Fórum >> Típusok >> 159

droberto2018-12-10 19:58:51 // 5996
Miért ne?
Csak győzd felgumizni. :)
droberto2018-12-10 19:57:33 // 5995
Nálam inkább tompább.
Nem a téligumit érzed?
droberto2018-12-10 19:56:35 // 5994
"A belső keringetést muszáj használni" - Arra ott van az AQS szenzor. :)
A klíma meg öt fok alatt amúgy se kapcsol be.
droberto2018-12-10 18:59:30 // 5993
Szerintem ez minden kocsinál így van. Ha hidegben sokan szálltok be, gyorsan bepárásodik. Most én is így jártam kétszer múlt héten. Viszont ezt nagyon gyorsan lekapta a szévődő gyors párátlanítása gomb. :)
droberto2018-12-10 18:48:04 // 5991
Vitathatatlanul. :)
droberto2018-12-10 18:46:47 // 5990
Ballonos guminál a rugalmasságából kifolyólag sokszor több is az a centi. :)
Ez a Giu "felfúrós" turbina felnije.
Ha én most megtehetném a 18" 439-es típust választanám antracit színben:


Vagy egy Prodrive 8C-set 19"-ban.
:)
droberto2018-12-10 18:33:58 // 5989
A múltkori aut. ablaktörlő témára reagálva:
A baj akkor van, ha csak szemerkél és vagy váltakozik a sötét és a megvilágított útszakasz.
droberto2018-12-10 18:24:41 // 5988
Nem úr aki nem herdál. :)))
droberto2018-12-10 18:23:48 // 5987
Tegnap én is ezen sopánkodtam....
1-2 év múlva én is ilyen hirdetést szeretnék feladni. A nagy hasam nagy hasmagasságra cserélném. :)
droberto2018-12-10 18:20:25 // 5986
Ha párásodik nagyjából hat oka lehet:

- Nedvesség/lé van a rendszerben (szűrő, nedves levelek...stb).
- Nedv van valamelyik kárpitban.
- Poros/zsíros a szélvédő.
- Még hideg a kabin és belehellitek.
- Usziból jöttök.
Az hatodikat nem írom le, azt mindenki fantáziájára bízom. :)

Full autóba oda fúj ahova kell. Ha hideg van a felső testre és a lábhoz, ha nagyon kell fűtsön inkább a lábhoz. Ha klíma kell, akkor a szélvédőre, ha nagyon kell hűtsön a felső testre.
Nálam világítanak a nyilak (FL előtti), de nem nagyon használom. Ha elpiszkálom nekem is kiveszi autóból, de a monoval ráteszi az akaratom a másik zónára (már ha előtte el lett piszkálva innen). Ha utasom van tud nagyon szélsőséges is lenni ha nagyok az igények (nagy dT - ákár 16°C).
Tudomásom szerint a FL három zóna is hasonló működére bírható.
Engem nem zavar, hogy megy a klíma, sőt örülök neki, hogy keni a rendszert és tömítéseit. Nem akarok én már klíma kapcsolgatással és állítgatással is foglalkozni. Szerintem tök jól teszi a dolgát a Fog AQS és az Dual Sun szenzor a dolgát. Szerintem nagyon jó szabályozókört hoztak létre.
Az állítgatás nekem kicsit olyan mint az inverteres klíma. Hozza ügyesen és takarékosan a beállított hőmérsékletet. Nm úgy mint a ki-be kapcsolós, ami viszonylag nagy T tartományba ingázik.

