A Cardo az jó, bár ők nagyon rugó pártiak.
Szivacs és szivacs közt is van különbség. Egy helyi hab gyártó cégtől vettem 1500-ért egy memóriahabos anatómiai párnát. Nos, azon már 2 év után látszódik a használat.
Ja, és minden matracot forgatni javallot, még a rugósat is. Ha jó a minőség, nem lesz gödör...
droberto2014-02-26 21:47:41 // 3696
droberto2014-02-19 20:15:15 // 3694
Még annyit, hogy ismét Pityukoma blogját ajánlom, mert hogy ezt is megcsinálta, :)
droberto2014-02-19 20:11:12 // 3693
Nem kell barkácsolni, ha ott a kábel (Hi felszereltség), csak veszel egy gyárit aljzatot és bepattintod. Pityukoma megcsinálta, és blogja is van róla, illetve nekem is van egy blogom néhány hasznos fotóval.
droberto2014-02-19 20:05:46 // 3692
Jobbos és balos van, bár azt hallottam jó a bal jobbra megfordítva. :)
A 2.0-es dobja biztos más, mert a vég egyenes, nincs benne az a dobás (S-kanyar) :).
A 2.0-es dobja biztos más, mert a vég egyenes, nincs benne az a dobás (S-kanyar) :).
droberto2014-02-18 19:42:51 // 3691
Remélem összejön. Várjuk a beszámolód. :)
droberto2014-02-18 18:03:33 // 3689
...továbbá elviszi, és tetet rá egy jó minőségű galván bevonatot, amitől nem rozsdásodik. :)
droberto2014-02-18 18:01:49 // 3688
Megértem az érveidet.
(Én fékmániás vagyok, úgyhogy az enyém nem mérvadó.)
(Én fékmániás vagyok, úgyhogy az enyém nem mérvadó.)
droberto2014-02-18 17:59:56 // 3687
Amit a mélyen tisztelt CarTárs linkelt, arról azt olvastam, hogy ez, csak az előlapon AUX felirattal rendelkező fejeknél működik.
Egyébként ez a fajta megoldás engem is érdekelne. Valaki csekkolhatná. :)
Egyébként ez a fajta megoldás engem is érdekelne. Valaki csekkolhatná. :)
droberto2014-02-18 13:34:08 // 3686
droberto2014-02-17 22:03:48 // 3685
Viszek majd Rosét a talira, kíváncsi leszek a véleményedre. :)
droberto2014-02-17 22:03:46 // 3684
Tisztítsd le alkohollal az üveget. Ha valami vízlepergető bevonatot teszel rá, azzal sem ártasz. :)
Nekem 90%-ban tökéletesen működik. Sötétben a közvilágítás szokta megzavarni.
Nekem 90%-ban tökéletesen működik. Sötétben a közvilágítás szokta megzavarni.
droberto2014-02-17 21:46:06 // 3683
Jólvan, jóvan' srácok, már ittam két bort. :) Meg már olyan rég volt. :)
droberto2014-02-17 21:41:30 // 3682
Nem béna az, csak állítani kell az érzékenységén (3 fokozat) az eső intenzitásának függvényében.
droberto2014-02-17 21:31:20 // 3681
Azt azért említsd meg, hogy a csúnya két fekete autó sem gyári állapotú. :)))
(A fehérkével én is megmérkőztem volna. :))
(A fehérkével én is megmérkőztem volna. :))
droberto2014-02-17 21:31:17 // 3680
Pont én is erre gondoltam. Már elfelejtették a szocialista verdák fényerejét.
Szerintem sok panaszosnak csak be kéne állítania.
Szerintem sok panaszosnak csak be kéne állítania.
droberto2014-02-17 21:31:10 // 3679
EBC-t nem akarsz?
droberto2014-02-17 21:31:07 // 3678
Oks, rendben. :)
droberto2014-02-15 22:56:22 // 3677
Naná, hogy van rá. Ötlet?
droberto2014-02-15 08:45:49 // 3676
Akko' má nemcsak engem piszkálsz érte. :)
droberto2014-02-15 08:45:01 // 3675
Köszi, Pityukoma az áldozatos munkát. :) Igazi Alfás összetartás.
Már nagyon várjuk a talit, melynek akkor az egyik izgalmas pontja a kvíz lesz.
Kaja: Ami bevált azon nem hiszem hogy változtatnunk kell. Arra gondoltam, hogy pénteken grillezhetnénk, szombaton pöri, majd este nyárs, vasárnap meg a tárcsa. A pöri ismét jelentkezős pénzbedobós lenne, kollektív anyagbeszerzéssel. A grill a nyárs és a tárcsa alapanyagit pedig egyénileg vinnénk.
