Tegnapi vásárlás után nem volt hajlandó elindulni a kicsike. Már a műszerek sem akartak nagyon jelezni, pedig most tuti nem hagytam rajta semmi fogyasztót. Öröm az ürömben, hogy a szomszédban volt egy autókereskedés és volt nekik bikázójuk, igy be sikerült indítani, persze pöcc-röff. Ezek után irány az aksis, és kapott is új akkumulátort, megmérték a töltést is mivel csak így válalják a garanciát, és teljesen jó :)
Ismét fékbetét csere, most már normális Jurid betéteket kapott, végre nem vísít, ha fékezek, és normálisan is fog.
És két kép az előző betétekről elrettentő példának, hogy mennyire nem szabad elfogadni az eladó tanácsát az olcsóbb betétekkel kapcsolatban...
Mivel már elég jól megereszkedett a fejem felett a kárpit, és már zavaróvá volt hogy beszállásnál, néha cirógatta a hajamat. Hát utánna olvastam itt a fórumon, hogy hogyan is lehet orvosolni ezt a dolgot. Így rá szántam magam, és kezdetnek vettem szürke kárpit anyagot, és nekiláttam. A külömböző műanyag elemeket könnyen el lehetett távolítani, de azt senki nem írta le, hogy ez a papírszerű valami oda is van ragasztva a tetőlemezhez, na én ezzel kínlódtam a legtöbbet, mire el sikerült őket választanom egymástól. Maga a kárpit anyag mivel már amúgy is meg volt indulva könnyen levált, és azt a szivacs szerű valamit is elég könnyen le lehetett dörgölni. Tisztítás után palmatextel kenytem le azt a merev papírt, sajna nagyon régi volt a ragasztó így elég nehézkes volt felvinni a felületre. Még az új kárpitot kellett szépen rásimogatni a ragasztóra, még jó, hogy aránylag könnyen lehetett nyújtani, így szépen befeküdt a gödrökbe is. Kicsi száradási idő után Körbevágtam, és kivágtam a különböző alkatrészek helyét. Már csak vissza kellett rakni a helyére a többi alkatrésszel együtt. Ez az egész művelet nekem négy órámba került, és ha már csak egy évet is kibír, azt mondom, megérte, legfeljebb legközelebb veszek friss ragasztót is :)
El volt törve a kondihűtőm a becsatlakozó csonknál, na ezt kellett javítani. Teljesen ki volt száradva, még olaj sem volt benne. Ellenőrizték a szűrőt, ami jónak bizonyult :) egy kicsit feljebb kellett csavarozni a kondihűtőt, mert nagyon feszűlt az egyik tömlő, nyomást, ill. vákumot is ellenőriztek és feltöltötték olajjal, és gázzal, a gyári adatoknak megfelelően.
Pioneer mélynyomó, és egy Blaupunkt erölködő társaságában készült a láda, + kapott egy neont, ami a csomagtér világítást biztosítja. A láda hátulja üvegszálas gitt, az illeszkedés miatt, és hogy a lehető legkisseb helyet foglalja el a csomagtérből. A láda többi része 18mm farost lemez, a kárpitozás ugyan még nem tökéletes, de majd alakul...
2007 februárjában sikerült venni Alfafeeling tagunktól a Stilauto felniket, ezúton is köszönet érte :)
kettőt kellett csak görgőztetni, Pirelli P5000 Drago 195/50 R15 gummák kerültek rájuk, az újra szinterezést majd a télen megkapják...
4db Bosch super 4 gyertya tapasztalataim szerint ráfért..
Komplett télikerék garnitúra Matador 185/60 R14 gumikkal...
Köszönet érte Süti156sw
Egy opel besorolt elém, és már nem tudtam megállni, sajnos vonóhoroggal volt felszerelve, és benyomta a sárvédőt, és az indexlámpát is betörte. Még mindíg javítás alatt, de csak egy jobb első indexet, és hibajavító festéket vettem idáig, a későbbiekben vettem egy bal első index lámpát is, de csak hogy ne üssön el, mert már eléggé kopott volt..
A fényezni majd az egész autót szeretném, azért nincsen befejezve...