Eredeti CD = Audio CD
Nálam legalábbis.
droberto2014-01-09 21:03:18 // 3496
droberto2014-01-09 20:36:29 // 3495
A CD esetében is MP3 tartalomra gondoltam.
droberto2014-01-09 19:39:55 // 3494
Lehet, bár én ebbe se átlaghoz tartozom. Kétségtelnül egyszerűbb, de hát a minőség...
Uncsitestvéremnek építettünk a Golfjába egy alsó kategóriás hifit ami USB-s. Egyértelmű tapasztalat, hogy az MP3 sokkal szarabbul szól USB-ről, mint CD-ről. Ezt Shadinnal is teszteltük 159-nél.
Uncsitestvéremnek építettünk a Golfjába egy alsó kategóriás hifit ami USB-s. Egyértelmű tapasztalat, hogy az MP3 sokkal szarabbul szól USB-ről, mint CD-ről. Ezt Shadinnal is teszteltük 159-nél.
droberto2014-01-09 19:24:37 // 3493
Gondolom azért a minőség az komolyan sérülhet az FM transzmitterrel....
droberto2014-01-09 19:22:10 // 3492
Ja, a méret az tényleg nem sok, de mire megunom a zenéket, addigra jönnek már az újak.
droberto2014-01-09 19:18:07 // 3491
A második már vákumos.
droberto2014-01-09 19:17:51 // 3490
Érdekes a primer oldal bemenetén az Y idom, nyílván azt le lehet szerelni hogy az egy hengersorosra egyszerűbben felszerlhető legyen. A második linken levőn már nincs is rajta (bár az pont nem látszódik).
droberto2014-01-09 19:13:12 // 3489
Beszélj velük: Magyar Turbó Kft.
Ők majd megmondják, hogy mit, hogyan. Lehet, hogy átalakításra is vállalkoznak. Nyílván az ECU-t is újra kéne írni, meg lehet új MAP is kéne.
Ők majd megmondják, hogy mit, hogyan. Lehet, hogy átalakításra is vállalkoznak. Nyílván az ECU-t is újra kéne írni, meg lehet új MAP is kéne.
droberto2014-01-09 19:08:09 // 3488
Cserélj valakivel aki a Hifi miatt kiszedte.
droberto2014-01-09 16:03:58 // 3487
Én is erre szavazok.
Néhány tízezer, minden marad gyári, és bár macerás az írás, de CD-ről szebben szól az MP3 (bár nem értem miért).
Néhány tízezer, minden marad gyári, és bár macerás az írás, de CD-ről szebben szól az MP3 (bár nem értem miért).
droberto2014-01-09 16:01:40 // 3486
Neki egy még nagyobb kell.
droberto2014-01-09 16:00:11 // 3485
Fl előtt még a Distinctive be sem volt alap az MP3.
droberto2014-01-09 14:33:14 // 3484
Arról nem is beszélve, hogy mivel amcsi, a rádió se működne itthon, mivel kint más frekvenciákat használnak.
droberto2014-01-09 10:25:28 // 3483
Anno nekem is a helyi dealer a Tipohoz olyat adott, amin volt egy + menetes lyuk.
Szét volt már szedve az is, ezért a szerelő betett egy csavart egy Al alátéttel.
Szét volt már szedve az is, ezért a szerelő betett egy csavart egy Al alátéttel.
droberto2014-01-08 14:18:31 // 3482
Nem akarlak rá beszélni, de szerintem ha a gazdaságosságot figyelembe vesszük sok más lehetőséged nincsen.
A helyedben keresném a userek tapasztait.
Esetleg kérdezd meg itt a tuningos topicban, biztos kapsz válaszokat.
A helyedben keresném a userek tapasztait.
Esetleg kérdezd meg itt a tuningos topicban, biztos kapsz válaszokat.
droberto2014-01-08 14:15:04 // 3481
Ha leszeded vágsz a palástjára egy nagy nyílást hozzáférsz a levált alkatrészhez.
Tapasztalataim alapján a javítás csak tűzoltás, néhány hónap múlva ismét szétválik valami és akkor az fog zörögni.
Másképpen: Ha egyszer a korrózió felüti a fejét, akkor arra már keresztet vethetsz.
A kipufogó szerelés meg mindig gennyes feladat (főleg ha magad csinálod).
