droberto2016-11-02 22:22:54 // 5096
Ez a te autódra is érvényes. Ahogy a nevéböl is látszik: típusbizonyítvány.
droberto2016-11-02 21:36:35 // 5092
droberto2016-11-01 23:02:10 // 5090
E36, E39, E46 rozsdabogja....
droberto2016-11-01 23:01:33 // 5089
Szed szét a stekkert pucold meg a kontaktokat. Ha nem lesz jó szedd ki a pedált és szedd szét, hátha látsz valami hibát a panelen. Ha nem, akkor bontó.
droberto2016-11-01 23:00:08 // 5088
Szíjakban csapágyakban én gyárit vennék, vagy Dayco-t (nagyjából a gyár is ez).
Szűrőkben Mann Filtert, vagy Mahle-ét.
(A Mann aktív szenes pollenszűrő irgalmatlan drága.) :)
Szűrőkben Mann Filtert, vagy Mahle-ét.
(A Mann aktív szenes pollenszűrő irgalmatlan drága.) :)
droberto2016-11-01 22:56:53 // 5087
Ez tényleg mák, megúsztad akkor te is. :)
droberto2016-10-31 23:26:42 // 5086
Hogyhamár.... :)
Én a hűtővíz kiegyenlító zörgését így oldottam meg.
Én a hűtővíz kiegyenlító zörgését így oldottam meg.
droberto2016-10-30 22:17:20 // 5084
Így most már csak visszarakni lesz(volt) nehéz. :)
droberto2016-10-30 22:16:00 // 5083
Ha Hi-os felszereltség, akkor ott van elvileg mindenkinél.
droberto2016-10-30 17:13:28 // 5082
Igazából az összeset, de a turbó alsó (friss levegő kimennő) csonkján levőről beszélünk.
droberto2016-10-30 14:14:11 // 5081
2 hete volt téma. :)
Ez ilyen mindenkinél. Max. a bilincs és a csonk koncentrikusságát csekkold és húzz rajta.
Ez ilyen mindenkinél. Max. a bilincs és a csonk koncentrikusságát csekkold és húzz rajta.
droberto2016-10-23 18:50:09 // 5080
Délután meghajtottam a Feri vasát. Ismét meg kellet állapítsam, hogy ez a 2.0 bazi jó motor. Benzines orgánummal megy mint a disznó, 150 felett 200-ig úgy húz mint egy mozdony és 200-tól 230-ig sem kell szégyenkeznie. Jó ez a váltó alatta és jól fog a 305-ös Brembo is.
Szóval nagyon érett technika ez.
Persze a gokartos futóműve még mindig mosolyt tud csalni a szám szélére.
Szóval nagyon érett technika ez.
Persze a gokartos futóműve még mindig mosolyt tud csalni a szám szélére.
droberto2016-10-23 18:43:22 // 5079
A kevesebb fogyasztást hogyan mérted? Ugyanott, ugyanúgy, ugyanannyit hajtva, ugyanolyan terhelésnél, hőmérsékletnél, páratartalomnál? Mérőedényt használtál esetleg, vagy OBD-s fogyasztásmérő loggert?
Nem hiszek én ebben. Simán észreveszem egy dízelnél, hogy 15 fokban vagy nagy páratartolomnál jobban megy mint kánikulában, észreveszem a nagymama üzemmódba hajtott szívó benzines kikormolás utáni teljesítménytöbbletét, de azt még sosem tapasztaltam, hogy ezzel-vagy azzal az üzemanyaggal jobban ment volna bármi.
Nem hiszek én ebben. Simán észreveszem egy dízelnél, hogy 15 fokban vagy nagy páratartolomnál jobban megy mint kánikulában, észreveszem a nagymama üzemmódba hajtott szívó benzines kikormolás utáni teljesítménytöbbletét, de azt még sosem tapasztaltam, hogy ezzel-vagy azzal az üzemanyaggal jobban ment volna bármi.
droberto2016-10-23 16:49:33 // 5078
Soha nem éreztem különbséget semmilyen üzemanyag közt. :(
droberto2016-10-22 22:30:30 // 5077
Nekem is kb 3 évesek voltak.
droberto2016-10-22 22:18:10 // 5076
Szerintem nem nyomja el, de erről már ment itt vita anno. Most nem találom a képeket, asszem Tibcsi csinált egy hasonló blogot/videót vagy képsorozatot a 38 LED-es izzóról és az irányjelző fényéről.
droberto2016-10-22 22:15:22 // 5075
Használtam hasonlót, de nem szerettem mert feleslegesen melegedett az ellenállástól.
droberto2016-10-22 21:50:10 // 5074
Leveszed a lapátot, és a lapát képzelet beli helyét véve forgástengelynek, rámarkolsz a kat végére, és az autó bal feléről nézve az óramutató járásaval megegyezően bazi erősen megcsavarod.
Így a lapát gumiéle a szélvédőn más szöget zár be (az üveg aljától nézve 90°-nál nagyobbat) és nem pattog.
Így a lapát gumiéle a szélvédőn más szöget zár be (az üveg aljától nézve 90°-nál nagyobbat) és nem pattog.
droberto2016-10-22 21:44:07 // 5073
Ilyen 38 LED-eset vegyél. Ennek akkora az áramfelvétele, hogy nem rinyál tőle a Comp.
És jó ez több helyre is. (Lásd LED-es hsz.-aimat)
Én ezt vettem most, mert elosztogattam az előzőket.
Ez a CANbus error free egy f@szság.
És jó ez több helyre is. (Lásd LED-es hsz.-aimat)
Én ezt vettem most, mert elosztogattam az előzőket.
Ez a CANbus error free egy f@szság.
droberto2016-10-22 21:36:57 // 5072
Ez így igaz, bár én pont délelőtt csavargattam, hogy a fenmaradt hang is eltűnjön, de nem boldogultam. Kézzel (kesztű + rongy) már jobban nem bírtam csavarni. Bár az is igaz, hogy inkább a ricniről fordult el, mintsem csavarodjon...
droberto2016-10-22 21:33:20 // 5071
Valamennyire normális, bár szerintem nálad sem teljesen jól áll a bilincs a csonkon. Látszik hogy kifúj felfele.
droberto2016-10-22 20:51:34 // 5070
Kicseréltem a 38 SMD LED-es helyzetjelző izzóimat, mert az LED-ek fel kiégett mindkét oldalon, és így már bejelzett a comp, hogy cserélni kell.

Szerintem a derengés nyiffantotta ki őket. Hát most utolsóként már ezek is megkapták az 5W-os 30Ohm-os kerámia ellenállásokat. :)
Egy dolog biztos, hiába csiszoltam le a LED csokor éleit, a foglalat lyukain az izzó csak befele megy, kifele nem. :)
Sebaj szeretek horgászni. :)

Szerintem a derengés nyiffantotta ki őket. Hát most utolsóként már ezek is megkapták az 5W-os 30Ohm-os kerámia ellenállásokat. :)
Egy dolog biztos, hiába csiszoltam le a LED csokor éleit, a foglalat lyukain az izzó csak befele megy, kifele nem. :)
Sebaj szeretek horgászni. :)
droberto2016-10-22 13:11:30 // 5069
Úgy néz ki, hogy a múltkori jobb egyes lasú defekt valami egyedi anomália volt.
Viszont a 6 éves Bridgestone Potenza RE050A belső rétege annyira degenerálódott, hogy az átlagos nyomásesés 3 bar-nál 0,2 bar/hónap.
Viszont a 6 éves Bridgestone Potenza RE050A belső rétege annyira degenerálódott, hogy az átlagos nyomásesés 3 bar-nál 0,2 bar/hónap.
droberto2016-10-22 13:06:57 // 5068
Délelőtt lemostam a vasat, mert még a KUL-ra menet Dombóvárnál felhordott sár is is rajta volt.

Kézmosásnál feltűnt, hogy új lopásbiztos kerékfújó berendezést telepítettek.

A gép digitális és automata, elég hájtek, még nem is láttam ilyet.


Az előre beállított nyomásértékre fújja a gumikat. Fújás közben kiírja a kezdeti keréknyomást, dolga befejeztével, pedig hangosan csipog. Szóval nagyon klassz. :)
Viszont a sok okosnak már sikerült elnyomkodnia, amikor odaértem a nyomás kp/cm2-re volt állítva. :)

Bár még mindig jobb mint a PSI. :)))

Kézmosásnál feltűnt, hogy új lopásbiztos kerékfújó berendezést telepítettek.

A gép digitális és automata, elég hájtek, még nem is láttam ilyet.


Az előre beállított nyomásértékre fújja a gumikat. Fújás közben kiírja a kezdeti keréknyomást, dolga befejeztével, pedig hangosan csipog. Szóval nagyon klassz. :)
Viszont a sok okosnak már sikerült elnyomkodnia, amikor odaértem a nyomás kp/cm2-re volt állítva. :)

Bár még mindig jobb mint a PSI. :)))
droberto2016-10-21 21:28:27 // 5067
droberto2016-10-17 22:37:23 // 5066
droberto2016-10-17 21:12:08 // 5065
Olvastátok, Csikós új 33-as sztoriját?
Nagy öröm volt olvasni, hogy a Vályi Pista "elvesztése" után van még ember a TC-nál aki hasonlóképp gondolkodik, mint mi, élményforrásnak és nem közlekedési eszköznek tekinti az autókat.
Nagy öröm volt olvasni, hogy a Vályi Pista "elvesztése" után van még ember a TC-nál aki hasonlóképp gondolkodik, mint mi, élményforrásnak és nem közlekedési eszköznek tekinti az autókat.
droberto2016-10-17 20:07:58 // 5064
Valószínűségi sorrendben...
Tiszta a pollenszűrőd?
Nincs tele nedves falevéllen az ablaktörőd alatti műanyag fedél, ahol beszívja a levegőt?
Nem koszos poros a szélvédőd belülről?
Nem vizes a kárpitod?
Nem ázik be a hátsó ajtónál a vas, a gumikédernél?
Tiszta a pollenszűrőd?
Nincs tele nedves falevéllen az ablaktörőd alatti műanyag fedél, ahol beszívja a levegőt?
Nem koszos poros a szélvédőd belülről?
Nem vizes a kárpitod?
Nem ázik be a hátsó ajtónál a vas, a gumikédernél?
droberto2016-10-17 20:05:33 // 5063
Te vegyél csak Spidert, ilyen nekem lesz. :))) Bár mire megtehetem, 5 alatt nem lesz olyan, amire vagy 5 évet és még 3M-át ne kelljen rákölteni. :(
droberto2016-10-17 19:53:27 // 5062
Én is cseréltem. Itt és a felette levő hsz. Nem egyszerűen jött le az anya a felső részről, mivel elforgott a gömb és nem lehetett lefogni torxal, mert nem fértem oda.
droberto2016-10-12 15:07:19 // 5059
LYúJY :))))
saját súlyától.
saját súlyától.
droberto2016-10-12 15:05:47 // 5058
Vagy elég ha a hátsó ajtót felmelegítik. Ekkor az ablak leesik saját sújától. :)))
Viccet félretéve cumi, 1 x én is hagytam bent a kulcsot a csomiban. Igaz helyben, de a telefonjaim is a pénztárcám is bent maradtak. Egy idegennel hívattam taxit.
A másik (szerintem jobb) megoldás a levegős párna behelyzése az első ajtó felső sarka és a B oszlop felső töve közé.
De több tippet nem adok a t@lvajoknak. :)
