Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
Megtett km: 15.656 km
Elfogyasztott üzemanyag: 1.388,61 liter
Átlagfogyasztás: 8,86 liter/100km
Az idén gyakorlatilag az összes izzót kicseréltem a Pókon, egyedül a tompítottakat nem. Mivel nem 20 fillér egy HB-s izzó, ezért vártam. Mivel tegnap "meghalt" a bal, ma mindkettőbe új izzó került. A tegnap berakott megy vissza a tartalék készletbe.
A kiszedett izzót megvizsgálva érdekes dologra lettem figyelmes: USA
Honnan került ez bele? :-O
Kihasználva a szokatlanul szép szeptemberi időjárást elmentünk Keszthelyre megnézni a naplementét.
Hazafelé átlépte a Pók a 149000. km-t. Majd kiégett a bal tompított, úgyhogy a sötétben az út szélén megejtettem a cserét.
Ma felkerültek a hivatalos Alfás eredmények a Dragracing oldalára.
3009-es rajtszám:
- idő: 17,159 sec
- sebesség: 130,5017 km/ó
- reakcióidő: 0,653 sec
Elsőre nem rossz. A nap legjobb Spider ideje. :-DD
Már régóta motoszkál bennem a gondolat, hogy egy olasz autóhoz hangos duda illik. Ma rátaláltam a megoldásra. A madaras teszkóban 4.880 Ft-ért mérték a légkürtöt, nem volt szívem otthagyni.
Sok-sok év után ma elővettük a névadómat. Anno, amikor beléptem az Amoréra jobb név hirtelen nem jutott eszembe. 7 éves, 50 köbcenti, 394 km-el, a típusa:
Amerigo Piritu
Lakást vettünk a főiskolássá vált lányunknak. Döntéskényszer előtt álltunk: vagy hitel vagy eladó sorba kerül a Spider.
Ma - hosszas vívódás után - végleges lett a döntés, felkerült a Spider a "hasznaltauto.hu"-ra.
Alku nincs, ha kell valakinek 2 misi az ára. Nekem másfélszer ennyiben és két évi munkámban van. Két év nyitott tetős Alfázás után nincs alternatíva, a kábítószer hatott.
Ha nem kel el a Pók, akkor családtagként öregszik meg velünk, ha elkel jövő nyárig újra indul a Spider projekt...
Ma a szokásos 50 km-es körúton átléptük 15.000-dik együtt töltött km-t. Jó alkalom arra, hogy megpróbáljam összeszedni, hogy mi mindent cseréltem eddig. A cél mindig a gyárihoz hasonló állapot és az üzembiztonság volt.
A német tulaj által cserélt dolgok:
- minden szíj és feszítőgörgő (vezérlés, balansztengely, generátor)
- hátsó rugótartó lengőkarok
- bal zár elektromotorral
- hátsó fék, tárcsa+betét
- jobb külső féltengely gumiharang
- kézifékkötél
- gyertyák ( 300 Eurót fizettek értük)
- gyertyakábel készlet ( 181 ójró).
- 4 új gumi
- lengőkar az első futóműben 99 ójróért
- Szívócső, ami a levegőszűrőtől megy
- jobb hátsó lengőkar
- 2 db "Muffe" nevű valami, amit feltehetőleg olajcső összesen 25 ójróért
- Lambda szonda
- bal hátsó kerékcsapágy
- két alkalommal alvázvédelem javítása, viaszolása
- kipufogó hegesztése
Összese 5.727 Euró
Mióta nálam van a következők lettek cserélve:
- a motortartó keretet az alvázzal összekötő két merevítő
- kartervédő (vas)
- hátsó futómű festése
- hátsó kutyacsontok
- Első féktárcsa és betét
- Hátsó fékbetét és szabályozott tárcsa
- Hátsó rugótartó betét
- Akku
- Jobb hátsó ABS jeladó
- Jobb hátsó kerékcsapágy
- Főfékhenger és benzinszűrő
- Szélfogó háló (saját készítés)
- HiFi (erősítő, mélynyomó, nagy oválok az ajtóban)
- Klímakompresszor felújítás
- Tolatóradar
- Kipufogó festés
- Bal hátsó sárvédő festés
- Kormánybőrözés
- Szőnyeg
- Első embléma
- Hátsó embléma és „Spider” felirat
- Segédalváz, első lengőkarok, lengőkar tartó csavarok (gyári), első staibilizátor rúd, első kutyacsontok
- Bal első ablaktömítés a tükörnél és fékbetét kopásjelző
- Motoros antenna
- Vezérmű szíj, görgővel és feszítővel
- Balansz szíj a feszítőgörgővel
- Hosszbordás szíj a feszítővel
- Vízpumpa
- Szelepfedél tömítés
- Termosztát
- Motorolaj (Selenia Racing) és szűrő
- Váltó egy 65 ezret futott autóból
- Kuplung
- Főtengely és balansztengely szimering
- Kormányösszekötő gömbfej
- Vászontető ápolás, impregnálás
- Bőr- és gumiápolás
- Hűtőventilátor előtét ellenállás
- Balanszsúly
- Bal első ablak tömítés
- Hosszbordás szíj
- Összes izzó cseréje
- Hátsó stabilizátor szilent
- Kormányszervó olaj
- Kipufogó hővédő lemez
- Középkonzol
- Váltószoknya (bőr)
- Jobb féltengely gumiharangok
A költségeket nem mertem összeadni...
A kora este elmentünk tankolni (8,18 l/100km lett a fogyi), majd megtettük a "szokásos" 50 km-es kabriózós körünket. Közben átléptük a fent nevezett km állást.
A szokásos "Party".
Klassz hely, ismerősök, szép autók, jó kaják, fincsi italok, kellemes időtöltés.
A legközelebbire is eljövünk.