Szerintem dőlj hátra és élvezd a vezetést. Hagyd hogy kényeztessen a szellőzőrendszer (is). :)
droberto2018-12-10 17:26:47 // 5985
Ja, és gratula a vashoz! :)
droberto2018-12-10 17:23:41 // 5984
Kulcsügyben a Tata-Agostyáni mókust javaslom.
Nézd meg az ePerben. Ha Hi setupos van benne stekker és akkor csak egy foglalat kell. Lásd Pityukoma blogja. De a legjobb ha megnézed előtte, mert az Olasz az olasz.
droberto2018-12-10 16:47:46 // 5983
Velencei szállásadónk testvére árulja az autójukat.
Niki megkért, hogy osszam meg veletek is. 159 eladó.
droberto2018-12-10 16:45:23 // 5982
Én is, csakahőfoktekergetők táborát erősítem. És szerintem Zseniális.
A habot én nem javaslom senkinek. Ördögkísértés.
Azóta csak Loctite.
droberto2018-12-04 06:06:32 // 5981
Így van. A tőmítő inkább nem mint igen. :)
droberto2018-12-03 00:32:55 // 5980
A vákumpumpa síktőmítése mindegyik JTD-n elöregszik. Pontosabban szar a rögzítése a pumpának.
Az olajgőz rendszer tömlő csatlakozásai is tömörtelenné válnak idővel mindenhol. Elvékonyodik a tömlő fala, csökken a rugalmassága. A gyári roppantóbilincs megtartása melett egy vékony tömítőmassza segíthet ezen.
droberto2018-11-08 06:05:06 // 5979
CWC TS 8...
droberto2018-11-08 06:04:17 // 5978
A CVC TS 8.. generáció zseniális. :)
droberto2018-11-04 19:44:35 // 5977
Én is kimaxoltam a talis állapotot:
droberto2018-11-01 14:04:31 // 5976
Ez pedig az olcsó 60-70 ezres alu Pierburg:

(Az első 1.9 59-eket tudtommal ilyennel szerelték)
Tökre vicces a kidolgozási minőség, műanyag minden. De legalább nem basz szét mindent, ha széthullik, nem úgy mint itt.
droberto2018-11-01 13:59:51 // 5975
Ha valaki elmegy egy bontóba, halmokban áll a bontott foghéjas lapátos Marelli szívósor.
droberto2018-11-01 13:56:04 // 5974
A Marellibe is, csak ott két kis apró ponthegesztés van.
A tengely 5-ös lapolt szénacél köracél. A lapát rozsdamentes 0,6 mm vastag.



Túl vékony és egy idő után a rezgésektől elfárad majd eltörik a varrat körül a lapát.
droberto2018-10-31 22:37:43 // 5973
Aki ezt mondja nem látott még hengerfejet. :)
droberto2018-10-31 22:35:54 // 5972
A Pierburggal nincs nagy baj, az csavarozva van, de a Marellin elfárad a ponthegesztés és beszívja a lapátot. Típushiba. Sajnos én is már csak Marellit kaptam. Lecsavoroztam és a csavart hozzáhegesztettem a tengelyhez. Így nem esik le:
droberto2018-10-30 22:30:05 // 5971
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem örülj neki ha ennyiért tudsz venni.
A gyári új, és éppen ezért (is) a bontott ára egy vagyon.
droberto2018-10-26 22:28:24 // 5970
Amúgy igen kellemes illat... mindig, amikor kinyitok egy ajtót.
Viszont magának az ápolónak nem tudom pontosabban megfogalmazni, de van egy olyan fura szaga amit a bőrdíszműveseknél lehet érezni amikor dolgozzák fel a bőrt. Nem rossz, de nem egy klasszik parfüm illat. Valahogy így értettem. :)

Ha kell ápolás után a vas, én is visszatörlöm, de általában másnapra szépen beissza.
Viszont érdekes, hogy ott, ahol nincs koptatásnak (igénybevételnek) kitéve ott lassabban mattul. Itt tovább marad fényes.
Éppen ezért szeretnék hamarosan egy védő impregnáló réteget is felvinni, a kopott részek festése után.
droberto2018-10-26 21:39:41 // 5969
Attól függ mennyit teszel rá és mennyire pucoltad le, kell 1-3 nap míg bemattul.
Én azt szeretem benne, hogy nincs illata, mint az összes többi csináldmagad ápolónak.
Rendes bőr szaga van.
droberto2018-10-26 21:36:50 // 5968
Odatalálsz?
Procedures > 21 GEARBOX UNIT > 2110 MANUAL GEARBOX WITH DIFF... > 2110A MANUAL GEARBOX AND DIFFE... > 2110A10 MANUAL GEARBOX AND DIFFERENTIAL - R + R
droberto2018-10-26 18:21:38 // 5967
Ha ebbe belevégsz szerintem szedd le az eLearnt. :)
droberto2018-10-26 17:34:29 // 5966
Egyszerű, van egy fedél alulról a napellenzőn. Azt kipattintod, majd asszem 2 db TX csavar és kihúzható.
Központi műszeregység / óracsoport (műszerfal) kiszedés:

