Tiszta röhely voltam ma a Lidl parkolóba. Tolatva fordulás mellett, sík úton olyan hanja volt a vasnak, mint amikor le akar fordulni a gumi a felniről. Előre áltam, majd vissza, és megint csinálta. Még egyszer, újra.
Erre mondom kiszállok.... hát megtaláltam a parkoló egyetlen jégfoltját és tornáztattam a VDC-t. :)

De egy biztos, az eperben megtalálod.
Igen lehet, Pityukoma barátunk anno írt róla, de most hirtelen nem találtam meg.
A 30-40 az már jó nagyon.
Mennyi a km a melóhelyed?
Így legalább, megelőzted a beázásokat/bepárásodásokat. (Nekem is szét kéne szednem...)
Jesszus, most vetted? Hány mm belül? Futóműbeállításon voltál a lengőkar cserék után?
Betétet nem kapsz külön, max, ha veszel egy bontott lökit azt kiműtöd belőle, csináld úgy mint én (és sokan mások), hogy a fedelet körbevágod.
2 x 2: korábban modtam már :), hogy a Brera/Spider-nek volt ilyen. :)

Jesszus, te miket fordulsz? G érzékeny a csapágyad? :)
Nekem is induláskor néha búg, úgyhogy ez engem is érdekelne....
Én nem próbálkoznék. Szedd ki a stekkereket belőle (én most csináltam ellenálás beforrasztás miatt) és vidd el műanyagoshoz.
Vagy vegyél bontottat.
Párásodik a szélvédőd amit a páraérzékelőd észrevesz és indítja a ventillátort. :)
Paksi minitali
Zolival és
Ferivel:



Próbáltuk egy kis konvojjal feldobni az utca népének kedvét. :)
Jó volt összejönni, beszélgetni. :)
Én olyat vettem.
Meg is van még a 2 db dupla Brera/Spider vég. :)
Igaz egy kis polírozás ráférne...
Nem húzták meg a csavart. A kormányműven 10.9-es vagy 12.9-es csavar van, aminek sokkal nagyobb a mehúzási nyomatéka.
Így ne használd mert elhullasz az M6 3. kanyarjában.
Vidd vissza, baszd le őket, hogy veszélyeztetik az életedet...
Lassan kapsz már 50%-os kedvezményt e Giu Velo-ra! :)))
Fogsz egy plasztikkártyát óvatosan előről a perem alá befeszíted, majd a rugóerőt legyőzve koppig hátratolod. Ha ideértél meghúzod kifelé (magad felé) a kártyával.
Ha nem tudod előről tolni, akkor hátulról kell. :)
Leszeded alul felül a csavarokat. Leszeded a csomi gumikéderét. Kitekered a kerékjárat felőli csavarokat.
Ha megvagy a kerékjárat felől elkezded lefejteni (húzod kifele és kissé hátra). Nagyjából ennyi semmi ördöngősség.
Ez így igaz.
Szeretem is.
Most jutottam el, hogy megvettem a hororpénzes (3.000,-Ft), védőgumit rá. :)


A lámpa alatti patentot nem pattintják a helyére.
6-7-es kép. :)
A tompított alatt nyomd nagyon erősen a térdeddel a lököst. Esetleg nyomás közben üssed is meg kézzel. Ez meg fogja oldani a problémát. :)
Tényleg, te jártál isibe is. :)
Én azóta mentem kb. 20k-et, viszont csak 1x réjnixeztem. :)
Egyébként, amikor mi vettük 2013 januárban 5-6 ezerért kintről, akkor itthon még 17k volt, most már "csak" 8-9K.
(Ezek szerint te többet búgattad....)
Skandináv országokba importáltaknál elképzelhető, viszont én nem tudok itthon ilyenről. Ha bent a kábel, akkor bent van a saru a biztosítékoknál. Ezt ellenőrizd le. :)
F20-as hely, és 20 Amperes:

Biztos azt meg sárral kentétek be. :)
Egy egy rétegű festék bevonat fújva max 0,06 mm.
Szerintem ezt most jobb ha elengeded. :)
Remélem, jövőre tető alá hozzuk a kerékcsere versenyt, és lesz újra kvíz + fotós játék is.
Visszatér a játékmesterünk. :)
Nem, volt rá szerintem senkinek energie.
A tavalyi se került ki, csak a topicba.
Ha hiányérzeted van olvasd el a tavaly előttit. :)
A lényeg nem változott. :)
Imádom a húzott 2.0 dezsőkéket. :)
Természetesen hiba az általánosítás, de tényleg sok az aki csak kapni jár ide, és tartok tőle, hogy egyre több ilyen cartárs lesz. :(
Szerintem az, hogy nem bőrös a műszerfalad, attól még nem utálnak ki a talikról. :) Ellenben egy ilyen kék ötvenkilenc jól mutatna a sok fekete és szürke közt Velencén. :)
Megvaósítod az álmomat. :)
Majd azért egyszer fékezhetek vele? :)
Turbo Groove meg Yelow Stuff?
Király, még nem kaptam meg. :)
Az az igazság, hogy telibesz@rnak mindent. :)
Csak segítségért jönnek, találkozókra nem járnak.
(Én elolvastam mind a 18 ezer hozzászólást.)
Hát akkor jól tetted! :)
Ti legalább hozzátesztek az Alfához és nem elvesztek! :)
Csak sutyiba csinálja, hogy megnetuggyuk! :)
:)
Kb annyit tesz, hogy úgy el tömődik, hogy megáll a vas. :)
Ezt kisérheti vész mód.
Maga a tömődés az esetek tulnyomó többségében nem DPF hibát jelent, hanem a valamely üzemi paraméter megváltozását (általában levegő hiány), vagy a telítődési kalkuláció valamely változójának degenárálódását jelenti.
A statisztikáim szerint a DPF-es letérdelések 70% autópályán következik be. :)
Az jó mert nekem a nagy átlagom már két éve 8+. :)
Azért ne parázd túl, mert mondom (nem linkelem) még egyszer bent van a típusbizonyítványban. :)
Kérsz egy szemlét és megcsinálják!
A németeknél van erre speckó csavar, műanyag kupakkal.
Szerintem is gaztett átfúrni a lököst. :)
Nincs, sok. A régi "D" még jó is volt, hogy picike volt, de az új.... max a MiTo-nál meg a Giuliettánál lehet érdekes, mert a matricát könnyebb ráhajtani a "lépcsőre", mit az alut ráfeszegetni. :)
Hívd fel a
pomáziakat, simán kiadják az igazolást. :)
Szerintem nem kell annyi, a Dömpinél nincs 1 mm a nyereg és a küllők közt. :)
A gyári ti/230-as kombónál se több ez 2 mm-nél.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.