Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-03-16 21:02:42 // 5396
Inkább ezt. :)
droberto2017-03-16 20:46:42 // 5395
Én ismerek egyet.
Ő az. :)
droberto2017-03-16 20:35:33 // 5394
Segítesz?
(Én még revízió előtt állok)
droberto2017-03-16 20:23:02 // 5393
Minek, minek?!?
Hát azé' mer' a vantó nem kell félni! :)
droberto2017-03-16 14:15:19 // 5392
Én meg pont tudok egy zsírúj eladót! :)
droberto2017-03-16 14:14:05 // 5391
Bevallom nekem is elfogyott a lendület.
Már halogatom pár napja.
Az is igaz, hogy nekem ez 1/2 nap. + még pár dolgot le is kéne a kerékjáratnál csekkolni.
droberto2017-03-16 14:10:04 // 5390
Igen. Opciós lehetőség.
A bandázsoskábelesszemessaru már az én művem. Ide kötöttem a Pulser-t.
droberto2017-03-16 14:05:38 // 5389
Ez egy fookkal jobban néz ki! :)
droberto2017-03-15 22:42:47 // 5388
Legalább te már kipróbáltad. :)
droberto2017-03-15 21:19:09 // 5387
Igen, emlékszem. De ki járkál fűrészlappal? :)))
droberto2017-03-15 20:39:42 // 5386
Elért egy újabb típushiba. :)
Magától fellazult a Negatív akksisaru. Hogy mitől, az rejtély, lehet kikopott az ólom kúp és a bilincs rugója már nem fogott akkorát. Vagy lehet túl sok volt a pólusvédő zsír. :)

Hosszabb menés után, kanyarból kifele, gázadás előtt egyszer csak lefulladt. A műszeregység nem köszönt el, de indítani se lehetett.
Ekkor már tudtam, hogy mi a baj, mert már 1x csinálta ugyanígy novemberben.
2x meg úgy volt, hogy gyorsítás közben állt meg a motor úgy, hogy majdnem lefejeltem a kormányt. :) Ezeknél az eseteknél, viszont leállítás után újra tudtam indulni. Remélem azokat is ez a hiba okozta.
Emlékszem Erhardnak is volt hasonló baja az egyik VTT-n.
droberto2017-03-15 20:23:43 // 5385
Jól nézett ki! :)
droberto2017-03-14 14:11:20 // 5384
Ami nem vízálló annak amúgy is gatya lesz (pl.: kürt stekker)
Aminek meg vízállónak kell lennie, az meg úgyis az. :)
A téli nedvességhez képest a mosószeres víz pedig korróziógátló zsír. :)

Azért persze tudni kell, hogy mihez nem szabad közel tenni a vízsugarat. :)
droberto2017-02-25 23:03:47 // 5383
Szegény Pityu is kitisztította! :(
droberto2017-02-24 10:09:57 // 5382
Igen ez nagyon jó szaklap. Már én is olvastam néhány cikkét.
Köszi ezeket. :)

Arra kíváncsi lennék, hányan veszik a fáradságot, hogy elovassák ezt az 5 + 10 oldalt.
Inkább hisznek az ilyen olyan tuning matyis chippereknek meg néhány kókler szerelőnek, akik képtelenek a valódi motordiagnosztikára.

