Jó dolog az a mózes, és amíg elfér és megmarad benne ott a legjobb helye. Mi kb 8 hónapos koráig használtuk a 3in1 kocsi részeként. Persze csak ezért én se vennék másik autót. (Bár rén részben ezért is SW-t vettem. :))
Ha kiszedtem a vázból a kerekeket nagyon picire összecsukható volt:
Én imádtam. Elégé kompromisszummentes volt.
AC16':
159VTT6.0:
(Itt itt volt velünk az összecsukható ágy is, illetve aki jár VTT-ra az tudja, hogy mennyi minden más)
droberto2019-05-14 19:29:02 // 6196
droberto2019-05-14 17:13:15 // 6195
Még jó, hogy mások vagyunk. 😁🤣
droberto2019-05-14 16:15:35 // 6194
Egy SW és egy tetőbox. 😂
droberto2019-05-13 22:08:51 // 6193
Kérj meg valakit, hogy nyomkodja vadul a gázt, amíg te keresed a sípoló helyét.
droberto2019-05-13 13:57:04 // 6192
Adj neki még élőadat diagot.
droberto2019-05-13 12:29:19 // 6191
A stekkereknél a kontakthiba nagyon is előfordul.
Talán van róla blogom is.
Talán van róla blogom is.
droberto2019-05-13 12:20:42 // 6190
Jó nagy túltöltéssel megy a verda. Majd 2 bar.
Írva van? Nem tudom, hogy íráskor mennyire teszik fel.
Vagy mérés hiba.
Írva van? Nem tudom, hogy íráskor mennyire teszik fel.
Vagy mérés hiba.
droberto2019-05-12 18:12:40 // 6189
Elemcsere? Akksitöltés? Sarulevétel? Másik kulcs? Hibakód?
droberto2019-05-12 18:09:52 // 6188
2850 mBar felett jön a P0237.
droberto2019-05-09 23:04:44 // 6187
Túl nagy cég ahhoz szerintem.
Egyébként tényleg erősen terjeszkednek. (Már nem tudok, úgy OEM cikkszámra guglizni, hogy ne a mindenféle formájukkal(európa szerte) találkozzon az ember.)
Viszont azt gondolom, hogy az autótartó többségnek ez nem alternatíva. Csak max. nekünk a számító-tervező-kiokoskodó-ügyeskedő autóbuziknak. :)
Hátrányuk SZVSZ:
- Nincs itt azonnal. Sokszor heteket kell várni. Még nagyob baj, hogy nincs egy határidő megjelölve, amihez tudnál tervezni.
- Ha elbasztál valami, vagy ők akkor cumibb a helyzet, mint egy Unix,Bárdi...stb-vel.
- Nem tudod megnézni, kezedbe venni.
- Kevés szerelő vállalja be az előzőek reckirjét és/vagy, hogy te vidd az anyagot.
- Mindenben azért nem olcsóbbak.
- Drága a szállítás. Csak nagyobb értékben érdemes tőlük vásárolni.
- Garancia???
Egyébként tényleg erősen terjeszkednek. (Már nem tudok, úgy OEM cikkszámra guglizni, hogy ne a mindenféle formájukkal(európa szerte) találkozzon az ember.)
Viszont azt gondolom, hogy az autótartó többségnek ez nem alternatíva. Csak max. nekünk a számító-tervező-kiokoskodó-ügyeskedő autóbuziknak. :)
Hátrányuk SZVSZ:
- Nincs itt azonnal. Sokszor heteket kell várni. Még nagyob baj, hogy nincs egy határidő megjelölve, amihez tudnál tervezni.
- Ha elbasztál valami, vagy ők akkor cumibb a helyzet, mint egy Unix,Bárdi...stb-vel.
- Nem tudod megnézni, kezedbe venni.
- Kevés szerelő vállalja be az előzőek reckirjét és/vagy, hogy te vidd az anyagot.
- Mindenben azért nem olcsóbbak.
- Drága a szállítás. Csak nagyobb értékben érdemes tőlük vásárolni.
