Blog >> olajcsere
sikeresen le lett cserélve az olaj,castrolra!surci jóvoltából!121000km!
Hát szóval úgy adódott, h múlt hét közepén jelezte a komputer a szervíz intervallum beálltát, ráadásul várt egy xenon szett beépítésre, szóval vettem magam és elmentem Szamosiékhoz.
Számítógéppel megvizsgálták Luigit, annyit látnak, hogy piszkálva (ahogy ők mondták kiütve) volt a számítógép egyszer, így megbízhatatlannak ítélték a megtett kilométerek számát, bár az állapot alapján megsozlottalk a vélemények, mert olyan jó a futómű és annyira nem kopottas...
Mindenesetre javasolták a vezérlés cseréjét, amit tekintettel az eddigi havi 60ezres szervízelésre:) inkábbb későbbre halasztottam... Viszont volt olaj csere, olajszűrő légszűrő csere, beszerelték a xenonomat. Ja és megigazították a jobb első fékemet, mert szorult (pár héttel előbb cserélték Zolikáék) és ezért 0-20 között irtózatosan nyikorgott.
Szóval kapott egy jó kis szervízt. Pozitívum, h egy délelőtt elég volt mindenre 55k-m bánta.
Már most látom, hogy amint egy kicsit megerősödöm anyagilag kicseréltetem a vezérlést és a kis y csövet is a kormány szervóban.
Most minden szuper, bár eddig sem lehetett rá panaszom, igazándiból csak állagmegóvásból féltésből és gondoskodásból hurcibálom szegényt havonta szervízbe:) de hálás érte ahogy látom...
Elkaptam egy z4-et a körúton :)
60-ezres nagyszerviz (amely egyesek szerint elég 80-nál, de én szeretek biztosra menni :)
Olajcsere, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, vezérműszíj+feszítőgörgő cseréje.
Csörinél voltam ismét, éljen a szombati nyitvatartás! :)
Elérkezett ismét az Olaj leleresztésének és újjal való feltöltésének ideje, akarom mondani kilométere :o) 120653km. Selenia 20K, Olajszűrő, pollenszűrő, Levegőszűrő. Plusz megcsiáltattam az olajteknőn az olaj leeresztő csavaromat, mert meg volt szakadva a menet... Munkadíj össz 10k, Alapanyagok 13.200 HUF
Castrol Edge olaj került a trakeszba, és cserélve lett az összes szűrő. Kaptam egy gyors diagnózist is a vasról - lesz mit cserélgetni... :) vagyis inkább :(
Munkával ünnepeltem május elsejét: olajcsere (Selénia WRD 5W-40), összes szűrő csere, termosztát csere (végre 90 fokos a vizem!), EGR szelep takarítás (ocsmányul nézett ki). A vezérléshez is megvolt minden cucc de azt inkább rábíztam egy tapasztalt kollégára! Gyári vezérműszíj + görgők + vízpumpa cserélve! Km óra állás: 103000.
Ma megelytettem az olajcserét. Szigorúan 10.000km-nél cserélem a motor olajat nameg az olajszűrőt, levegőszűrőt, gázolajszűrőt. Ehez társult a váltó olaj csere is.
Km állás: 150.000 km.
A napokban még ki lesz cserélve a pollenszűrő, és egy komplett fertőtlenités és klíma töltés is lezajlik.
Megvolt az idei olajcsere akció is :)
De most a motorolajon kívül a fékolajat és a váltóolajat is cseréltettem. Plusz a szűrők természetesen.
5L Valvoline Turbo 10W-40 + Olajszűrő
t.174.621
Ideje volt, vittem. Az átnézés mellett volt pár kérésem még.
BG: Állítsák be a jobb oldali ajtót, mert nehezen csukódik és be is ázik.
CSB: Újraprogramoztuk az ablakot, mostmár jobban zár, de a gumikédereknek még be kell járódniuk. Egyébként jó hogy beázik, ugyanis keretnélküli az ajtó.
BG: Nyiszorog a vezetőülés kanyarokban.
CSB: Nálunk nem jelentkezett.
BG: Ha már úgyis lent van a kerék, cseréljék fel az első és a hátsókat egymással.
CSB: Oké, ezért felszámolunk 4500 Ft-t.
BG: Remeg a fék, nagy tempónál durván, lassú haladásnál finoman hullámzik.
CSB: Ránézésre a fék 20.000es állapotnak megfelelő. Importőri utasításra nem cserélhetjük ki garanciában, mert ez kopo forgó alkatrész és Te vezetsz szarul. Tehát az új tárcsa 26.000 Ft / db, a betét 26.000 Ft / gar, összesen cca 75.000 Ft + munkadíj. Hoznál féket, nem kell ennyiért ez a szar gyári? Ja, hát azt az importőrnek kell jóváhagynia, mert nem szereti az ilyet.
Azt hiszem hülyének néznek mindenkit itten..