Miért ne?
Csak győzd felgumizni. :)
droberto2018-12-10 19:58:51 // 5996
droberto2018-12-10 19:57:33 // 5995
Nálam inkább tompább.
Nem a téligumit érzed?
Nem a téligumit érzed?
droberto2018-12-10 19:56:35 // 5994
"A belső keringetést muszáj használni" - Arra ott van az AQS szenzor. :)
A klíma meg öt fok alatt amúgy se kapcsol be.
A klíma meg öt fok alatt amúgy se kapcsol be.
droberto2018-12-10 18:59:30 // 5993
Szerintem ez minden kocsinál így van. Ha hidegben sokan szálltok be, gyorsan bepárásodik. Most én is így jártam kétszer múlt héten. Viszont ezt nagyon gyorsan lekapta a szévődő gyors párátlanítása gomb. :)
droberto2018-12-10 18:46:47 // 5990
Ballonos guminál a rugalmasságából kifolyólag sokszor több is az a centi. :)
Ez a Giu "felfúrós" turbina felnije.
Ha én most megtehetném a 18" 439-es típust választanám antracit színben:
Vagy egy Prodrive 8C-set 19"-ban.
:)
Ez a Giu "felfúrós" turbina felnije.
Ha én most megtehetném a 18" 439-es típust választanám antracit színben:
Vagy egy Prodrive 8C-set 19"-ban.
:)
droberto2018-12-10 18:33:58 // 5989
A múltkori aut. ablaktörlő témára reagálva:
A baj akkor van, ha csak szemerkél és vagy váltakozik a sötét és a megvilágított útszakasz.
A baj akkor van, ha csak szemerkél és vagy váltakozik a sötét és a megvilágított útszakasz.
droberto2018-12-10 18:24:41 // 5988
Nem úr aki nem herdál. :)))
droberto2018-12-10 18:23:48 // 5987
droberto2018-12-10 18:20:25 // 5986
Ha párásodik nagyjából hat oka lehet:
- Nedvesség/lé van a rendszerben (szűrő, nedves levelek...stb).
- Nedv van valamelyik kárpitban.
- Poros/zsíros a szélvédő.
- Még hideg a kabin és belehellitek.
- Usziból jöttök.
Az hatodikat nem írom le, azt mindenki fantáziájára bízom. :)
Full autóba oda fúj ahova kell. Ha hideg van a felső testre és a lábhoz, ha nagyon kell fűtsön inkább a lábhoz. Ha klíma kell, akkor a szélvédőre, ha nagyon kell hűtsön a felső testre.
Nálam világítanak a nyilak (FL előtti), de nem nagyon használom. Ha elpiszkálom nekem is kiveszi autóból, de a monoval ráteszi az akaratom a másik zónára (már ha előtte el lett piszkálva innen). Ha utasom van tud nagyon szélsőséges is lenni ha nagyok az igények (nagy dT - ákár 16°C).
Tudomásom szerint a FL három zóna is hasonló működére bírható.
Engem nem zavar, hogy megy a klíma, sőt örülök neki, hogy keni a rendszert és tömítéseit. Nem akarok én már klíma kapcsolgatással és állítgatással is foglalkozni. Szerintem tök jól teszi a dolgát a Fog AQS és az Dual Sun szenzor a dolgát. Szerintem nagyon jó szabályozókört hoztak létre.
Az állítgatás nekem kicsit olyan mint az inverteres klíma. Hozza ügyesen és takarékosan a beállított hőmérsékletet. Nm úgy mint a ki-be kapcsolós, ami viszonylag nagy T tartományba ingázik.
Szerintem dőlj hátra és élvezd a vezetést. Hagyd hogy kényeztessen a szellőzőrendszer (is). :)
- Nedvesség/lé van a rendszerben (szűrő, nedves levelek...stb).
- Nedv van valamelyik kárpitban.
- Poros/zsíros a szélvédő.
- Még hideg a kabin és belehellitek.
- Usziból jöttök.
Az hatodikat nem írom le, azt mindenki fantáziájára bízom. :)
Full autóba oda fúj ahova kell. Ha hideg van a felső testre és a lábhoz, ha nagyon kell fűtsön inkább a lábhoz. Ha klíma kell, akkor a szélvédőre, ha nagyon kell hűtsön a felső testre.