- Garancia???
droberto2019-05-09 22:19:25 // 6186
droberto2019-05-09 21:41:54 // 6185
droberto2019-05-09 21:34:49 // 6182
Üregvédő teszt. Mike Sanders jó cucc. :)
A Terosont nem ajánlom.
Applikátorszett.
Ezzel kapcsolatban kereshetsz. :)
A Terosont nem ajánlom.
Applikátorszett.
Ezzel kapcsolatban kereshetsz. :)
droberto2019-05-08 22:30:49 // 6181
Ezt már te is meg tudod csinálni otthon.
droberto2019-05-08 22:30:16 // 6180
6-8 havonta Carnauba viaszos wax, és azzal szinten tartod. Elég kemény védelmet ad.
droberto2019-05-08 22:28:27 // 6178
K@rva sok felénk is a madár!
droberto2019-05-07 22:11:29 // 6176
Autósbolt.
Méret: M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszög
Méret: M14 x 1,5 - 25 mm, 60°-os kúpszög
droberto2019-05-06 23:21:14 // 6175
Nekem fontos a léte.
droberto2019-05-06 21:19:37 // 6174
Volt már töbféleképpen.
Egyszer sem a szűrő volt a ludas.
Nem fontos a léte.
Egyszer sem a szűrő volt a ludas.
Nem fontos a léte.
droberto2019-05-06 21:16:31 // 6173
Lehet itthon is. Innen.
Nem egy klasszik webshop, kicsit nehézkesen megy a rendelés, de eddig mindig rendes volt a Mikós.
Próbáltam innen több fajtát, de az Esatwood kimagaslik tartósságban.
Fontos a tiszta, zsír és portalan, megfelelő érdességű felület.
Nem egy klasszik webshop, kicsit nehézkesen megy a rendelés, de eddig mindig rendes volt a Mikós.
Próbáltam innen több fajtát, de az Esatwood kimagaslik tartósságban.
Fontos a tiszta, zsír és portalan, megfelelő érdességű felület.
droberto2019-05-06 20:55:21 // 6172
Vészcsonk.
Olyan mértékű tömődésnél, ahol a motor már működésképtelen (nem tud kipufogni, és a kényszerregen sem futtatható már le), csak kiveszed a zárócsavart, és nem kell úgy járni, mint már kétszer jómagam jártam, hogy haza kellett húzzanak.
Nem nehéz felülni a sz@pó rollerra. Elég hozzá, elég egy kisebb inhermetizáció a szívórendszeren.
Olyan mértékű tömődésnél, ahol a motor már működésképtelen (nem tud kipufogni, és a kényszerregen sem futtatható már le), csak kiveszed a zárócsavart, és nem kell úgy járni, mint már kétszer jómagam jártam, hogy haza kellett húzzanak.
Nem nehéz felülni a sz@pó rollerra. Elég hozzá, elég egy kisebb inhermetizáció a szívórendszeren.
droberto2019-05-06 16:53:49 // 6171
Nem figyelsz. :)
A tied alatt 6 hsz-al lejebb.
A tied alatt 6 hsz-al lejebb.
droberto2019-05-05 21:32:23 // 6170
Köszi Skacok!
droberto2019-05-05 18:12:43 // 6169
droberto2019-05-05 18:07:22 // 6168
Kipotyogtak. Ezek zörögtek benne. Ezeket a hasábokat ragasztják össze, úgy tömbösítik. A kérdés, hogy ez szilícium-karbid vagy Cordierit.
Itt van egy kör keresztmetszetű:
Itt van egy kör keresztmetszetű:
droberto2019-05-04 23:14:22 // 6167
droberto2019-05-04 22:52:15 // 6166
De én igen. :)
Viccet félretéve, tényleg beszívja és gyönyörű selyemfényű vagy inkább talán matt lesz utána.
Egyszer volt, hogy letöröltem, mert 8 óra múlva utaztunk és nem akartam, hogy a ruháim szívják be.
Viccet félretéve, tényleg beszívja és gyönyörű selyemfényű vagy inkább talán matt lesz utána.
Egyszer volt, hogy letöröltem, mert 8 óra múlva utaztunk és nem akartam, hogy a ruháim szívják be.
droberto2019-05-04 21:59:14 // 6164
Csak nyomd a gázt, szalad fel az az adrenalin.
