Gyorsan kell hozzá menni?
Aknáról követve nem lehet tapizni?
Ha nem, akkor marad a hagyományos kézi rángatás.
droberto2019-02-22 07:00:21 // 6046
droberto2019-02-21 23:19:53 // 6045
Nyilván nem tett jót neki, de van erre egy bevált javítástechnológia.
Mekkora a csavar M8 vagy M10?
Mekkora a csavar M8 vagy M10?
droberto2019-02-21 22:39:09 // 6044
Gumikéder becsípődés gátló?
droberto2019-02-21 22:37:32 // 6043
Nekem M8-nak tűnik.
A linkemen még 10 mm-es gomba is van.
A linkemen még 10 mm-es gomba is van.
droberto2019-02-21 22:33:35 // 6042
A futómű csere érdekes történet.
Volt 1.6-ból QV?
Itt mást írnak.
Felhívnám, hogy van-e benne difi.
Meg, hogy magánszemély és takargatja a rendszámot.
Furi.
Volt 1.6-ból QV?
Itt mást írnak.
Felhívnám, hogy van-e benne difi.
Meg, hogy magánszemély és takargatja a rendszámot.
Furi.
droberto2019-02-21 22:26:29 // 6041
Nem értem, hogy ez miért nem javítható?
Nekem hasonló lyukadásom volt. Gombával simán megcsinálta. Igaz ráment fél órája és csak 4.000,-et fizettem.
Itt senki nem akar dolgozni?
Keress másik gumist.
Nekem hasonló lyukadásom volt. Gombával simán megcsinálta. Igaz ráment fél órája és csak 4.000,-et fizettem.
Itt senki nem akar dolgozni?
Keress másik gumist.
droberto2019-02-21 22:19:09 // 6040
Ha helyben csinálja, akkor egyszerű a történet.
Burkolat lebont, aknára áll és kormányzás közben végig kell tapogatni a csuklókat, szilenteket, kormányművet.
Amin legerősebben érzed a kattanás az a ludas.
Nem is értem a szerelőket.... :(
Burkolat lebont, aknára áll és kormányzás közben végig kell tapogatni a csuklókat, szilenteket, kormányművet.
Amin legerősebben érzed a kattanás az a ludas.
Nem is értem a szerelőket.... :(
droberto2019-02-21 10:51:26 // 6039
+1
Köszi, hogy leírtad helyettem.
Köszi, hogy leírtad helyettem.
droberto2019-02-20 13:18:07 // 6038
Azt vedd figyelembe, hogy a fékbetét(nyereg) is dől a tárcsával együtt. Mivel minden a csonkállványra van felszerelve, így mindennek egyforma a dőlése. A helyszíni eszterga is adott (a te példáddal élve: 2,15°) dőlésű agyra (csonkállványra) van felszerelve.
Ezért azzal is csak az aggyal párhuzamos síkon dolgozol.
Ezért nincs túl sokkal több értelme a helyszíni felszabályozásnak, mint egy leszerelt állapotban történőnek.
A lényeg, hogy a féktárcsa agy (felfekvő, ha úgy tetszik illesztett) részén levő sík, párhuzamos legyen a két fékezett rész síkjával.
Ezért azzal is csak az aggyal párhuzamos síkon dolgozol.
Ezért nincs túl sokkal több értelme a helyszíni felszabályozásnak, mint egy leszerelt állapotban történőnek.
A lényeg, hogy a féktárcsa agy (felfekvő, ha úgy tetszik illesztett) részén levő sík, párhuzamos legyen a két fékezett rész síkjával.
droberto2019-02-20 12:38:59 // 6037
Milyen márkájú lengőkar ez?
droberto2019-02-20 12:00:50 // 6036
"A 166-on nekem 2x is szabályozták, ami bizonyára jól sikerült mert pár ezet km-ig nem rázott. Aztán megint kezdte." - Minél vékonyabb a fala, annál könnyebben vetemedik, deformálódik. Ami egyszer bekövetkezik, az vékonyabb anyagnál nagyobb valószínűséggel - máshogy fogalmazva: kisebb igénybevételnél is már - be fog következni.
