OFF
Tudtok olyan helyet, ahol egyben le lehet tölteni a TC Égéstér beszélgetéseket?
Köszi! :)
ON
droberto2014-10-12 19:32:51 // 4046
droberto2014-10-11 16:41:08 // 4045
droberto2014-10-11 16:24:18 // 4044
Csak kéne hozzá egy kéró, meg egy CSÁPOS EMELŐ! :)))
droberto2014-10-11 14:49:30 // 4043
Aki volt az Alfa City-n az egy állat volt, ő fix, hogy megcsinálja! :)
droberto2014-10-11 14:46:42 // 4042
Nem még kap 2k epoxy-t, meg akril matt feketét! ;)
droberto2014-10-10 22:59:36 // 4040
Huú, de jó is lenne. :)
droberto2014-10-10 22:56:35 // 4039
Azért hál' Istennek, ez még csak rém, főleg a 159-nél. Legalábbis remélem. :)
droberto2014-10-10 22:41:52 // 4038
Erre én is kíváncsi lennék....
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
droberto2014-10-10 22:39:56 // 4037
Klafa lenne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
droberto2014-10-10 22:28:21 // 4036
Köszi. Az ilyenek erőt adnak. :)
droberto2014-10-10 22:22:31 // 4035
Egyébként szerintem büszkék lehetünk, hogy a legpörgősebb a topic a miénk. Hál' Istennek még nem "a szar az autóm hogyan tudnám megmókni" résznél tartunk. Ez azért sokat elmond a típus minőségéről!
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
droberto2014-10-10 22:14:34 // 4034
droberto2014-10-10 21:55:44 // 4032
Főleg, ha használati tárgyként tekintenek rá és elmulasztják az olajcserét.
droberto2014-10-09 21:43:29 // 4031
droberto2014-10-09 21:32:57 // 4030
Egyszer kivehetnénk egy ilyesmi helyet egy tali erejéig. :)
droberto2014-10-09 21:28:45 // 4029
1., Jövőre 10 éves lesz a típus. :/
2., Egyre jobban nyílik az olló a megkímélt és a leharcolt 159-ek közt.
2., Egyre jobban nyílik az olló a megkímélt és a leharcolt 159-ek közt.
droberto2014-10-09 20:48:06 // 4028
Remélem, hamar megoldódik a kálváriád, és újra róhatod az örömteli km-eket. :)
Együttérzek veled, én is hasonló cipőben járok. Igaz én némileg tervezetten kerültem ebbe a szituba.
Egyébként tudod, már mi volt a hiba forrása?
Együttérzek veled, én is hasonló cipőben járok. Igaz én némileg tervezetten kerültem ebbe a szituba.
Egyébként tudod, már mi volt a hiba forrása?
droberto2014-10-06 21:30:52 // 4027
Örülök a sikerednek. :)
droberto2014-10-06 21:30:04 // 4026
Meg a WD40-ek. :)
droberto2014-10-06 21:29:21 // 4025
Csak vigyázz, hogy az oldószer nehogy megbánccsa' a szivacsot...
droberto2014-10-06 21:26:01 // 4024
Megkérdezhetem, hogy neked mennyi a nagyátlag?
droberto2014-10-06 21:19:58 // 4023
Ez az egyik leghatékonyabb féktisztító amivel valaha találkoztam. Igaz 10x annyi mint a Forch és társai...
droberto2014-10-05 00:11:16 // 4022
Szerintem ezek nem azok az emberek, akiknek adhatsz a szavára.
A jegyzőkönyvet én megszerezném a helyedben.
A jegyzőkönyvet én megszerezném a helyedben.
droberto2014-10-04 23:13:20 // 4021
Ha nem kaptál akkor pénzt, már nem is fogsz.
Mindenesetre a rendőrségi jegyzőkönyvet kérd el, aztán menj el a biztosítódhoz... Már ha nem jutsz előrébb a népséggel. Ja... és ne egyedül menjél. :)
Mindenesetre a rendőrségi jegyzőkönyvet kérd el, aztán menj el a biztosítódhoz... Már ha nem jutsz előrébb a népséggel. Ja... és ne egyedül menjél. :)
droberto2014-10-04 20:10:52 // 4020
Boldogat a születésnaposoknak. :)
droberto2014-10-03 23:34:58 // 4019
Alfa Rosso! :)
Már három éve szégyenlem a fékek miatt magamat, de majd mostantól... :)
Már három éve szégyenlem a fékek miatt magamat, de majd mostantól... :)
droberto2014-10-03 23:33:37 // 4018
Felfújtad már a gumikat?
droberto2014-10-03 20:24:58 // 4016
droberto2014-10-01 17:12:36 // 4015
Nocsak... feladtad a harcot a magas fogyasztás ellen? :)
droberto2014-10-01 08:08:35 // 4014
Most lett csak teljesen kész a hely, és még nem teszteltem. :(
droberto2014-10-01 08:07:17 // 4013
Igazad van, ezen változtatni fogok. :)
droberto2014-09-30 22:30:13 // 4012
Azért, hogy jobb és szebb legyen, és hogy tovább éljen. :)
droberto2014-09-30 22:25:03 // 4011
Köszi az önzetlen segítséget, de hétvégén festeni szeretnék, ha minden jól alakul.
droberto2014-09-30 22:24:58 // 4010
Hobbi ez kérem szépen. :)
droberto2014-09-30 22:20:54 // 4009
Mindenhol piros lámpába ütközök, a KUL-t buktam, de az elképzelésemből akkor sem engedek. Első a minőség. :)
droberto2014-09-29 22:20:27 // 4008
Sziasztok!
A munkám miatt sajnos nem sok időm van az autómra és rátok, amit nagyon sajnálok. Legnagyobb bánatomra a KUL-t is ki kell hagyjam, hiszen a vas nagyjából úgy áll, ahogyan egy hónapja hagytam. Még mindig nem végeztem a bontással, valamint a festés-bevonat előkészítéssel, ráadásul a logisztika is akadozik.
A mai nap viszont egy kicsit foglalkoztam a géppel:




