Blog >> olajcsere
Olajcsere(Motul) + szűrök, Pollenszűrő + Klímagáz töltés, felső turbócső, felső lengőkarok (2db), Km 205725
Mindenképp le akartam cserélni az olajat, de a rendszer megelőzött.
km: 215.797
2017 Április végén vittem újabb szervízre, olajcsere (10w60-as 9500 km után) , szűrők cseréje és újabb váltóolaj csere (egyszerre csak kb 3.5 Liter jön le, ezért cseréltük megint). Az olajat EGYÁLTALÁN nem eszi a 16éves busso motor, szép ! a váltóolaj ami lefolyt az is nagyon jól nézett ki, kíváncsi leszek mennyit fog kibírni a váltó, ebben a korban már fel szokták adni.
km állás: 206.800
124534 km
Karbantartás Csörinél.
- vezérműszíj + vízpumpa és a többiek cseréje
- olaj + olajszűrő csere (Castrol Edge DPF 5W-40)
- pollenszűrő csere (KAVO)
- üzemanyagszűrő csere (UFI)
- levegőszűrő csere (Starline)
- fékfolyadék csere (Ferodo FBX100)
- váltóolaj csere (SWAG valami)
Sietős távozás miatt csak 200 km-rel később nulláztam a szerizintervallumot a MES-sel. Eddig 35000 km-re volt belőve, ezt visszavettem 15000-re. Jobb a békesség.
Szezonkezdet=olajcsere
Most Selénia Racing 10w60-at tettem bele és gyári olajszűrőt.
Km. óra állás: 77363 km


ez is megtörtént. Találtam olcsón Castrol Magnatec-et. Előzőleg Total volt benne, úgy tűnik ezek a dieselek nem érzékenyek a márkára. Tizenként úgyis lecserélem.

Olaj: Castrol 10W60
Olajszűrő: MannFilter
Km: 171572
Olajcsere, Selénia 20K, km óra állás 53400 km.
Tavasz, 10.000km eltelt:
- Motul 5w40 X-cess
- Szűrök
- 2db Osram CoolBlue
@193.600km