Nálam világítanak a nyilak (FL előtti), de nem nagyon használom. Ha elpiszkálom nekem is kiveszi autóból, de a monoval ráteszi az akaratom a másik zónára (már ha előtte el lett piszkálva innen). Ha utasom van tud nagyon szélsőséges is lenni ha nagyok az igények (nagy dT - ákár 16°C).
Tudomásom szerint a FL három zóna is hasonló működére bírható.
Engem nem zavar, hogy megy a klíma, sőt örülök neki, hogy keni a rendszert és tömítéseit. Nem akarok én már klíma kapcsolgatással és állítgatással is foglalkozni. Szerintem tök jól teszi a dolgát a Fog AQS és az Dual Sun szenzor a dolgát. Szerintem nagyon jó szabályozókört hoztak létre.
Az állítgatás nekem kicsit olyan mint az inverteres klíma. Hozza ügyesen és takarékosan a beállított hőmérsékletet. Nm úgy mint a ki-be kapcsolós, ami viszonylag nagy T tartományba ingázik.
Szerintem dőlj hátra és élvezd a vezetést. Hagyd hogy kényeztessen a szellőzőrendszer (is). :)
droberto2018-12-10 17:26:47 // 5985
Ja, és gratula a vashoz! :)
droberto2018-12-10 17:23:41 // 5984
Kulcsügyben a Tata-Agostyáni mókust javaslom.
Nézd meg az ePerben. Ha Hi setupos van benne stekker és akkor csak egy foglalat kell. Lásd Pityukoma blogja. De a legjobb ha megnézed előtte, mert az Olasz az olasz.
Nézd meg az ePerben. Ha Hi setupos van benne stekker és akkor csak egy foglalat kell. Lásd Pityukoma blogja. De a legjobb ha megnézed előtte, mert az Olasz az olasz.
droberto2018-12-10 16:47:46 // 5983
Velencei szállásadónk testvére árulja az autójukat.
Niki megkért, hogy osszam meg veletek is. 159 eladó.
Niki megkért, hogy osszam meg veletek is. 159 eladó.
droberto2018-12-10 16:45:23 // 5982
Én is, csakahőfoktekergetők táborát erősítem. És szerintem Zseniális.
A habot én nem javaslom senkinek. Ördögkísértés.
Azóta csak Loctite.
A habot én nem javaslom senkinek. Ördögkísértés.
Azóta csak Loctite.
droberto2018-12-04 06:06:32 // 5981
Így van. A tőmítő inkább nem mint igen. :)
droberto2018-12-03 00:32:55 // 5980
A vákumpumpa síktőmítése mindegyik JTD-n elöregszik. Pontosabban szar a rögzítése a pumpának.
Az olajgőz rendszer tömlő csatlakozásai is tömörtelenné válnak idővel mindenhol. Elvékonyodik a tömlő fala, csökken a rugalmassága. A gyári roppantóbilincs megtartása melett egy vékony tömítőmassza segíthet ezen.
Az olajgőz rendszer tömlő csatlakozásai is tömörtelenné válnak idővel mindenhol. Elvékonyodik a tömlő fala, csökken a rugalmassága. A gyári roppantóbilincs megtartása melett egy vékony tömítőmassza segíthet ezen.
droberto2018-11-08 06:04:17 // 5978
A CVC TS 8.. generáció zseniális. :)
droberto2018-11-04 19:44:35 // 5977
droberto2018-11-01 14:04:31 // 5976
Ez pedig az olcsó 60-70 ezres alu Pierburg:
(Az első 1.9 59-eket tudtommal ilyennel szerelték)
Tökre vicces a kidolgozási minőség, műanyag minden. De legalább nem basz szét mindent, ha széthullik, nem úgy mint itt.