Ezért sem preferálom a szabályozást.
Ezért sem preferálom a szabályozást.
droberto2019-02-20 00:02:50 // 6035
Köszönöm a linket.
Nem értem, hogy mi a különbség ez és a hagyományos felszabályozás közt.
Nagyjából semmi, leszámítva azt, hogy nem kell leszedni a tárcsát.
Az eredmény ua. Ütni nem fog.
Ettől még ugyanúgy a deformàció az oka annak ha egy darabig jó utána meg üt.
Legalább a tárcsát le drótkefélhették volna gépfelrakás előtt.
Egyébként ez se veszi figyelembe a dugattyú (nyereg-betét) esetleges szöghibáját.
Szóval szerintem EBC link ide vagy oda, az egész egy sarlatán dolog.
Nem értem, hogy mi a különbség ez és a hagyományos felszabályozás közt.
Nagyjából semmi, leszámítva azt, hogy nem kell leszedni a tárcsát.
Az eredmény ua. Ütni nem fog.
Ettől még ugyanúgy a deformàció az oka annak ha egy darabig jó utána meg üt.
Legalább a tárcsát le drótkefélhették volna gépfelrakás előtt.
Egyébként ez se veszi figyelembe a dugattyú (nyereg-betét) esetleges szöghibáját.
Szóval szerintem EBC link ide vagy oda, az egész egy sarlatán dolog.
droberto2019-02-18 23:10:06 // 6034
változó vastagságú féktárcsa = a futómű geometriával van a baj?
Ezt csak én nem értem? :)
Hogy lehet az, hogy egy darabig jó egy tárcsa, aztán utána ütni kezd?
Csak, úgy, hogy egy nagy fékezéstől hullámos lesz.
Ha egy tárcsa rendesen le van pucolva, be van fogva a tokmányba és meg van esztergálva, annak jónak kell lennie. Ha nem így lenne, akkor minden ettől sokkal finomabb tűrésű illesztett alkatrész pár kuka lenne. Gondolj csak bele.
Ha a kerékagy felfekvő síkja merőleges a fék dugattyú tengelyével és a betét két oldala is párhuzamos egymással, nem szar a nyereg, akkor annak jónak kell lennie. Ha nem így volt - és tényleg nem hullámosodásról beszélünk - akkor ott már kapott a csonkállvány vagy valami más.
Vagy ott csak egyszerűen Edward valamit elb@szott.
Egyébként meg ez a szabályozás dolog részemről üldözendő, sarlatán dolog. Ha egy tárcsát már szabályozni kell az kuka, ahogy már írták is az okokat.
Ezt csak én nem értem? :)
Hogy lehet az, hogy egy darabig jó egy tárcsa, aztán utána ütni kezd?
Csak, úgy, hogy egy nagy fékezéstől hullámos lesz.
Ha egy tárcsa rendesen le van pucolva, be van fogva a tokmányba és meg van esztergálva, annak jónak kell lennie. Ha nem így lenne, akkor minden ettől sokkal finomabb tűrésű illesztett alkatrész pár kuka lenne. Gondolj csak bele.
Ha a kerékagy felfekvő síkja merőleges a fék dugattyú tengelyével és a betét két oldala is párhuzamos egymással, nem szar a nyereg, akkor annak jónak kell lennie. Ha nem így volt - és tényleg nem hullámosodásról beszélünk - akkor ott már kapott a csonkállvány vagy valami más.
Vagy ott csak egyszerűen Edward valamit elb@szott.
Egyébként meg ez a szabályozás dolog részemről üldözendő, sarlatán dolog. Ha egy tárcsát már szabályozni kell az kuka, ahogy már írták is az okokat.
droberto2019-02-18 21:18:20 // 6033
Van a Bernernek direkt erre kiszedő spray-je.
Áztatsd legalább egy hétig.
Ha mosták a motort akkor vsz. berohadt (elektrokémiai korrózió), és még 5-10t húzóerő is kevés lehet.