Szerintem vegyél egy új dobot (gyárit vagy valami jó minőségűt). A korrózióállóság nagyon fontos.
A dob élettartama nagyrészt használat körülményeitől függ, átlagban 6-8 év után általában már jönnek a problémák.
Tapasztalataim alapján a javítás csak tűzoltás, néhány hónap múlva ismét szétválik valami és akkor az fog zörögni.
Másképpen: Ha egyszer a korrózió felüti a fejét, akkor arra már keresztet vethetsz.
A kipufogó szerelés meg mindig gennyes feladat (főleg ha magad csinálod).
Szerintem vegyél egy új dobot (gyárit vagy valami jó minőségűt). A korrózióállóság nagyon fontos.
A dob élettartama nagyrészt használat körülményeitől függ, átlagban 6-8 év után általában már jönnek a problémák.
droberto2014-01-08 13:56:18 // 3480
Igen a szívó benzinesek kevésbé tuningolhatók.
droberto2014-01-08 13:55:11 // 3479
A maximum az relatív. Minél több a teljesítmény többlet, annál nagyobb az alkatrészek igénybevétele. Dízelnél szerintem 15-25% teljesítmény többlet, okos használat mellett az alkatrészek élettartama szempontjából még elviselhető.
droberto2014-01-07 21:18:55 // 3478
Motor teljesítmény optimalizáláson nem gondolkodtál?
droberto2014-01-07 20:19:23 // 3477
OFF
A másik sztorim is durva, de sajnos ez a szomorú magyar valóság.
A tegnapi napon barátnőm munkahelyén az egyik diák lenyúlta a télikabátját (azt amit szombaton nem tudtunk lecserélni).
Mondanom sem kell, hogy a hallgatók nagy része a kisebbség tagjait gyarapítja.
Délután a rendőrségen feljelentést tettünk. Szerencsére mindenhol kamera van.
Ma reggel minden osztályban megtörtént a felvilágosítás, a tények és a kilátások ismertetése. Mondhatni egy kis lelki nyomásgyakorlás.
Nem kis felháborodás keltett a beszéd.
Viszont célba ért, mert csodák csodájára két óra múlva megkerült a kabát a férfi WC-ben egy tescos szatyorban.
Mivel tegnap kabát nélkül maradt a Dalma és pólóban nem tudott hazautazni Szekszárdról, ezért, és új kabát beszerzésének reményében lementem érte (illetve zárbetétet is kellett vennem mivel a lakáskulcs a kabátban volt).
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy megyeszékhelyünkön egy óra alatt két kabátot is találtunk jutányos áron és még zárat is vettem.
ON
A másik sztorim is durva, de sajnos ez a szomorú magyar valóság.
A tegnapi napon barátnőm munkahelyén az egyik diák lenyúlta a télikabátját (azt amit szombaton nem tudtunk lecserélni).
Mondanom sem kell, hogy a hallgatók nagy része a kisebbség tagjait gyarapítja.
Délután a rendőrségen feljelentést tettünk. Szerencsére mindenhol kamera van.
Ma reggel minden osztályban megtörtént a felvilágosítás, a tények és a kilátások ismertetése. Mondhatni egy kis lelki nyomásgyakorlás.
Nem kis felháborodás keltett a beszéd.
Viszont célba ért, mert csodák csodájára két óra múlva megkerült a kabát a férfi WC-ben egy tescos szatyorban.
Mivel tegnap kabát nélkül maradt a Dalma és pólóban nem tudott hazautazni Szekszárdról, ezért, és új kabát beszerzésének reményében lementem érte (illetve zárbetétet is kellett vennem mivel a lakáskulcs a kabátban volt).
Szerencse a szerencsétlenségben, hogy megyeszékhelyünkön egy óra alatt két kabátot is találtunk jutányos áron és még zárat is vettem.
ON
droberto2014-01-07 19:59:36 // 3476
Jut eszembe, körforgalom.
Az előbb majdnem árokba raktam a Céges Logan MCV-t. Utána remegett a lábam rendesen.
Az enyémmel úgy szoktam menni körforgalomban, hogy előtte motorfék aztán bent haladva a szélesség és a rádiusz függvényében 2-esben, vagy 3-asban gázfröccs, aztán elvétel. A semleges súlyelosztás és a kiváló futóműhangolás következtében a fara szépen megúszik és befordul az autó.
