Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Elfelejtettem a múltkor, hogy pénteken kaptam Csöréknél egy ajándék téli pakkot. Köszönet érte!
Első lépésként beszereltem a motortét tartó teleszkópot. Most szinte fellöki a tetőt a két teló. Király lett. Az előző élt 17 évet. (A jobb még mindig jó.) Ha ez is bírja addig, akkor nem volt kidobott pénz.
Második lépésként a múltkor Oberwartban vásárolt cuccal bekentem az üléseket. Jó vastagon, úgyhogy még kicsit tocsog. Majd holnap meglátom, hogy mennyit szívott be.
Harmadikként leimpregnáltam a tetőt. Az idei szezonra ez is letudva.
Negyedikként után húztam a kerékcsavarokat és lefújtam a gumikat gumiápolóval.
Már csak a műszerfalat és a motortér műanyagjait kellene leápolni, de nincs itthon hozzá semmi. A héten beszerzem ami kell.
Elgurultunk Csörihez a szokásos szezonkezdő olajcserére. Az eddigiek szerint Selenia Racing (10W60) és egy gyári olajszűrő került bele.
Óra állás: 174.398 km
Az olajcseréhez járt még egy kerékcsere (első és hátsók lettek felcserélve az egyenletes kopás miatt) és egy alapos átvizsgálás. Egyetlen említésre méltót találtunk, a nemrégiben festett súly a festék alatt erősen rozsdál. Nem véletlenül. Emlékeim szerint a sima festéket kapott, nem a szokásos hemerájtot. Amúgy nyugodtan száguldhatunk tovább...
Eredetileg tervben volt a karter levétele és takarítása, de a leengedett olaj olyan tiszta volt, hogy a művelet nem volt indokolt.
A bal motorház tartó teleszkóp is elhagyta magát, kaptunk egy új gyárit Torinóból. Majd itthon beteszem.
Visszakerültek a nyári kerekek a Párducra. 13.600 km-t gurultunk a télin.
km óra állás: 165.630
Itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Lássuk merre jártunk...
Ennyi, bár nem minden esetben készült kép. Visszagondolva hihetetlen élményeket éltünk meg. Keresztül-kasul jártuk Európát, millió érdekes dolgot láttunk, láthattunk a közreműködésével.
Nagyon jó autó volt...
Itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Lássuk merre jártunk...
Kisütött a nap! Itt az ideje, hogy elkezdjük a szezont!
127 napos volt a téli álom.
Folyadékszintek rendben, féktárcsák csak kicsit rozsdásak, akku feltöltve, vízzel még egyszer után töltöttem (a helyén kicsit macerás). Akku beugrik, szélvédő plexi visszakerül.
Majd ahogy azt az eddigiek során megszoktam, pöcc-röf :-)
Egész elszoktam tőle, hogy a harkályok nem kopácsolnak a motorház alatt...
A kocsi alatt nyoma sincs valamiféle folyadék szivárgásának...
174.292 km-el indulunk.
Tettünk is egy rövid - kb. 15 km-es - kört nyitott tetővel...
u.i.
Az elalvás előtt felfújtam a gumikat 0,5 barral nagyobb nyomásra a kis kínai 12 Voltos kompresszorral. A nyomást a rajta lévő órával mértem. A kis kompresszor dolgozott vagy negyed órát kerekenként. A télen beszereztem egy digitális nyomásmérőt (utolsó kép), ma megmértem a kerekeket vele. Nem kis meglepetés ért. A kerekekben pont annyi volt, mint a "felpumpálás" előtt. 2,5 ill 2,3. Elmentem a kútra, ott is ennyit mértem. Szóval a kis kompresszor csak magát pumpálta fel negyed óra alatt. Kell valami komolyabb cucc itthonra...
Itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Lássuk merre jártunk...
- életkor: 1.518 nap
- km óra állás: 164.032 km
- össz. menetidő: 2.360,50 óra (98,35 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 11.004,43 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,67 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,31 Ft/km
- átlagos napi futás: 108,1 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,479 %
Itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Lássuk merre jártunk...
Itt az ideje egy kis nosztalgiának.
Lássuk merre jártunk...