No ekkor nyúlik meg.
Ha nem folyt be víz, kézzel ki lehet húzni.
Visszarakáskor új réz alátét kell és injektor paszta is. Ha maximalista vagy, akkor mehet rá O gyűrű is.
Áztatsd legalább egy hétig.
Ha mosták a motort akkor vsz. berohadt (elektrokémiai korrózió), és még 5-10t húzóerő is kevés lehet.
No ekkor nyúlik meg.
Ha nem folyt be víz, kézzel ki lehet húzni.
Visszarakáskor új réz alátét kell és injektor paszta is. Ha maximalista vagy, akkor mehet rá O gyűrű is.
droberto2019-02-18 20:16:28 // 6032
Az enyém bezabálta a lapátkákat, ezért szedtem szét a HF-et. Ha meg már kiszedtem, a porlasztókat gondoltam csináltatok új IMA számot. Egyébként 2-2,5 közt volt a korrekcióm. Magyarul gondolhatod, hogy fájt az az 1/3 millió forint pluszba még.
A csere után a fogyim 1-3 dl-t esett vissza, a befecs hangja olyan nyers-pattogós, mint az újaknál.
A csere után a fogyim 1-3 dl-t esett vissza, a befecs hangja olyan nyers-pattogós, mint az újaknál.
droberto2019-02-18 19:39:47 // 6031
Amikor én kiszedtem (HF leszedés miatt) arra jutottam, hogy nem éri meg a felújítás, sőt még az új IMA kódolás sem. Főleg, ha berohad és nehezen jön ki.
A normális helyeken (pl. Benedeczki Műhely), a nyúlást is hézagolják, ami akár többszöri padi ki-berakást jelenthet. Ekkor a javítás ára elérheti az 50-60et is. A korrózióról, nyak elvékonyodásról már nem is beszélve. A cseredarabos gyári új pedig 58+ÁFA.
Az esetleges nemgyári/silány alaktrész minőségről, szerelési hibákról nem is beszélve.
A normális helyeken (pl. Benedeczki Műhely), a nyúlást is hézagolják, ami akár többszöri padi ki-berakást jelenthet. Ekkor a javítás ára elérheti az 50-60et is. A korrózióról, nyak elvékonyodásról már nem is beszélve. A cseredarabos gyári új pedig 58+ÁFA.
Az esetleges nemgyári/silány alaktrész minőségről, szerelési hibákról nem is beszélve.
droberto2019-02-18 19:32:34 // 6030
Mielőtt elviszed cseréld fel őket, hogy kizárhasd a mechanikai hibát. Viszont az IMA kódokat ne felejtsd el átírni K-s kábellel.
A bent maradt réztömítésekre figyelj. Érdemes újat venni belőle cserekor is.
Ha viszi a hibát porlasztó, ha nem sajnos más a baj.
A bent maradt réztömítésekre figyelj. Érdemes újat venni belőle cserekor is.
Ha viszi a hibát porlasztó, ha nem sajnos más a baj.
droberto2019-02-11 22:51:06 // 6029
Nemis...csak lejtett a hazai pálya. :)
droberto2019-02-11 19:58:56 // 6028
Megmondomén: Monster Irsaiját. :)
Remélem VTT-re is jut belőle.
Remélem VTT-re is jut belőle.
droberto2019-02-10 21:35:09 // 6027
A durva az, hogy amikor a tieddel mentünk, már úgy jött az élmény, hogy csak félgázt nyomtam. Aztán egyszer az egyenesbe lepadlóztam, de úgy meg lepődtem, hogy itt mekkora tartalékok vannak, hogy még most is bizsereg a fenekem. :)
droberto2019-02-10 18:28:01 // 6026
A 159-el is érzed a határokat, csak ott bátrabbnak kell lenned. :) Persze az igaz, hogy kevesebb az a szituáció/útviszony az ahol, el lehet/érdemes érni, mert olyan brutális a sebeség, hogy hibázva nem lenne hely összeszedni.
De ezt ne hozzuk már fel hibának.