Szóval délután öt előtt (a hőmérsékletet nem írja) bazi nagy ködben siettem haza a 62-esen. Perkáta előtt egy - a többinél jóval csúszósabb - körforgóban a falábú Dacia finoman fogolmazva sem úgy viselkedett, ahogy megszoktam. A körforgó körül egy bazi nagy árok volt. Egy szerencsém volt, hogy a padka vagy két méter széles laza földes talajú volt.
Szóval beérkeztem gázfröcs, azt semmi, csak túrta az elejét. Ekkor a fékre léptem, de az ABS b@szott segíteni, csak mentem egyenesen. Mondom vége. Az aszfalt végén leszálltam a fékről, de hál Istennek lelassultam annyira, hogy az alászedett kerék belefúrodott a földbe, és azon a két méteren be tudtam venni a kanyart.
Nagy szerencsém volt.
Az előbb majdnem árokba raktam a Céges Logan MCV-t. Utána remegett a lábam rendesen.
Az enyémmel úgy szoktam menni körforgalomban, hogy előtte motorfék aztán bent haladva a szélesség és a rádiusz függvényében 2-esben, vagy 3-asban gázfröccs, aztán elvétel. A semleges súlyelosztás és a kiváló futóműhangolás következtében a fara szépen megúszik és befordul az autó.
Szóval délután öt előtt (a hőmérsékletet nem írja) bazi nagy ködben siettem haza a 62-esen. Perkáta előtt egy - a többinél jóval csúszósabb - körforgóban a falábú Dacia finoman fogolmazva sem úgy viselkedett, ahogy megszoktam. A körforgó körül egy bazi nagy árok volt. Egy szerencsém volt, hogy a padka vagy két méter széles laza földes talajú volt.
Szóval beérkeztem gázfröcs, azt semmi, csak túrta az elejét. Ekkor a fékre léptem, de az ABS b@szott segíteni, csak mentem egyenesen. Mondom vége. Az aszfalt végén leszálltam a fékről, de hál Istennek lelassultam annyira, hogy az alászedett kerék belefúrodott a földbe, és azon a két méteren be tudtam venni a kanyart.
Nagy szerencsém volt.
droberto2014-01-07 19:35:05 // 3475
Ez részben kerékfüggő. Nekem rövidtávos városozásnál 9-10 litert eszik. Hoszabb etapoknál 8-9-et. Autópálya GPS 150 asszem' 7,3-7,5.
droberto2014-01-07 19:32:53 // 3474
A gázzal a nagy helyzet, hogy a kedves kormányaink megölték az árelőnyét a sok adóval.
Mint írtátok, sokkal többet eszik a gázból. Cserébe viszont legalább annyival rosszabbul megy.
Egy példa: Autópályán, mindenhol óra szerint a megengedett legnagyobb sebességgel haladva (kiéve, ha elfogyott az erő!) négyen csomagokkal az 1.4-es Lacetti gázból, 10-12 litert kért.
Akinek a gáz a megemelet árak előtt visszahozta a beépítés költségét (3-5 ezer), az a összeteheti a kezeit...
A motor károsodásáról már nem is beszélve.
Mint írtátok, sokkal többet eszik a gázból. Cserébe viszont legalább annyival rosszabbul megy.
Egy példa: Autópályán, mindenhol óra szerint a megengedett legnagyobb sebességgel haladva (kiéve, ha elfogyott az erő!) négyen csomagokkal az 1.4-es Lacetti gázból, 10-12 litert kért.
Akinek a gáz a megemelet árak előtt visszahozta a beépítés költségét (3-5 ezer), az a összeteheti a kezeit...
A motor károsodásáról már nem is beszélve.
droberto2014-01-07 19:01:34 // 3473
Ez a mérés elég jól visszaigazolja a befecs. korrekciós értékeidet
droberto2014-01-06 21:44:07 // 3472
Akkor ott én meghalnék... :)
droberto2014-01-05 00:37:40 // 3471
Jó lenne tényleg, ha valahova (dropbox, google képek, picasa...stb.) feltennétek a képeket.
droberto2014-01-05 00:33:51 // 3470
Egyébként délelőtt Premierbe, este meg Árkádba voltunk.
1 dolgot akartunk, Dalmának kabátot.
Vicc, hogy 40k alatt nem volt semmi a méretében (csak bálnákra valósi volt). Azt mondták, hogy elvitték az összeset.