Tud az csúszni. :)
Tud az csúszni. :)
droberto2019-05-04 21:57:27 // 6162
Felesleges letöröld, ha nem használod. 1-2 nap alatt szépen beszívja. :)
droberto2019-05-04 21:56:43 // 6161
Szép a kép, de kicsit alulexponált. :)
Világosíts a sötét részeken rajta. Így akkor az ég kékje is megmarad.
Világosíts a sötét részeken rajta. Így akkor az ég kékje is megmarad.
droberto2019-05-03 23:27:53 // 6159
Jó az írás. Köszi.
Én már nem emlékszem Step by Step, illetve én sokkal jobban szétszedtem.
Egyébként tökre javasolt a HF leszedése a szelepek illetve a hidrotőke/hiba lemezrugók ellenőrzése miatt. Vagy minimum egy kompresszió mérés szükséges elvégezni.
Illetve a Swirl Flap megtartó párti vagyok, de ez ugye nem új. :)
Én már nem emlékszem Step by Step, illetve én sokkal jobban szétszedtem.
Egyébként tökre javasolt a HF leszedése a szelepek illetve a hidrotőke/hiba lemezrugók ellenőrzése miatt. Vagy minimum egy kompresszió mérés szükséges elvégezni.
Illetve a Swirl Flap megtartó párti vagyok, de ez ugye nem új. :)
droberto2019-05-03 11:34:53 // 6157
Naná! Csak semmi csalószoftver! :)
droberto2019-05-03 11:34:24 // 6156
Az én sebeim lassan begyógyulnak. :)))
droberto2019-05-03 11:06:57 // 6155
droberto2019-05-03 10:48:48 // 6154
droberto2019-05-03 10:43:20 // 6153
Jól látszik itt is a rozsdás teló/rugótányér.
Eibach (F11-10-005-05-HA) vagy gyári ti.
Itt látod, hogy mik vannak Eibachból.
Javaslom, hogy egyeztess Csabival, ő is most cserélte, illetve van is itt hsz-a a témát illetően.
Eibach (F11-10-005-05-HA) vagy gyári ti.
Itt látod, hogy mik vannak Eibachból.
Javaslom, hogy egyeztess Csabival, ő is most cserélte, illetve van is itt hsz-a a témát illetően.
droberto2019-05-03 10:34:16 // 6152
Most már nem magasabb mint a gyári. :)
700-on vagyok.
700-on vagyok.
droberto2019-05-03 10:32:29 // 6151
Kell bele forgácsolni valami kemény hőálló műanyagot.
Csak úgy tudod szétfűzni, ha letöröd a lemezkéket. Vissza már egy 1 mm rozsdamentesest tennék csavarozva és hegesztve. (A ponthegesztés mellet törik el a rezgésektől óriási vibrációtól)
Az én ugyanilyen 200k+ km-es Marellimnek (2007.11. gyártás) nem volt kikopva és a fogaskerekek is remek kondíciónak örvendtek. Annyi baja volt, hogy 3 lemezt becsócsált a torkos kis JTD.
Csak úgy tudod szétfűzni, ha letöröd a lemezkéket. Vissza már egy 1 mm rozsdamentesest tennék csavarozva és hegesztve. (A ponthegesztés mellet törik el a rezgésektől óriási vibrációtól)
Az én ugyanilyen 200k+ km-es Marellimnek (2007.11. gyártás) nem volt kikopva és a fogaskerekek is remek kondíciónak örvendtek. Annyi baja volt, hogy 3 lemezt becsócsált a torkos kis JTD.
droberto2019-05-03 09:20:09 // 6150
Szívósor:
Igen, a Marelli az hullajtja a lapátjait. A Pierburg jobb, de gyáriként már csak Marelli kapható. Illetve van a AM-ben a full alu dugózni való Pierburg. Na ebben vicc a lapátozás:
Én ragaszkodtam a gyári állapothoz és emisszióhoz, így az újat megcsináltam rendesen:
Hűtővíz:
Szerelés után nem szükséges légteleníteni. Ezt elég jól megoldja magának. Viszont figyelni kell a vízszintet, mert még a 6-8. (rövid) menés után is kell utántölteni, mire kilégtelenedik teljesen.
