Fórum >> Típusok >> 159

droberto2017-09-30 12:59:04 // 5596
A Mahle nekem is beragadt az agyamba, de szerintem én maradok a Garettnél.
droberto2017-09-29 20:52:36 // 5595
After Market Wahler-ből van sok garos?
Ha igen, akkor mi a jó?
droberto2017-09-29 20:45:03 // 5594
Van három témábavágó blogom.
Ezekkel felvértezve sikerrel jársz. :)
Ha van kérdés hívj. :)
droberto2017-09-29 20:39:28 // 5593
Jó is volt.
Ez is egy álom amutó. :)
droberto2017-09-29 20:38:49 // 5592
Azt mondta az importőr: nincs rá pénz. A Tipóra is alig kaptak állítólag.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
droberto2017-09-29 18:12:14 // 5591
Ha a gyári (Wahler) vízpumpa 7-10 év, 200-250k km-t bír az akkor szarnak számít?
droberto2017-09-29 14:07:35 // 5590
Nekem van egy-két éles és kemény sarkú cipőm. A Guzu specifikus gumi szőnyegem bordáit le is szakította 2 x 4 hó, ~5k városi km alatt. :(
A szövet pedig most készül kiszakadni. :) :(
droberto2017-09-29 14:04:10 // 5589
Lehet, hogy egy ideggörcsös-lábrángó tűsarkús mádám vezette. :)
droberto2017-09-29 14:01:34 // 5588
Így van ez. :)
Sok mindentől függ és nehéz is megfogalmazni. Pl.: az se mindegy mennyit akarsz menni, hány éven keresztül. Én is ezt "csinálom", próbálom megtartani gyári állapotban még vagy 6-8 évig.
Sajnos én is kijártam az iskolát a Tipo-nál a gyenge minőségű, vagy "máshogyan viselkedő" utángyártott alkatrészekkel.
droberto2017-09-29 13:56:11 // 5587
Túl messzire raktad a két km-t egymástól. :) Én ha 50k vs 150k ről lenne szó, az elsőre (városira) tenném a voksomat (még az Euro4 dízel esetén is), azért mert amit itt felsoroltam, túl sokba kerülnek és ezek jó részét mondjuk egy 159 esetében 150-200k km körül már cserélni kell.
Ha 50k vs 70-90k-et írnál és ha tényleg egyforma a két vas már gondolkodnom kéne. :)
Most hogy szerelgetem az enyémet, látom, hogy jónéhány alkatrész már a élettartamának utolsó negyedét-harmadát járja, pedig még csak (valós) 200k van benne. Sajnos az elmúlt tíz év autóipara azt hozta, hogy a programozott élettartamot már szinte minden alkatrészen "tudják hozni".
droberto2017-09-29 12:48:13 // 5586
A kis km-se midegy, hogy mit takar.

Ha áll egy autó hónapokat-éveket az rossz. Bár azért ez se teljesen egyértelmű. Lásd: sajátom. Ha jó helyen áll az nem akkora baj. :)
A kevés km a következő "helyeken" fontos:
- futómű
- csapágyak
- fék
- illesztett alkatrészek (pl.: utastéri kárpitok)
- utastéri kopások, (bár itt már közbelép az átlagsebesség - kabinban tötött idő)
- fényezés állapota (bár itt már közbelép az átlagsebesség - kabinban tötött idő)
- egyes motoalkatrészek
Egyébként tényleg állapotot veszünk és nem km-et. :)
A motornak pedig nyílván az a jó, ha minnél "összefüggőben" használják.

Ebből a szempontból szerintem az a jó használtautó: Ami rendszeresen - de nem napi szinten - meg van mozgatva, közepes és hosszab utakon.

Sanszos, hogy egy 159-est első gazdái napi használatra és közepes/nagy távokra vesznek, de persze lehetnek kivételek. :)
droberto2017-09-29 11:48:27 // 5585
A használaton sok múlik. (Karbantartás, tisztítás-ápolás rendszeressége, minősége, cipő, ki beszállás, tisztán tartás, kemikáliák-krémek használata...stb).
A szalonból kihozott autók tetemes százaléka már fújva volt! Úgy, hogy sokszor ezt el sem mondják az első tulajnak!
droberto2017-09-29 11:44:19 // 5584
Ismerjük a kereskedőt nem védeni akarom. Sanszos, hogy tekerte és nem ér ennyit. Viszont.

Azért mi tulajdonosok szerintem ne húzuk le az árat.

