ismét ki kellett cserélnem a termosztátot, ez most elég hamar megadta magát még egy évet sem bírt ki :(
pedig ez is gyári minőség volt elvileg...
de most legalább olcsóbban jutottam hozzá: 6500Ft
csere után még kellet bele nem egész 3 liter fagyálló. így -20 fokig bírja majd...



Úgy éreztem itt az ideje és a kerekeket ma télire cseréltem...
Valami nagyon morgott, így hát megvetettem a kellékeket, a szíjakat, feszítőgörgőket, és a vízpumpát. Mint utóbb kiderőlt csak a vízpumpa adta meg magát. ma ki is lettek cserélve.
km állás: 175513


A háromszög dob becsatlakozásnál volt elrepedve a hegesztés, meg a felfogató konzolnál volt még egy pici lyuk, de most már javítva :)
Tegnap megvolt a motorolaj+szűrő cseréje...
km állás 174600
Ma lecserélődött a váltóban az olaj, mivel hirtelenbe nem kaptam Tutelát, mert tegnap jött az elhatározás. így Agip került bele, de a minősítési adatok megegyeznek...
km óra állás: 172700
mivel kuplung szett cserénél sikeresen eltörtem, be kellett szereznem egyet.
és beszereztem még egy ablakemelő elektronikát is a szenzorral együtt.
felső kuplung munkahenger felújítás, azt hittem megoldja a problémámat, de nem. A gumigyűrük meg voltak kopva, nem ártott nekik a csere. Legalább le lesz róla a gond egy ideig.

A hétvégén kicseréltem a kuplungtárcsát, a szerkezetet, és a kinyomócsapágyat, elég rendesen megszenvedtem vele mivel még soha nem csináltam. szétszedni egyedül, az összerakáshoz már segítség is kellett. a szétszedésnél sikeresen letörtem a km óra jeladóját :(



A szűrő cseréje asszem megérett, főleg, hogy tavaj kimaradt, most aktív szenes szűrőt kapott. Baci mentesítővel is kezelve lett a rendszer, és ha már ahhoz amúgy is takarítani kellett, így le is lett mosva, fényezés óta először :)
Km óra állás: 172200



