droberto2017-09-30 12:59:04 // 5596
A Mahle nekem is beragadt az agyamba, de szerintem én maradok a Garettnél.
droberto2017-09-29 20:52:36 // 5595
After Market Wahler-ből van sok garos?
Ha igen, akkor mi a jó?
Ha igen, akkor mi a jó?
droberto2017-09-29 20:45:03 // 5594
droberto2017-09-29 20:39:28 // 5593
Jó is volt.
Ez is egy álom amutó. :)
Ez is egy álom amutó. :)
droberto2017-09-29 20:38:49 // 5592
Azt mondta az importőr: nincs rá pénz. A Tipóra is alig kaptak állítólag.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
Erre meg azt mondom, hogyha a Suzukinak van lé 2 főműsoridős reklámra a vezető kereskedelmi csatornán, akkor az FCA-nak is van.
droberto2017-09-29 18:12:14 // 5591
Ha a gyári (Wahler) vízpumpa 7-10 év, 200-250k km-t bír az akkor szarnak számít?
droberto2017-09-29 14:07:35 // 5590
Nekem van egy-két éles és kemény sarkú cipőm. A Guzu specifikus gumi szőnyegem bordáit le is szakította 2 x 4 hó, ~5k városi km alatt. :(
A szövet pedig most készül kiszakadni. :) :(
A szövet pedig most készül kiszakadni. :) :(
droberto2017-09-29 14:04:10 // 5589
Lehet, hogy egy ideggörcsös-lábrángó tűsarkús mádám vezette. :)
droberto2017-09-29 14:01:34 // 5588
Így van ez. :)
Sok mindentől függ és nehéz is megfogalmazni. Pl.: az se mindegy mennyit akarsz menni, hány éven keresztül. Én is ezt "csinálom", próbálom megtartani gyári állapotban még vagy 6-8 évig.
Sajnos én is kijártam az iskolát a Tipo-nál a gyenge minőségű, vagy "máshogyan viselkedő" utángyártott alkatrészekkel.
Sok mindentől függ és nehéz is megfogalmazni. Pl.: az se mindegy mennyit akarsz menni, hány éven keresztül. Én is ezt "csinálom", próbálom megtartani gyári állapotban még vagy 6-8 évig.
Sajnos én is kijártam az iskolát a Tipo-nál a gyenge minőségű, vagy "máshogyan viselkedő" utángyártott alkatrészekkel.
droberto2017-09-29 13:56:11 // 5587
Túl messzire raktad a két km-t egymástól. :) Én ha 50k vs 150k ről lenne szó, az elsőre (városira) tenném a voksomat (még az Euro4 dízel esetén is), azért mert amit itt felsoroltam, túl sokba kerülnek és ezek jó részét mondjuk egy 159 esetében 150-200k km körül már cserélni kell.
Ha 50k vs 70-90k-et írnál és ha tényleg egyforma a két vas már gondolkodnom kéne. :)
Most hogy szerelgetem az enyémet, látom, hogy jónéhány alkatrész már a élettartamának utolsó negyedét-harmadát járja, pedig még csak (valós) 200k van benne. Sajnos az elmúlt tíz év autóipara azt hozta, hogy a programozott élettartamot már szinte minden alkatrészen "tudják hozni".
Ha 50k vs 70-90k-et írnál és ha tényleg egyforma a két vas már gondolkodnom kéne. :)
Most hogy szerelgetem az enyémet, látom, hogy jónéhány alkatrész már a élettartamának utolsó negyedét-harmadát járja, pedig még csak (valós) 200k van benne. Sajnos az elmúlt tíz év autóipara azt hozta, hogy a programozott élettartamot már szinte minden alkatrészen "tudják hozni".
droberto2017-09-29 12:48:13 // 5586
A kis km-se midegy, hogy mit takar.
