Blog >> csere
Tentacle kollegának megint 1000 hála és köszönet a FERODO Thermo Quiet fékbetétek intézéséért.
Most a DS helyett ezek kerülnek be, egyrészt mert DS jelenleg nincs, másrészt meg elég jókat írnak a TQ-ról:)
Szombaton szikrázott a Nap, tüntetést, barikádot nem szerveztek, így legjobbnak tűnt lecserélni a nyári kerekeket. Be is jött, amire számítottam, azóta hűvös, szemerkélő idő van, így utólag pompás döntésnek tűnik az a feláldozott negyven perc! Most egy darabig újra a gyári tojástartós tárcsákat látom
Ma végre helyére került az új, fekete-piros színekben pompázó gyári szőnyegem.
Ideje volt a cserének, így ezt is megejtettük. Jól áll a gépnek, annyi szent!:-)
A múltkor írtam, hogy egy kavics betörte a szélvédőt. Sajnos a repedés gyorsan és csúnyán növekedett, féltem, hogy bármikor szétrobban az egész. Úgyhogy hamar cserélni kellett.
Tatán nem kaptam bontottat, nem vacakoltam tovább, elvittem egy üvegezőbe, ahol 3 óra alatt tettek bele újat. Jó drágán...
27100 volt az üveg, plusz munkadíj.
Hazafelé jövet a Lánchíd alatt a rakparton máris újabb kavics pattant rá, de szerencsére nem okozott sérülést.
Kicseréltem a "pollenszűrőt".....a kép nem adja vissza azt sár mennyiséget ami benne volt.
1 elég szép viharra keltem "reggel".....vihar el....kocsiba beül, tetőkárpit száraz, öröm bódottág!
Arno-nak hála a beszerzésért, Zsolti75-nek a beszerelésért... ÉS MŰKÖDIK végre az autón a zár!!! :) Valószínű, hogy a jobb1 lehet a "vezér" zár - a csere után működik a jobb hátsó is hosszú idő után. Örülünk... :)
GaBcsi-nak, az amore méltán népszerű gumisának hála, a két első - gatyára kopott - gumi cserélve lett. Mostanság IS van mire lapátolnom a pénzt ( lakásfelújítás - többek között ), ezért használt, de jó állapotú ( koptató felett 3-4 mm. ) Michelin-eket raktunk fel. Nyugodtabb vagyok, nem parázok már a vizes autópályán nagyobb sebességnél. A két hátsó Hankook még teljesen faxa állapotú, maradnak.
Első betétek fogytak, így csere: maradtam a DSPerformance-nál, mert álllat!:)
Hátsó Ferodo tárcsa hiánycikk a 271-es facelift méretben, így lett helyette Brembo.
Bár Lola kilométerei nem indokolták, ám a kora miatt javasolt volt most megejteni a vezérlés cserét. Meg hát így illik, újhasznált autónál.
Összes görgő, szíj, tömítés és még nem tudom miken kívül vízpumpa csere, motortartó bakok cseréje, izzó cserék, fényszóró javítás és beállítás, és tucat bolha pótlása a kárpitokon.
Ja, és fehér oldalindexek installálása, ami az Autóház Budaörs lelkes csapatának a legnagyobb kihívást jelentethette a képek tanúsága szerint :) Köszi Misi, Köszi Laci! Olybá tűnt, mintha szeretnék ott ezt az autót.
Most, hogy vége a szükséges szervizeknek, nem marad más, mint az önfeledt autózás :)
Nos kész lett az önindító felújítás, így hát nem volt más hátra csak beszerelni..
Ez nem egy egyszerű feladat egy V6-on mert hátul van a leömlő alatt. Tehát kipuff le, leömlő le, kábelek le, stb, stb.
És még nem tudtam az önindítót mi fogja, hogy fogja..
Mindenesetre ha le kellett szedni a hátsó leömlő-katalizátor közötti csövet is, hát megvettem végre a flexibilis elemet is hozzá, és kollégám beleheggesztette a csőbe.
Nos eztán mondhatni rutinosan vettem le a kipuff. csövet, a hátsó váltótartó bakot és a leömlőt.
Aztán az önindító. 1 csavar, 2 csavar, a 3.? Hopp de "jó" helyen" van.. Hopp, nincs is benne csavar. Jah, hogy emiatt nem indult melegben? A jó q*ߤ÷׸¨°˘^!!!
Nem baj, már megszoktuk.. Azé lecseréljük.
Persze rájöttem mért nem volt benne az a hátsó csavar. Mert olyan szintű szopás berakni hogy olyat nem hordott hátán a Föld! :S
Mindegy, kész lett, jó lett. :)
Jah és ingyé volt a felújítás.. :D