Nincs, legalábbis nincs infóm róla.
Küzdöttem én is vele (lsd. blogom).
droberto2014-08-19 22:55:40 // 3946
droberto2014-08-19 22:54:35 // 3945
Szerintem ehhez tempomatos menéshez még sokan nincsenek felkészülve.
A gond az, hogy nem követ el szabálytalanságot, de bazi idegesítő.
Pont most beszélgettünk mi is a barátommal a kamerákról. :)
A gond az, hogy nem követ el szabálytalanságot, de bazi idegesítő.
Pont most beszélgettünk mi is a barátommal a kamerákról. :)
droberto2014-08-19 22:51:39 // 3944
Gondolkodtam, hogy bemegyek a céghez oda nem engedik be utánam, de így nem futamodtam meg. :)
Remélem nem dunaújvárosi, földcári a mókus és miattam kellett kerülnie 60-80 km-et. :)
Remélem nem dunaújvárosi, földcári a mókus és miattam kellett kerülnie 60-80 km-et. :)
droberto2014-08-19 22:48:31 // 3943
Tele vagyunk ilyenekkel.
Egyébként akkor minden rendőr civil kocsijában van ilyen?
Mi lett volna, ha én is rendőr vagyok és én is előveszem a tárcsámat? :)
Egyébként akkor minden rendőr civil kocsijában van ilyen?
Mi lett volna, ha én is rendőr vagyok és én is előveszem a tárcsámat? :)
droberto2014-08-19 21:08:49 // 3942
Az esti sztorim:
Jövök haza a céges vassal az M1, M0, majd M6. Aki szokott arra menni az tudja, mennyivel gyérebb itt a forgalom, mint a többi pályán. Felküldtem a tempomatot óra 145-re, gondoltam haladjunk is már végre.
Erre nem összeakadok egy Octaviással... Nagy nehezen megelőztem (kis sebesség különbsségel), majd visszahúzódtam jobbra. Ekkor már láttam, hogy bökte a csőrét és lassan közelített a belsőben. Közben kívül kamion közeledett. Kitettem időben az irányjelzőt, majd kisoroltam. Egy kicsit biztos el kellett vennie... rám dudált, én meg vissza. Megelőzött, azt elkezdett magyarázni, én meg mutogattam, hogy végig állandó sebességgel haladtam. Hirtelen visszalassult, majd beleállt a seggembe vagy 40 km-en keresztül, végig a belsőbe. Egyszer csak mellém állt, azt egy piros Rendőrség-Stop táblát mutogatott 140-nél! Persze nem álltam meg. Erre le akart szorítani (vagy 40-re visszalassított)! Természetesen nem sikerült neki. :)
Ezt még 2x eljátszotta, villogtatott, én meg vissza neki, hogy most már szálljon le rólam. Vagy 30 km-t követett, egészen hazáig. Megálltam, pakolásztam, mellém állt izmoskodni a jelvényével, hogy adjam oda a papírjaimat. Mondtam, hogy hagyjon békén. Nem tudtam, hogy civilként is elkérheti-e, nem tágított (a törvény nevében), ezért odaadtam.
Kérdőre vont, hogy miért vágtam ki elé, én kérdeztem, hogy ő meg miért kötekedett előtte és miért nem engedett tovább haladni?
Erre közölte, hogy vett mindent az esetkamerájával és vagy beismerem, hogy agresszív voltam, vagy feljelent a kamerafelvétel alapján. Mondtam neki, hogy az neki se lenne jó. Közben kihívta a szolgálatban levő kollégáit akik igazoltattak és kérték, hogy meséljem el az esetet. Elmondtam, majd mondtam a fószernak, hogy bocs, csak hagyjanak már békén. Utána egyből elengedtek.
Volt igazsága a fószernak, de ő legalább annyira sáros volt a dologban mint én. Egyébként speciel annál jobban nem utálok semmit ha valakit megelőzök tempomattal, majd ő azonnal visszaelőz...
Szerintetek is agresszív voltam? Ti mit csináltatok volna?
Jövök haza a céges vassal az M1, M0, majd M6. Aki szokott arra menni az tudja, mennyivel gyérebb itt a forgalom, mint a többi pályán. Felküldtem a tempomatot óra 145-re, gondoltam haladjunk is már végre.