Január eleje van, idáig még ősz volt (0-10°C-al), csak most jön a tél, de kabátot már ne akarjunk venni.
1 dolgot akartunk, Dalmának kabátot.
Vicc, hogy 40k alatt nem volt semmi a méretében (csak bálnákra valósi volt). Azt mondták, hogy elvitték az összeset.
Január eleje van, idáig még ősz volt (0-10°C-al), csak most jön a tél, de kabátot már ne akarjunk venni.
droberto2014-01-05 00:28:28 // 3469
A 80-as én volnék...
droberto2014-01-05 00:27:55 // 3468
A Sanyi első két All In-jét már nem lehetett behozni. :)
Gratula neki.
Gratula neki.
droberto2014-01-05 00:24:14 // 3467
Te nem is szoktál gyorshajtani. :)
droberto2014-01-05 00:22:23 // 3466
Kár, hogy nem jöttél el. Nem tudtunk egy komolyat konvolyozni. Pécs után másodszor. :)
Jobbulást.
Jobbulást.
droberto2014-01-05 00:20:09 // 3465
Azért te is komoly fejlődést mutattál. :)
droberto2014-01-05 00:16:02 // 3464
Hazafele felénk hál' Istennek már nem volt köd csak néhány kisebb párás rész.
A ködlámpákat felkapcsoltam (Az M0 is írta).
Hazatárve gondoltam megnézem az életet a városban (21 embert számoltam mindössze, ami egy vicc), átdöcögtem tempomattal, azt már a város végén belebotlottam a rendőrökbe. Amióta Alfám van, már nem piszkálnak, de most lekapcsoltak. Már előkészítettem az iratokat, erre meg csak figyelmeztetett, hogy kapcsoljam ki a ködlámpát, mert másokat zavarhat.
Mondtam OK, elfelejtettem.
A ködlámpákat felkapcsoltam (Az M0 is írta).
Hazatárve gondoltam megnézem az életet a városban (21 embert számoltam mindössze, ami egy vicc), átdöcögtem tempomattal, azt már a város végén belebotlottam a rendőrökbe. Amióta Alfám van, már nem piszkálnak, de most lekapcsoltak. Már előkészítettem az iratokat, erre meg csak figyelmeztetett, hogy kapcsoljam ki a ködlámpát, mert másokat zavarhat.
Mondtam OK, elfelejtettem.
droberto2014-01-05 00:10:05 // 3463
A KM óra írással (ami általában csak óraegység írását jelenti) nem cserélik az ECU szoftverét. Az írások száma változatlan marad.
droberto2014-01-05 00:06:35 // 3462
Nekem 6,4 lett a Paks-Pest-Paks útvonal. Átlag 65 km/h.
Igaz én Pesten is keveregtem 110 km-t (∑: 330 km), melynek tükrében elégedett vagyok.
Felfele GPS100-al, hazafele 90-el jöttünk. Fent pedig Csabi, majd Pityukoma mögött kellet kicsit nyomkodni. :)
Igaz én Pesten is keveregtem 110 km-t (∑: 330 km), melynek tükrében elégedett vagyok.
Felfele GPS100-al, hazafele 90-el jöttünk. Fent pedig Csabi, majd Pityukoma mögött kellet kicsit nyomkodni. :)
droberto2014-01-05 00:00:46 // 3461
Érdekes sztori mindig egy ugyanolyan, de mégis tökmás autóval menni. Az én emlékeimet ugye erősen homályosítja a Novitec, de szerintem úgy, vagy picit jobban megy mint egy 1.9 16V 150HP. Amiben viszont más, mint amit az ember egy 8V-estől vár, hogy nem lent nyomatékos (az enyém 2000-nél tolja a legnagyobbat), hanem 2500-2800-tól kezd igazán virgonckodni.
Egyébként zajügyileg szerintem tökéletes, szerintem tökéletes.
Valamint tökizgis volt a körforgó is VDC nélkül. ;)
A gyerkőcöknek meg bocsi. :)
Egyébként zajügyileg szerintem tökéletes, szerintem tökéletes.
Valamint tökizgis volt a körforgó is VDC nélkül. ;)
A gyerkőcöknek meg bocsi. :)
droberto2014-01-04 23:46:51 // 3460
Döntést hoztunk, hogy a 2014-es 159VTT időpontját illetően: 2014.05.17-18. (Jövő héten le is egyeztetem az üzemeltetővel.)
