Sanyi ezt most te se gondoltad most komolyan. :)
Elsősorban pont azért waxolunk, hogy ne a lakk karcolódjon. A jó wax, egy beton kemény réteget képez a fényezésén. Nyílván a fotón látható karcok ellen nem véd, de napi használatban (pl.: nekidörzsölődik a ruha) kiváló védelmet biztosít. Ehhez jön még a vegyi és UV hatások elleni védelem.
Gyakoriság: Napi használatban és szabadonhagyva kell a három hónapos új wédelem, de ha hobbiautóként használod garázsban vagy ponyva alatt egy jó waxxal megteszed amit megtehetsz. :)
A Ferinek a polír már megvolt tavaly, idén már csak a gyurma, a wax és a kavicsfóliás védelem hiányzik.
A kontakt mosás, pedig az én életembe nem játszik nagy szerepet. Max csak találkozók előtt futok át egy mikroszálas szivaccsal mosás után, viaszos ápolás előtt a kasznin.
WD40-ről én nem beszéltem.
Egyébként meg waxoljon mindenki rendszeresen jó minőségű cuccal. :)
droberto2018-06-20 08:36:50 // 5896
droberto2018-06-19 21:08:09 // 5895
Milyen a gép? Mesélj, tökre kíváncsi vagyok. :)
droberto2018-06-19 21:05:10 // 5893
Pont az ilyenek ellen véd.
Egy kemény pár mikronos bevonatot képez a lakkon. (az egyik legkeményebb a carnauba viasz tartalmú wax).
Arról nem is beszélve, hogy szép fényes mély színt kölcsönöz a bevonatnak. Ezen kívül eltömíti/feltölti a barázdákat, így nehezebben koszolódik, és könnyebb tisztítani. :)
Egy kemény pár mikronos bevonatot képez a lakkon. (az egyik legkeményebb a carnauba viasz tartalmú wax).
Arról nem is beszélve, hogy szép fényes mély színt kölcsönöz a bevonatnak. Ezen kívül eltömíti/feltölti a barázdákat, így nehezebben koszolódik, és könnyebb tisztítani. :)
droberto2018-06-19 16:33:41 // 5892
Nem értelek. Ott a blog a lökösleszedésről, a hűtők mindegyike meg két csavar, a négy lemezcsavaros műanyag terő/burkolat leszedése után, ahogy írtam is. :)
Vagy akkor vidd el szerelőhöz. ;)
Vagy akkor vidd el szerelőhöz. ;)
droberto2018-06-19 16:06:04 // 5891
Múltkor írtam, hogy kell. :)
Ha nem egyértelmű, hívjál.
Ha nem egyértelmű, hívjál.
droberto2018-06-19 16:04:41 // 5890
Ha félévente-évente waxolod jóféle waxal normál használat mellett nem lesz karcos. Plussz a madár fos se marja meg. :)
droberto2018-06-18 22:46:10 // 5889
A pöttyökre jó lehet a gyurma visszont, a bemattulásra inkább a polír. :)
droberto2018-06-18 22:45:07 // 5888
Féktiszító, bármilyen oldószer (pl. enyhén nitrós rongy)...stb.
droberto2018-06-18 21:57:52 // 5887
Itt senki sem orákulum. :)
Tisztítsd ki, ápold le a kontaktokat, végezz MES-ben aktuátor tesztet (akár kiszerelve). Ha nem jó tegyél be egy másikat próbára.
Ennyit tehetsz, így látatlanban... :)
Tisztítsd ki, ápold le a kontaktokat, végezz MES-ben aktuátor tesztet (akár kiszerelve). Ha nem jó tegyél be egy másikat próbára.
Ennyit tehetsz, így látatlanban... :)
droberto2018-06-18 14:47:50 // 5885
És érdemes is?
23k egy új Nissens szárítóval.
:)
Én most puceráltam/festettem le a klíma hűtőmet és hát eléggé oxidált, ha még elmegy 2 évet tök elégedett leszek. :)
23k egy új Nissens szárítóval.
:)
Én most puceráltam/festettem le a klíma hűtőmet és hát eléggé oxidált, ha még elmegy 2 évet tök elégedett leszek. :)
droberto2018-06-18 08:46:05 // 5884
A lököst kell,, meg a hűtők előtt lévő műanyag terelő buroklatot 4 lemez csavarral leszedni.
A hűtőt 2 csavar fogja lent, aztán a fenti fülből lefele ki lehet csúsztatni. (Az összes hűtőt így kell kiszedni.)
Az autót nem árt megemelni.

Csak egy kérdés:
A szárítót lehet külön cserélni, az nem a hűtő része?
A hűtőt 2 csavar fogja lent, aztán a fenti fülből lefele ki lehet csúsztatni. (Az összes hűtőt így kell kiszedni.)
Az autót nem árt megemelni.

Csak egy kérdés:
A szárítót lehet külön cserélni, az nem a hűtő része?
droberto2018-06-14 22:19:58 // 5883
Ja-ja...
droberto2018-06-14 22:18:12 // 5882
Rohadt vezérműtengely ház csavarok.