A Viper-es példát azért írtam csak, hogy simán lehet úgy fordulni vele, mint egyes "bénább" futóművű super sport kocsival.
Miért kapcsolnád ki az elektronikát? Egyrészt tökre jól van hangolva, igazán engedékeny, szinte észre se veszed a működését (pedig azért biztos nagyon sokat tesz hozzá, hogy jól adja ki), másrészt az első megcsúszáskor úgy is visszakapcsol.
A havas jeges bohóckodás, az tényleg nem neki való. Ahhoz nehéz. Még egy jóízűt kézifékezni se lehet vele. Viszont ez valljuk be, nem is áll jól neki. Aki ezt keresi a 159-be, az rossz helyen jár. Egyéb útviszonyok között pedig, ahogy írtam is, egy zseni. Én külön élvezni szoktam télvíz előtt, hogy nem rakom még fel a téli gumit. No ekkor kb jön az a határ tartomány mint a 45-46-nál nyáron. Magyarul nem kell 200-al venni a kanyart, hogy gépészkedni kelljen.
Amit meg írsz, hogy gázzal irányítasz azt tényleg tudja - pont ezt csináltuk tegnap Miklóson -, csak meg kell találd a helyet és kellően bátornak kell lenni. Egy idő után rá lehet azért érezni erre. Nagy sebességgel mész (mondjuk egy 90°-os kanyarban) kezd fordulni a hátulja. Ha még gyorsabban, 4 kerékkel csúszik. Pl itt jobbra kis ívben. A sebességet pontosan sajnos nem tudom megmondani, mert nem volt még bátorságom/időm az órára pillantani, de olyan 75-85 ez a tartomány.
Hosszú íven pedig a gázzal tudod irányítani a fenekét. Pl itt tegnap. A tempó kb itt is 70-80.
Természetesen nem akarlak győzködni, te érzed és tudod.
Csak ne ez legyen már a köztudatban, hogy az 59 túl steril és nem is Alfa, mert ez nem igaz.
Amit írsz meg olyan, mintha az ömlengősnek tűnő bemutatkozó soraimat másoltad volna be. :)
Engem megvett kilóra a típus, benne van az Alfaság (kivéve a motor, de én azt is imádom), és tudja azt, amit egy modern biztonságos autó. Elférünk, nagy a csomija, dinamikusan alakítható. A design már csak a hab a tortán.
Jelenleg - még mindig - (sajnos) nincs olyan típus a piacon, amire lecserélném. És tényleg nincs, nem túlzok. Persze egy Veloce Giulia megvenne, de ott már a berlinasággal kellene kössek egy hatalmas kompromisszumot.
Ja, és természetesen elfogult vagyok.
De ezt ne hozzuk már fel hibának.
A Viper-es példát azért írtam csak, hogy simán lehet úgy fordulni vele, mint egyes "bénább" futóművű super sport kocsival.
Miért kapcsolnád ki az elektronikát? Egyrészt tökre jól van hangolva, igazán engedékeny, szinte észre se veszed a működését (pedig azért biztos nagyon sokat tesz hozzá, hogy jól adja ki), másrészt az első megcsúszáskor úgy is visszakapcsol.
A havas jeges bohóckodás, az tényleg nem neki való. Ahhoz nehéz. Még egy jóízűt kézifékezni se lehet vele. Viszont ez valljuk be, nem is áll jól neki. Aki ezt keresi a 159-be, az rossz helyen jár. Egyéb útviszonyok között pedig, ahogy írtam is, egy zseni. Én külön élvezni szoktam télvíz előtt, hogy nem rakom még fel a téli gumit. No ekkor kb jön az a határ tartomány mint a 45-46-nál nyáron. Magyarul nem kell 200-al venni a kanyart, hogy gépészkedni kelljen.