Ha áll egy autó hónapokat-éveket az rossz. Bár azért ez se teljesen egyértelmű. Lásd: sajátom. Ha jó helyen áll az nem akkora baj. :)
A kevés km a következő "helyeken" fontos:
- futómű
- csapágyak
- fék
- illesztett alkatrészek (pl.: utastéri kárpitok)
- utastéri kopások, (bár itt már közbelép az átlagsebesség - kabinban tötött idő)
- fényezés állapota (bár itt már közbelép az átlagsebesség - kabinban tötött idő)
- egyes motoalkatrészek
Egyébként tényleg állapotot veszünk és nem km-et. :)
A motornak pedig nyílván az a jó, ha minnél "összefüggőben" használják.
Ebből a szempontból szerintem az a jó használtautó: Ami rendszeresen - de nem napi szinten - meg van mozgatva, közepes és hosszab utakon.
Sanszos, hogy egy 159-est első gazdái napi használatra és közepes/nagy távokra vesznek, de persze lehetnek kivételek. :)
Ha áll egy autó hónapokat-éveket az rossz. Bár azért ez se teljesen egyértelmű. Lásd: sajátom. Ha jó helyen áll az nem akkora baj. :)
A kevés km a következő "helyeken" fontos:
- futómű
- csapágyak
- fék
- illesztett alkatrészek (pl.: utastéri kárpitok)
- utastéri kopások, (bár itt már közbelép az átlagsebesség - kabinban tötött idő)
- fényezés állapota (bár itt már közbelép az átlagsebesség - kabinban tötött idő)
- egyes motoalkatrészek
Egyébként tényleg állapotot veszünk és nem km-et. :)
A motornak pedig nyílván az a jó, ha minnél "összefüggőben" használják.
Ebből a szempontból szerintem az a jó használtautó: Ami rendszeresen - de nem napi szinten - meg van mozgatva, közepes és hosszab utakon.
Sanszos, hogy egy 159-est első gazdái napi használatra és közepes/nagy távokra vesznek, de persze lehetnek kivételek. :)
droberto2017-09-29 11:48:27 // 5585
A használaton sok múlik. (Karbantartás, tisztítás-ápolás rendszeressége, minősége, cipő, ki beszállás, tisztán tartás, kemikáliák-krémek használata...stb).
A szalonból kihozott autók tetemes százaléka már fújva volt! Úgy, hogy sokszor ezt el sem mondják az első tulajnak!
A szalonból kihozott autók tetemes százaléka már fújva volt! Úgy, hogy sokszor ezt el sem mondják az első tulajnak!
droberto2017-09-29 11:44:19 // 5584
Ismerjük a kereskedőt nem védeni akarom. Sanszos, hogy tekerte és nem ér ennyit. Viszont.
Azért mi tulajdonosok szerintem ne húzuk le az árat.
A 2 millió az nagyon kevés egy 2010-es 159-ért. A legnagyobb EU-s használtautó portálon a 2010 utáni 8V JTD-k 6.000,-€-tól mennek 10.000,-€-ig.
És akkor ezeket még be is kell hozni. :)
Azért mi tulajdonosok szerintem ne húzuk le az árat.
A 2 millió az nagyon kevés egy 2010-es 159-ért. A legnagyobb EU-s használtautó portálon a 2010 utáni 8V JTD-k 6.000,-€-tól mennek 10.000,-€-ig.
És akkor ezeket még be is kell hozni. :)
droberto2017-09-29 11:08:15 // 5583
2010-es, és pici méteres (már ha valós). :)
droberto2017-09-28 08:56:27 // 5582
:)
:(
:(
droberto2017-09-28 08:54:07 // 5581
A kisebb csőből a Ø14 x 2 mm jobb és könnyebben beszerezhető.
droberto2017-09-28 08:47:52 // 5580
Ha csak ennyi a baj, akkor kell egy Ø13,7 x 2 vagy Ø21,3 x 2 mm-es 25 mm-es saválló vagy rozsdamentes csődarab, függően, hogy melyik végét kell hosszabbítani és két Otiker bilinccsel össze kell toldani.
Egyébként meg, nem vagyok biztos, hogy a cső a rossz, vagy nem menthető.
Mert látni még senki nem látta rendesen.
