Kristyon - főkép
>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 (boxer) // 2010-03-14

Vettem egy pár akksi sarut mert szórakozott a héten, pontosabban szerda reggel nem volt hajlandó elindulni, és indításnál elsötétedett minden, aztán szép lassan jöttek vissza a fények. Miután megmozgattam a sarukat már indult egyből, gond nélkül...
Mikor oda készültem, hogy kicseréljem a sarukat, kissé megtorpantam, mert úgy tűnik a kínaiaknál az akksi saruja nem kúpos. Mert mikor odapróbáltam igen csak billegett az akkun, ezért hát először lemondtam a cseréről és csak megtisztogattam, és megkentem egy kis réz alapú zsírral a régit. Ennek köszönhetően aztán végképp nem lehetett rögzíteni rendesen a sarukat. Így csak rávettem magam, hogy kicseréljem. Marófej segítségével vittem egy enyhe kúpos formát a saruba, de ez még nem volt elég, a 8mm-es furatokat még meg kellett süllyeszteni, hogy rendesen lehessen rögzíteni a kábeleket, és hogy teljes legyen az öröm, a rögzítő imbuszcsavarok hát persze, hogy a tűzfal irányába néznek, ne hogy egyszerűen meg lehessen húzni...

Na szóval szép, szép, de még egyszer nem állnék neki kicserélni...

>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 (boxer) // 2010-03-09

Tegnap vásároltam, kissé macerás volt, mert ahova mentem boltba nem volt és csak 1órát tartózkodtam Pesten, de a tulaj felhajtott nekem egyet és egy megbeszélt helyre hozta el nekem, nagyon korrekt volt....
És úgy érzem nagyon megérte :)

>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 (boxer) // 2010-01-15

Tegnap vettem Szatyi Kollégától a Zender Pótféklámpás szárnyat ami majd hamarosan fel is kerül az autóra. Innen is köszönet érte :) Egyenlőre csak letakarítottam. Terveim szerint először majd matt fekete színt kap, aztán majd meglátom, hogy színre fújatom-e.

>> SzervizAlfa 146 1.4 (boxer) // 2010-01-13

Ma végre meg volt az olajcsere, már nagyon ráfért...
A szűrő 1200Ft került az olajat baráti szívességből meg kaptam, meg lecserélték ez egy üveg kólába került :)
óra. állás: 185715Km

>> Tuning és extraAlfa 146 1.4 (boxer) // 2010-01-04

A mély ládán kapott rácsot a hangszóró, többek között, hogy a neon is kapjon némi védelmet. mivel kapott egy kisebb ütést a csomiban és eltörött a külső burkolata. Így jól is jött mert a rács alapból nem fért a neon közé, ezért egy kicsit meg kellett faragni. Úgy érzem jól sikerült :)

>> SzervizAlfa 146 1.4 (boxer) // 2009-12-16

Műszaki vizsga előtt voltam állapotfelvételen, egy bal alsó féltengely gumiharangot kellett cserélni 1600Ft(+600FT a bilincsek.) ez ki is lett cserélve. A hátsó fékre kellett még költeni, de már nem akartam fékdobot, így Ferke kollégától vettem egy komplett hátsó hidat kézifék kötéllel meg ami csak kelhetett az átalakításhoz (25e) innen is köszönet érte :) ezzel még nincs vége kellett még hozzá fékbetét ez JURID lett (10e) meg még 2db fékcsö 2100Ft. Átdrótkeféztem a féknyergeket, meg megjárattam a fékerő elosztót ez jól be volt állva, de azért magához tért :). mire végeztem vele kiderült, hogy mégsem tudják már bevállalni műszakiig a cserét, így a régi fékekkel ment át a vizsgán (végül is annyira még nem voltak rosszak, de amint lehet csere lesz). Ja és a hátsó lengéscsillapítóimnak semmi baja ugyan nem mondák %-ban, hogy milyen állapotban vannak, de még semmi szükség a cserére.(ennyit az ideglenesen kihelyezett mérőállomásokról....)

>> SzervizAlfa 146 1.4 (boxer) // 2009-11-15

Ma nekiálltam kitakarítani a hűtőrendszert. A kiegyenlítő tartályt sóderral és tiszta vízzel takarítottam, nagyon jól lehozta a lerakódást a faláról, a termosztátban is volt némi lerakódás, ez okozhatta, hogy nem tudott rendesen bezárni, mivel elég jól átengedett ezt raktam vissza az átöblítéshez. Miután megvolt az öblítés a három termosztátból azt raktam be amin a legkevésbé tudtam átfújni, és feltöltöttem a rendszert, de csak az előre bekevert -35 fokos fagyálló fért bele (5 liter), így vizet már nem töltöttem mellé. Egyenlőre úgy néz ki ennyi is elég volt a boldogsághoz. Öröm volt nézni hazafele jövet, hogy szemmel láthatóan emelkedett a hőfok mutató a 80-as jelig :)

>> SzervizAlfa 146 1.4 (boxer) // 2009-09-28

Tegnap kicseréltem a bölcsőt és a balos lengőkart, persze volt segítségem apukám személyében :) Reggel 7-kor igyekeztem ki műhelybe, apukám 9-kor követett, addigra a bölcső már szabadon volt, még a lengőkartól kellett megszabadítani a kocsit, aztán már ki is lehetett fűzni a bölcsőt, érdekes, hogy a másikat könnyebb volt befűzni, mint a régit ki... miután minden a helyére került megmozgattuk az autót egy kicsit, így már a mérés is azt mutatta, hogy a helyére került a futómű. ezek után le lettek húzva fixre a csavarok. Du. 2-re végeztünk. Futómű ellenőrzéssel várok még egy kicsit mert nem húz semerre se, teljesen jó vezetni :)
A bölcső 15ezer a lengőkar 7ezer Köszönet érte Ferke kartársnak :)
A kerék került 24ezerbe, mert nem tudták javítani.
Innen is köszönet Németh Gézának a műhelyért. :)

>> EgyébAlfa 146 1.4 (boxer) // 2009-09-20

Ma reggel Kómásan igyekeztem melóba, a reggeli megvásárlása után tovább iszkiri két kanyar a szokásos tempóban balra ok, jobbra megcsúszás semmi korrigálási lehetőségem nem maradt és a padkáról pattant vissza az autó, sajna nem vettem figyelembe, hogy kissé nyálkás volt az út. A bal első kerékkel fogtam meg a padkát, utána erősen rázta a kormányt, és húzott balra. Gumisnál fel lett rakva centírgépre a kerék, finoman csak kézzel lett megforgatva hát erősen kóválygott így ott is maradta javításra. Jövő hét eleje közepe felére ígérte, hogy készen lesz, addig meg marad a mankókerék. Így is eléggé húz balra, szerintem nem csak a mankókerék miatt, lesz futómű beállítás is. A Képen többnek látszik, de csak 2,5cm ment hátrébb mérésem alapján a kerék.

 
>> EgyébAlfa 146 1.4 (boxer) // 2009-09-10

Volt ma a városban ingyenes lengéscsillapító ellenőrzés, egy autó állt ott így én is sorba álltam kíváncsiságból. Az első telókat 73% és 75%-nak, a hátsókat pedig 47% és 48%-na ítélték meg ( ebből a rajzból ez nem tudom, hogy derül ki.), ugyan a gép azt dobta, hogy a hátsók cserére szorulnak, azt mondták, hogy ezzel még átmegy műszakin. Mérték a fékfolyadék forráspontját is 175C fokban állapították meg, ez is jónak mondható...