Fel akartam rakatni a téli kerekeket. Ez meghiúsult, mert az új fékek miatt nem fér el a 16"-os felni. Így jártam... Viszont a nyári első felniken lecserélődött a gumi, utána be lett állítva, át lett nézve teljesen a futómű, csak a szillenetek lesznek lassan cserések, minden más hibátlan és most ismét nagyon kellemes az autó, nem ráz az eleje egyáltalán. Minden GabCsiék műhelyében történt.
Hogy most pogácsával (kb 5mm-es kell) megoldom, vagy beruházok 17"-os téli kerekekre, még nem dőlt el.



Az egyik első gumim szálszakadt lett. Ennek köszönhetően egy kicsit tojás alakúvá vált, egyre jobban kezdett rázni. Egy kollégámtól minimálisan használt, szinte 100%-os Bridgestone Potenza gumikat sikerült vennem.


A két héttel ezelőtti fotózás alatt készült képek pár profi változata, valamint a csapat egy része. :-)








3 éve voltunk utoljára Kaposújlakon. Most is szinte az utolsó pillanatban dőlt el, hogy megyünk. Szerencsére az időjárás fantasztikus volt, Fanni is nagyon jól érezte magát.
Kikormoltam kicsit a vasat, egy menetet mentem, ennyi elég is volt. Jó volt minden! :-)









EvoDave szólt, hogy a HIPStúdiós srácok rendeznek egy fotózást. Elmentem, fotóztunk. Ezek saját képek, a profi fotók később érkeznek.












Délelőtt ismét szakadó esőben indultam, mint tavaly, de bíztam benne, hogy jó idő lesz. Így is lett!
Az idei gyorsuláson sokkal több Alfa Romeo gyűlt össze, mint tavaly. Már-már a régi gyorsulási versenyek hangulatát idézte, de azért volt sok más autó is. A versenyen nem indultam, de a nap így is nagyon jól telt. :-)








Az autó eleje rázott már egy ideje. Korábban GabCsitól megtudtam, hogy a centírozás nem elég, gumicsere lesz a dologból. Ez legkésőbb jövő tavaszra be is van tervezve. És bár nem hibátlan guminál nem hoz tökéletes eredményt a futómű beállítása, átmenetileg megoldás. Na, meg ártani nem árt amúgy sem. Volt is egy kis meló vele, a bal oldal jó volt, de a jobb oldalon kellett kicsit állítani. Tavaszra a gumivásárlás mellett a felnik görgőztetése is tervbe van véve, mert a legutóbbi centírozásnál elég sok súlyt kellett feltenni. Egyelőre nagyobb sebességnél nem próbáltam, de városban érezhetően kevésbé rángatja a kormányt a futómű.

Az emblémák, mint minden Alfán eléggé ütött kopottak voltak már. Ez meg nem méltó az autóhoz. GT-től kaptam karbon matricát, amire ezüst embléma került. Korábban ezt festéssel akartam megoldani, de a túlzott részletessége miatt ez nem sikerült. Most már jobban néz ki ez is! :-)


Felkerült az i-re a pont! GT-nek köszönhetően ma felragasztottam a Brembo feliratot az első féknyergekre. Csodaszép az összkép! :-)

És megvan! :-)
A mai napon összeállt a rendszer. Sprint83 javaslatára erősebb csavarokkal (először 8.8-ast vettem) raktuk össze a féket. Hatalmas köszönet EvoDave-nek, aki a munka oroszlánrészét magára vállalta, én csak asszisztáltam. Valamint óriási köszönettel tartozom MoA-nak is a konzolért! A fék harap, hibátlan lett. És nem mellesleg gyönyörű. Még a Brembo felirat hiányzik róla, de hamarosan az is felkerül. :-)








2
448