Amit meg írsz, hogy gázzal irányítasz azt tényleg tudja - pont ezt csináltuk tegnap Miklóson -, csak meg kell találd a helyet és kellően bátornak kell lenni. Egy idő után rá lehet azért érezni erre. Nagy sebességgel mész (mondjuk egy 90°-os kanyarban) kezd fordulni a hátulja. Ha még gyorsabban, 4 kerékkel csúszik. Pl itt jobbra kis ívben. A sebességet pontosan sajnos nem tudom megmondani, mert nem volt még bátorságom/időm az órára pillantani, de olyan 75-85 ez a tartomány.
Hosszú íven pedig a gázzal tudod irányítani a fenekét. Pl itt tegnap. A tempó kb itt is 70-80.
Természetesen nem akarlak győzködni, te érzed és tudod.
Csak ne ez legyen már a köztudatban, hogy az 59 túl steril és nem is Alfa, mert ez nem igaz.
Amit írsz meg olyan, mintha az ömlengősnek tűnő bemutatkozó soraimat másoltad volna be. :)
Engem megvett kilóra a típus, benne van az Alfaság (kivéve a motor, de én azt is imádom), és tudja azt, amit egy modern biztonságos autó. Elférünk, nagy a csomija, dinamikusan alakítható. A design már csak a hab a tortán.
Jelenleg - még mindig - (sajnos) nincs olyan típus a piacon, amire lecserélném. És tényleg nincs, nem túlzok. Persze egy Veloce Giulia megvenne, de ott már a berlinasággal kellene kössek egy hatalmas kompromisszumot.
Ja, és természetesen elfogult vagyok.
droberto2019-02-10 14:17:32 // 6024
Hát ezek parádés értékek. :)
droberto2019-02-10 14:06:57 // 6023
Nem baj, hogy megteszem? :)
Teljesen fordítva gondolkodsz, mint én.
- Nekem a családom után a legjobb érzés, hogy álmaim kocsija minden nap tisztán és bevetésre készen áll a garázsban. (Tudom ez nálam valamiféle betegség. :)) Letojom, hogy lassan 1/6 annyit ér, mint amennyiben van. Szinte nem is használom, heti egyszer kijövök vele vásárolni, ügyeket intézni. Ősztől tavaszig megyek vele 3-4000 km-t, nyáron pedig szintén ennyit. De az a 6-8k km. Áhhhh (libaőr)
Az állapotát természetesen folyamatosan igyekszem javítani. Jónéhány paramétere sokkal jobb mint a gyári 0 km-es.
- Tegnap mentem a Zoli 145-ösével, mert már kezdem unni ezt nem is Alfa futóműve van a 159-nek dumát.
Nagyjából ismerem a helyzetet, csak frissítettem az emlékeimet.
A konklúzióm a következő. Tökéletesen ugyanúgy agilis és Alfa a 159, mint a 46. Annyi a különbség, hogy kanyarban (körforgóban) nem 60-nál veszti el a tapadását, hanem 80-nál. Nem véletlen nem tudott leszakadni néhány éve egy Dodge Viper a szekszárdi körforgókba. Sőt. Csak nyomni kell a gázt. Az, ahogy kanyarban viselkedik egy ZSENI. Persze ehhez gumi is kell.
Próbáld csak ki. A Q4 ugyanilyen, csak a feneke jobban kontroll alatt marad.
Nyilván nagyobb a tömege és a tapadása, aminek szűk fordulókban, kigyorsításoknál van némi hátránya a kicsi alfával szemben, de ott ahol a 45-46 már rég elszáll az 59-el még vígan lepadlózod neki.
- Természetesen bohóckodásra, élménykocsizásra a picike megfelelőbb, de csak TS-el vagy boxerrel. Az benzinnel az igazi. A hétköznapokon viszont nagy előny a rengeteg tartaléka ami van az 59-nek. Ha meg moose tesztet akarok csinálni vele sávváltáskor, körfógóban, akkor azt csinálom.
- Mi az a km mennyiség ami felett, már kell a túrakocsi? Nem kényelmesebb és biztonságosabb az 59 kirándulni? Vagy a nagy csomagtér, jól pakolhatóság kell. Mert ebben tényleg gyenge a berlina.
- Mi lenne ha Ghibli-d vagy Quatroporte-éd lenne? Azt se szeretnéd ezek szerint?
Teljesen fordítva gondolkodsz, mint én.
- Nekem a családom után a legjobb érzés, hogy álmaim kocsija minden nap tisztán és bevetésre készen áll a garázsban. (Tudom ez nálam valamiféle betegség. :)) Letojom, hogy lassan 1/6 annyit ér, mint amennyiben van. Szinte nem is használom, heti egyszer kijövök vele vásárolni, ügyeket intézni. Ősztől tavaszig megyek vele 3-4000 km-t, nyáron pedig szintén ennyit. De az a 6-8k km. Áhhhh (libaőr)
Az állapotát természetesen folyamatosan igyekszem javítani. Jónéhány paramétere sokkal jobb mint a gyári 0 km-es.
- Tegnap mentem a Zoli 145-ösével, mert már kezdem unni ezt nem is Alfa futóműve van a 159-nek dumát.
Nagyjából ismerem a helyzetet, csak frissítettem az emlékeimet.
A konklúzióm a következő. Tökéletesen ugyanúgy agilis és Alfa a 159, mint a 46. Annyi a különbség, hogy kanyarban (körforgóban) nem 60-nál veszti el a tapadását, hanem 80-nál. Nem véletlen nem tudott leszakadni néhány éve egy Dodge Viper a szekszárdi körforgókba. Sőt. Csak nyomni kell a gázt. Az, ahogy kanyarban viselkedik egy ZSENI. Persze ehhez gumi is kell.
Próbáld csak ki. A Q4 ugyanilyen, csak a feneke jobban kontroll alatt marad.
Nyilván nagyobb a tömege és a tapadása, aminek szűk fordulókban, kigyorsításoknál van némi hátránya a kicsi alfával szemben, de ott ahol a 45-46 már rég elszáll az 59-el még vígan lepadlózod neki.
- Természetesen bohóckodásra, élménykocsizásra a picike megfelelőbb, de csak TS-el vagy boxerrel. Az benzinnel az igazi. A hétköznapokon viszont nagy előny a rengeteg tartaléka ami van az 59-nek. Ha meg moose tesztet akarok csinálni vele sávváltáskor, körfógóban, akkor azt csinálom.
- Mi az a km mennyiség ami felett, már kell a túrakocsi? Nem kényelmesebb és biztonságosabb az 59 kirándulni? Vagy a nagy csomagtér, jól pakolhatóság kell. Mert ebben tényleg gyenge a berlina.
- Mi lenne ha Ghibli-d vagy Quatroporte-éd lenne? Azt se szeretnéd ezek szerint?
droberto2019-02-10 00:06:42 // 6022
Ebben az esetben az szerintem mindegy, hogy hol van. Sőt ha előrébb is izzik, még inkább bekeveredik a kabinba.
A kipufogoból is jön a bűz, de én konkrétan égett szagot érzek.
A kipufogoból is jön a bűz, de én konkrétan égett szagot érzek.
droberto2019-02-09 23:36:50 // 6021
droberto2019-02-09 23:35:00 // 6020
A befecskendezők állapotáról elég jól tudsz tájékozódni a egy hidegkorrekciós vizsgálattal. Az értékek 3-5 mg/i fölött ne legyenek többek abszolútértékben.
droberto2019-02-09 23:34:50 // 6019
Ha csak matt, sima polír, vagy max króm polír paszta. Ha felhólyagosodott ecetes olló.
droberto2019-02-09 23:34:47 // 6018
Nem értem, hogy mi a gondod? Anno mondtuk, hogy az 59 nem városba való a 2.4 mégúgyse. Persze tudom, hogy kényszer volt.
Viszont, biztos jársz kelsz néha az országban munka ügyben, családdal. Ekkor szerintem párja nincs az autódnak. :)
Miért nem a városozásra veszel egy plusz autót. A 46-ot meg vagy eladod, vagy lezsírozva felteszed a padlásra. Az 59-et meg megtartanád GT auzónak.
Én pl.: egy Grandét szeretnék városi játszósnak, de ott van akár a Giulietta. Egyik kisebb másik nagyobb, de mindegyikből van az igényeidnek megfelelő motorral. Legalábbis szerintem, de ugye nem vagyok a helyedben.
Viszont, biztos jársz kelsz néha az országban munka ügyben, családdal. Ekkor szerintem párja nincs az autódnak. :)
Miért nem a városozásra veszel egy plusz autót. A 46-ot meg vagy eladod, vagy lezsírozva felteszed a padlásra. Az 59-et meg megtartanád GT auzónak.
Én pl.: egy Grandét szeretnék városi játszósnak, de ott van akár a Giulietta. Egyik kisebb másik nagyobb, de mindegyikből van az igényeidnek megfelelő motorral. Legalábbis szerintem, de ugye nem vagyok a helyedben.
droberto2019-02-09 23:33:31 // 6017
Én-én-én! :)
A legszebb Competitione Rosso-ban.
A legszebb Competitione Rosso-ban.
droberto2019-02-07 07:19:20 // 6016
Jó neked, hogy már tartozol valahova.
:)))
:)))
droberto2019-01-17 23:19:13 // 6015
Az elaern szerint pasztáztál?
A féltengely megvezetőt blokkot hogy pucoltad el az útból, hogy könnyen felmenjen a teknő?
Milyen technikát használtál?
A féltengely megvezetőt blokkot hogy pucoltad el az útból, hogy könnyen felmenjen a teknő?
Milyen technikát használtál?
droberto2019-01-17 23:17:26 // 6014
Ez valami egyedi hiba lehet. Nem jellemző az olajfogyás a JTD-re. Pláne ekkora.
A bödön végzi a lecsapatást. Az olajgőz rendszer gumitömlői pedig elengednek a bilincs alól. Ez sajnos normál. De ez néhány tized mili liter lehet max.
A bödön végzi a lecsapatást. Az olajgőz rendszer gumitömlői pedig elengednek a bilincs alól. Ez sajnos normál. De ez néhány tized mili liter lehet max.
droberto2019-01-17 22:48:35 // 6013
Gratula!
Sok boldog km-et! :)
Sok boldog km-et! :)
droberto2019-01-17 22:42:00 // 6012
Igen nekem is csinálja néha. De csak műgyantán. De nem folytonosan. Így csak akkor, ha nagy kormányerő mellett jobbra balra 5°-ot ide oda tekergetek.
droberto2019-01-16 23:16:51 // 6011
Sok embernél kijön. De igazából jelentéktelen apróság csak. Persze, csak ha tudod, hogy mi az ok. :)
Szerintem én is a mindenhol a kézigázt használók közé tartozok. :) Sajna az 1.9 is csak 4 felett tudja.
A 45-180-as sebesség tartomány megmaradt?
Szerintem én is a mindenhol a kézigázt használók közé tartozok. :) Sajna az 1.9 is csak 4 felett tudja.
A 45-180-as sebesség tartomány megmaradt?
droberto2019-01-16 21:24:36 // 6010
Szerintem a kapcsoló ua. De le lehetne csekkolni az ePerben.
A kormánymű 2006 előtti TRW. A ZF már jó.
Az ablak meg nálam jó eddig. Szerintem egy 2008 előtti függés lehet. Bár ebben lehet tévedek.
A kormánymű 2006 előtti TRW. A ZF már jó.
Az ablak meg nálam jó eddig. Szerintem egy 2008 előtti függés lehet. Bár ebben lehet tévedek.
droberto2019-01-16 21:21:49 // 6009
Sok minden rezeghet. Így leírva pedig főleg bármi.
Két tipp azért: a szívócső levegő kompenzátor bödön gumibakja (piritu blog), vagy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (droberto blog).
A Bose Hifi ügyében Shadin blogjait javaslom. :)
Két tipp azért: a szívócső levegő kompenzátor bödön gumibakja (piritu blog), vagy a hűtővíz kiegyenlítő tartály (droberto blog).
A Bose Hifi ügyében Shadin blogjait javaslom. :)
droberto2019-01-16 21:19:25 // 6008
Nekem nem bírt 10k km-t a Airtex vízpumpa. A csapágy megmurdelt, felmelegedett, így a tömszelence megsült és kinyomta a vizet. Mákom volt, a tönkremenetel elég látványos, azaz hangos volt. Kinyomott egy háromnegyed tartálynyi vizet.
Ha te víz nélkül jártál vele és fel is ment a mutató, az nem jó ómen. :(
Az 1.9 magát kilégteleníti 2-3 kisebb menés után. Kb 1-1,5 liter vizet vesz még fel a rendszer a feltöltés után.
Egyébként a hűtőn a visszatérő kollektoron és a tömlők magaspontján is van légtelenítő. De jobban jársz, ha nem piszkálod őket.
Ja és a mindenki tegyen vízszint jelzőt a kiegyenlítőbe, mert az gyárilag hiányzik!
Ha te víz nélkül jártál vele és fel is ment a mutató, az nem jó ómen. :(
Az 1.9 magát kilégteleníti 2-3 kisebb menés után. Kb 1-1,5 liter vizet vesz még fel a rendszer a feltöltés után.
Egyébként a hűtőn a visszatérő kollektoron és a tömlők magaspontján is van légtelenítő. De jobban jársz, ha nem piszkálod őket.
Ja és a mindenki tegyen vízszint jelzőt a kiegyenlítőbe, mert az gyárilag hiányzik!
droberto2019-01-16 21:04:52 // 6007
Lejtőn fékezéskor nem dobja a Hill Holder hibát?
Keresztbordán áthaladáskor még sohasem dobta el a Tempomatot?
Keresztbordán áthaladáskor még sohasem dobta el a Tempomatot?
droberto2019-01-16 20:53:19 // 6006
A Metelli fémlapátos és nemmellesleg olasz is.
droberto2019-01-16 20:52:10 // 6005
A fék/kuplungpedál kapcsoló típushiba. 6-8 éves korban ledobják a láncot
droberto2018-12-31 19:10:22 // 6004
Boldog Új Évet Minden Kedves Cartársnak és Családjának!
droberto2018-12-26 15:19:25 // 6003
Nekem 7-7,5 a nagy átlagom, csak a szélsőségeket akartam megmutatni. :)
Város: 9-10
Városon kívül: 5,2-6,2 (90-105)
Pálya: 6,3-7 (120-150)
Város: 9-10
Városon kívül: 5,2-6,2 (90-105)
Pálya: 6,3-7 (120-150)
droberto2018-12-26 11:57:47 // 6002
Mit jelent a nem regenerál?
A szervizek nézték az ECU-t?
Te meg tudod nézni?
Hány százalék a tömődés?
Mennyi a nyomáskülönbség alapjáraton illetve 2000-es fordulaton?
Mikor regenerált utoljára?
Mennyi az 5 átlagtáv és a hőmérséklet?
Eltőmődött már annyira, hogy befulladt a motor?
Mit értesz szűrők cseréje alatt?
A szervizek nézték az ECU-t?
Te meg tudod nézni?
Hány százalék a tömődés?
Mennyi a nyomáskülönbség alapjáraton illetve 2000-es fordulaton?
Mikor regenerált utoljára?
Mennyi az 5 átlagtáv és a hőmérséklet?
Eltőmődött már annyira, hogy befulladt a motor?
Mit értesz szűrők cseréje alatt?
droberto2018-12-25 23:36:20 // 6001
droberto2018-12-24 14:00:54 // 6000
droberto2018-12-24 13:06:31 // 5999
droberto2018-12-13 20:14:09 // 5998
Úgy van, ahogy Smith írja. Szó szerint. A Bosch 0,5 - 1 évig jó kar elcsavarodástól függetlenül, után pattog 5-10°C fok alatt, kis esőnél.
Agyrém.
Agyrém.
droberto2018-12-13 20:11:56 // 5997
Mit értesz az alatt, hogy hangos? Pattog, vagy szélzajos?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.