(Az első 1.9 59-eket tudtommal ilyennel szerelték)
Tökre vicces a kidolgozási minőség, műanyag minden. De legalább nem basz szét mindent, ha széthullik, nem úgy mint itt.
droberto2018-11-01 13:59:51 // 5975
Ha valaki elmegy egy bontóba, halmokban áll a bontott foghéjas lapátos Marelli szívósor.
droberto2018-11-01 13:56:04 // 5974
droberto2018-10-31 22:37:43 // 5973
Aki ezt mondja nem látott még hengerfejet. :)
droberto2018-10-31 22:35:54 // 5972
droberto2018-10-30 22:30:05 // 5971
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem örülj neki ha ennyiért tudsz venni.
A gyári új, és éppen ezért (is) a bontott ára egy vagyon.
A gyári új, és éppen ezért (is) a bontott ára egy vagyon.
droberto2018-10-26 22:28:24 // 5970
Amúgy igen kellemes illat... mindig, amikor kinyitok egy ajtót.
Viszont magának az ápolónak nem tudom pontosabban megfogalmazni, de van egy olyan fura szaga amit a bőrdíszműveseknél lehet érezni amikor dolgozzák fel a bőrt. Nem rossz, de nem egy klasszik parfüm illat. Valahogy így értettem. :)
Ha kell ápolás után a vas, én is visszatörlöm, de általában másnapra szépen beissza.
Viszont érdekes, hogy ott, ahol nincs koptatásnak (igénybevételnek) kitéve ott lassabban mattul. Itt tovább marad fényes.
Éppen ezért szeretnék hamarosan egy védő impregnáló réteget is felvinni, a kopott részek festése után.
Viszont magának az ápolónak nem tudom pontosabban megfogalmazni, de van egy olyan fura szaga amit a bőrdíszműveseknél lehet érezni amikor dolgozzák fel a bőrt. Nem rossz, de nem egy klasszik parfüm illat. Valahogy így értettem. :)
Ha kell ápolás után a vas, én is visszatörlöm, de általában másnapra szépen beissza.
Viszont érdekes, hogy ott, ahol nincs koptatásnak (igénybevételnek) kitéve ott lassabban mattul. Itt tovább marad fényes.
Éppen ezért szeretnék hamarosan egy védő impregnáló réteget is felvinni, a kopott részek festése után.
droberto2018-10-26 21:39:41 // 5969
Attól függ mennyit teszel rá és mennyire pucoltad le, kell 1-3 nap míg bemattul.
Én azt szeretem benne, hogy nincs illata, mint az összes többi csináldmagad ápolónak.
Rendes bőr szaga van.
Én azt szeretem benne, hogy nincs illata, mint az összes többi csináldmagad ápolónak.
Rendes bőr szaga van.
droberto2018-10-26 21:36:50 // 5968
Odatalálsz?
Procedures > 21 GEARBOX UNIT > 2110 MANUAL GEARBOX WITH DIFF... > 2110A MANUAL GEARBOX AND DIFFE... > 2110A10 MANUAL GEARBOX AND DIFFERENTIAL - R + R
Procedures > 21 GEARBOX UNIT > 2110 MANUAL GEARBOX WITH DIFF... > 2110A MANUAL GEARBOX AND DIFFE... > 2110A10 MANUAL GEARBOX AND DIFFERENTIAL - R + R
droberto2018-10-26 18:21:38 // 5967
Ha ebbe belevégsz szerintem szedd le az eLearnt. :)
droberto2018-10-26 17:34:29 // 5966
droberto2018-10-06 20:54:07 // 5965
Akkor négy. :)
Sajnos nagyon sok a gagyi diódasor, fesszabályzó.
Ezért ezekből megtartottam a gyárit..
Sajnos nagyon sok a gagyi diódasor, fesszabályzó.
Ezért ezekből megtartottam a gyárit..
droberto2018-10-06 16:58:30 // 5964
Ki vette ki?
Miért?
Nem sokan vagyunk, akik preventíven leszedik és felújítják az amúgy jól műkődő generátort és önindítót.
Eddig Hardy-t és magamat tudom.
Miért?
Nem sokan vagyunk, akik preventíven leszedik és felújítják az amúgy jól műkődő generátort és önindítót.
Eddig Hardy-t és magamat tudom.
droberto2018-10-06 14:43:56 // 5963
Ha így van gondolom köze van a ft. ékszíjtárcsa halálhoz...
droberto2018-10-04 22:54:33 // 5962
Én spec írtózom a herélt dízel kipupp hangtól.