Programok: Továbbra is várjuk mindenkitől a programötleteket, melyek ha összeállnak, akkor mehet ki a programok közé.
Már nagyon várjuk a talit, melynek akkor az egyik izgalmas pontja a kvíz lesz.
Kaja: Ami bevált azon nem hiszem hogy változtatnunk kell. Arra gondoltam, hogy pénteken grillezhetnénk, szombaton pöri, majd este nyárs, vasárnap meg a tárcsa. A pöri ismét jelentkezős pénzbedobós lenne, kollektív anyagbeszerzéssel. A grill a nyárs és a tárcsa alapanyagit pedig egyénileg vinnénk.
Programok: Továbbra is várjuk mindenkitől a programötleteket, melyek ha összeállnak, akkor mehet ki a programok közé.
droberto2014-02-13 21:03:23 // 3674
Figyelek ám! ;)
droberto2014-02-12 15:19:09 // 3672
Az a baj, hogyha elismer mindent a tettes és nincs személyi sérülés, ne adj' Isten a vétkes is sáros (pl.: ivott), akkor az emberek nem szoktak rendőrt hívni.
droberto2014-02-12 15:16:30 // 3671
Így legalább láttatok valamennyi pénzt belőle.
Ősszel egy barátomnak ütötte ki egy román kamionos a Grande Punto-ját. :(
Pénzt azóta se látott, a TK-s Grande pedig egy garázsban várakozik.
A MABISZ tehetetlen a Román biztosítóval.
Vannak erre szakosodott cégek, de azok meg busásan leszedik a sápot. :(
Ősszel egy barátomnak ütötte ki egy román kamionos a Grande Punto-ját. :(
Pénzt azóta se látott, a TK-s Grande pedig egy garázsban várakozik.
A MABISZ tehetetlen a Román biztosítóval.
Vannak erre szakosodott cégek, de azok meg busásan leszedik a sápot. :(
droberto2014-02-12 15:13:00 // 3670
Gratula!
Remélem a tanulmányaid nem mennek a VTT rovására. :)))
Remélem a tanulmányaid nem mennek a VTT rovására. :)))
droberto2014-02-12 15:12:57 // 3669
Ahogy a Cartárs mondta, a károkozót kéne megkeresned. Írhatnál a nevében egy nyilatkozatot, amit aláírna és leadnád. (Bár a betétlap is ezt a célt szolgálja). Ha nem használ akkor jelentsd a MABISZ-nál a problémát. Ha ezek is leráznak, akkor pedig a PSZÁF az embered. Győznöd kell. :)
Rendőrt gondolom nem hívtatok, nincs rendőri jkv? A rakománya szabályosan volt rögzítve?
Rendőrt gondolom nem hívtatok, nincs rendőri jkv? A rakománya szabályosan volt rögzítve?
droberto2014-02-11 22:02:12 // 3668
A csavarok bevonatáról már ne is tegyünk említést.
droberto2014-02-11 22:00:29 // 3667
A gyerkőcök elárultak a Rékának? Többet nem ülhetnek be mellém.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
Utána szégyelltem magam. Dalma mondta is, hogy gyerekkel nem vezethetek így majd.
Kb ilyen fejük lehetett.
droberto2014-02-11 21:56:23 // 3666
:)))
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
Viszont a motor alatti keretet az szívesen kicserélném. :)
droberto2014-02-11 21:42:49 // 3665
Csak műszaki kíváncsiság. :)
droberto2014-02-11 21:30:14 // 3664
Ez jó. Pont most néztem: az alváz ami már nem kapható az ePer szerint. :(
droberto2014-02-11 19:27:11 // 3663
Egyébként üdvözöltem, hogy a 159 volt több tíz éve az első olyan olasz verda (persze biztos volt kivétel), amiben végre nem az égben kell ülni. Ezt mindig irigyeltem a német modelleknél, de számomra ez tökéletes.
Ellenben az piszkosul zavar, hogy nem szakítottak azzal a hülye hagyománnyal, hogy a kormány nem az ülés középvonalában van. Emiatt ferdén ülök a fotelben és figyelnem kell, hogy ne az amúgy nagyon sérülékeny bal oldali oldaltámaszon pihentessem a lábam.
Ezek a mai szivacsok botrányosan gyatra minőségűek.
A céges 508SW-ben is összetörött 70-ezer után a szivacs.
Ellenben az piszkosul zavar, hogy nem szakítottak azzal a hülye hagyománnyal, hogy a kormány nem az ülés középvonalában van. Emiatt ferdén ülök a fotelben és figyelnem kell, hogy ne az amúgy nagyon sérülékeny bal oldali oldaltámaszon pihentessem a lábam.
Ezek a mai szivacsok botrányosan gyatra minőségűek.
A céges 508SW-ben is összetörött 70-ezer után a szivacs.
droberto2014-02-11 18:35:01 // 3662
Azért azt nem mondtam, hogy egyenesen ülök. :)
Mondhatni a nagykönyv szerint állítom be az ülést.
Egyébként brutál szinten billenthető a lap. Hosszabb utaknál hátra szoktam billenteni (mert akkor nem akad el a lábam és a hegyes orrú cipőm :) semmibe), de akkor olyan kényelmes, hogy majd elalszom. :)
@ Herék: Aki egyenesen ül annak nem lesz altáji vérbősége. :))) Lányok, neketek sehogysem... :)))
Mondhatni a nagykönyv szerint állítom be az ülést.
Egyébként brutál szinten billenthető a lap. Hosszabb utaknál hátra szoktam billenteni (mert akkor nem akad el a lábam és a hegyes orrú cipőm :) semmibe), de akkor olyan kényelmes, hogy majd elalszom. :)
@ Herék: Aki egyenesen ül annak nem lesz altáji vérbősége. :))) Lányok, neketek sehogysem... :)))
droberto2014-02-11 18:25:37 // 3661
Szabi, arról beszélek, hogy hiába állítod le az ülőlapot minimumra, a billentéskor az jelenősen emelkedik. Ugyan Brera-ban még nem ültem, de az egy alacsony kupé (a 159-nél több mint 7,5 centivel alacsonyabb).
Talán tegnap Pettinke írta, hogy a kabin mennyire szűkül felefele. Ez így igaz, nem egy Mondeo, de hát a dizájn volt a fő szempont.
Egyébként szerintem a beltér magasságával van a legkisebb gond (bár én csak 1,78 vagyok).
Nem találtam ilyen belsős méregetős képet a típusokról. :(
Talán tegnap Pettinke írta, hogy a kabin mennyire szűkül felefele. Ez így igaz, nem egy Mondeo, de hát a dizájn volt a fő szempont.
Egyébként szerintem a beltér magasságával van a legkisebb gond (bár én csak 1,78 vagyok).
Nem találtam ilyen belsős méregetős képet a típusokról. :(
droberto2014-02-11 17:07:29 // 3660
Nézd csak meg. Ha tévedek, vendégem vagy egy rosé-ra a 159VTT-n, ha nem akkor meg te hívsz meg valamire. :)
(A lábszár beverést tuti100, hogy befolyásolja.)
(A lábszár beverést tuti100, hogy befolyásolja.)
droberto2014-02-11 16:27:03 // 3659
Az orr beakadása és a lábszár térdlégzsákba ütése azért van, mert túl hátrabillentitek az ülőlapot.
Annó az Év Autója választáson a f@sz Gajdán is ebbe kötött bele, meg abba, hogy lefejeli a napellenzőt. => A 159 üléseit extrém tág határok közt lehetséges állítani. Az autóban ülni kell és nem feküdni. :)
Annó az Év Autója választáson a f@sz Gajdán is ebbe kötött bele, meg abba, hogy lefejeli a napellenzőt. => A 159 üléseit extrém tág határok közt lehetséges állítani. Az autóban ülni kell és nem feküdni. :)
droberto2014-02-10 10:07:11 // 3658
Mindegyik GSM-es, és talán akksis is, a 3-as 4-es mindenképp. Igaz a folyamatos üzemhez kell az áram.
droberto2014-02-09 20:52:29 // 3656
Sajnos a mai F1 színtiszta politika. :(
A WTCC-t vagy inkább a DTM-et kéne célba venni, mint a 90-es évek elején. Ha ott elkaszálnák a Bajor és Ingolstadti márkákat, akkor úgy venné a nyugati népség az Alfát mint a cukrot. :)
A WTCC-t vagy inkább a DTM-et kéne célba venni, mint a 90-es évek elején. Ha ott elkaszálnák a Bajor és Ingolstadti márkákat, akkor úgy venné a nyugati népség az Alfát mint a cukrot. :)
droberto2014-02-09 20:48:05 // 3655
Így van. Köszönhető mindez a magyar szaksajtó germán s@ggnyalásának.
Itt felénk sok boyracer lecseréli anyuci, meg apuci amúgy jó állapotú francia vagy japán verdáját, csak azért, hogy karikás vagy properreles márkával járhasson. Persze a kereslet/kínálat miatt ezeknek az áraik az egekben járnak, és adott pénzért jóval letaposottabb leharcoltabb állapotút tudnak venni mint a lecserélt autóik.
Itt felénk sok boyracer lecseréli anyuci, meg apuci amúgy jó állapotú francia vagy japán verdáját, csak azért, hogy karikás vagy properreles márkával járhasson. Persze a kereslet/kínálat miatt ezeknek az áraik az egekben járnak, és adott pénzért jóval letaposottabb leharcoltabb állapotút tudnak venni mint a lecserélt autóik.
droberto2014-02-09 20:38:47 // 3654
Szándékosan ár/műszaki tartalmat/vezethetőséget írtam, nem értéket. A forszí nyilván nem az ötvenkilencel egy kategória, de versenytársait übereli, szinte mindenben. A Nürburgringen 7 perc alatt megy négy hengeres létére. Ennek tükrében nem is sok az a tizenhét milla.
Az meg hogy kihúzza a gyártót a pácból... nyilván nem. Ez arra jó, hogy értéket teremt, visszaemeli a szeretett márkánk hírét oda, ahova való.
Arra próbáltam reflektálni, hogy a márka az új autó eladásokból profitál, és nem a használtimportból.
Egyébként meg tavasszal már többet fogunk tudni...
Az meg hogy kihúzza a gyártót a pácból... nyilván nem. Ez arra jó, hogy értéket teremt, visszaemeli a szeretett márkánk hírét oda, ahova való.
Arra próbáltam reflektálni, hogy a márka az új autó eladásokból profitál, és nem a használtimportból.
Egyébként meg tavasszal már többet fogunk tudni...
droberto2014-02-09 11:08:26 // 3653
Nem értem a felháborodásod.
Mindenki pontosan tudja mi a helyzet.
A Jövő Alfái topicban naprakész információról olvashatsz.
Temetned felesleges a márkát (főleg nem itt), mert most jött ki egy kiváló ár/műszaki tartalom/vezethetőség arányú sportkocsi. Ha friss, menőbb ALFA-át szeretnél mint az elavult és lesajnált 159, valamint támogatni akarod a céget (aminek termékibe egyébként már több mint 8 éve szerelmes vagy), hogy gyorsabban fejleszthessenek akkor irány a szalon. :)
Mindenki pontosan tudja mi a helyzet.
A Jövő Alfái topicban naprakész információról olvashatsz.
Temetned felesleges a márkát (főleg nem itt), mert most jött ki egy kiváló ár/műszaki tartalom/vezethetőség arányú sportkocsi. Ha friss, menőbb ALFA-át szeretnél mint az elavult és lesajnált 159, valamint támogatni akarod a céget (aminek termékibe egyébként már több mint 8 éve szerelmes vagy), hogy gyorsabban fejleszthessenek akkor irány a szalon. :)
droberto2014-02-09 00:08:25 // 3652
droberto2014-02-08 15:52:11 // 3651
Köszi. :)
droberto2014-02-08 15:51:42 // 3650
Néztem néhány GSM-es risztót:
(A legolcsóbbaktól kezdtem a keresést.)
1., S38 103 Zones GSM PSTN Wireless Home Alarm Security Burglar System Auto Dialer
2., LCD Wireless Wired Home GSM SMS Burglar Security Alarm System NEW Tri-Band
3., HOT Wireless GSM SMS Home Burglar Alarm System Security shop alarm security G1
4., Wireless Home Gsm Sms Call Burglar Alarm System For Garage Storage Home Garden
5., HOT SALE WIRELESS HOME SECURITY SYSTEM LED BURGLAR FIRE ALARM HOUSE AUTO-DIALER
6., Wireless GSM PSTN Dual Net Quad Band Home Alarm Security Burglar Autodial System
7., A55 Quad 4-Bands GSM Wireless Home Security Alarm Burglar System Auto SMS Dialer
8., Quad Band Wireless Wired Home GSM PSTN Burglar Security Alarm System Kit #1 2 3
Ezek közül nekem a 4. tetszik legjobban. Kérdés, hogy 3-as és a 4-as közt van-e különbség? (A vezérlő picit másnak tűnik)
(A legolcsóbbaktól kezdtem a keresést.)
