Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-02-26 21:47:41 // 3696
A Cardo az jó, bár ők nagyon rugó pártiak.
Szivacs és szivacs közt is van különbség. Egy helyi hab gyártó cégtől vettem 1500-ért egy memóriahabos anatómiai párnát. Nos, azon már 2 év után látszódik a használat.
Ja, és minden matracot forgatni javallot, még a rugósat is. Ha jó a minőség, nem lesz gödör...
droberto2014-02-26 21:18:56 // 3695
Puha?
Nekem ilyenem van. 22 centiből 14 memóriahab. Ha belefekszel olyan szinten beleépülsz, hogy daruval kell reggel kiemelni. :)
droberto2014-02-19 20:15:15 // 3694
Még annyit, hogy ismét Pityukoma blogját ajánlom, mert hogy ezt is megcsinálta, :)
droberto2014-02-19 20:11:12 // 3693
Nem kell barkácsolni, ha ott a kábel (Hi felszereltség), csak veszel egy gyárit aljzatot és bepattintod. Pityukoma megcsinálta, és blogja is van róla, illetve nekem is van egy blogom néhány hasznos fotóval.
droberto2014-02-19 20:05:46 // 3692
Jobbos és balos van, bár azt hallottam jó a bal jobbra megfordítva. :)
A 2.0-es dobja biztos más, mert a vég egyenes, nincs benne az a dobás (S-kanyar) :).
droberto2014-02-18 19:42:51 // 3691
Remélem összejön. Várjuk a beszámolód. :)
droberto2014-02-18 18:19:31 // 3690
Tessék itt a legolcsóbb.
droberto2014-02-18 18:03:33 // 3689
...továbbá elviszi, és tetet rá egy jó minőségű galván bevonatot, amitől nem rozsdásodik. :)
droberto2014-02-18 18:01:49 // 3688
Megértem az érveidet.
(Én fékmániás vagyok, úgyhogy az enyém nem mérvadó.)
droberto2014-02-18 17:59:56 // 3687
Amit a mélyen tisztelt CarTárs linkelt, arról azt olvastam, hogy ez, csak az előlapon AUX felirattal rendelkező fejeknél működik.
Egyébként ez a fajta megoldás engem is érdekelne. Valaki csekkolhatná. :)
droberto2014-02-18 13:34:08 // 3686
ISO 10487