Ez így kicsit polgárpukkasztó lenne:


Remélem hamarosan összeáll a verda és újra róhatom a köröket és ide is visszatérhetek...
A munkám miatt sajnos nem sok időm van az autómra és rátok, amit nagyon sajnálok. Legnagyobb bánatomra a KUL-t is ki kell hagyjam, hiszen a vas nagyjából úgy áll, ahogyan egy hónapja hagytam. Még mindig nem végeztem a bontással, valamint a festés-bevonat előkészítéssel, ráadásul a logisztika is akadozik.
A mai nap viszont egy kicsit foglalkoztam a géppel:




Ez így kicsit polgárpukkasztó lenne:


Remélem hamarosan összeáll a verda és újra róhatom a köröket és ide is visszatérhetek...
droberto2014-09-13 22:46:49 // 4007
Én pont azért fújom maxra, hogy csökkenjen a gördülési ellenállás, és annak a veszélye, hogy eléri a felnit egy kátyúnak az éle. :)
661 vs. 671: Ez -1,5% százalékos óracsalást (= látszólagos fogyasztásnövekedést jelent). De, ha a mislen már kopott volt, a diff már lehet 20-25 mm is, ami már 3-3,5%-os fogyasztástöbbletet okoz. A gumi szerkezetéből adódó különböző deformálódásról nem is beszélve.
Bár a 255 meg szélesebb volt, a briccsstón meg laposabb. A fene tudja.... de én azért pumpálnék bele az biztos. :)
661 vs. 671: Ez -1,5% százalékos óracsalást (= látszólagos fogyasztásnövekedést jelent). De, ha a mislen már kopott volt, a diff már lehet 20-25 mm is, ami már 3-3,5%-os fogyasztástöbbletet okoz. A gumi szerkezetéből adódó különböző deformálódásról nem is beszélve.
Bár a 255 meg szélesebb volt, a briccsstón meg laposabb. A fene tudja.... de én azért pumpálnék bele az biztos. :)
droberto2014-09-12 22:26:37 // 4006
Miért 1 tized? Több mint fél bar?
Egyforma gumink van, az enyém is új volt.
Nézted már, hogy mennyivel nagyobb átmérőjű, mint a régi mislen?
Egyforma gumink van, az enyém is új volt.
Nézted már, hogy mennyivel nagyobb átmérőjű, mint a régi mislen?
droberto2014-09-12 22:22:28 // 4005
Azoknál is elreped.
droberto2014-09-12 21:47:13 // 4003
Szerintem még mindig keréknyomás. :)
Én 3 bar-al járok és 7,1-7,3 a vegyes, bár ez inkább hosszútáv.
Én 27-et is láttam már.
Én 3 bar-al járok és 7,1-7,3 a vegyes, bár ez inkább hosszútáv.
Én 27-et is láttam már.
droberto2014-09-07 21:56:51 // 4002
Méltó lak' az ALFA-áitoknak. Megérte a sok munkát. :)
droberto2014-09-01 22:09:59 // 4001
droberto2014-09-01 22:07:53 // 4000
droberto2014-09-01 22:07:50 // 3999
droberto2014-08-31 21:29:31 // 3998
droberto2014-08-31 21:28:55 // 3997
Az idő még csak-csak mert nincs napi használatban, de a hellyel én is küzdök.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
0
Vendég0
831
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa reklám
- Giulia
- 159
- Alfás cuccok, kiegészít...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki