SanyiJTD - főkép
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2020-07-07

A gyári ködlámpa foglalata ki volt törve. Nem igen használok ködlámpát, de az viszont idegesít ha valami nem működik.
Miutan kaptam egy pofátlan és egyben nevetséges árat egy pár ködlámpára egy embertől (aztán egy Alfa bontóstól 6-od annyiért is) végül mégis új projectorokat vásároltam ami modernebb, szebb, erősebb, és még annál az árnál is harmad annyi. Faragni pedig jó :) Vásároltam hozzá vízzáró csatlakozókat is, melyeket forrasztottam, zsugorcsöveztem. Jó lett volna ha találok kadmiumsárga verziót , de olyat nem találtam.

A képen az index/ helyzetjelzőt elfelejtettem vissza dugni, később feltűnt :D

Az egész project 3500ft-ba került. 😁✌️

A fényszóró projectorba van 4300K-es ledem is, de azt túl modernek találtam, így 3000k-s sárgát is vettem, jelenleg azzal járok.
Párom szerint olyan, mint egy trabant 🤣

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2020-06-23

Sajnos az idei szezonra elillant a klímagáz.
A kompresszoron észrevettem a zöld festék nyomait, valamelyik O gyűrű volt a ludas a 3ból. Kicseréltettem mindhármat, persze nem ment zökkenőmentesen ez sem, a spiáter amire csatlakozik a klîmacső eltört. Vadászhattam másikat...
Fel lett töltve most megint jól teszi a dolgát.

Mivel van ózongenerátorom így egyuttal már itthon ki is fertőtlenítettem a klíma rendszert, és megtankoltam 100-as benzinnel.

 
>> SzervizAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2020-06-12

A cím nem keveset sejtet.

1mm-es lemezből hajtott küszöböket a helyére hegesztettük. Mindkét oldalt kompletten, nem akartam toldozni-foltozni. Kívül belül 2k epoxy, ha már csáposon volt, akkor levettük a kipuff dobot, mert felette picit felületi korrózió volt, plusz ahol még volt egy pici felcsiszoltam , epoxy után rücsizve lett mindenhol. Kerékjáratokból kivettem a dobbetéteket, szintén ki lett fújva, sterimobbal kimostam a dobbetéteket.

Az új küszöbbe beletoltam 1l sika üregvédőt (5napja meglehet pusztulni a vegyszerszagtól a kocsiban :D) Újra lett fényezve, az új küszöb alját is megrücsiztem fényezés elött. Aztán a végére kapott egy teli polírt a kocsi végén waxal, és egy belső takarítást, bőrápolást. Ilyen ez a karantén :)

 
>> SzervizAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2020-05-26

Bal oldalt külső-belső féltengely gumiharang SKF, új váltóolaj

Dobtunk bele egy izzítógyertyát is, mert az egyik meghalt, és idegesített az error felirat indításkor.
270110km

 
>> SzervizAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2020-05-25

Nem először, nem másodszor, újra felkerült a koptató.
Nyilván eltörve és lenyúzva várta a sorsát , de megjavitottam , újra fényeztem, és vissza raktam. Középen elvágtam, és csináltam így egy törést. Sokkal jobban követi a lökhárító ívet, bár képen annyira nem látszik.

Ja és a tükörborításokat is visszafújtam kékre.

 
>> Tuning és extraAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2020-04-30

Betáraztam műanyagra való kerámiából, így felaplikálltam a sajátomra is. Kíváncsian várom a tartósságot. :)

Kerámiázás

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2020-04-16

Ez már a 2.0 verzió, ugyanis rendeltem már mindkettőből. Előre amit küldtek nem volt jó hozzá, a hátsó amit vettem (Magneti Marelli) nem tartotta meg az ajtót. Vicces. Visszaküldtem őket. Most rendeltem előre Magnetti Marellit, véégre működik, hátra pedig 156-os géptető teleszkópot, többek tanácsára. Így olyan erős,hogy magától felnyitja, tök frankó :)

 
>> SzervizAlfa GT 1.9 JTDm 16V // 2020-04-08

Csak a szokásos típushiba, gondolom nem először olvastok ilyen blogot.
Nincs ínyemre,hogy a biztonsági rendszerek nem működnek megfelelően az autóban, szóval valamit akartam kezdeni az ideiglenes megoldással.
Nagyjából kéthetente fújtam kontaktsprayvel, mára nagyon meguntam.
Elvágtam ,megforrasztottam, zsugorcsöveztem örültem magamnak (nem sokáig) ugyanis még mindig világított a lufi. Hazajöttem, kiolvastam, kontaktos a vezető oldali is. Remek, ma azt is megforrasztottam. A hiba eltűnt.

>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2020-04-08

Kicseréltem a felső vízcsövet, mert nem volt abban az állapotban amiben bíztam volna. Gyárival megegyező csövet nem találtam ,így rendeltem külföldről szilikont, ami hajlítható.
Megjött, beszereltem, nagyon örültem. Majd hazaértem ,és másnapra tócsa a kocsi alatt. Ezt eljátszottam 4x . (ilyenkor mindig víz leenged stb...) Műhelyben sosem szivárgott. Meguntam a gagyi awab bilincseket, "sajnos" olyan vastag ez a szilikon cső, hogy nem lehet akkora erővel meghúzni, hogy fogjon rendesen, mert hamar megszakad. Ezért teherautó bilincsekre cseréltem, most pengének tűnik.

Továbbá beszereltem a vízhőfok jeladót a vízkörbe. Még be kell vezetékelni az utastérbe, és nem feltűnő helyre eltenni ,vagy megpróbálni a gyári órára rákötni. Csak teszteltem egyelőre, nagyon frankón működik.

 
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2.0 TwinSpark // 2020-03-09

1-es fokozatban az ablaktörlő nem igazán akart működni, és utána visszaállni sem nagyon szeretett volna a megfelelő pozícióba, sokszor a szélvédő közepén megállt.

Piritu_blogja alapján abszolváltam a javítást.
Köszi!

Illetve közben eltört egy gumicső ami nyomja a balos ablaktörlőre a mosó folyadékot, ki volt már keményedve. Annak cseréjére is sort kerítettem.