droberto2018-10-06 20:54:07 // 5965
Akkor négy. :)
Sajnos nagyon sok a gagyi diódasor, fesszabályzó.
Ezért ezekből megtartottam a gyárit..
droberto2018-10-06 16:58:30 // 5964
Ki vette ki?
Miért?

Nem sokan vagyunk, akik preventíven leszedik és felújítják az amúgy jól műkődő generátort és önindítót.
Eddig Hardy-t és magamat tudom.
droberto2018-10-06 14:43:56 // 5963
Ha így van gondolom köze van a ft. ékszíjtárcsa halálhoz...
droberto2018-10-04 22:54:33 // 5962
Én spec írtózom a herélt dízel kipupp hangtól.
Amúgy alapból is gáz a hangja.
droberto2018-09-30 20:48:13 // 5961
Vagy, csak nem elég fekete. :)

Egy suvix és egy gumiápolás változtatna a helyzeten. :)
droberto2018-09-30 20:46:21 // 5960
Milyen márkájú gumid van?
235/40-19?

Tényleg egy kicsit ballonosabbnak (szuvosabbnak) tűnik pl. a Bridgestone-hoz képest.
Szerintem a Ferinek is ez ütöttötte meg a szemét.

Kíváncsi lennék, hogy milyen magas az oldalfal. Vagy lehet, hogy csak a bevágások futnak máshogy ki az oldalára.
droberto2018-09-30 20:41:50 // 5959
Jól mondod, a nagy brembóra csak a >=17" megy fel.

Nagy Brembó: 330 mm
Kicsi Brembo: 305 mm
TRW (úszó): 305 mm
droberto2018-09-29 16:57:23 // 5958
Helyes.
Nem szereti az alacsony fordulatot, és ez indításkor és leálláskor is jelen van.
droberto2018-09-29 16:14:37 // 5957
A kérdésedre nagyon könnyen rá lehetne vágni, hogy kettöstömegű, de ilyet még az autó mellett állva is minimum könnyelműség lenne mondani. :)
droberto2018-09-26 20:25:51 // 5956
Gyári:

After Market:
droberto2018-09-26 20:23:27 // 5955
Nekem Wahler volt a gyári:
droberto2018-09-26 14:05:29 // 5954
Ezt a százalák számolást meg lehet sütni. Nem tudni milyen változókból számolja. A deltaP-t ha súlyozottabban figyelné nem lenne ennyi probléma.
(Én 110% felett még nem láttam szűrőt.)
droberto2018-09-26 14:03:54 // 5953
A MAP-on levő koromréteg üzemszerű. 1-2 mm cucc mindig van rajta.
droberto2018-09-25 13:20:34 // 5951
Tőled nincs messze Dömpi szerelője Abonyban.
Csabi nevő srác és nagyon ügyes. :)
Keresd Dömpit!
droberto2018-09-25 13:19:01 // 5950
Illetve motorféknél nem megy vissza 2 l-re a pillanatnyi fogyi.
droberto2018-09-25 13:16:41 // 5949
Ezt akkor írja, ha nem elég ideig megy az önindító és pont nem indul el a motor.
A FL előtti nyomvatartóssal önindítóval ezt könnyebb előidézni. :)
droberto2018-09-25 13:05:13 // 5948
50502812


8-9k Ft.
Meg tudod venni, bármelyik márkaüzletben, Erhardnál, Ofinál, Hegyaljánál vagy Unixnál.

Ha bontottat akarsz, akkor Érd, Alfaungarn.

Nekem a M betű volt sérült. Ezóta tökéletes.
droberto2018-09-24 13:16:50 // 5947
Ötletek:

- Kontakthiba a stekkereknél (oxidáció, laza anya saru).
- Kábelszakadás (kábeloxidáció).
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.