A "C "csati ami neked érdekes.
droberto2014-02-17 22:03:48 // 3685
Viszek majd Rosét a talira, kíváncsi leszek a véleményedre. :)
droberto2014-02-17 22:03:46 // 3684
Tisztítsd le alkohollal az üveget. Ha valami vízlepergető bevonatot teszel rá, azzal sem ártasz. :)
Nekem 90%-ban tökéletesen működik. Sötétben a közvilágítás szokta megzavarni.
droberto2014-02-17 21:46:06 // 3683
Jólvan, jóvan' srácok, már ittam két bort. :) Meg már olyan rég volt. :)
droberto2014-02-17 21:41:30 // 3682
Nem béna az, csak állítani kell az érzékenységén (3 fokozat) az eső intenzitásának függvényében.
droberto2014-02-17 21:31:20 // 3681
Azt azért említsd meg, hogy a csúnya két fekete autó sem gyári állapotú. :)))
(A fehérkével én is megmérkőztem volna. :))
droberto2014-02-17 21:31:17 // 3680
Pont én is erre gondoltam. Már elfelejtették a szocialista verdák fényerejét.
Szerintem sok panaszosnak csak be kéne állítania.
droberto2014-02-17 21:31:10 // 3679
EBC-t nem akarsz?
droberto2014-02-17 21:31:07 // 3678
Oks, rendben. :)
droberto2014-02-15 22:56:22 // 3677
Naná, hogy van rá. Ötlet?
droberto2014-02-15 08:45:49 // 3676
Akko' má nemcsak engem piszkálsz érte. :)
droberto2014-02-15 08:45:01 // 3675
Köszi, Pityukoma az áldozatos munkát. :) Igazi Alfás összetartás.
Már nagyon várjuk a talit, melynek akkor az egyik izgalmas pontja a kvíz lesz.
Kaja: Ami bevált azon nem hiszem hogy változtatnunk kell. Arra gondoltam, hogy pénteken grillezhetnénk, szombaton pöri, majd este nyárs, vasárnap meg a tárcsa. A pöri ismét jelentkezős pénzbedobós lenne, kollektív anyagbeszerzéssel. A grill a nyárs és a tárcsa alapanyagit pedig egyénileg vinnénk.
Programok: Továbbra is várjuk mindenkitől a programötleteket, melyek ha összeállnak, akkor mehet ki a programok közé.
droberto2014-02-13 21:03:23 // 3674
Figyelek ám! ;)
droberto2014-02-12 15:19:09 // 3672
Az a baj, hogyha elismer mindent a tettes és nincs személyi sérülés, ne adj' Isten a vétkes is sáros (pl.: ivott), akkor az emberek nem szoktak rendőrt hívni.
droberto2014-02-12 15:16:30 // 3671
Így legalább láttatok valamennyi pénzt belőle.
Ősszel egy barátomnak ütötte ki egy román kamionos a Grande Punto-ját. :(
Pénzt azóta se látott, a TK-s Grande pedig egy garázsban várakozik.
A MABISZ tehetetlen a Román biztosítóval.
Vannak erre szakosodott cégek, de azok meg busásan leszedik a sápot. :(
droberto2014-02-12 15:13:00 // 3670
Gratula!
Remélem a tanulmányaid nem mennek a VTT rovására. :)))
droberto2014-02-12 15:12:57 // 3669
Ahogy a Cartárs mondta, a károkozót kéne megkeresned. Írhatnál a nevében egy nyilatkozatot, amit aláírna és leadnád. (Bár a betétlap is ezt a célt szolgálja). Ha nem használ akkor jelentsd a MABISZ-nál a problémát. Ha ezek is leráznak, akkor pedig a PSZÁF az embered. Győznöd kell. :)
Rendőrt gondolom nem hívtatok, nincs rendőri jkv? A rakománya szabályosan volt rögzítve?
droberto2014-02-11 22:02:12 // 3668
A csavarok bevonatáról már ne is tegyünk említést.
droberto2014-02-11 22:00:29 // 3667
A gyerkőcök elárultak a Rékának? Többet nem ülhetnek be mellém.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
droberto2014-02-11 21:56:23 // 3666
:)))
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
droberto2014-02-11 21:42:49 // 3665
Csak műszaki kíváncsiság. :)
droberto2014-02-11 21:30:14 // 3664
Ez jó. Pont most néztem: az alváz ami már nem kapható az ePer szerint. :(
droberto2014-02-11 19:27:11 // 3663
Egyébként üdvözöltem, hogy a 159 volt több tíz éve az első olyan olasz verda (persze biztos volt kivétel), amiben végre nem az égben kell ülni. Ezt mindig irigyeltem a német modelleknél, de számomra ez tökéletes.
Ellenben az piszkosul zavar, hogy nem szakítottak azzal a hülye hagyománnyal, hogy a kormány nem az ülés középvonalában van. Emiatt ferdén ülök a fotelben és figyelnem kell, hogy ne az amúgy nagyon sérülékeny bal oldali oldaltámaszon pihentessem a lábam.
Ezek a mai szivacsok botrányosan gyatra minőségűek.
A céges 508SW-ben is összetörött 70-ezer után a szivacs.
droberto2014-02-11 18:35:01 // 3662
Azért azt nem mondtam, hogy egyenesen ülök. :)
Mondhatni a nagykönyv szerint állítom be az ülést.
Egyébként brutál szinten billenthető a lap. Hosszabb utaknál hátra szoktam billenteni (mert akkor nem akad el a lábam és a hegyes orrú cipőm :) semmibe), de akkor olyan kényelmes, hogy majd elalszom. :)

@ Herék: Aki egyenesen ül annak nem lesz altáji vérbősége. :))) Lányok, neketek sehogysem... :)))
droberto2014-02-11 18:25:37 // 3661
Szabi, arról beszélek, hogy hiába állítod le az ülőlapot minimumra, a billentéskor az jelenősen emelkedik. Ugyan Brera-ban még nem ültem, de az egy alacsony kupé (a 159-nél több mint 7,5 centivel alacsonyabb).
Talán tegnap Pettinke írta, hogy a kabin mennyire szűkül felefele. Ez így igaz, nem egy Mondeo, de hát a dizájn volt a fő szempont.
Egyébként szerintem a beltér magasságával van a legkisebb gond (bár én csak 1,78 vagyok).
Nem találtam ilyen belsős méregetős képet a típusokról. :(
droberto2014-02-11 17:07:29 // 3660
Nézd csak meg. Ha tévedek, vendégem vagy egy rosé-ra a 159VTT-n, ha nem akkor meg te hívsz meg valamire. :)
(A lábszár beverést tuti100, hogy befolyásolja.)
droberto2014-02-11 16:27:03 // 3659
Az orr beakadása és a lábszár térdlégzsákba ütése azért van, mert túl hátrabillentitek az ülőlapot.
Annó az Év Autója választáson a f@sz Gajdán is ebbe kötött bele, meg abba, hogy lefejeli a napellenzőt. => A 159 üléseit extrém tág határok közt lehetséges állítani. Az autóban ülni kell és nem feküdni. :)
droberto2014-02-10 10:07:11 // 3658
Mindegyik GSM-es, és talán akksis is, a 3-as 4-es mindenképp. Igaz a folyamatos üzemhez kell az áram.
droberto2014-02-09 20:52:29 // 3656
Sajnos a mai F1 színtiszta politika. :(
A WTCC-t vagy inkább a DTM-et kéne célba venni, mint a 90-es évek elején. Ha ott elkaszálnák a Bajor és Ingolstadti márkákat, akkor úgy venné a nyugati népség az Alfát mint a cukrot. :)
droberto2014-02-09 20:48:05 // 3655
Így van. Köszönhető mindez a magyar szaksajtó germán s@ggnyalásának.

