Fórum >> Típusok >> 159

droberto2018-05-25 22:32:18 // 5846
Ebben is van igazság...
Kétszer se mondom, hogy az enyémet is a dobozka intézte el / intéződött előbb el.
droberto2018-05-25 22:29:59 // 5845
Lehet, hogy kisarkítottam.
Egyébként 200 ló 1600 kg-hoz sok a 10,5 literes fogyasztás?
Az enyém 150 ló és 7,5-et eszik. Meg még kerreg és büdös is. És elég szenzitív a lelkivilága....
droberto2018-05-25 21:35:44 // 5844
Vagy inkább türelmes voltál és tudtad mit nem szabad megvenni... :)
droberto2018-05-25 21:31:45 // 5843
Nem kell szerintem démonizáljuk a technikát.
El kell fogadni, hogy azért csak harmada az ár, mert a gyártók nagyon tudják ezt a programozott avultatást. 150-250k km után szinte az összes motor segédberendezést cserélni kell. Ha tetszik, tetszik, ha nem akkor pedig marad a gányolás, meg az ügyeskedés.
(Persze azt mindenki szereti, hogy keveset eszik és már a pincében hátbaverős nyútonok laknak....)
droberto2018-05-25 21:26:26 // 5842
Ez ezerszer közelebb van az Alfához, mint egy akkord. Annak gusztustalanul billegős futóműve van, míg ennek kkl-os. Az ronda, míg a Ford szép. Kívül belül. Szerintem.
droberto2018-05-25 21:17:29 // 5841
Ne offoljátok mán szét ezekkel a japókkal a Topicot! Tökre hányigerem lett! :)
Akkor inkább sokkal inkább már egy Ford Mondeo!
droberto2018-05-25 20:44:06 // 5840
Ahogy a Zoli csinálja, annak nem lenne sok értelme.
droberto2018-05-25 12:51:19 // 5839
Üzemszerűen szerintem nem.
Ha a turbód elf@sta magát az már más téma.

Ezt majd megerősítik, vagy megcáfolják a 2.0-ások.
droberto2018-05-25 11:26:56 // 5838
Ha az X-re gondolsz, akkor az a Borg Warner logója. A KKK, mint ahogy a Wahler is már BW csoport tagja.
droberto2018-05-24 21:31:35 // 5837
Egyenlőre úgy néz ki, hogy ez nem olaj probléma.
Majd ha lejön a HF okosabbak leszünk.
droberto2018-05-24 09:54:06 // 5836
Köszi Don!
Most már megjöttek a FAI-k.
droberto2018-05-23 11:06:32 // 5835
Tudja valaki, hogy ki a gyári beszállítója kipufogószelepnek?
Illetve ki melyik gyártóra esküszik?

Illetve ezek közül melyik a legjobb?

- FAI Automotive: 2080,-Ft/db
- AE: 2.370,-Ft/db
- Gieffe: 1.870,-Ft/db
- Freccia: 1.940,-Ft/db

Köszi!
droberto2018-05-22 11:55:10 // 5834
Ezt nem tudom én is eldönteni...
Cseréljem-ne cseréljem. (23k Ft)
Vagy elég a szűrős csavart cserélni....
droberto2018-05-22 11:53:47 // 5833
Igen, ha közel van a kipuff az olajcsőhöz, ott le tudja szűkíteni a km-et a koksz. Pl. Audi 1,8 turbómotor.
droberto2018-05-22 11:37:17 // 5832
Hibakód nincs?
A kért/szállított levegő aránya 1 körül van?
droberto2018-05-22 11:36:29 // 5831
Füstölni nem füstöl?
At olajat nem nyomja a turbina oldalon?
A turbinakrék ép lehet? A házba nem ér vajon bele? Nem tudsz belefotózni?
Ha lehúzod a VGT-ról a vákumot változik a hangja?
droberto2018-05-20 22:46:12 // 5830
Erre van egy megoldás: Halgass zenét! :)
droberto2018-05-20 18:29:16 // 5829
Ha Garret, a Magyar Turbó Kft. 2 nap alatt küldi a cseredarabot. Nekem 156k volt a remaufaktúrált gyári cseredarabos.
Szerintem egy nap alatt a tiedet is ki lehet cserélni segítséggel.

Viszont nagyon jó lenne tudni mitől ment tönkre?!?
droberto2018-05-20 18:26:38 // 5828
Az igen!
Gratulálok!
droberto2018-05-20 15:11:28 // 5827
Milyen alkalomból vagytok ilyen csinosak?
droberto2018-05-20 15:10:36 // 5826
Ennek az appnak mi a neve?
droberto2018-05-20 15:09:29 // 5825
Nincs neked valami Alfás szomszédod, akit be tudnál dobni a csomagtartóba, miközbe te reprodukálgatnád a hangot?!?
:)
droberto2018-05-16 19:59:39 // 5824
HF ügyben egy hívást megérhet. :)
droberto2018-05-16 19:58:55 // 5823
Az érdi Alfa Ungarn-os bontó egyszerűen nem foglalkozik 2.4-el. Van neki vagy 20 db 59-ese, vagy 40 motorja, de 2.4, egy se. Azt mondja szar. Igaz az 59-re magára is ezt mondja. :)
Egyébként nagyon jó tapasztalattal jöttem el tőlük, egy igazi kis Alfás sziget, szimpatikus emberekkel.
Ajánlom mindenkinek:

