal a tető fogaskerekét)
- a váltógomb és a kézifékkar még a búcsúba se állá meg a helyét. Mindenképp cserélni kell!! ✓
(update:2016.07.29: Váltógomb cserélve
2017.03.07: Kézifékkar cserélve gyárira)
- Anyós oldali ajtó kédergumija eléggé fáradt. Nagy tempónál befúj a menetszél az ablak és a gumi közt.✓
(update:2016.08.18: javítva)
- A csomagtartó kédergumija sok helyen el van szakadva.✓
(update:2016.08.08: Cserélve jó állapotú bontottra)
- Egy teljes polír mindenképp szükséges
- a gyári központi zár vezérlő nem működik, előző tulajok valamelyike rakatott bele utángyártott vezérlőt. Majd ennek utána kell járni, hogy a kulcsról lehessen nyitni - zárni✓
(update:2016.08.22:Klikk...)
- az antenna motorja nem működik ✓
(update: Persze hogy nem működik, mert nem motoros antenna van benne :-)
(update 2016.12.12: Cserélve elektromosra)
- a hátsó kipufogódob elég csálén áll alatta. ✓
(update 2016.08.02: megigazítva)
Az üléseket elkezdtem kipucolni, mert szinte szürkék voltak a sok retektől. ✓
14 éves voltam mikor először láttam GTV-t testközelből. Akkor még elérhetetlen álomnak tűnt számomra. Eddig kellett várni, hogy elmenjen az eszem. Nézegettem 3.0 V6-ot 2.0 V6 turbót, de elég gyenge a hazai felhozatal a használt autó piacon ezekből a modellekből. Aztán megláttam Őt. Fényképeken tetszett, igaz hogy nem V6, de adtam neki egy esélyt, győzött a józanabbik ész. Elmentünk megnézni. Mikor megpillantottam már tudtam hogy GTV tulaj vagyok. Körbejártuk, alánéztünk, kipróbáltuk, megalkudtunk és kezdődhet a hátralévő közös életünk. Ennek a kis autónak 14 évet kellet várni, hogy rám találjon. Gyerekkori álmom vált valóra.
km állás: 102.059km
Egy régebbi tulaj.