Itt felénk sok boyracer lecseréli anyuci, meg apuci amúgy jó állapotú francia vagy japán verdáját, csak azért, hogy karikás vagy properreles márkával járhasson. Persze a kereslet/kínálat miatt ezeknek az áraik az egekben járnak, és adott pénzért jóval letaposottabb leharcoltabb állapotút tudnak venni mint a lecserélt autóik.
droberto2014-02-09 20:38:47 // 3654
Szándékosan ár/műszaki tartalmat/vezethetőséget írtam, nem értéket. A forszí nyilván nem az ötvenkilencel egy kategória, de versenytársait übereli, szinte mindenben. A Nürburgringen 7 perc alatt megy négy hengeres létére. Ennek tükrében nem is sok az a tizenhét milla.
Az meg hogy kihúzza a gyártót a pácból... nyilván nem. Ez arra jó, hogy értéket teremt, visszaemeli a szeretett márkánk hírét oda, ahova való.
Arra próbáltam reflektálni, hogy a márka az új autó eladásokból profitál, és nem a használtimportból.
Egyébként meg tavasszal már többet fogunk tudni...
droberto2014-02-09 11:08:26 // 3653
Nem értem a felháborodásod.
Mindenki pontosan tudja mi a helyzet.
A Jövő Alfái topicban naprakész információról olvashatsz.
Temetned felesleges a márkát (főleg nem itt), mert most jött ki egy kiváló ár/műszaki tartalom/vezethetőség arányú sportkocsi. Ha friss, menőbb ALFA-át szeretnél mint az elavult és lesajnált 159, valamint támogatni akarod a céget (aminek termékibe egyébként már több mint 8 éve szerelmes vagy), hogy gyorsabban fejleszthessenek akkor irány a szalon. :)
droberto2014-02-09 00:08:25 // 3652
Utángyártott Prodrive.
Van eredetibe is Competicione 4WQ néven.
droberto2014-02-08 14:27:00 // 3649
Én is már többször keresgéltem.
Vsz. valamelyik feltételből engedni kell.
droberto2014-02-08 14:12:00 // 3648
Végül is nem baj ha visít, csak azt megbízhatóan tegye, + a pager is kell, hogy én is mindig tudjak róla.
droberto2014-02-08 13:47:59 // 3647
Beszélünk itt a lopásokról a feltörésekről...
Sajnos nem csak a mi gondolkodunk rajta, hanem a gazemberek is.
Hajnalra virradóra a garázssorokon 4 garázst törtek fel (Hörmann bukó kapusat is) illetve 3 garázsajtót pedig erősen megrongáltak. Elvittek egy bringát, meg egy csónakmotort.
Az enyémet most nem hál' Istennek nem bántották.
Nagyon felkavart a dolog és nagyon sajnálom a szomszédjaimat. Nagy az esély, hogy meglesznek a tettesek, de a jogrendszerünknek hála, büntetést nem kapnak vagy csak olyat amiből nem tanulnak, nem változnak meg. :(

Néhány hete vettem egy még komolyabb zárszerkezetet, amit kiküszöböli az ajtóm még megmaradt gyenge pontját. A beépítéséhez kell egy kis átalakítás és idő, de jövő héten meg fogom csinálni.

Egyébként meg tudnátok ajánlani kínából valami jó ár/minőség arányú riasztót?
Szempontjaim:
- GSM modulos legyen.
- Hálózati áram nélkül is működjön, de ne kelljen fél évente elemekkel se bíbelődnöm.
- Ajtónyitás érzékelős legyen.
- Szerintem mozgás érzékelőre nincs szükségem.
- Szirénát nem tudom, hogy akarok-e. Ha igen nem nem tudom, hogy külső, kívülről látható legyen.
- Ne kelljen hozzá távirányítót hurcolnom. Pl lehetne számkódos.
- Megcsináltam a felújítást, de a fúrás faragás nem akadály. Inkább olcsó megbízható és karbantartás mentes legyen.

Van valamilyen típusról valakinek tapasztalata?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.