A ködlámpák is bekerültek, keretekért a Zsámbéki bontóba kocsikáztunk el :)
Mivel a bontott színre fújt (sötétzöld) fele annyiba került, mint a nyers új, így a bontottnál döntöttem.
Kapott direkt légszűrőt, későbbiekben vettem a tisztító olajzó szettet
szeretem a hangját :)
A váltókart rövidebbre vágtam, és kapott egy másik váltógombot :)
Jobb oldali vez.tengely, hidrotőkék, olajpumpa, hőmérő gomba, (ami a hűtő ventit kapcsolja), vízpumpa, tömítések, újra olaj, és olajszűrő, ha már a szerelőnél volt kapott egy ablak figyelőt, hogy a riasztó felhúzza az ablakokat...
A vezérmű tengely és az olajpumpa bontóbol érkeztek teljesen jó állapotban :)
Műszaki vizsgára kellett egy bal első lengőkar, a gömbfej kopása miatt, bontóbol rendeltem, és egy teljesen jó állapotút kaptam :)
Már felkészítettek, hogy valószínüleg a következő műszakira cserélnem kell a jobbost is...
A riasztót, pótféklámpát a hátsó kipufogódobot és a 72Ah akksit, ill. a fejegységet, meg az első ajtóba a hangszórókat hangváltóval (ami a kárpit alatt rejtőzködik) örökölte az előző autómból, költség csak a kipuff és a riasztó beszerelése volt, de ismerősök jóvoltából sikerült olcsón megúszni :)
Olaj, olajszűrő,vezérmű szíjjak, feszítőgörgők, légszűrő, pollenszűrő, későbbiekben a generátor ékszíjj, ill. a szervópumpa és a légkondi kompreszor szíjja...
Brembo féktárcsák + Textar betétek, amiket vissza kellett vinnem, és Mintexre cserélték, amiket később ismét cseréltem...