Erre nem összeakadok egy Octaviással... Nagy nehezen megelőztem (kis sebesség különbsségel), majd visszahúzódtam jobbra. Ekkor már láttam, hogy bökte a csőrét és lassan közelített a belsőben. Közben kívül kamion közeledett. Kitettem időben az irányjelzőt, majd kisoroltam. Egy kicsit biztos el kellett vennie... rám dudált, én meg vissza. Megelőzött, azt elkezdett magyarázni, én meg mutogattam, hogy végig állandó sebességgel haladtam. Hirtelen visszalassult, majd beleállt a seggembe vagy 40 km-en keresztül, végig a belsőbe. Egyszer csak mellém állt, azt egy piros Rendőrség-Stop táblát mutogatott 140-nél! Persze nem álltam meg. Erre le akart szorítani (vagy 40-re visszalassított)! Természetesen nem sikerült neki. :)
Ezt még 2x eljátszotta, villogtatott, én meg vissza neki, hogy most már szálljon le rólam. Vagy 30 km-t követett, egészen hazáig. Megálltam, pakolásztam, mellém állt izmoskodni a jelvényével, hogy adjam oda a papírjaimat. Mondtam, hogy hagyjon békén. Nem tudtam, hogy civilként is elkérheti-e, nem tágított (a törvény nevében), ezért odaadtam.
Kérdőre vont, hogy miért vágtam ki elé, én kérdeztem, hogy ő meg miért kötekedett előtte és miért nem engedett tovább haladni?
Erre közölte, hogy vett mindent az esetkamerájával és vagy beismerem, hogy agresszív voltam, vagy feljelent a kamerafelvétel alapján. Mondtam neki, hogy az neki se lenne jó. Közben kihívta a szolgálatban levő kollégáit akik igazoltattak és kérték, hogy meséljem el az esetet. Elmondtam, majd mondtam a fószernak, hogy bocs, csak hagyjanak már békén. Utána egyből elengedtek.
Volt igazsága a fószernak, de ő legalább annyira sáros volt a dologban mint én. Egyébként speciel annál jobban nem utálok semmit ha valakit megelőzök tempomattal, majd ő azonnal visszaelőz...
Szerintetek is agresszív voltam? Ti mit csináltatok volna?
droberto2014-08-14 22:57:06 // 3941
Én télen a kézimosóba - a befagyás ellen használt folyamatosan csurgó vízzel -, mosás után mindig (nyitott ajtóknál) öblítem a sós, koszos, habos falcokat.
Kár, hogy nyáron ez nem működik.
Hiába, a fekete az fekete.
Kár, hogy nyáron ez nem működik.
Hiába, a fekete az fekete.
droberto2014-08-14 22:53:38 // 3940
Nálam még ez se fér bele.
Kivétel a talira készülős matricák, zászlók.
Apropó. Lementem a Lidl-be ma motorral esőben egy koktélért, de se híre, se hamva nem volt. Mérgemben vettem magyaros autózászló párt ötszázért. Ezeknek sokkal jobb a rúdjuk, mint a mieinknek. Van benne egy "O" gyűrű a felfogatási ponton, ami védi az ablak fóliát.
Kivétel a talira készülős matricák, zászlók.
Apropó. Lementem a Lidl-be ma motorral esőben egy koktélért, de se híre, se hamva nem volt. Mérgemben vettem magyaros autózászló párt ötszázért. Ezeknek sokkal jobb a rúdjuk, mint a mieinknek. Van benne egy "O" gyűrű a felfogatási ponton, ami védi az ablak fóliát.
droberto2014-08-14 22:49:04 // 3939
777-es Lord! :)
Grat!
Grat!
droberto2014-08-13 14:42:53 // 3938
Tudtommal közülünk még senki nem foglalkozik bontással.
(Ha tévedek javítson ki az elkövető. :))
Próbáld Tatán a Trencsiknél, vagy más egyéb bontókban.
Egyébként mitől púposodott fel?
Ragasztva van, vagy pattintva?
Nem lenne egyszerűbb visszaapplikálnod? (Gondolom egy bontottat is ugyanígy cincálnak szét, már ha egyáltalán szóba állnak veled ilyenért.)