Meg hát elég merev a felső keret...
Viccet félretéve cumi, 1 x én is hagytam bent a kulcsot a csomiban. Igaz helyben, de a telefonjaim is a pénztárcám is bent maradtak. Egy idegennel hívattam taxit.
A másik (szerintem jobb) megoldás a levegős párna behelyzése az első ajtó felső sarka és a B oszlop felső töve közé.
De több tippet nem adok a t@lvajoknak. :)
Meg hát elég merev a felső keret...
droberto2016-10-08 23:19:41 // 5057
Igen ez van vagy 10 mm2. Ez fix, de van ott kapcsolt 12 V is.
droberto2016-10-08 23:17:12 // 5056
A 13 pólusúba van fix 12 Volt. Ez kellhet pl egy lakókocsihoz.
droberto2016-10-08 22:07:52 // 5055
Semmit. Az áramot le tudod venni a hátsó biztitábláról.
droberto2016-10-07 22:04:25 // 5054
Bassz, holnap ezt most már tényleg kifejthetnéd.
Szerintem a rugózás keménysége pont úgy jó ahogy van. Az 5-er a mieinkhez képest egy billegôs hajó. Egy utólag sport gátlós/rugós verda pedig vállalhatatlan kompromisszumok nélkül.
Szerintem a rugózás keménysége pont úgy jó ahogy van. Az 5-er a mieinkhez képest egy billegôs hajó. Egy utólag sport gátlós/rugós verda pedig vállalhatatlan kompromisszumok nélkül.
droberto2016-09-28 21:11:09 // 5053
Megöl a kíváncsiság! :)
(Ez mégsem egy SX4 S-Cross :))
(Ez mégsem egy SX4 S-Cross :))
droberto2016-09-26 12:45:49 // 5051
Látod ez is milyen jó. Mire bejött a Giu, addigra lett "ocsó" a 159 gumma.
Úgy csökket az ár ahogy a 159-esek is egyre keletebbre vándorolnak Európában.
Úgy csökket az ár ahogy a 159-esek is egyre keletebbre vándorolnak Európában.
droberto2016-09-26 11:47:23 // 5050
Szerintem kb mostanra ugyanott állunk. :)
Tirendo
Pl.:
Tirendo: Uniroyal RainSport 3 235/40 R19 96Y XL 172,-€
Árukereső: Uniroyal RainSport 3 235/40 R19 96Y XL 51.200,-Ft
Tirendo
Pl.:
Tirendo: Uniroyal RainSport 3 235/40 R19 96Y XL 172,-€
Árukereső: Uniroyal RainSport 3 235/40 R19 96Y XL 51.200,-Ft
droberto2016-09-26 11:28:25 // 5049
Így ez még belefér... :)
droberto2016-09-26 10:27:12 // 5048
Nagyjából utolértük a Nyugat Európai árakat.
Autógumibolt.
Amikor én vettem 100 alatt nem nagyon volt prémiumgumi ebben a méretben.
Ha kéne vennem nem tudom mit vennék. A Conti nagyon jó, viszont a Mislent nagyon kipróbálnám. Viszont félek tőle, hogy nagyon kopik.
Autógumibolt.
Amikor én vettem 100 alatt nem nagyon volt prémiumgumi ebben a méretben.
Ha kéne vennem nem tudom mit vennék. A Conti nagyon jó, viszont a Mislent nagyon kipróbálnám. Viszont félek tőle, hogy nagyon kopik.
droberto2016-09-26 09:40:57 // 5047
Van egy sanda gyanúm, hogy a ti -20 mm-es ültetése nem tesz jót a gumikopásnak. Vagy csak nem megfelelően van specipikálva a geometria. Ahogy eddig megfigyeltem erősen félrekoptatják a gumit.
(Nálam ± 0,5 mm a differencia a széleken 40-50% kopás után.)
(Nálam ± 0,5 mm a differencia a széleken 40-50% kopás után.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.