Egyébként zseniális az öreg. Nem játsza az agyát mint a tanárok többsége, mindenki számára érthetően fogalmaz és egyszerűen lebilincselő az előadásmódja. :)
droberto2017-02-23 20:35:47 // 5381
A kétezres évektől az autókat már nem galvanizálták hanem ún. kateforetikus (KTL) alapozóval látták el. Sajnos ennek korrózióálló sárga rosszabb mint a Galvanizálásé.
droberto2017-02-23 17:10:57 // 5380
érdeke = érdekeltsége
droberto2017-02-23 17:07:01 // 5379
Ő nem árul semmit, nincs autóipari érdeke, mint pl. a Hannula Barnának. :)
A közvetlen befecskendezés okozta többletkoromképződéstől jutottak a részecskeszűrőig.
Egyébként a végén kérdezte a Winkler, hogy milyen autói vannak, voltak, mi a kedvenc motorja: Megvolt neki az összes keleti blokkos vas, majd Bora, Jetta most meg PD SuperB-je van.
De, a szíve csücske az Alfa. :)))
Egyébként azt is mondta, hogy a Multiair egy kiváló, elmés kis technika.
droberto2017-02-23 15:42:32 // 5378
Délelőtt vezetés közben volt alkalmam meghallgatni a múltheti downsize-ingos Égésteret. A vendég most Dr. Nagyszokolyai Iván, a Győri Széchenyi Egyetem tanára volt. Hanula Barna után zseniális vendégválasztás volt.
Motoripari trendekről és emisszós normákról volt szó. :)
A sok a DPF bubusnak ajánlom, hogy hallgasság meg.
Az öreg a DPF-et mint az emberiség megmentőjeként aposztrofálta. :) A Merci már feltette egy benyás motorrea is.
Mondta, hogy nagyon sok a tévhit vele kapcsolatba, amikor Assur felvetette, hogy a DPF csak arra jó, hogy felaprítja a részecskéket. Végre valaki, akinek eljut a szava a sok agymosott Userhez.
Remélem lesz DPF-es Égéstér. :)
droberto2017-02-22 09:10:59 // 5377
Azért vannak kivételek. :)
droberto2017-02-20 17:10:31 // 5376
Tudom. Csak az 5 körösről beszéltem. :)
droberto2017-02-20 10:54:46 // 5375
A 18", a Juliska felnije.
19-ben nics gyári, csak a Prodrive-os.
droberto2017-02-13 12:20:40 // 5374
Ezzel már azért odébb lehet állni. :-)
droberto2017-02-12 22:08:30 // 5373
Olyat lehet vele csinálni fényes aszfalton, hogy derékszögű kanyarban, ha kellően nagy a tempó, rendes eldobja a farát, de olyan szinten, hogy azt már az ESP se fogja meg. Kilincselsz előre. :) Viszont nagyon jó indulatú, mert egy kis ellenkormánnyal simán visszaáll és terhelésváltáskor sincs semmi bizonytalanság, billegés sincs, mint mondjuk egy mcpherson/csatolt lengőkaros vasnál.
Bazira zseniális ez a KKL/Multilink felfüggesztés. :)
droberto2017-02-11 13:57:21 // 5372
A váltó hibatárolójában volt a hiba?
droberto2017-02-10 21:45:19 // 5371
Volt már itt téma. Keress rá vagy használd az ePer-t. :)
droberto2017-02-10 21:27:02 // 5370
Akkor halgasd meg ezt és leszoksz róla. :)
droberto2017-02-10 21:14:37 // 5369
Nem vagyok hajlandó stokin ülni. :)
Minden mást jól csinálok! :) (Kb. azóta, hogy hallgattam az Égéstérbe a BMW-s veztechszakértőt)
Tudod, minden centi számít a súlypontnál. :)
droberto2017-02-10 21:10:52 // 5368
A Pilóta ulőlap szivacs még egész jó állapotban van. Biztos húszkilós vezette. :)))
droberto2017-02-10 21:08:23 // 5367
Szegény Pityu! Ha még velünk lenne, biztos, rámenne. Egy ilyen volt még novemberben a vágya. :(((
droberto2017-02-10 21:06:41 // 5366
Én kifejezettem utáltam a Tipo magas üléspozícióját. Én az ötvenkilencnél legalul ülök, közepes hátrabillentéssel, a támla a közel függőleges (így adja a legjobb oldaltartást), kormány alul lent, ülés hosszirányú pozíció: váll a támlán a csukló pont a kormány tetejének síkjában (így még behajlítva van a térdem, kinyomott kuplungal). Picit úrvezetős, de így, hogy hozzászoktam, hosszútávon kényelmesebb, jobb oldaltartásal bír és kezelhetőbb a kormány.
Az alul üléssel a cégnél kb egyedül vagyok. Itt mindenki fent ül a kormány pedig fent teherautósan. Áhhh.... mint egy egyterűnél, vagy IFA-nál!
droberto2017-02-10 19:36:14 // 5365
Azt is mérted, hogy az 59 hosszú idő után az első olasz autó amiben nem az égben ülsz? Bár az is igaz, hogy elég nagy tartományban tudod az ülést állítani. Illetve az okos Vezetéstechnikai szakértők azt mongyák, hogy az a jó beállítás, ha a fejed és a tetőkárpit közé négy ujjadat tudod berakni. Ezzel az egyel nem tudok azonosulni!
droberto2017-02-10 14:03:57 // 5364
Kell neked egy Proxy sorba rendezés MES-el. :)
droberto2017-02-09 12:08:53 // 5363
100k Ft a 140k ezerrel szemben.
Kinek mi? Új / használt termék, bolti / web-es vásárlás, mindenkinek mások a preferenciái.
Van benne némi rizikó, de pont ezért olcsóbb.
Drága kevésbé használódó prémiumterméket én is szeretek használtan venni olcsóbban. Persze ha van magyar gar. az előny.
droberto2017-02-08 14:09:26 // 5361
265 vagy 245°C-os hőértékkel.... :)
droberto2017-02-08 13:39:52 // 5359
Már a Simsonomba is inkább Marellit vettem mint NGK-t. Az se szerette. :(
droberto2017-02-08 13:38:22 // 5358
Egyik barátomék egynégyes benyás megánja bekajált egy NGK gyújtógyertya test elektródát



