Fórum >> Típusok >> 159

droberto2012-12-03 17:54:15 // 1746
Köszi a segítséget!
A stabil bakolás az én dilemámm.
Jártam már pórul emeléssel... :(
droberto2012-12-03 17:51:56 // 1745
CWC TS830 vs. TS850.
Felső sor: 2012 - 205/55 R 16 H
Alsó sor: 2010 - 225/45 R 17 H
Tudom, hogy más méret, de a feltételrendszer gondolom egyforma.
droberto2012-12-03 15:48:09 // 1744
Köszönöm a tippeket! Nagyon hasznosak.
A felemelős tesztet bírja a váltó, illetve nem akar a földön levő kerék is elindulni?
droberto2012-12-03 15:40:39 // 1743
Miért nem TS850-et veszel, elvileg sokkal jobbak már?
Mennyi km-t alatt ment el a 4,5 mm?
droberto2012-12-02 21:14:42 // 1742
Már láttam. :)
Ez komolyan mondom botrányos!
Még, hogy kénmentes üa.?!?
droberto2012-12-02 21:08:25 // 1741
Pont most olvastam! :)
Már nincs is nagy kedvem Görögbe kocsival menni. :)
A kátyú biztosításom 30k-ig fizet csak! :)
droberto2012-12-02 20:55:51 // 1740
Isten őrizz! :)
droberto2012-12-02 20:50:24 // 1739
Ha az erősödés alatt a fordulatszám növekedést érted, akkor igen!
droberto2012-12-02 20:32:24 // 1738
Erhard, az első kerékcsapágy mennyire kelendő a 159-nél?
A múltkor már említett, jobb elölről menet közben jövő hangot, csapágy hangnak gondolom.
Ugye ez akkor is hallható, ha nem megy a motor. 30 alatt lehet hallani, hogy forgó alkatrész adja ki, 80 felett már inkább folyamatos fütyülés hallható. A fékre is ráférne egy tisztítás, de nem hiszem, hogy az a hang forrása. A belső homokinetikus féltengelycsukló állapotára még kíváncsi vagyok....
droberto2012-12-02 20:23:26 // 1737
Ja, támlában levő maradt a gyári?
droberto2012-12-02 20:21:31 // 1736
A Pech szériám hétvégén sem ért véget. ;(
Az én ülésfűtés javításom sem volt tartós! A mai napon ismét elköszön! Pont ebben a percben akartam leírni.
Úgy látszik a 159 fűtőpárnája forrasztással nem javítható.
Mindenkitől elnézést kérek, akikben hiú ábrándod keltettem.
Ugyanott szakadt el?
A szénszálas fűtésről már én is olvastam, de megmondom őszintén, hogy tartok a gyáritól eltérő megoldásoktól.
Fotóid nincsenek?
A gyári vezetékeket forrasztottátok rá a párnára?
droberto2012-12-02 20:00:24 // 1735
Nincs mit! :)
Hogy miért azt, azt írtam! :)
droberto2012-12-02 19:57:34 // 1734
Tudom, hogy igazad van, de ezt így 2012-ben nehéz megemészteni.
Még egy DVD is tönkremehet.
Az a legegyszerűbb, legjobb ilyen program?
droberto2012-12-02 19:55:42 // 1733
Majd megnézem ott is!
droberto2012-12-02 19:14:52 // 1732
Nyugi! Kapcsold nyugodtan, már megy a 4-es! :)
droberto2012-12-01 13:28:13 // 1731
Töprengtem az alternatívákon.
Szerintem úgy csinálom, hogy először adatvisszaállítok (GTB), és utána lefuttatom ezt a Voyager Recovery Tool-t (csak találjam meg a NET rejtett bugyraiban).
Így tűnik biztonságosnak. Ezektől a Firmware update-ektől mindig tartok egy kicsit.
droberto2012-12-01 12:47:58 // 1730
ELearn barátunknak köszönd! :)
droberto2012-12-01 12:23:38 // 1728
Úgy emlékszem, hogy a gyári keret kiszedéséhet le kell szedni a középkonzol műnyanyag/alu burkolatát (csavaros). Ennek a csavarjaihoz pedig a váltó körüli műnyanyag/alu burkolat kipattintásával férsz hozzá.
Úgy tudom, hogy már írtam a pontos menetét. Megkeresem neked! :)
droberto2012-12-01 11:57:25 // 1727
OKs! Rendben!
Vsz tényleg a fájlrenszer köszönt el.
Egyenlőre még csempézem a W8-at. :)
droberto2012-12-01 11:29:52 // 1726
Azt semmiképp se!
droberto2012-12-01 11:29:33 // 1725
Thx! :)
droberto2012-12-01 11:29:17 // 1724
És ha mégsem sikerül vele, még vihetem a Kürt Kft.-hez? :)
Arra akarok kilyukadni, hogyha nem megy neki a helyreállítás nem változtat meg rajta semmit, és nem is formázza le?
Nincsen tapasztalotom a témában!
droberto2012-12-01 10:49:17 // 1723
Piritunak volt valami olyasmi az EGR szelepével, hogy a villamos vezérlő rész (vagy talán mozgató tengely) kokszosodott el.
De már nem találom, mert kitörölte a blogjait. :(
droberto2012-12-01 00:35:57 // 1722
No, megérkeztem MS W 8-al. Jó furcsa a Metro felület...
Ez már látja a drive-ot, de ha rámegyek ő Formázni akar és ezt írja:

Marad a Recovery...
droberto2012-11-30 23:49:21 // 1721
Ubuntu Linux 12.0-ból jelentkezem, de ez se lát semmit a Pendrive-ból. ;(
droberto2012-11-30 22:25:00 // 1720
Próbálnám betenni a használati izzós oldalát ötledadónak, de ez a nap nem az én napom!
1. A motoromat ma lemostam (holnap műanyagápolás, akksi felhozatal/töltés), feltankoltam MOL EVO-val, feklészülve a téli elrakásra. Erre a garázsba vezető úton elgyengül. VSZ gyertya (hivatalosan 3000 km-t bír). Már világított a szervíz a kijelzőn.
2. A brutál Corsair Voyager GT USB3-as pendrive-om bedobta a törölközőt. Pedig nagyon-nagyon vigyázok rá. 3-4 gépbe használom csak, és mindig szabályosan állítom le. Fizikálisan is óvom, pedig csepp, por és ütésálló. Elvileg 40G-t elvisel. Ez már vagy a 3. pendrive ami elköszönt tőlem. Az előző egy Transcend V600 volt. Az se volt kutya. :(
Minden Alfás és egyéb doksim ezen volt az utóbbi 1 évből (táblázatok, képek, PDF-ek). Most akartam (a hetekben) biztonsági menteni. ;(((
A TC látja, de a meghajtóra kattintva azt írja: Nincs ilyen meghajtó (3 gépen ugyanez).
Megpróbálok Linuxal ránézni, mielőtt Recovery programhoz nyúlok.
Ha nem jön össze, akkor is már Win8-al térek vissza. :)
3. Arra érek haza, hogy a kevesebb mint egy éves márkás 32W-os kompakt fénycső elköszönt.
4. A munkahelyen a megrendelő "faszságait" ne is említsem.
Nem mondom, hogy összetörtem, de a küzdelmet nem adom fel!
droberto2012-11-30 21:58:41 // 1719
Természetesen izzóról van szó.
droberto2012-11-30 21:57:37 // 1718
Tudja valaki, hogy mi a különbség a W5W és a W5WB közt?
droberto2012-11-30 20:58:10 // 1716
Sajnos az autógyártóknak ez kevésbé fontos paraméter. A kínálatot a piac határozza meg.
Kevés van a magad/magunk fajta emberekből. :)
droberto2012-11-30 20:54:04 // 1715
Újjjjj....:(
Te vagy a magyar tuning szakma rémálma. :)
SZVSZ nincsenek erre felkészülve. Vagy inkább nincs kedvük gondolkodni.
