Tegnap meghozta a futár, ma pedig beszerelésre került. H1 5000k 35W szett :)
a harmadik képen a jobbos lámpában már a xenon virít :)
még a balosban a régi halogén....
a szerelés kb másfél órát vett igénybe számomra...
Ha már egyszer hozzá lehetett jutni :)
Külön köszönet érte 127_sud kartársunknak...
csere megtörtént 168670Km-nél
és az újak mellett a régi gyertyáim...
Ki kellett cserélnem a termosztátot, mert nem igazán akart felmelegedni 80 fokra a műszer.
csere után kb 3 liter hűtőfolyadékot igényelt még...
Pénteken műszaki vizsga lesz, állapotfelmérésen már is kidobta a jobbos lengőkar hibáját, amit már az előző vizsgán megjósoltak. Ma ki lett cserélve, ide most újat kapott. Még az első kerekeknél valamivel több mint 20% volt a fék eltérés, a baloldalon lett szétszedve, meg lett járatva mert szorult egy kicsit, most már igy jónak kell lennie :)
tegnap szélvédő javítás volt rajta pont a velem szemben egy kis kavicsnyom. Amellet, hogy zavaró, a műszaki vizsga miatt is javítani kellett...
Megfúrták, feltöltötték, kb. 15perc és kész is volt.
Úgy alakult, hogy az alsó munkahenger elkezdte szórni az olajat, és mivel már nem kicsit...
így ki lett cserélve...
A második képen jól látszik a folyás...
az új munkahengerről majd később rekok fel képeket...
Diagnosztika megtörtént, ismét minden rendben a gépezettel :)
Ma délután egy órakor érkezett meg a mapszenzor, hamar ki is cseréltem és már indultam is műszakba. Amennyit sikerült menni vele jónak tűnik, de majd az új diagnosztikán elválik, hogy mennyire...
Ma gépre kötötték a verdát, és ki is dobta, hogy a mapszenzor olyan értéket ad, mintha padlóznám egyfolytában a gépet, ezért a nagy fogyasztásom. Remélem hamarosan lesz másik és kicserélhatam...
Ki takarítottam a szívó oldalt mert hidegen vissza-vissza durrogott, és olyan erőtlen volt a gép, takarítás után kategóriákkal jobb lett hidegen, de úgy festett ez nem mindennek tetszett. az alapjárati motor hamarosan meg is adta magát, és olyan túlfogyasztást produkált, hogy a benzin még az olajhoz is keveredett, így azt is cserélni kellett. Alapjárati motor, ill. olaj és olajszűrő csere.