Mert ugye az első típustali kitűnő hangulatban zajlott és úgy tűnik van rá igényünk is. :)
A legbátrabbak pedig már a 0. napon, pénteken elfoglalhatják a szállást és megkezdheti a csapat mókát. :)
Nagyon szeretném, ha ti is törnétek további programokon (kvíz, sodrófadobás) a fejeteket, kiváltképp olyanokon amikben oldalbordáink is részt vehetnek, és így nem unják szét az agyukat. Ez két okból lenne fontos:
- minél több a nőnemű résztvevő, annál jobban érzik magukat ők is, többen többet beszélgethetnek egymással.
- nem rohannának úgy haza a magányos cartársak, esetleg ott is aludhatnának => ezáltal pedig megkóstólhatnák a legjobb kézműves borokat és pálinkákat. :)
A gyerekek várhatóan a kiváló játszótér és a kis korkülönbség okán kiválóan szórakoznak újfent, de nekik is lehetne valami kis játékot szervezni (pl.: aszfalt rajzolás, arcfestés...stb.). Ezzel kapcsolatban is várom az ötleteket.
Mert ugye az első típustali kitűnő hangulatban zajlott és úgy tűnik van rá igényünk is. :)
A legbátrabbak pedig már a 0. napon, pénteken elfoglalhatják a szállást és megkezdheti a csapat mókát. :)
Nagyon szeretném, ha ti is törnétek további programokon (kvíz, sodrófadobás) a fejeteket, kiváltképp olyanokon amikben oldalbordáink is részt vehetnek, és így nem unják szét az agyukat. Ez két okból lenne fontos:
- minél több a nőnemű résztvevő, annál jobban érzik magukat ők is, többen többet beszélgethetnek egymással.
- nem rohannának úgy haza a magányos cartársak, esetleg ott is aludhatnának => ezáltal pedig megkóstólhatnák a legjobb kézműves borokat és pálinkákat. :)
A gyerekek várhatóan a kiváló játszótér és a kis korkülönbség okán kiválóan szórakoznak újfent, de nekik is lehetne valami kis játékot szervezni (pl.: aszfalt rajzolás, arcfestés...stb.). Ezzel kapcsolatban is várom az ötleteket.
droberto2014-01-04 23:24:40 // 3459
No, mi most értünk haza.
Nagyon jó volt veletek újra találkozni. (Persze, kár, hogy a borozás és a pálinkázás elmaradt.) Egy szép és tartalmas, ámde rövid délutánt töltöttünk el. Jó volt a kaja, és jó volt a játék is (bár azt sajnálom, hogy a mankót csak későn döntöttük le).
Köszönjük a szervezést. :)
Nagyon jó volt veletek újra találkozni. (Persze, kár, hogy a borozás és a pálinkázás elmaradt.) Egy szép és tartalmas, ámde rövid délutánt töltöttünk el. Jó volt a kaja, és jó volt a játék is (bár azt sajnálom, hogy a mankót csak későn döntöttük le).
Köszönjük a szervezést. :)
droberto2014-01-04 23:15:55 // 3458
Az az 5mm-es feszültség az két dologtól lehet:
- a gumikarikák feszítették előre, ami abszolút nem probléma sőt természetes (a kipuff a gumigyűrűi centiket képesek mozogni a kaszni köracéljain).
- az általad említett fix felfogatás (bár én nem emlékszem rá, a fotóim meg elszálltak; az ePer meg a netes képek alapján bilincsnek látszik) rossz pozícióban lett meghúzva.
- a gumikarikák feszítették előre, ami abszolút nem probléma sőt természetes (a kipuff a gumigyűrűi centiket képesek mozogni a kaszni köracéljain).
- az általad említett fix felfogatás (bár én nem emlékszem rá, a fotóim meg elszálltak; az ePer meg a netes képek alapján bilincsnek látszik) rossz pozícióban lett meghúzva.
droberto2014-01-04 00:29:57 // 3457
Az is egy elvetemült dolog, hogy míg az öthengernél külön van a leömlő a turbótól (osztósík választja el őket), addig a négyhengernél egybeöntötték.
Valahogy oda kell kukkantsak. :)
Valahogy oda kell kukkantsak. :)
droberto2014-01-04 00:15:34 // 3456
Köszi a segítséget, de nem hinném.
Anno amikor elkészült egyből tömörtelen volt, szóval akkor egyből el kellet törnie... Ezt kizárnám.