az osztrák autópályán csakúgy, mert megkívánta. :)

Szép kis kör volt nekik ez árban. (Tréler, időkiesés + le kellet szedni a hengerfejet.) :(((
droberto2017-02-08 12:54:04 // 5357
Itt van egy 5milcsis.
Szép és jó, de a km inkább átlagos mint kevés.
droberto2017-02-08 12:49:46 // 5356
Ja PR-ozzák is ezt rendesen. Egyébként tényleg jó is, de elképesztő az ár/üzemidő aránya. Furcsa volt, hogy erről a helyi dílerek nem is hallotak. :)
droberto2017-02-08 12:46:56 // 5355
Reggel ezt írta ki: "Pre heating glow plugs not available" :)
4 x 6.000 Ft
Nem hiányzott, de örülük is egyben, hogy ezt csak 5 év után kell cserélni.
Márka:
Hogy is van?
A gyári Beru?
Van itt olyan, aki vett valamilyet és szétment hamar, illetve van olyan aki cserélt több mint 5 éve vagy több mint 100k km óta még jó?
Én Bosch-t szoktam másnak ajánlani, mert úgy tudtam régebben, hogy az a gyári...
droberto2017-02-07 21:52:26 // 5354
Szedd le a kárpitot (Így.). Lehet csak nem dugták össze a stekkert. :)
Olaj: Szerintem a cserét ne halogasd. :)
Váltógomb.
droberto2017-02-07 21:48:36 // 5353
és ehhez még a kulcsot se kell betenni. :)
droberto2017-02-07 21:47:26 // 5352
Húúúh hát ezt így hallatlanban a kutya nem mondja meg neked. :)
Szerintem független tőle. Ha nagyon kíváncsi vagy, akkor kapd le a kipuffot és menj egyet nélküle. :)
droberto2017-02-07 21:45:13 // 5351
Anno nálam se értette a szaki, hogy mit akarok. Nekem se lett kicserélve a fesszabályzó és a diódasor.
Azt hogy preventív felújítás nem ismerik. :(((
droberto2017-02-07 21:42:44 // 5350
Nem csoda, hogy szétmegy a EGR hőcserélő köpenye. Kicsit közel van a 600+ fokos DPF-hez.
droberto2017-02-07 21:40:54 // 5349
Már pedig a LED-es izzó kiszedéskor mindig kihúzódik a foglalaltból. :)
droberto2017-02-07 21:38:03 // 5348
Sodrott rézvezetékkel nem nehéz kiszedni. Vissza kell blankolni, majd néhány rézszálat vissza kell hajtani. Ezt pedig már könnyen be tudod akasztani a T10-es lábába. :)
droberto2017-02-07 21:34:53 // 5347
Ennyi csak. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.