Blog >> csere

>> EgyébChEff // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2007-11-13

Tegnap felkerült a téli kerékszett.
Picit fura még, hogy máshogy néz ki az egész kocsi ezekkel a kisebb felnikkel de, még mindíg szép :) Picit féltem attól hogy fog mutatni a 156os gyári alufelni a 147esen de nekem személy szerint jobban tetszik mint a 147 gyári alufelnije.

Jah és persze nem kell mondanom hogy már nem tudom megmondani hogy fej vagy írás ;)

>> SzervizMike. // Alfa 156 1.6 TS // 2007-11-02

2005.07.
Vezérműszíj+feszítő görgők cseréje az Italautónál (DCS) Km: 122.000

>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-10-30

Volt némi szabad időm, így 16 kerekeket megmozgatva (Alfa + családi OFFos) téliesítettem a gépjárműparkot. Többet ért mint egy fogyi show :)

Közben kicseréltem a pótféklámpában egy parázs-izzót is. Tényleg olyan egyszerű, ahogy azt egy márkatárs már vázolta. Egy nagy műanyag fejű csavar fogja fel, aztán pár apróbb a burkolatot. Visszatenni ugyanilyen ultra könnyű volt.

>> EgyébB-la Ÿ // Alfa 166 2.5 V6 24v // 2007-10-25

2800 HUF a 4db kerék centírozás és felrakásáért,
és 4000 HUF a csavarokért.

>> SzervizFerko // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2007-10-14

Még néhány kép az elhasználódott alkatrészekről, melyek 95430 km-t kibírtak.

>> SzervizFerko // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2007-10-14

Még néhány kép az elhasználódott alkatrészekről, melyek 95430 km-t kibírtak.

>> Szervizsomeday // Alfa 156 1.6 TS // 2007-09-23

Már úgy vettem Sparky-t hogy volt benne egy bő 50 centis repedés. Aztán biztos, ami biztos a következő héten én is kaptam egy kavicsot és az csinált nekem még egyet. 2 repedés. Nem rossz :)

Prioritásban nem soroltam előre ennek az orvolsását, hiszen fontosabb dolgok vártak akkor még az autóra (a szokásos MUST dolgok).

De most végre megvan. Lelkem legmélyén már eléggé vártam, így közelebb vagyok a teljességhez.
Még kell majd egy gumikeret az ajtómra, a lökös műanyaga karcos, és a motorháztető illesztései sem smakkolnak. Szeretem csinosítani.

Szóval szélvédő. Zsír lett. Echte ugyanolyan az új, mint a gyári. Zöld. :) Volt időm utána járni, és a fórumon eldugva megtaláltam a megfelelő helyet, ami még ráadásul korrekt árú. Semmit nem lehet észrevenni az "A" oszlopon. Se kivül, se belül. Ellátak tanácsokkal az első napokra. Szimpatikusak voltak. A vége 16.800 az üveg és 8.000 a munkadíj. Ha a gumikeret megsérül az még 8 ropi lett volna de ragaszkodtak hozzá, hogy megvárjam és lássam hogy megsérül, hogy nehogy úgy érezzem átvágnak. Ennyi. Zsír.

szerk: rögtön vettem hozzá új set ablaktörlőlapátokat.

>> Szervizmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2007-09-12

Tegnap megkapta az ilyenkor szokásos gyertya cserét a kocsim.
Gazdasági megfontolásból nem platina gyertyákat kapott. Meg aztán nekem ez a 40 000 km futásteljesítmény is olyan 6-7 év alatt jön csak össze :) Addigra pedig mindenképpen kap új szikráztatót, ha meglesz!

A régi NGK széria annyira rossz volt, hogy időnként kihagyott a gyújtás. Remélem más érzékelő nem sínylette meg a durrogást.

Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít az új Champion (3 pólusú) gyertya! RC8TYC 4 db + RG4HC 4 db
Rögtön harap házadásra, vidáman forog a motor. Majdnem baleset is lett hazafelé belőle :D

Sajnos a 110156 km--t picit lekéstem a fotóval. De már gyúrok a 111156-ra! :))

>> SzervizWickey // Alfa 156 SW 1.9 JTD // 2007-09-12

Szombaton kegyetlenül meggyűlöltem az autó hülye vicceit.
Pár hete kiégett a bal első helyzetjelző. Gondoltam, majd veszek égőt a benzinkúton a következő tankolásnál. A kúton nem volt. Hazafelé megálltam egy másikon, ott sem volt. A fékszervízzel és a hűtőventillátor javításával egyidőben (lásd előző post) meg is vásároltam a Hella H6W halogén helyzetjelző izzót, miután 600 forint fölötti ára volt, ezért csak egy darabot. Kicseréltem szombat este, és az a meglepetés ért, hogy nem aludt el a visszajelző a műszerfalon. Lekapcsoltam a tompítottat, kiszálltam, és azt hittem hogy ez valami vicc. A bal oldali (új Hella) vidáman világított, ellenben a jobb oldali is kiégett. Alig egy-két hétre rá.

Nagyon begurultam. Szerencsére Vácon a Meteorban 1532 forintért kaptam KÉT darab helyzetjelző izzót. A másik ment az égőkészletbe. Most pöpec. Kérdés meddig, ámbár a használt égők is működtek 50.000 km-en, (azaz jó ezer üzemórán) át, most cseréltem őket először. Ami meglepő, hogy szinte egyszerre mentek tönkre.

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 155 2.0 TS 8v // 2007-07-23

Pár hete vettem észre, hogy nedvesedik a kárpit a pedálok alatt. Egyből a fűtés csapjára gondoltam, de reménykedtem benne, hogy csak én hordtam be a sarat. Mostanában erősödött a nedvesedés, de közben hetek óta nem mentem esőben. :)
Egy hétvégi BP-Kőszeg-Bp úton nagyon beleerősített a folyás, szabályos folyás alakult ki, ezért azonnali szerviz beavatkozás következett.
A szerelés után - nem valószínű, hogy a csap csere miatt - az autó megtáltosodott, a nyomatéka nagyobb lett minden tartományban, a fogyasztása pedig egy 1200 km-es átlagban 7,9-re csökkent.