Egyébként meg, nem vagyok biztos, hogy a cső a rossz, vagy nem menthető.
Mert látni még senki nem látta rendesen.
droberto2017-09-28 08:36:16 // 5579
droberto2017-09-27 11:54:56 // 5578
Illetve úgy viselkedjen, mint a gyári.
droberto2017-09-27 11:54:19 // 5577
Ha az a cél, hogy ennyit fusson mint idáig, akkor:
gyári + TRW + Lemförder
:)
gyári + TRW + Lemförder
:)
droberto2017-09-27 11:13:18 // 5576
droberto2017-09-27 11:05:52 // 5575
Elmeszelte a válság. Illeteve az se segített hogy a Premium plattform rugalmatlan nehéz és drága volt.
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
Szerintem a Cartárs a 156-ra gondolt, már csak a V6 miatt is ezt gondolom. :)
droberto2017-09-26 22:26:28 // 5574
:)))
droberto2017-09-26 13:54:10 // 5572
Mindegy, csak aludna már ott! :)
droberto2017-09-26 13:52:20 // 5571
Fokozat van kettő. :)
droberto2017-09-26 13:51:33 // 5570
Ha hirtelen elrántod a kormány vagy nagy sebességgel akarsz hirteklen bevenni egy csúszos kanyart minden alulkormányozottan viselkedik.
Viszont a jó súlyelosztás és futómű miatt ha már kicsit szögben áll (megjelennek az oldalirányú erők) szépen kezd "fordulni a hátulja".
Viszont a jó súlyelosztás és futómű miatt ha már kicsit szögben áll (megjelennek az oldalirányú erők) szépen kezd "fordulni a hátulja".
droberto2017-09-25 22:01:26 // 5569
Nocsak-nocsak, tuningolunk-tuningolunk? :)
Szombaton itt voltak Yaniék, és hát odaadta egy körre a lovacskáit. Mit is mondjak... még vészmódban is örültem most volna egy 159-nek, de így a 242 ló vagy mi, az fincsi volt. :))))
Szombaton itt voltak Yaniék, és hát odaadta egy körre a lovacskáit. Mit is mondjak... még vészmódban is örültem most volna egy 159-nek, de így a 242 ló vagy mi, az fincsi volt. :))))
droberto2017-09-25 21:57:50 // 5568
Ha azt megcsináltad, akkor gratulálok. :)
droberto2017-09-25 21:56:26 // 5567
Mindent ki lehet szedni, nagyon jól szerelhető.
A központi középső szellőzöre gondolsz, mert azt gondolom felfele kell csak húzni, hogy kipattintsad?
Ha a műszerfalra, akkor azt is könnyű leszedni, csak előtte ki kell belőle szedj mindent. Délutános meló.
Van, eLearn-öd? Abban van hozzá képes leírás.
A központi középső szellőzöre gondolsz, mert azt gondolom felfele kell csak húzni, hogy kipattintsad?
Ha a műszerfalra, akkor azt is könnyű leszedni, csak előtte ki kell belőle szedj mindent. Délutános meló.
Van, eLearn-öd? Abban van hozzá képes leírás.
droberto2017-09-25 09:57:51 // 5566
Mondhatjuk így is. :)
droberto2017-09-25 09:18:06 // 5565
droberto2017-09-24 22:16:46 // 5563
Van, bár én már lejöttem róla, mert az On-line naigációs programok sokkal kényelmesebbek, és a közösségi funkciók (dugó + trafi + dinamikus útvonaltervezés) a nagyon hasznosak. Most, hogy Európai Únion belül még Roaming sincs így meg pláne (akár neked is) versenyképes lehet.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
Az más kérdés, hogy sokan nem szeretik, ha a telefonjuk fixen konzolba van és közbe mást csak korlázozottan lehet rajta csinálni. Nekem ezért is jó, hogy két telóm van. :)
Szeretett márkánk e téren igencsak el van maradva.
Két kategóriával lejebb! Wolfsburg most ezt tudja.