159VTT 10.0+n
:)
Alfa Ungarn Kft.
+36 30 602 1620
Turul u. 10. Érd 2030
droberto2018-05-14 19:46:48 // 5822
Azért a 18, 19-eshez nemigen tudnál pogácsát tenni. :)
Hátul beleérne fent, kívül a kerékjáratba, ha sok a csomag, vagy többen ülnek hátul.
droberto2018-05-14 19:44:28 // 5821
Pityukoma témábavágó írásai:
Blog1
Blog2
Most légy okos...
:(
droberto2018-05-13 22:28:24 // 5820
Fog.
droberto2018-05-13 22:28:12 // 5819
Próbáld fel, de ahogy a Feri is mondja, teljes terhelésen vsz. bele fog érni a dobbetétbe.
A 10.9 a csavar szilárdsági jellemzőit mutatja meg.
A többit passzolom.
droberto2018-05-13 22:24:06 // 5818
Tipikus típushiba. :)
droberto2018-05-12 19:37:34 // 5817
Érdekes, hogy nekem a 84-es ePer (VIN alapján) nem hoz rá se számot, se árat.
Köszi. Már csak arra kell rájönnöm, hogy, hogy tudom leszedni a féltengelyről.
droberto2018-05-12 00:01:08 // 5815
Tudjátok milyen cikkszámon fut ez (1-es tétel):

Ez a féltengely csapágy, ami rögzíti az olajteknőhöz.
Van egy gyanúm, hogy ez adja a hangot lassan guruláskor.
Illetve további kérdés...:
Hogy lehet leszedni?
droberto2018-05-09 21:01:02 // 5814
Javaslom a saját megoldásomat. Egy bőrcsíkot végtelenítettem ragasztással. Hibátlan és nem bántja a krómot.
Blog
droberto2018-05-08 11:46:28 // 5813
A Bernernek van porlasztó kiszedő spray-je. Zsu.
Áztasd akár egy hétig. Hajlítgasd, csavargasd.
Sanszos, hogy berohadt a szénacél ház az alu HF-be.
Ha ez így van akkor marad a szétszedés a spec menetadapter + húzószár. Ezt vagy menetes orsóval húzod ki, vagy hidraulikával vagy hokikalapáccsal. Ez utóbbi egy továbbfejlesztett változata a rugós pneumatikus fej.

A motormosás hátrányai...
droberto2018-05-08 00:02:16 // 5812
Köszi, hogy leírtad és megosztottad velünk. :)
droberto2018-05-07 23:18:01 // 5811
Sajnos nem az. A sokat pályázó elhanyagolt példányok már néhány éves korukban tudnak/elkezdtek rozsdásodni.

A kritikus részek:

- a küszöb eleje és vége (kőfelverődés)
- A küszöb gumidugóinál körbe a lemez éle.
- Az első kerékjáratoknál a felső lengőkar alatt.
- A testkábelek környezetében.
- Az alján és a kerékjáratokban az összes ponthegesztés.
- Üa. töltő nyílás alatt.
- Hátsó vonószem körül.
... stb.

A KTL alapozás elég tréhül sikeredett.
droberto2018-04-04 19:46:43 // 5810
M6 -10-es kulcs :)
droberto2018-04-04 19:44:42 // 5809
A stabszilent (kutyacsont) szokott elsz@ródni. Csak tipp. Ha szar, kézzel megrángatva érezni a kotyogását.
droberto2018-04-04 19:44:39 // 5808
Jó a RainX, legalább nem lesz vízkőpöttyös az oldalablak és a nem törölt részek.
droberto2018-04-01 09:59:08 // 5807
Nekem ilyennel van pl:
3M 3550 Dual Lock öntapadó ipari tépőzár /25 mm x 1 m

Leszedhető is igény esetén pl. talin.
droberto2018-04-01 09:50:26 // 5806
Tényleg a meghajtogatás/csavarás a lényeg. Ne legyen feszkó. :)
droberto2018-03-31 19:18:52 // 5805
Miért lenne kockázatos?
Ha meghajlítod és csavarod, hogy ne legyen benne feszültség, akkor örök élet meg egy nap.
Mondjuk a zsírtalnítás és egy jobb féle kétoldalú (3M) nem árt.
droberto2018-03-26 22:26:46 // 5803
Egészségetekre.
Én villányi folyó Carbernet ittam éppen. :)
droberto2018-03-25 13:30:05 // 5802
Meg tök más volt a NOx (EGR) és szerintem a hűtés menedzsment, nem voltak lapátok (kis gázon csak 5 járaton szívott)...stb.

Szerintem se könnyítésről kell beszéljünk.
Még a hűtőjáratok keresztmetszetében tudok elképzelni változtatást.
droberto2018-03-21 21:02:14 // 5800
"Az olaj degradálódást honnan számolja, hogyan számolja ki az ECU?" - Használat ideje, módja. Hidegindítások, regenerálás...stb.
Lehet az is, hogy nem lett nullázva az előző cserekor. Ne nagyon foglalkozz ezzel.

"Ja és az érdekel még a ráküldött manuális regent próbálta már valaki?" - Igen, de nem egy nagy élmény a motornak. 6-8 percig 3500-al forog egyálló helyében.
droberto2018-03-20 20:44:49 // 5799
Azta, nem semmi. Beigazolódott a félelmed. A csere nem egy vész, bár kicsit szopás a hátsó stabpálcába szerelése, hogy elforog a csavar. Lemförder a gyári.
Kíváncsi lennék, hogy jött erre rá.
Csapágyat még nem cseréltem, de az se lesz egy nagy Challange neked. :)
droberto2018-03-20 18:50:31 // 5798
Szia!
Szinte bármi lehet, de sanszos, hogy minden hibajelenséget oka közös.
Én csekkolnám a kapcsolót multiméterrel, ha arra gyanakszol. Illetve MES-el ellenőrizném a működését.
droberto2018-03-20 17:48:54 // 5797
Most néztem, hogy a polírozáson túl vagy. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.