A 2 millió az nagyon kevés egy 2010-es 159-ért. A legnagyobb EU-s használtautó portálon a 2010 utáni 8V JTD-k 6.000,-€-tól mennek 10.000,-€-ig.
És akkor ezeket még be is kell hozni. :)
droberto2017-09-29 11:08:15 // 5583
2010-es, és pici méteres (már ha valós). :)
droberto2017-09-28 08:54:07 // 5581
A kisebb csőből a Ø14 x 2 mm jobb és könnyebben beszerezhető.
droberto2017-09-28 08:47:52 // 5580
Ha csak ennyi a baj, akkor kell egy Ø13,7 x 2 vagy Ø21,3 x 2 mm-es 25 mm-es saválló vagy rozsdamentes csődarab, függően, hogy melyik végét kell hosszabbítani és két Otiker bilinccsel össze kell toldani.
Egyébként meg, nem vagyok biztos, hogy a cső a rossz, vagy nem menthető.
Mert látni még senki nem látta rendesen.
droberto2017-09-28 08:36:16 // 5579
Le kéne szedd a haspáncélt és alulról megnézni.
Az is lehet, hogy nem jól van rajta a cső, vagy a bilinics. Csavaros AWAB vagy a préselős gyári Oetiker van rajta?
droberto2017-09-27 11:54:56 // 5578
Illetve úgy viselkedjen, mint a gyári.
droberto2017-09-27 11:54:19 // 5577
Ha az a cél, hogy ennyit fusson mint idáig, akkor:
gyári + TRW + Lemförder
:)
droberto2017-09-27 11:13:18 // 5576
droberto2017-09-27 11:05:52 // 5575
Elmeszelte a válság. Illeteve az se segített hogy a Premium plattform rugalmatlan nehéz és drága volt.
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
droberto2017-09-26 14:58:14 // 5573
Itt írják a 242 Le-őt.
droberto2017-09-26 13:54:10 // 5572
Mindegy, csak aludna már ott! :)
droberto2017-09-26 13:52:20 // 5571
Fokozat van kettő. :)
droberto2017-09-26 13:51:33 // 5570
Ha hirtelen elrántod a kormány vagy nagy sebességgel akarsz hirteklen bevenni egy csúszos kanyart minden alulkormányozottan viselkedik.
Viszont a jó súlyelosztás és futómű miatt ha már kicsit szögben áll (megjelennek az oldalirányú erők) szépen kezd "fordulni a hátulja".
droberto2017-09-25 22:01:26 // 5569
Nocsak-nocsak, tuningolunk-tuningolunk? :)
Szombaton itt voltak Yaniék, és hát odaadta egy körre a lovacskáit. Mit is mondjak... még vészmódban is örültem most volna egy 159-nek, de így a 242 ló vagy mi, az fincsi volt. :))))
droberto2017-09-25 21:57:50 // 5568
Ha azt megcsináltad, akkor gratulálok. :)
droberto2017-09-25 21:56:26 // 5567
Mindent ki lehet szedni, nagyon jól szerelhető.
A központi középső szellőzöre gondolsz, mert azt gondolom felfele kell csak húzni, hogy kipattintsad?
Ha a műszerfalra, akkor azt is könnyű leszedni, csak előtte ki kell belőle szedj mindent. Délutános meló.
Van, eLearn-öd? Abban van hozzá képes leírás.
droberto2017-09-25 09:57:51 // 5566
Mondhatjuk így is. :)
droberto2017-09-25 09:18:06 // 5565
Meg kéne tudd, hogy melyik részen.
Ha kell tudok segíteni:

:)
droberto2017-09-24 22:17:33 // 5564
kik@rják
:)
droberto2017-09-24 22:16:46 // 5563
Van, bár én már lejöttem róla, mert az On-line naigációs programok sokkal kényelmesebbek, és a közösségi funkciók (dugó + trafi + dinamikus útvonaltervezés) a nagyon hasznosak. Most, hogy Európai Únion belül még Roaming sincs így meg pláne (akár neked is) versenyképes lehet.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
droberto2017-09-24 22:00:07 // 5562
Igen a Ti-vel valós a sebesség, így a megtett km- is.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
droberto2017-09-24 21:58:29 // 5561
Örülök, hogy összejött. :)
droberto2017-09-23 22:44:28 // 5560
Kellene egy magasságmérő, mint anno az iGo-ban. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
droberto2017-09-23 22:06:36 // 5559
nincs az égés során
droberto2017-09-23 21:53:39 // 5558
Akkor ez meg sem történt. :)
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
droberto2017-09-23 21:37:52 // 5557
Így van. De sokunk így kezdi.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
droberto2017-09-23 21:34:50 // 5556
Az attól függ, mennyi levegőt tud szállítani a turbó.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
droberto2017-09-23 20:31:50 // 5555
Sok minden lehet. Hibatárolók kéne nézni első körben.
Ha turbó VGT vezérlés, azt le tudod csekkolni, ha lehúzod róla a vákumcsövet. Ha nincs változás lehet membránszelep membrán.
Én a helyedben nem használnám, mert lekormolod a DPF-et.
droberto2017-09-23 20:28:52 // 5554
1. Jó kérdés ez, milyen irányú mozgásnál és hol nyikorog, milyen hanggal? Pititunak van erről blogja, de vagy 10-12 helyről jöhet a hang.

2. Ha benne kapcsoló az ülés kölső szélén, akkor van benne fűtés, ha nincs nincs. A Hi Setup-os, akkor max a kábelek lehetnek benne. Nézd meg a blogomba, hogy hogy néz ez ki.
droberto2017-09-23 20:25:15 // 5553
Szétsüti a nap a lakkot pár év alatt.
Ez a Tomi féle 2. generációs (Series 2: 1970–1982/83) Spider "melegebb" sárgával.
droberto2017-09-22 22:30:17 // 5552
Ködlámpa és parkradar. :)
droberto2017-09-22 22:29:48 // 5551
Gyári igen, my10-es lehetőség, ritka, de én egy ilyenben ültem 2010-ben Siófokon a szalonban. Ekkor döntöttem el, hogy nekem lesz egyszer egy ilyen autóm. :)
droberto2017-09-22 17:06:22 // 5550
Giulia. 😆
droberto2017-09-22 15:35:32 // 5549
Jó vétel, bárki veszi meg. :)
droberto2017-09-22 15:34:12 // 5548
...és vidéki orvostól van. :)
A dokimé:

:)
Szerintem lecserélte egy Giu QV-re.
droberto2017-09-20 22:00:09 // 5547
Katasztrófa, egy teló...
Egyébként meg: Yófogás Yani az új neved!
:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.