1x használatosak.
2 db beletörött a HF-be. :(
Mégszerencse, hogy kijöttek.
5 db meg úgy menyúlt, hogy meg se próbáltam lehúzni az előírt értékkel. Inkább visszaszedtem a fedelet.
1x használatosak.
2 db beletörött a HF-be. :(
Mégszerencse, hogy kijöttek.
5 db meg úgy menyúlt, hogy meg se próbáltam lehúzni az előírt értékkel. Inkább visszaszedtem a fedelet.
droberto2018-06-14 20:02:55 // 5880
Köszi Erhard, Shadin és Yani.
Így lesz, leveszem aztán megmérem. Csak gondoltam valaki, már cserélte felírta és elmondja. :)
Így a felújításig lerendeltem volna SKF-ben vagy FAG-ben.
Így lesz, leveszem aztán megmérem. Csak gondoltam valaki, már cserélte felírta és elmondja. :)
Így a felújításig lerendeltem volna SKF-ben vagy FAG-ben.
droberto2018-06-14 15:53:55 // 5879
droberto2018-06-14 15:50:51 // 5878
Ne bánd. Gratulálok. :)
Remélem happy end lesz.
Remélem happy end lesz.
droberto2018-06-14 15:50:10 // 5877
droberto2018-06-14 15:22:43 // 5876
Befecskendező korrekcióid, hogy alakulnak?
droberto2018-06-13 23:53:16 // 5875
A Hill Holdrer hiba lejtőn fékezéskor a kuplung pedál kapcsolójának gyengélkedését jelzi.
Típushiba.
Típushiba.
droberto2018-06-11 13:24:01 // 5873
droberto2018-06-11 12:34:15 // 5872
Naná.
Főleg, hogyha mentél már úgy Simsonnal, hogy a gázt a karbiból kilógó bowdennel felfelé húzogatva adagoltad. :)
Főleg, hogyha mentél már úgy Simsonnal, hogy a gázt a karbiból kilógó bowdennel felfelé húzogatva adagoltad. :)
droberto2018-06-07 15:09:13 // 5871
Nekem szilárd formában nem jutott át az égésteren. Pontosabban semmi nyoma nem volt a turbón, vagy a katalizátoron és az EGR hőcserélőn sem.
droberto2018-06-07 14:14:51 // 5870
Szerintem te úgy jártál mint én. Leszakadtak a lapátok a szívósórból. Lehet a hidrotőke lemezrugók is elköszöntek. Sajnos jönnek elő ezek a hibák.
Gondolom nem voltak már lapátok a szívósorban mikor leszedtétek?
Gondolom nem voltak már lapátok a szívósorban mikor leszedtétek?
droberto2018-06-07 13:58:38 // 5869
Valamikor az elmúlt időkben beszippantotta, majd jól elfogyasztott 4-ből 3-at. :)
droberto2018-06-06 19:20:32 // 5868
Dehogy. Én vagyok a harmadik.
Az enyémnek a Magnetti lapátkák voltak a vesztei. Nekem csak szelepcserém van rajta.
Az enyémnek a Magnetti lapátkák voltak a vesztei. Nekem csak szelepcserém van rajta.
droberto2018-06-06 13:19:26 // 5865
Ahogy az érdi bontós kolléga mondta: tessék nagyobba gondolkodni.... :)))
A kézifék bowden az egy cikkszámon fut. A gyári is és tudomásom szerint a Cofle is porvédőtájékon elfárad 2-4 év alatt.
Anno a Warburgét találam, amiről a Zoli blogot is írt.
Több megoldással is fel lehet gányolni.
Sajnos 2 év után ez is bereped, bár szét nem esik.
A másik megoldás gecsához fűződik.Opeles porvédők.
A kézifék bowden az egy cikkszámon fut. A gyári is és tudomásom szerint a Cofle is porvédőtájékon elfárad 2-4 év alatt.
Anno a Warburgét találam, amiről a Zoli blogot is írt.
Több megoldással is fel lehet gányolni.
Sajnos 2 év után ez is bereped, bár szét nem esik.
A másik megoldás gecsához fűződik.Opeles porvédők.
droberto2018-06-05 15:57:53 // 5864
Már bocs, de ezt mivel támasztod alá?
Mert anno vagy 10-en túruk-fúrtuk az eBayt és úgy kb. bármit 5 hengeres HF ügyébben.
Most is csak egy használt van fent.
71753829

Egyébként meg ne tépj fel régi sebeket. :)))
Mert anno vagy 10-en túruk-fúrtuk az eBayt és úgy kb. bármit 5 hengeres HF ügyébben.
Most is csak egy használt van fent.
71753829

Egyébként meg ne tépj fel régi sebeket. :)))
droberto2018-06-05 14:55:56 // 5863
AM szerintem nem is létezik. :)
droberto2018-06-05 14:17:33 // 5862
Ő a hűtővíz szintjelzők mestere. :)
Ez is készül a többivel párhuzamosan.
