Blog >> 156
10w60 2 2.5 4 2001 ablaktörlő abs afm akkumulátor alapjárat alfa alfa_romeo alufelni autóvásárlás beltér busso bőr carbon csere csomagtér dadogás ecu eibach exhaust felni festés fogyasztás fojtószelep futómű fék fékbetét féktárcsa fényezés fólia gta gumi gyertya hibakód hifi hátsó hűtő infocenter izzó javítás jtd jts kiegyenlítő kipufogó klíma km kormány kuplung képek kézifék küszöb lambda lengéscsillapító lengőkar lmm lámpa légszűrő légzsák lökhárító maf matrica mot műszaki olaj olajcsere pedál pollenszűrő ricambi romeo rugó selespeed sportwagon stabilizátor sw szerelés szerviz szilent szénkefe szőnyeg találkozó tartály teledial termosztát tuning tél téli téligumi tömítés v6 vezérlés vizsga vásárlás xado xenon ültetés ülés
Kapott 6 új NGK-t. Zé szerint a régi gyertyák szépek voltak, nem látszott nyoma égési, keverékképzési problémának.
A hátsó hengersor szelepfedél tömítésénél szivárgott az olaj, ez pasztázva lett (Zé).
Ékszíj is cserélve lett, Zé szerint a görgők jó állapotban vannak, azokat nem cserélte.
A hűtéssel sem kockáztatunk, ezért a vízpumpa is cserélve lett. Természetesen kapott friss fagyállót is a rendszer.
Mivel használt autóról beszélünk, így alap, hogy a vezérműszíj + feszítők is cserélve lettek.
A tartályon a csonk, amire a folytószeleptől érkezik a cső, meg volt repedve és könnyezett, ezért ezt is cserélni kellett. Csak jobbos tartályt sikerült beszerezni, úgyhogy ez került bele.
Ezek is cserélve lettek Zé által.
Szakadt volt, kicsapta a zsírt.