Igen, a Marelli az hullajtja a lapátjait. A Pierburg jobb, de gyáriként már csak Marelli kapható. Illetve van a AM-ben a full alu dugózni való Pierburg. Na ebben vicc a lapátozás:
Én ragaszkodtam a gyári állapothoz és emisszióhoz, így az újat megcsináltam rendesen:
Hűtővíz:
Szerelés után nem szükséges légteleníteni. Ezt elég jól megoldja magának. Viszont figyelni kell a vízszintet, mert még a 6-8. (rövid) menés után is kell utántölteni, mire kilégtelenedik teljesen.
droberto2019-05-02 23:43:10 // 6149
Lehet.
Nekem nem volt módom a régit, új gyárival összehasonlítani.
Nekem nem volt módom a régit, új gyárival összehasonlítani.
droberto2019-05-02 23:43:07 // 6148
Nekem is egyforma volt a hossz:
Azt beszereléskor még is így állt:
Azért az Eibachot nem mondanám kókánynak, főleg úgy, hogy 0,3 mm-el még vastagabb is mint a gyári.
De itt nem ez a lényeg. Hanem az, hogy Pityukománál a cserélt gyári rekordidőn belül megadta magát. Nem volt kedvem ehhez és persze árilag sem mindegy, hogy megúsztam negyedéből-ötödéből (persze nem ez dominált).
Az más kérdés, hogy azóta megváltozott a véleményem a tönkremenetel okáról.
AM: Persze ki tudja milyen anyagból van, milyen a karakterisztikája, rugalmassága. Kicsit biztos más, de én ebből semmit nem éreztem idáig. Szépen rugózik, fordul négy kerékkel, seggel vagy épp orral.
A magassága pedig beállt mindenhol 700-705 mm-re.
Azt beszereléskor még is így állt:
Azért az Eibachot nem mondanám kókánynak, főleg úgy, hogy 0,3 mm-el még vastagabb is mint a gyári.
De itt nem ez a lényeg. Hanem az, hogy Pityukománál a cserélt gyári rekordidőn belül megadta magát. Nem volt kedvem ehhez és persze árilag sem mindegy, hogy megúsztam negyedéből-ötödéből (persze nem ez dominált).
Az más kérdés, hogy azóta megváltozott a véleményem a tönkremenetel okáról.
AM: Persze ki tudja milyen anyagból van, milyen a karakterisztikája, rugalmassága. Kicsit biztos más, de én ebből semmit nem éreztem idáig. Szépen rugózik, fordul négy kerékkel, seggel vagy épp orral.
A magassága pedig beállt mindenhol 700-705 mm-re.
droberto2019-05-02 23:43:05 // 6147
Akkor ebben nem értünk egyet. :)
Nincs fotód róla? Nekem a rugóm nem volt ennyire korrodált mint a tied.
Pityukomáé is elég korrodált volt.
Az a tömítés bevezeti maga alá a vizet és bent tartja.
(Lehet megint a sok mosásnak köszönhetem, hogy így jártam (lásd még injektor berohadás))
Egy csavarhúzóval aláfeszítve én is könnyedén leszedhettem volna, ha nem féltettem volna a gumibakot. Úgy ahogy kb. bármilyen szerelő teszi. Tisztelet a kivételnek.
Pucolás után simán ráment az új.
Nincs fotód róla? Nekem a rugóm nem volt ennyire korrodált mint a tied.
Pityukomáé is elég korrodált volt.
Az a tömítés bevezeti maga alá a vizet és bent tartja.
(Lehet megint a sok mosásnak köszönhetem, hogy így jártam (lásd még injektor berohadás))
Egy csavarhúzóval aláfeszítve én is könnyedén leszedhettem volna, ha nem féltettem volna a gumibakot. Úgy ahogy kb. bármilyen szerelő teszi. Tisztelet a kivételnek.
Pucolás után simán ráment az új.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.