(Ha tévedek javítson ki az elkövető. :))
Próbáld Tatán a Trencsiknél, vagy más egyéb bontókban.
Egyébként mitől púposodott fel?
Ragasztva van, vagy pattintva?
Nem lenne egyszerűbb visszaapplikálnod? (Gondolom egy bontottat is ugyanígy cincálnak szét, már ha egyáltalán szóba állnak veled ilyenért.)
droberto2014-08-13 07:50:14 // 3937
Hopp... és át is vette a vezetést. :)
droberto2014-08-13 07:46:02 // 3936
Az indulási problémák inkább az öthengeresekre jellemzők.
droberto2014-08-07 10:22:27 // 3935
Ti is mindig giri-ztek! :)
droberto2014-08-07 10:21:31 // 3934
Én bírom a Fordot, szerintem, ha az emóciót kivonjuk, racionális választás. B, C szegmensben mindenképp (Persze, a Punto, Bravo után). Talán még az egyterűjeik is játszanak.
Nekem a Bajor márkával sincs bajom. Kivéve ez alól az elmúlt öt-nyolc évben őket körülvevő elvakult ömlengéssel, és nagy sznob rajongótáborral, akiknek fogalmuk sincs az egykori/eredeti BMW filozófiáról.
Nekem a Bajor márkával sincs bajom. Kivéve ez alól az elmúlt öt-nyolc évben őket körülvevő elvakult ömlengéssel, és nagy sznob rajongótáborral, akiknek fogalmuk sincs az egykori/eredeti BMW filozófiáról.
droberto2014-08-07 10:12:38 // 3932
Ja, és még lehet EGR, vagy DPF is...
Próbáld meg nélkülük, vagy egy másikkal is.
Próbáld meg nélkülük, vagy egy másikkal is.
droberto2014-08-07 10:11:18 // 3931
Jellemző 2.4-es probléma. Bár nekem a 4C-sem is csinál hasonlókat.
Hibakód gondolom nincs?
A szoftvered a legfrissebb?
Befecskendező kódok nem lettek elpiszkálva?
((Ha nincs más ötleted, esetleg próbálj meg egy jóféle injektor tisztítót.))
Hibakód gondolom nincs?
A szoftvered a legfrissebb?
Befecskendező kódok nem lettek elpiszkálva?
((Ha nincs más ötleted, esetleg próbálj meg egy jóféle injektor tisztítót.))
droberto2014-08-06 20:49:30 // 3929
Hmmm... Szerintem ez egyedi eset lehetett. Bár ez neked gondolom sovány vigasz. Részvét.
Remélem ezzel letudtad a pechszériát.
A fura különben az, hogy a szivattyú robosztus elemekből épül fel, nagy felületen csatlakozik a vezérműtengelyhez...
Remélem ezzel letudtad a pechszériát.
A fura különben az, hogy a szivattyú robosztus elemekből épül fel, nagy felületen csatlakozik a vezérműtengelyhez...
droberto2014-08-06 14:38:49 // 3927
Grat!
Fotó a vasról? :)
Fotó a vasról? :)
droberto2014-08-06 14:37:22 // 3926
A vákumszelep síktömítése fossa el magát a 100k km után.
3K Ft a gyári! Cseréje egyszerű. :)
3K Ft a gyári! Cseréje egyszerű. :)
droberto2014-08-03 18:52:34 // 3925
Tökéletes autóitok vannak erejük teljében. Nem értelek titeket! :)
droberto2014-08-03 18:33:04 // 3924
Legalább járhattok sokáig 159VTT-re! :)
droberto2014-08-02 00:07:45 // 3922
Biztos lenne rá igény! :)
Említettem már a pizzázást, amit még lehet leszervezek. Sőt az talán szeptember közepén egy szombaton, amikor már mindenki hazatér nyaralásból még jobb is lehet, mint az augusztus.
Én egyébként a KUL-t nagyon várom. No, az még hasonlóan családias, mint a 159VTT. Nekem a fözős pl. nagyon olyan volt.
Illetve a tavalyi pécsi tali is ezek közé sorolható, gokartos versengéssel kiegészítve. Ez szerintem idén elmarad. :(
Említettem már a pizzázást, amit még lehet leszervezek. Sőt az talán szeptember közepén egy szombaton, amikor már mindenki hazatér nyaralásból még jobb is lehet, mint az augusztus.
