Blog >> gt
Bevontam karbonszövésű aluszövettel és színre fújtuk a sima kék műanyag kupakot egy kis plusz látványnak:-)
A mai nappal egy Alfás családhoz került Guszti, a szerelője marad ugyanúgy Zsolti. Sóskút környékén láthatjátok ezentúl.
Egyik szemem sír, a másik nevet, mert jó helyre került.
Most határozatlan időre elhagyom nem csak az Alfások, hanem az autósok táborát is.
Ma voltam műszakin, a srácok mindent rendben találtak, így Guszti újabb 2 évre megkapta a plecsnijét.
Újra a Csepel Művekben szorgoskodó csapatra esett a választásom, Olman Zsolti közvetítésével.
Műszaki érvényessége: 2024 Január 8.
Kis csúszással ugyan (a covid miatt), de kész lett a hengerfej. Nem volt komolyabb baja, csak az olajsár. A szelepfészkeket is rendberakták.
Időnként jött a rettegett sárga tengeralattjáró és riogatott, na elvittem Zsolthoz kiolvasni mi a bibi, hát 3-as henger gyújtáskimaradás volt a probléma. Mai napra beszéltem meg Zsolttal, hogy akkor a gyújtás trafó csere legyen meg, valamint egy apró hiba elhárítása is megtörtént, a kormányban lévő alsó gyűrű megadta magát, így nem volt dudám már egy ideje, de most újra életre kelt.
Kérem is az időpontot a műszakira, szerintem még karácsony előtt megejtem.
Költségeim :
Gyújtás trafó (Bosch) 25 000 Ft
Kormány átvezető (Gyári) 15 000 Ft
Szerelés Olman Zsolt 20000 Ft
Már amikor megvettem az autót volt egy kis szaga, meg füstje, de nem vészes. Égéskimaradást mutatott a diagnosztika. Aztán új trafókkal meg új gyertyákkal se lett jobb, és a víz is elkezdett fogyni ha kicsit meghajtottam. Így most szét lett szedve, a hengerfej, megy a gépműhelybe, én meg mélyen a zsebembe nyúlok. Kapni fog új tömítéseket, új műanyag vízcsövet, vezérlést, balansztengely szíjat, mindent. Amiből lehet, gyárit. Egyelőre nem írok költséget, mert a szerelés és a síkolás árát még nem tudom.
De legalább ki lesz pucolva a hengerfej és rendbe lesz rakva.
Sajnos a kipufogó rendszerem megadta magát (gyári volt, élt 16 évet), így megbeszéltem egy drága randit Tibivel, aki az előző Alfim kipufogóját is megcsinálta.
Kiderült, hogy sajnos a flexibilis cső, a középső dob és a hátsó dob is az enyészeté lett, így ezeket mind cseréli nekem Tibi, a közép és hátsó dobok egyedi gyártásúak lesznek, a gyári hátsó dobról lejön a krómozott vég, majd az megy fel vissza az új dobra díszelegni. Így gyakorlatilag úgy fog kinézni, mint eddig, csak sportosabb hangja lesz, mert egy kellemesen hangolt dob megy hátra.
Szervíz: Florek Tibor (Forma 88, Vác)
Ma felrakattam a téli gumikat, a szokásos helyen. Most tavaszig pihennek a gyári felnik a nyári gumikkal fent a lakásban letakarva, állványon.
Szerviz: gumidirekt.hu, Budapest
Km állás : 117046
Nyári gumi km idén: 5845
Megvolt az olajcsere. 155ezer km.
Liqui Moly Synthoil Race Tech GT1 10W-60 lett végül.
Kapott még új légszűrőt és pollenszűrőket is. Ezek nagyon el voltak koszolódva.
Az olajleeresztő csavar is cserélve lett, mert úgy meghúzták, hogy nem lehetett imbusszal kicsavarni.
Hazafelé tettem egy 15km-es kerülőt, hogy legyen egy kis élményautózás. :)