Amúgy alapból is gáz a hangja.
Amúgy alapból is gáz a hangja.
droberto2018-09-30 20:48:13 // 5961
Vagy, csak nem elég fekete. :)
Egy suvix és egy gumiápolás változtatna a helyzeten. :)
Egy suvix és egy gumiápolás változtatna a helyzeten. :)
droberto2018-09-30 20:46:21 // 5960
Milyen márkájú gumid van?
235/40-19?
Tényleg egy kicsit ballonosabbnak (szuvosabbnak) tűnik pl. a Bridgestone-hoz képest.
Szerintem a Ferinek is ez ütöttötte meg a szemét.
Kíváncsi lennék, hogy milyen magas az oldalfal. Vagy lehet, hogy csak a bevágások futnak máshogy ki az oldalára.
235/40-19?
Tényleg egy kicsit ballonosabbnak (szuvosabbnak) tűnik pl. a Bridgestone-hoz képest.
Szerintem a Ferinek is ez ütöttötte meg a szemét.
Kíváncsi lennék, hogy milyen magas az oldalfal. Vagy lehet, hogy csak a bevágások futnak máshogy ki az oldalára.
droberto2018-09-30 20:41:50 // 5959
Jól mondod, a nagy brembóra csak a >=17" megy fel.
Nagy Brembó: 330 mm
Kicsi Brembo: 305 mm
TRW (úszó): 305 mm
Nagy Brembó: 330 mm
Kicsi Brembo: 305 mm
TRW (úszó): 305 mm
droberto2018-09-29 16:57:23 // 5958
Helyes.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
droberto2018-09-29 16:14:37 // 5957
A kérdésedre nagyon könnyen rá lehetne vágni, hogy kettöstömegű, de ilyet még az autó mellett állva is minimum könnyelműség lenne mondani. :)
droberto2018-09-26 20:25:51 // 5956
droberto2018-09-26 20:23:27 // 5955
droberto2018-09-26 14:05:29 // 5954
Ezt a százalák számolást meg lehet sütni. Nem tudni milyen változókból számolja. A deltaP-t ha súlyozottabban figyelné nem lenne ennyi probléma.
(Én 110% felett még nem láttam szűrőt.)
(Én 110% felett még nem láttam szűrőt.)
droberto2018-09-26 14:03:54 // 5953
A MAP-on levő koromréteg üzemszerű. 1-2 mm cucc mindig van rajta.
droberto2018-09-25 13:20:34 // 5951
Tőled nincs messze Dömpi szerelője Abonyban.
Csabi nevő srác és nagyon ügyes. :)
Keresd Dömpit!
Csabi nevő srác és nagyon ügyes. :)
Keresd Dömpit!
droberto2018-09-25 13:19:01 // 5950
Illetve motorféknél nem megy vissza 2 l-re a pillanatnyi fogyi.
droberto2018-09-25 13:16:41 // 5949
Ezt akkor írja, ha nem elég ideig megy az önindító és pont nem indul el a motor.
A FL előtti nyomvatartóssal önindítóval ezt könnyebb előidézni. :)
A FL előtti nyomvatartóssal önindítóval ezt könnyebb előidézni. :)
droberto2018-09-25 13:05:13 // 5948
50502812
8-9k Ft.
Meg tudod venni, bármelyik márkaüzletben, Erhardnál, Ofinál, Hegyaljánál vagy Unixnál.
Ha bontottat akarsz, akkor Érd, Alfaungarn.
Nekem a M betű volt sérült. Ezóta tökéletes.
8-9k Ft.
Meg tudod venni, bármelyik márkaüzletben, Erhardnál, Ofinál, Hegyaljánál vagy Unixnál.
Ha bontottat akarsz, akkor Érd, Alfaungarn.
Nekem a M betű volt sérült. Ezóta tökéletes.
droberto2018-09-24 13:16:50 // 5947
Ötletek:
- Kontakthiba a stekkereknél (oxidáció, laza anya saru).
- Kábelszakadás (kábeloxidáció).
- Kontakthiba a stekkereknél (oxidáció, laza anya saru).
- Kábelszakadás (kábeloxidáció).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.