Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
A történet ott kezdődik, hogy a tisztelt NKH-s emberke elírta a műszaki vizsga érvényességét. A német forgalmi 10/2018-as bejegyzését 2017-re értelmezte. A hibát a forgalmiban vettem észre, nem láttam értelmét a reklamációnak, inkább bejelentkeztem.
Reggel hétre vártak minket.
Beálltunk a sorra és minden rendben volt, pár apróságot leszámítva:
- a rendszerbe gyakorlatilag csak az alvázszám volt benne, semmi más. Egy csomó idő telt el az adatok feltöltésével.
- az ODB csati fedelét le kellett szedni, ami nem egyszerű, mert az egyik gyári csavar helyett 6-os csavar van,
A vizsgabiztos megjegyezte hogy a szükséges pedálerő kicsivel a maximum alatt van, lehet hogy nincsenek rendesen összekopva a betétek a tárcsával. Fogni, fognak rendesen és szinte egyforma a két oldal.
Végül is nem ügy, a télen úgyis kap újakat.
Fél 9-kor már újra róttuk az utakat. Két évig érvényesek vagyunk :-)
Még csütörtökön sikerült egy bontott rendszámtábla tartót vennem Phon-nál.
Felraktam, pontosan passzol.
A rendszámot csak ideiglenesen ragasztottam fel rá, mert nem volt jó kétoldalas ragasztóm.
Holnap reggel megyünk műszaki vizsgára, nem árt ha fenn van.
...a többi Spiderrel.
Egy jót kocsikáztunk Veszprémbe, majd gyml-el megvártuk a pesti későn kelőket :-)
Régen találkoztunk, volt miről beszélgetni, gyorsan telt az idő.
Tapolcára mentünk, ahol a totót töltötték ki a többiek. Bevallom jobb eredményekre számítottam. A 13+1-ből 10 lett a legjobb, 5 a legrosszabb. Volt akinek a rendszámát se sikerült "eltalálnia" :-DD
A legközelebb újra megpróbáljuk :-)
Az Ötvös Csöpi ponton ismét megálltunk pár kép erejéig.
A közös végcél Csopak volt, ahol jót ettünk.
Tele hassal gurultunk haza.
Felkerült a rendszám.
Immáron magyar autóként róhatja az utakat.
A tisztelt vizsgáztatók elírták a műszaki érvényességét.
2018 október helyett 2017 októbert írtak, így majd vihetem műszakira. Nem nagy ügy, majd két hét múlva átugrok vele a Topihoz.
A név Erhard242 ötlete.
18:05 - bejövő hívás: "Nálam van a rendszám."
"Megyek"
PHB-574
:-)
1. Kéziféket behúz
2. Ablakokat kicsit lehúz (vagy ajtókat kinyit)
3. Reteszeket a szélvédő tetején nyit.
4. Gyújtást ráad.
5. A vezetőülés mögötti gombokkal hátsó részt old, fedelet kinyit. (A belső gomb egy motoros zárást nyit, pár másodpercig nyomni kell. A külső csak egy mágnest nyit, elég egy pillanatra megnyomni.)
6. Gyújtást levesz, ezzel a hidraulika rendszerben megszűnik a nyomás.
7. Tető hátsó részét felemel.
8. Fedelet felhajt.
9. Tetőt a helyére behajt.
10. Fedelet visszahajt.
11. Gyújtást ráad.
12. Fedelet lenyomva tart, közben a küszöb felőli gomb alsó szélét nyomva a fedelet lezár.
...és a 641. napon eléré a számláló az 87.000 értéket.
Meglátogattuk az NKH-t - vagy hogy is hívjákot. Lajstromba vettek minket.
Hazafelé elértük az 57e km-t.
Az átadás óta 1.500 km-t tettünk meg. (A próbaúton még 22-t.)
Ja, megkötöttük a biztosítást is.
Hatalmas léptekkel haladunk a rendszám felé...
Ma hívtak, hogy szerdán mehetek a vizsgabázisra.
Utána már csak némi papírmunka van hátra...
Km óra állás: 56.915 km
Együtt megtett út: 1.415 km
Együtt töltött idő: 12 nap
Tankolt üzemanyag: 164,95 liter - ebből 57,36 az első teletankolás
Tankolt üzemanyag ára: 64.543 Ft - ebből 23.783 Ft az első teletank
Átlagfogyasztás: 7,6 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 28,81 Ft/km
Napi átlagos futás: 117,92 km/nap