Ma lecserélődött a váltóban az olaj, mivel hirtelenbe nem kaptam Tutelát, mert tegnap jött az elhatározás. így Agip került bele, de a minősítési adatok megegyeznek...
km óra állás: 172700
mivel kuplung szett cserénél sikeresen eltörtem, be kellett szereznem egyet.
és beszereztem még egy ablakemelő elektronikát is a szenzorral együtt.
felső kuplung munkahenger felújítás, azt hittem megoldja a problémámat, de nem. A gumigyűrük meg voltak kopva, nem ártott nekik a csere. Legalább le lesz róla a gond egy ideig.
A hétvégén kicseréltem a kuplungtárcsát, a szerkezetet, és a kinyomócsapágyat, elég rendesen megszenvedtem vele mivel még soha nem csináltam. szétszedni egyedül, az összerakáshoz már segítség is kellett. a szétszedésnél sikeresen letörtem a km óra jeladóját :(
A szűrő cseréje asszem megérett, főleg, hogy tavaj kimaradt, most aktív szenes szűrőt kapott. Baci mentesítővel is kezelve lett a rendszer, és ha már ahhoz amúgy is takarítani kellett, így le is lett mosva, fényezés óta először :)
Km óra állás: 172200
A motorháztetőre és a jobbos sárvédőre már ráfért, kicsit a balosba is beleporoltak.
Lefujták még a hűtő maszkot is, meg a csomagtartó ajtón a szélvédő felett azt a fekete csíkot is...
a mai olaj szint ellenőrzésnél kicsit alacsony volt az olajszint az alsó jel alá esett 1.5 litert kelett utántölteni.
Valvoline 10w-40 2 litert vettem így maradt még fél liter, a következő olajcseréig már kibírja :)
Szilnteket cseréltem ki a kanyarstabilizátor rúd végén, illetve lefestettem a hátsó kipufdobot, mert már elég látványosan ette a rozsda, de szerencsére csak felületi rozsda volt rajta, így remélhetőleg még időben kapta meg a kezelést...
Kapott a kicsike hátra kristály lámpákat, csak a gyáriakat adtam érte cserébe :)
Mai napon megvettem, és be is szereltem a mozgásérzékelőket.
Már tudom, legalább azt is hogy gyárilag miért nem oda rakják, ahova nekem sikerült, de majd ha lesz kedvem, keresek neki valami stabilabb helyet...