Remélem fészliftkor kikúrják ezt a tárcsás baromságot a Giu-ból és a Stelvióból.
droberto2017-09-24 22:00:07 // 5562
Igen a Ti-vel valós a sebesség, így a megtett km- is.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
Sajnos a kisebb kerekkel akár 10%-ot is csalhat az óra így a számolt fogyasztás is lejebb van, mint a valós.
droberto2017-09-24 21:58:29 // 5561
Örülök, hogy összejött. :)
droberto2017-09-23 22:44:28 // 5560
Kellene egy magasságmérő, mint anno az iGo-ban. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
Én is nézem, de én tudom, hogy betegek táborát gazdagítom. :)
droberto2017-09-23 22:06:36 // 5559
nincs az égés során
droberto2017-09-23 21:53:39 // 5558
Akkor ez meg sem történt. :)
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
Ha nincs az és során elég levegő, akkor korom képződik.
Nem mondom, hogy a kartárs így fog járni, de szar dolog kiszerelni (és bárhogy kitisztítani) a szűrőt azért mert már a kényszerített regent se tudod lefuttatni. :)
Erről is tudnék mesélni.
droberto2017-09-23 21:37:52 // 5557
Így van. De sokunk így kezdi.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
De tényleg nem szabad nézegetni.
Annyi viszont erősen ajánlott, ha észreveszi az ember, ne állítsa le.
droberto2017-09-23 21:34:50 // 5556
Az attól függ, mennyi levegőt tud szállítani a turbó.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
Nekem augusztusban egy nagyobb kifújás következtében 40 km alatt telerakta úgy a szűrőt, hogy befullasztotta a motort.
Ekkor szemmel láthatóan kormolt a kipufogó. Már kissebb gázadásnál is.
droberto2017-09-23 20:31:50 // 5555
Sok minden lehet. Hibatárolók kéne nézni első körben.
Ha turbó VGT vezérlés, azt le tudod csekkolni, ha lehúzod róla a vákumcsövet. Ha nincs változás lehet membránszelep membrán.
Én a helyedben nem használnám, mert lekormolod a DPF-et.
Ha turbó VGT vezérlés, azt le tudod csekkolni, ha lehúzod róla a vákumcsövet. Ha nincs változás lehet membránszelep membrán.
Én a helyedben nem használnám, mert lekormolod a DPF-et.
droberto2017-09-23 20:28:52 // 5554
1. Jó kérdés ez, milyen irányú mozgásnál és hol nyikorog, milyen hanggal? Pititunak van erről blogja, de vagy 10-12 helyről jöhet a hang.
2. Ha benne kapcsoló az ülés kölső szélén, akkor van benne fűtés, ha nincs nincs. A Hi Setup-os, akkor max a kábelek lehetnek benne. Nézd meg a blogomba, hogy hogy néz ez ki.
2. Ha benne kapcsoló az ülés kölső szélén, akkor van benne fűtés, ha nincs nincs. A Hi Setup-os, akkor max a kábelek lehetnek benne. Nézd meg a blogomba, hogy hogy néz ez ki.
droberto2017-09-23 20:25:15 // 5553
Szétsüti a nap a lakkot pár év alatt.
Ez a Tomi féle 2. generációs (Series 2: 1970–1982/83) Spider "melegebb" sárgával.
Ez a Tomi féle 2. generációs (Series 2: 1970–1982/83) Spider "melegebb" sárgával.
droberto2017-09-22 22:30:17 // 5552
Ködlámpa és parkradar. :)
droberto2017-09-22 22:29:48 // 5551
Gyári igen, my10-es lehetőség, ritka, de én egy ilyenben ültem 2010-ben Siófokon a szalonban. Ekkor döntöttem el, hogy nekem lesz egyszer egy ilyen autóm. :)
droberto2017-09-22 15:35:32 // 5549
Jó vétel, bárki veszi meg. :)
droberto2017-09-22 15:34:12 // 5548
droberto2017-09-20 22:00:09 // 5547
Katasztrófa, egy teló...
Egyébként meg: Yófogás Yani az új neved!
:)
Egyébként meg: Yófogás Yani az új neved!
:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.