Egy tömítést félre lehet húzni, egy csavart meg lehet szakítani, de akkora feszt szereléssel bevinni, hogy a leömlő tőcsavarja eltörjön képtelenség. Ez egyszerűen típushiba. Már, ha egyáltalán ez a baja.
A fixpontot illetően pedig az egész leömlőt fixpontnak tekinthetjük (ha figyelmen kívül hagyjuk, hogy a motor is mozog a kasznihoz képest) a kompenzátorig. Ezután az egész rendszer gumikarikák kapcsolják a kasznihoz.


Anno amikor elkészült egyből tömörtelen volt, szóval akkor egyből el kellet törnie... Ezt kizárnám.
Egy tömítést félre lehet húzni, egy csavart meg lehet szakítani, de akkora feszt szereléssel bevinni, hogy a leömlő tőcsavarja eltörjön képtelenség. Ez egyszerűen típushiba. Már, ha egyáltalán ez a baja.
A fixpontot illetően pedig az egész leömlőt fixpontnak tekinthetjük (ha figyelmen kívül hagyjuk, hogy a motor is mozog a kasznihoz képest) a kompenzátorig. Ezután az egész rendszer gumikarikák kapcsolják a kasznihoz.


droberto2014-01-03 19:59:29 // 3454
Igen a motor előtt jön a "füst", és értelemszerűen felfele száll.
droberto2014-01-03 19:28:53 // 3453
Asszem' sikerült detektálnom a többször említett kifújásom helyét.
A bentről 1,5 bar feletti sziszegés, kívül felnyitott motortérnél, erős süvítés, és a bejelölt helyekről jól látható gázáramlás (finom füst/por):

Azt gondoltam, hogy nyomot rész (turbócső vagy levegő hűtő), de lehet, hogy kipuff oldal.
Valószínű, hogy leömlő tőcsavar?!? Vagy még rosszabb esetben turbó?!?
Látni egyenlőre még semmi nem látszik (bár nem bújtam bele).
Egyébként különös, mert biztos voltam, hogy a nyári hibajelenség után valamit nem megfelelően raktam össze, félrehúztam. Mivel a motor előtt semmihez nem nyúltam, ezért nem lehet szerelési hiba. Viszont, hogy azóta csinálja az fix. Lehet, hogy megsült akkor valami?
No, majd eccer' nekifekszek.
A bentről 1,5 bar feletti sziszegés, kívül felnyitott motortérnél, erős süvítés, és a bejelölt helyekről jól látható gázáramlás (finom füst/por):

Azt gondoltam, hogy nyomot rész (turbócső vagy levegő hűtő), de lehet, hogy kipuff oldal.
Valószínű, hogy leömlő tőcsavar?!? Vagy még rosszabb esetben turbó?!?
Látni egyenlőre még semmi nem látszik (bár nem bújtam bele).
Egyébként különös, mert biztos voltam, hogy a nyári hibajelenség után valamit nem megfelelően raktam össze, félrehúztam. Mivel a motor előtt semmihez nem nyúltam, ezért nem lehet szerelési hiba. Viszont, hogy azóta csinálja az fix. Lehet, hogy megsült akkor valami?
No, majd eccer' nekifekszek.
droberto2014-01-03 11:19:46 // 3452
Elküldtem ezt a képet egy Seat-os barátomnak, esélyegyenlőség tárgyal, és ezt írta vissza:
"Szó sincs róla!!!
Az esélytelenek nyugalma. ;-)"
:)))
"Szó sincs róla!!!
Az esélytelenek nyugalma. ;-)"
:)))
droberto2014-01-02 23:37:01 // 3451
Szerintem ez mindegyikbe van.
Ez Mzo Cartárs csillárja, az enyém is más nincs benne riasztó.
Ez Mzo Cartárs csillárja, az enyém is más nincs benne riasztó.
droberto2014-01-02 22:37:40 // 3450
Hát még a videó... (Pont tegnap merültem bele picit) :)
forcí :)
forcí :)
droberto2014-01-02 22:25:52 // 3449
Ez egy regisztrációt megért.
Azért a forcí topicba is betehetnéd. :)
Azért a forcí topicba is betehetnéd. :)
droberto2014-01-02 22:22:31 // 3448
droberto2014-01-02 22:16:09 // 3447
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.