Én egyébként a KUL-t nagyon várom. No, az még hasonlóan családias, mint a 159VTT. Nekem a fözős pl. nagyon olyan volt.
Illetve a tavalyi pécsi tali is ezek közé sorolható, gokartos versengéssel kiegészítve. Ez szerintem idén elmarad. :(
droberto2014-08-01 23:59:25 // 3921
Tegnap voltunk Pesten. Hátul jobb oldalt ült a Dalmának egy barátnője. Az első kanyarnál, kajak rendesen átcsúszott mögém. :)
Lett is egy lila folt a fenekén a bizti öv dugasztól. :)
Lett is egy lila folt a fenekén a bizti öv dugasztól. :)
droberto2014-08-01 23:59:12 // 3920
Jut eszembe... A bal egybe minek is van kapaszkodó?
Tegnap vettem észre...
Tegnap vettem észre...
droberto2014-08-01 23:59:08 // 3919
Ezer köszi még egyszer. Sajnos ezek a fiúk, szeretnek fotózni. :)
droberto2014-08-01 23:58:55 // 3918
Sajnos szűrni kellet az anyagot, így is elég terjedelmes lett.
Bazi sok jó kép született.
Egyébként cefet jó ez a kép. ;)
Bazi sok jó kép született.
Egyébként cefet jó ez a kép. ;)
droberto2014-08-01 23:58:11 // 3917
Tudod... hozott anyag. :)
droberto2014-08-01 23:58:07 // 3916
Szerintem is jobb, de sokan kevésbé sportosnak, agilisnak mondják mint a felmenőkét. Gondolom a nagy tömeg és kevésbé direkt kormány miatt.
droberto2014-08-01 23:58:01 // 3915
Már a kispolákkal is sok embert leptem meg a városban. :)
A 159 a nagy Bridgestone-nal felfoghatatlanul irdatlanul tapad. Annyira, hogy hegyi szerpentines úton nem éred el a határokat. Pontosabban a nagy sebesség miatt, nehéz belőni, hol megy el a tapadás. Ha meg egyszer elmegy pont a sebesség miatt már nem lesz tér korrigálni.
Csak nehogy egyszer ne adja ki...
A 159 a nagy Bridgestone-nal felfoghatatlanul irdatlanul tapad. Annyira, hogy hegyi szerpentines úton nem éred el a határokat. Pontosabban a nagy sebesség miatt, nehéz belőni, hol megy el a tapadás. Ha meg egyszer elmegy pont a sebesség miatt már nem lesz tér korrigálni.
Csak nehogy egyszer ne adja ki...
droberto2014-08-01 23:57:55 // 3914
A szalonokba sok minden nem is tudnak (vagy csak nem akarnak) megoldani. :(
droberto2014-07-30 22:31:03 // 3912
Kurva jó a Bravo futóműve, de kanyarsebességben jócskán elmarad a 159-től. Azért az határhelyzetben erősen alulkormányzott. Pedig frankó új gummával néztük.
droberto2014-07-30 21:00:58 // 3911
A céges is kétszer főtt meg 180k alatt.
droberto2014-07-30 20:59:39 // 3910
Ez is csónaksúly. :)))
A cégnél volt egy ilyen, gyárilag járt hozzá az olaj a csomagtartóban. :)
A cégnél volt egy ilyen, gyárilag járt hozzá az olaj a csomagtartóban. :)
droberto2014-07-27 15:46:35 // 3908
Pontosan ezek miatt (is) kell általánosítani a gyártónak.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
droberto2014-07-27 09:05:18 // 3907
"A gyárban miért nem lövik feljebb?" - Mert nekik nem a teljesítmény a fő cél. A motortervezés során folyamatosan kompromisszumot kell kötni megannyi dologban. Csak a legfontosabbak: Élettartam, teljesítmény, fogyasztás, emisszió.... Az eltérő üzemeltetési paraméterekről nem is beszélve.