Ez is készül a többivel párhuzamosan.
droberto2018-06-05 14:03:09 // 5861
Hardy blogját láttam, de most rákérdezek nála.
droberto2018-06-05 13:59:38 // 5860
Nem tudom, attól félek, hogy kisebb furat kell, mint a tömítő hüvely külső átmérője, hogy tömítsen.
Vagy ha bedugom, feszít annyit, hogy jó legyen....
Vagy ha bedugom, feszít annyit, hogy jó legyen....
droberto2018-06-05 13:45:50 // 5859
Nem tudjátok ki írt az ablakmosó szintjelző beépítésről blogot?
Nem találom a keresőkkel.
Tudnom kéne, hogy hányas fúróval fúrjam ki a tartályt, hogy a tömítés jó legyen. :)
Nem találom a keresőkkel.
Tudnom kéne, hogy hányas fúróval fúrjam ki a tartályt, hogy a tömítés jó legyen. :)
droberto2018-06-05 13:39:04 // 5858
Elég fura meglátás.
Mindkettő.
Mindkettő.
droberto2018-06-04 22:17:14 // 5857
Én az EGR-re tippelek. :)
droberto2018-06-01 00:03:30 // 5856
Ez a forma még most is csak alig öregedett.
Ezzel a mocival azért szedi a lábát. :)
Gratula.
Ezzel a mocival azért szedi a lábát. :)
Gratula.
droberto2018-05-31 12:03:26 // 5855
;)
Jó lesz majd.
Így leszel 100% nyugodt.
Jó lesz majd.
Így leszel 100% nyugodt.
droberto2018-05-31 09:28:56 // 5854
Simán.
Hátsó motortartó leszedés, féltengely megvezető csapágy leszedés, elöl pedig nívópálca cső kiszedés.
Kb 16 csavar kiszed és a ragasztó széfeszítése. A fedél leugrik.
Ennyi.
Sima ragasztott karimakötés. Túlmisztifikálod.
A ragasztó puckerálás már már tészta.
Az a szopás. Erre viszont meg Loctite 7200. :) 20 pecig áztatva a tömítést. Ez jól felpuhítja.
Ár.
A Rolling-ba meg tudod venni.
Hátsó motortartó leszedés, féltengely megvezető csapágy leszedés, elöl pedig nívópálca cső kiszedés.
Kb 16 csavar kiszed és a ragasztó széfeszítése. A fedél leugrik.
Ennyi.
Sima ragasztott karimakötés. Túlmisztifikálod.
A ragasztó puckerálás már már tészta.
Az a szopás. Erre viszont meg Loctite 7200. :) 20 pecig áztatva a tömítést. Ez jól felpuhítja.
Ár.
A Rolling-ba meg tudod venni.
droberto2018-05-31 08:56:55 // 5853
Igen, még asszem te mondtad, hogy így tudom leszedni.
Már majdnem feladtam. :)
Már majdnem feladtam. :)
droberto2018-05-30 22:24:56 // 5852
droberto2018-05-29 10:23:48 // 5851
Sokunknak ilyen van.
Kicsit csiszolni kell az oldalából, de belefér. Nem rinyál az izzófigyelő.
Viszont dereng leállításkor és gyújtásraadáskor. Érdemes egy nagy teljesítményű ellenállást rákötni párhuzamosan. Ezt a LED is hosszabb élettartammal honorálja.
Ha a rendőr ezen problémázik az neked már régen rossz. Egyébként meg azt mondod, hogy gyárilag ilyen. :)
A UM-t csak nem kéri el. :)))
Kicsit csiszolni kell az oldalából, de belefér. Nem rinyál az izzófigyelő.
Viszont dereng leállításkor és gyújtásraadáskor. Érdemes egy nagy teljesítményű ellenállást rákötni párhuzamosan. Ezt a LED is hosszabb élettartammal honorálja.
Ha a rendőr ezen problémázik az neked már régen rossz. Egyébként meg azt mondod, hogy gyárilag ilyen. :)
A UM-t csak nem kéri el. :)))
droberto2018-05-26 10:07:34 // 5850
Az jut róla eszembe, hogy az Alfákból összeollózott Lacetti ihhlette.
droberto2018-05-26 10:06:03 // 5849
Ez inkább csajozós mint családi.
Vagy pont ezért linkelted? :))))
SZVSZ:
Kívül belül undorító. A belseje akár L200 is lehetne.
Egyedül a front rész kelt némi érzelmet bennem.
Vagy pont ezért linkelted? :))))
SZVSZ:
Kívül belül undorító. A belseje akár L200 is lehetne.
Egyedül a front rész kelt némi érzelmet bennem.
droberto2018-05-26 09:20:25 // 5848
Akkor majd összeköltözünk azt csinálunk egy kis olasz műhelyt. :)))
droberto2018-05-25 22:35:36 // 5847
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.