Méghogy a Novitec gagyi.... Pffff :)
droberto2012-11-30 20:47:03 // 1714
A változó bitráta (bitsűrűség) egy tökegyszerű dolog. A zene azon részeit ahol kevesebb a dinamika, ott kissebb bitsűrűséggel tömöríti, ahol több ott nagyobbal. Így a viszonylag kicsi lesz a fájl mérete, de a minőséget jónak hallod. Viszont néhány régebbi eszköz ezt nem biztos, hogy támogatja.
Legegyszerűbben ezt Winappal láthatod.

Ha a bekarikázott részen ugrál a szám, akkor az változó bitsűrűséget jelent.
Itt jobban elmélyülhetsz. :)
droberto2012-11-30 20:27:51 // 1713
Vagy én ittam sok Merlot, vagy te, mert nem értelek. :)
Vagy ezt nem erre válaszoltad...
droberto2012-11-30 20:25:24 // 1712
A csuklót lehet zsírozni az biztos! A rudat igazából a korrózió ellen kell védeni, mert ez tud rozsdásodni (köszönet Csabiii159 a konkrét fotót), és így a tömítőgyűrű nem tud tömörzárni, mivel "sérül a hengeresség". Én tettem rá egy finom filmréteget, de nem biztos, hogy ez a legprofibb megoldás, mivel ha jók a sejtésem a rúd körüli fehér gyűrű egy tömítőgyűrű (lehet teflon), mely meggátolja a hidraulika folyadék kijutását. Szóval, ha ide zsírt teszek az bejuthat a folyadékhoz. De legalább véd a korróziótól.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy csak az egyik felét emeltem és nem tekertem a kormányt végállásba. De szerintem kitekerve sem bukkanhat elő a fogasléc, legalább is ha ül az analógiám.
droberto2012-11-30 20:15:34 // 1711
A meglévő mP3-at konvertáltad át? A változó bitsűrűség volt a gond?
droberto2012-11-30 20:13:01 // 1710
Már írtam mútkor, hogy a fogaslécet nem lehet zsírozni. Az csak legenda! Így néz ki!
droberto2012-11-30 16:32:08 // 1707
Milyen hülyeségeket töltenek fel az emberek. :)
droberto2012-11-30 16:30:49 // 1706
Szerintem se szép a csomagtartón levő feliratokkal egyetemben. A ti felirat viszont elmegy!
droberto2012-11-30 16:27:21 // 1705
Ha csak ez nincs meg, akkor egész jók vagyunk! :)
Egyébként kaka a ragasztó rajta. Nem bírja a hőtágulást és mivel nem egyenes felületen van könnyen leválik onnan!
droberto2012-11-30 16:20:12 // 1704
Legjobb tudomásom szerint a kesztűtartóba nincs AUX bemenet. Max csak a My10 utániakon a Multis fejen.
Mire kell az neked?
droberto2012-11-28 12:21:23 // 1703
Nem is azért írtam. Nálam eddig kiválóan teljesít.
Csak leírtam a saját tapasztalatomat.
droberto2012-11-28 10:57:52 // 1702
Már nem emlékszem rá, de talán nekem műanyaglapátosat adtál. Bár ez engem nem zavar.
Viszont a papírtömítés mellet még arra emlékszem, hogy a kereket megmozgatva az első néhány fokot könnyebb ellenállással tette meg egy nyikorgó hang kíséretében.
Reméltem, hogy ez nem csapágyprobléma, hanem csak a tömszelence jellegzetessége.
A szerelő picit húzta a száját, de én bíztam benned. :)
droberto2012-11-28 07:37:40 // 1701
Szívmelengető látvány! :)
droberto2012-11-28 07:36:17 // 1700
A Primo-t jobb ezen a felbontáson futtatni.
droberto2012-11-28 07:34:25 // 1699
És megtudthatjuk a tönkrement márkáját, hogy okulhassunk?
droberto2012-11-28 07:33:46 // 1698
Bolgár maffia! :)
droberto2012-11-28 07:30:53 // 1697
Szerintem nyugodtan kérdezz inkább?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.