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
droberto2014-07-25 10:12:35 // 3906
My10-től felfele talán nem is láttam olyat amin ne hurkás kormány lenne.
droberto2014-07-25 10:04:50 // 3905
A Sportiva is csak egy csomag volt.
droberto2014-07-18 21:36:40 // 3904
droberto2014-07-14 13:45:52 // 3903
Akko majd tisztábban látsz majd. :)
droberto2014-07-14 13:38:19 // 3902
Ha nem torzít feleslegesen aggódsz. :)
Az erősítőt se találod? Erősítő biztosíték? (Esetleg még a hangszórókon látszik még, hogy Bose, ami 2 Ohm-os.)
Egyébként ajánlom az eLearnt, ott láthatod, hogy hol minek kell lennie, még a kábelek is ott vannak.
Az erősítőt se találod? Erősítő biztosíték? (Esetleg még a hangszórókon látszik még, hogy Bose, ami 2 Ohm-os.)
Egyébként ajánlom az eLearnt, ott láthatod, hogy hol minek kell lennie, még a kábelek is ott vannak.
droberto2014-07-14 13:23:09 // 3901
A mély hanghullámok terjedési tulajdonsága miatt, nem olyan fontos a sub helye, elhelyezése (mint pl. a magasé).
droberto2014-07-14 13:21:02 // 3900
Ha van a magas rácsán Bose felirat, illetve van a műszerfal közepén centered, akkor Bose-od van.
droberto2014-07-14 13:18:32 // 3899
Ez tök szubjektív!
Kb. olyan mint egy film. Ki mit vár tőle...
(Shadint nem vedd ebbe a csoportba, ő nem releváns. :))
Kb. olyan mint egy film. Ki mit vár tőle...
(Shadint nem vedd ebbe a csoportba, ő nem releváns. :))
droberto2014-07-14 13:15:24 // 3898
Kérdés, hogy mi a cél.
A gyári rendszerek közt élbolyban van, egész jól testre szabható a hangkép a soksávos EQ-val, a mély-, és a magas kiemeléssel. Ha viszont valaki komoly hifi-t szeretne, annak számolni kell a magas bekerülési költséggel, az autó szétkendácsolásával és a (használható) csomagtartó elvesztésével.
Sokszor játszok én is a gondolattal, de egyenlőre marad ilyen.
Egyébként a beszerelés nem nehezebb mint bármi másban (sőt), jól átgondolt konstrukció a miénk. :) Ezzel kapcsolatban ajánlom Piritu blogjait.
A gyári rendszerek közt élbolyban van, egész jól testre szabható a hangkép a soksávos EQ-val, a mély-, és a magas kiemeléssel. Ha viszont valaki komoly hifi-t szeretne, annak számolni kell a magas bekerülési költséggel, az autó szétkendácsolásával és a (használható) csomagtartó elvesztésével.
Sokszor játszok én is a gondolattal, de egyenlőre marad ilyen.
Egyébként a beszerelés nem nehezebb mint bármi másban (sőt), jól átgondolt konstrukció a miénk. :) Ezzel kapcsolatban ajánlom Piritu blogjait.
droberto2014-07-12 09:01:34 // 3897
Mekkora kereked van?
Neked szerintem 10%-nál többet csal az órád.
De ez még így is képtelenség!
Nekem téli gumival a rekordom főúton gps85-el, 70 km-en 5,3 l. Bár ugyanígy visszafele 5,5. Ekkor viszont már rosszul éreztem mag, mert ez Alfához méltatlan menés!
Ritkán megyek pályán, de idén vettem megint egy havi matricát. 140-nél lassabban nem mentem az ~1000 km alatt, mert cikinek éreztem, hogy egy sportos túrakocsit előzgetnek. Egyszerűen méltatlan az Alfához az állandó työtörgés!
Neked szerintem 10%-nál többet csal az órád.
De ez még így is képtelenség!
Nekem téli gumival a rekordom főúton gps85-el, 70 km-en 5,3 l. Bár ugyanígy visszafele 5,5. Ekkor viszont már rosszul éreztem mag, mert ez Alfához méltatlan menés!
Ritkán megyek pályán, de idén vettem megint egy havi matricát. 140-nél lassabban nem mentem az ~1000 km alatt, mert cikinek éreztem, hogy egy sportos túrakocsit előzgetnek. Egyszerűen méltatlan az Alfához az állandó työtörgés!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
2
Vendég2
513
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Virtuális Romeo
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Félig Off-os autók (egy...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki