Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Elmentünk St. Georgenbe egyet. Odafelé útba ejtettük a stuttgarti TV tornyot. Sajnos nem volt nyitva és nem lehetett felmenni. Hazafelé Thomannéknál jártunk (thomann.de).
Hazafelé elértük a 177.777 km-t, ami egyben azt is jelzi, hogy lehagytuk a Spidert a maga 177.623 km-ével. A fiatal lehagyta az időset...
Már előre eldöntöttük, hogy egyik konvojhoz se csatlakozunk, így 8-kor elindultunk egy kellemes kabriózásra. Azaz csak indultunk volna, mert a tegnapi kocsimosás után úgy nézett ki az autó, mint egy vaddisznó.
Szóval tankolás, kocsimosás után indultunk útnak. A 71-esen két cartárssal verődtünk össze, így mégis konvoj lett belőle.
Sikerült jó helyet találni a fedett részen. (A füves részt továbbra is Alfához méltatlannak tartom.)
Sikerült kipróbálnom a részeg szemüveget. Jó buli .
Sikerült lefényképeznem egy jobb kormányos Spider belsejét, vele együtt egy gyári rádiót. Ilyet kell szereznem. (HA van valakinek, akkor keressen meg.)
Sikerült vennem bőr- és kabriótető ápoló szettet.
Sikerült fagyit venni a City területén. (Nagyon fincsi volt a szotyolás.)
Sikerült sok ismerőssel beszélgetni.
Viszont nem sikerült "hagyományos", galléros Alfás pólót venni.
Továbbá nem sikerült igazán jól érezni magam. A City már nem az, amit eddig nekem jelentett. Valami elveszett, valami ami nehezen megfogalmazható. Már nem annyira az Alfáról szól az egész...
Hazafelé jót kocsikáztunk egy kis megállóval Badacsonyban.
Nagyon meleget mondtak mára, ami nyitott tetővel már-már elviselhetetlen. Adja magát, hogy "felfelé" kellene menni, ahol jobb idő van.
Semmering! Már voltunk ott kétszer is, csak anno nem kerestük a hágót. (2009.08.02. és 2013.06.09.) Pedig pont ott van, ahol parkolni szoktunk. A második képen az oszlopnál van a hágó (tábla nem jelzi, csak a térkép a falon), a körforgalom mögött meg a parkoló.
Ha már ott vagyunk körül kellene nézni hágó ügyben is, mert régóta nem gyarapodott a megmászott hágók listája.
- Pfeffensattel - 1.368 m (Ma kétszer is megmásztuk, egyszer oda-, egyszer visszafelé.)
- Feistritzsattel - 1.286 m
A listám 412 helyet tartalmaz, ebből már 47 "megvolt" :-))
2015.04.11-12. Tour de Balaton light extra
2015.05.16. Selenia Rally
2015.06.27. Siófok
2015.07.05. Hágóvadászat
2015.07.11. AlfaCity15
2015.08.01. Porcelán túra (Herend)
2015.08.15. Mediterrán Party
2015.10.04. Kirándulás
2015.10.12. Téli álom
Ma elértük a 175.000 km-t. (Már csak 2.000 km és utolérjük a Pókot.)
Megünnepelendő kaptam egy hibaüzenetet, hogy nézzem meg a jobb első helyzetjelzőt.
Rutinnak tűnt, de nem az lett.
A kis fülecske egyszerűen letört az izzóról. Innentől Giovanni rokonsága erős emlegetés alatt állt. Szóba került a komplett lámpa kiszerelése is, mert a letört rész beleesett a lámpatestbe. Később erről lemondtam, mert az egész lökköst le kell szedni hozzá.
Aztán a rokonság emlegetése mégis hatott, mert némi kínlódás után kijött a foglalat és be tudtam tenni az új izzót. A fül meg marad a lámpában...
Tegnap este bemutatták a tv-ben a siófoki óriáskereket. Tehát elmentünk megnézni.
Tényleg csak megnézni, mert NEM üzemelt. Sehol senki. Akkor meg minek reklámozzák és mutatják be a híradóban?
Sebaj, egy jót kocsikáztunk.
Csont nélkül.
Költség:
- 12.34 Ft vizsgadíj
- 9.550 Ft NKH
Pár adat a vizsgalapról:
- Környezetvédelmi besorolás: 04 - Euro II
- 855 1/min - CO 0,01% (max 0,5%) - CH 29,0 ppm (max. - ) - lambda 1,002
- 2644 1/min - CO 0,05% (max. 0,3%) - CH 52,0 ppm (max. - ) - lambda 1,012 (max. 1,03)
- Jármű minősítése: megfelelt
- Gyártási év: 1998 (az ePER szerint: 1997.december)
- Plakett színe: kék
- km óra állás: 176.403 km (2015.06.19. 10:06) - most eltalálták, a múltkor vagy 6 ezerrel elírták
Két évig érvényesek vagyunk :-))
Ma nekiálltam, hogy szétkapjam a Pók eredeti váltóját. A cél, hogy letömítve vissza lehessen tenni.
Sajna elakadtam, mert nem jön szét a kuplung oldalon. Kell egy 30-as krova, hogy a fogaskereket le tudjam venni.
folyt. köv.
Eddig minden tavaszra elillant a gáz a klímából. Most még néha működik, de elmentünk egy ambuláns kezelésre.
450 gramm gázt sikerült lefejteni, tehát az évek alatt elvégzett javításoknak volt értelme.
Teszt lefuttatva, 650-el feltöltve, hazafelé vígan hűt.
Július 6-án lejár a műszaki. Ha már eljöttünk klímázni megbeszéltük a műszak vizsga időpontját is. A jövő pénteken megejtjük.
Ma végre sikerült eljutnunk az eseményre. Már évek óta próbálom követni, de eddig mindig közbe jött valami. 510 km-t mentünk egész nap, de megérte. Jó buli volt, emlékezetes marad.
Nem vártuk meg az eredmény hirdetést - így hazafelé végig nyitott tetővel jöhettünk - de megtudtuk, hogy ötödikek lettünk. Elsőre nem is rossz.
A sebességeket szigorúan betartva 2, azaz kettő perc késést szedtünk össze. Azt is valószínűleg a kerékpárosokat előzgetve. Szóval, a szintidő jó volt. Nem is értem, hogy egyesek minek rohantak annyira. Menet közben a legrosszabb részen előztek meg olyanok, akik mögöttem indultak. A feladatokra adott idő is elég volt. Néhány tesztkérdés számomra tényleg csak tippelési lehetőség volt. Ettől játék a játék...
Tetszett:
- az autóverseny az első állomáson,
- a "minigolf"
- szép helyek, kilátás,
- jó és pontos itiner, mindössze 3x tévedtünk el, de akkor is mi néztük be a kereszteződést és az elvesztett időt a feladatmegoldásnál visszanyertük,
- a fizetős parkolók rugalmas megoldása,
- kávé, innivaló, zsíros kenyér,
- a lovarda (még sose jártam ilyen helyen)
Ami nem:
- az utak minősége, alig pár km volt, ahol lehetett nézni a tájat. Komolyan jól jöttek a kihelyezett 60-as táblák, mert tényleg nem tudtam gyorsabban menni.
- A Cziráky-kastély állapota. Rossz volt látni, hogy milyen most.
...ez utóbbiakról viszont a rendezők nem tehetnek.
Szóval köszönet a szép napért!
u.i.
Az 5. képen nem az én eredményem van, csak szerettem volna ilyet :-)