1., S38 103 Zones GSM PSTN Wireless Home Alarm Security Burglar System Auto Dialer
2., LCD Wireless Wired Home GSM SMS Burglar Security Alarm System NEW Tri-Band
3., HOT Wireless GSM SMS Home Burglar Alarm System Security shop alarm security G1
4., Wireless Home Gsm Sms Call Burglar Alarm System For Garage Storage Home Garden
5., HOT SALE WIRELESS HOME SECURITY SYSTEM LED BURGLAR FIRE ALARM HOUSE AUTO-DIALER
6., Wireless GSM PSTN Dual Net Quad Band Home Alarm Security Burglar Autodial System
7., A55 Quad 4-Bands GSM Wireless Home Security Alarm Burglar System Auto SMS Dialer
8., Quad Band Wireless Wired Home GSM PSTN Burglar Security Alarm System Kit #1 2 3
Ezek közül nekem a 4. tetszik legjobban. Kérdés, hogy 3-as és a 4-as közt van-e különbség? (A vezérlő picit másnak tűnik)
droberto2014-02-08 14:27:00 // 3649
Én is már többször keresgéltem.
Vsz. valamelyik feltételből engedni kell.
Vsz. valamelyik feltételből engedni kell.
droberto2014-02-08 14:12:00 // 3648
Végül is nem baj ha visít, csak azt megbízhatóan tegye, + a pager is kell, hogy én is mindig tudjak róla.
droberto2014-02-08 13:47:59 // 3647
Beszélünk itt a lopásokról a feltörésekről...
Sajnos nem csak a mi gondolkodunk rajta, hanem a gazemberek is.
Hajnalra virradóra a garázssorokon 4 garázst törtek fel (Hörmann bukó kapusat is) illetve 3 garázsajtót pedig erősen megrongáltak. Elvittek egy bringát, meg egy csónakmotort.
Az enyémet most nem hál' Istennek nem bántották.
Nagyon felkavart a dolog és nagyon sajnálom a szomszédjaimat. Nagy az esély, hogy meglesznek a tettesek, de a jogrendszerünknek hála, büntetést nem kapnak vagy csak olyat amiből nem tanulnak, nem változnak meg. :(
Néhány hete vettem egy még komolyabb zárszerkezetet, amit kiküszöböli az ajtóm még megmaradt gyenge pontját. A beépítéséhez kell egy kis átalakítás és idő, de jövő héten meg fogom csinálni.
Egyébként meg tudnátok ajánlani kínából valami jó ár/minőség arányú riasztót?
Szempontjaim:
- GSM modulos legyen.
- Hálózati áram nélkül is működjön, de ne kelljen fél évente elemekkel se bíbelődnöm.
- Ajtónyitás érzékelős legyen.
- Szerintem mozgás érzékelőre nincs szükségem.
- Szirénát nem tudom, hogy akarok-e. Ha igen nem nem tudom, hogy külső, kívülről látható legyen.
- Ne kelljen hozzá távirányítót hurcolnom. Pl lehetne számkódos.
- Megcsináltam a felújítást, de a fúrás faragás nem akadály. Inkább olcsó megbízható és karbantartás mentes legyen.
Van valamilyen típusról valakinek tapasztalata?
Sajnos nem csak a mi gondolkodunk rajta, hanem a gazemberek is.
Hajnalra virradóra a garázssorokon 4 garázst törtek fel (Hörmann bukó kapusat is) illetve 3 garázsajtót pedig erősen megrongáltak. Elvittek egy bringát, meg egy csónakmotort.
Az enyémet most nem hál' Istennek nem bántották.
Nagyon felkavart a dolog és nagyon sajnálom a szomszédjaimat. Nagy az esély, hogy meglesznek a tettesek, de a jogrendszerünknek hála, büntetést nem kapnak vagy csak olyat amiből nem tanulnak, nem változnak meg. :(
Néhány hete vettem egy még komolyabb zárszerkezetet, amit kiküszöböli az ajtóm még megmaradt gyenge pontját. A beépítéséhez kell egy kis átalakítás és idő, de jövő héten meg fogom csinálni.
Egyébként meg tudnátok ajánlani kínából valami jó ár/minőség arányú riasztót?
Szempontjaim:
- GSM modulos legyen.
- Hálózati áram nélkül is működjön, de ne kelljen fél évente elemekkel se bíbelődnöm.
- Ajtónyitás érzékelős legyen.
- Szerintem mozgás érzékelőre nincs szükségem.
- Szirénát nem tudom, hogy akarok-e. Ha igen nem nem tudom, hogy külső, kívülről látható legyen.
- Ne kelljen hozzá távirányítót hurcolnom. Pl lehetne számkódos.
- Megcsináltam a felújítást, de a fúrás faragás nem akadály. Inkább olcsó megbízható és karbantartás mentes legyen.
Van valamilyen típusról valakinek tapasztalata?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.