Fórum >> Típusok >> 159

droberto2014-01-02 22:06:08 // 3446
Most menj le nézd meg! ;)
droberto2014-01-02 22:05:29 // 3445
Üzemmód = helyzet.
Egyébként ez a LED jó példa, hogy mennyi extrája van az AR-nak ami fel se kerül az extralistára.
droberto2014-01-02 22:02:48 // 3444
Nem is tudtad?
A csillárba van két piros Design LED ami a középkonzolt sejtelmes AR vörösbe úsztatja. :)
droberto2014-01-02 21:50:55 // 3443
Igen, de úgy érti, hogy ha hátrahúzod a pöcköt (este, hogy ne a szemedbe világítson, vakítson) egyúttal megszakítod a LED-ek áramkörét. Szerintem...
droberto2014-01-01 23:43:50 // 3442
Nagyon rákaptál a gyorsulgatásra. :)
droberto2014-01-01 12:28:33 // 3441
Nem kéne annyit inni. :)
Este ha nedves az út, valamit esőben, párában kevésbé hatékony a megvilágítás.
Amivel javítani tudod:
- Lehet, hogy nagyon lefele világít, beállíttatod.
- Veszel bele növelt fényerejű (igazából csak nagyobb fénysűrűségű izzókat). Az tesztek és a tapasztalatok szerint az Osram Nightbreaker Plus a legjobb e tekintetben. Az efféle izzók élettartam a hagyományosak töredéke.
- Veszel bele utólagos kínai Xenont. Sokkal jobb lesz sötétben közlekedned vele. Ellenben zavarod (veszélyezteted) a szembe jövőt, valamit szabálytalan is, amiért megbüntethetnek.
- Veszel bele gyárit bontóból. A legtökéletesebb megoldás. Lesz automata magasságállítás így nem vakítasz illetve van fényszórómosód is. Utólagos beépítése drága és körülményes (elég sok komponens).
Remélem segítettem. :)
droberto2013-12-31 17:04:42 // 3440
Boldog Új Évet Minden Kedves Cartársnak!
droberto2013-12-30 22:45:00 // 3439
:)
Persze, azért az egykilenc is jól megy.
Az átlagot simán veri.
Csak hát a sport szív... :)
droberto2013-12-30 21:09:19 // 3438
Szerintem meg a motorokkal nincs gond... az 59 tömegével annál inkább. (Az 1.9 16V 150LE a Bravoban több mint jó. 2-300 kiló a különbség.) Bár jóféle benzines csak a tbi van, amit meg kevés. Bár ez megint a súlyproblémára vezethető vissza. Lásd: 4C. :)
droberto2013-12-30 21:01:44 // 3437
Ezt gyorsan lereagáltuk. :)
droberto2013-12-30 21:00:14 // 3436
Az.
Meg a gyorsulóknál ott állunk mi is hátul. Az ötvenkilencesek. :)
droberto2013-12-28 18:51:17 // 3435
Jaja, nagyon kívánatos. :)
Vedd meg! :)
droberto2013-12-28 18:49:27 // 3434
Nem, sima piros sűrű zsír, de korróziógátló és talán az áramot is vezeti.
droberto2013-12-28 18:40:25 // 3433
Most nincs nálam régi árlistám, de 350k rémlik.
droberto2013-12-28 18:26:42 // 3431
Bőrözött műszerfal. Szerintem az egyik legritkábban ikszelt extra. Brera/Spider-ból több ilyen van.
droberto2013-12-28 18:09:24 // 3430
"Gyanú esetén kontaktkorróziót kell legelőször keresni!" - Ezt osztom én is. Annyi kieg., hogy most már kontakt zsírt használnék.
droberto2013-12-28 18:04:00 // 3429
Én még csak MES-el néztem:

Annyit ír amennyit a Csabiék is mértek.
droberto2013-12-28 17:19:53 // 3428
A kérdés ennél az, hogy a párnák milyen mértékben illeszthetők a gyári kapcsolóhoz (és elektronikához).
droberto2013-12-28 16:02:19 // 3427
Büdös dögök.
Látom nem csak engem kapott el az idegbaj. :)
droberto2013-12-28 15:59:09 // 3426
Délelőtt elgurult a gyógyszerem.
Sikerült megjavítanom az ülésfűtést másodszorra, két év után végre tökéletes. Kész sincs a bal, erre meg tönkre megy a jobb oldali. Két ötven kilós ember nem ült benne 1-1 órát, koncentrált erő pedig még elvétve sem érte.
Komolyan mondom, elmehet az összes autóipari beszállító a fenébe.
Ennyit a nagy német W.E.T. - Automotive Systems-től. Meg az Alfa is összekaphatná végre magát. Végtére is ők szerelték be a kárpit alá ezt a szemetet. Bla-bla-bla...
Ócska egy portéka. A fűtőszálat - ami mindnyájunknak elszakad, akár egy lepkefingtól is - kb. 10 db vékony (a gyártója szerint rozsdamentes) kis szálacska alkotja.
Nincs is miért csodálkozni, hogy elszakad.
droberto2013-12-27 13:55:26 // 3425
Grutula!
droberto2013-12-25 20:53:42 // 3424
Én meg ilyenre cserélem majd az enyémet. :) Vagy ilyenre? :)
droberto2013-12-24 12:13:48 // 3423
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket minden ALFA-ás barátnak!
droberto2013-12-23 21:57:21 // 3422
Csak a hideg miatt kell mindez. :)
droberto2013-12-23 21:54:43 // 3421
Vakuval:

Ez nem tudom, hány csíkot jelenthet...
droberto2013-12-23 21:52:08 // 3420
Most akkor lebuktam, hogy miért járok a garázsba:

:)))
droberto2013-12-23 21:39:40 // 3419
Én már felkészülten várom a karácsonyt:

:)
droberto2013-12-23 21:38:49 // 3418
Felétek is ekkora köd van?
droberto2013-12-23 21:17:30 // 3417
Barátom is vett az Aros-ájára neki meg középen nem töröl, úgyhogy Pffff.
Ennyit a tesztekről, meg a spanyol viaszról.
Bár igazából hidegben gyengébb, úgyhogy ez tudvalevő volt.
droberto2013-12-23 21:06:16 // 3416
Vagy már ezt is hamisítják?
Mert mi kint bazi olcsón vettük...
droberto2013-12-23 21:05:12 // 3415
Sajnos én is csalódtam az Aerotwinben, hidegben kikeményedik és felfele pattog. :( Ugyanúgy mint amit leszedtem előtte.
droberto2013-12-23 21:02:29 // 3414
Mert nincs elég pénzed, hogy megkenjed a főépítészt. :)))
droberto2013-12-23 21:00:07 // 3412
Így van, csak te továbbfejtetted. :)
droberto2013-12-23 16:41:22 // 3411
Gyorsításkor rángat, vagy ha alászeded és nagygázzal indulsz recseg.
A kormány gömbfej pedig kotyogni szokott rossz úton.
droberto2013-12-23 16:02:45 // 3410
Vsz. mezei kontakt hiba. Erős korrozív közeg veszi körül.
Dugd rá gépre, és megmondja melyik a hunyó. Ha nagyon ügyes vagy és szerencsés a lököst se kell levenned, mert a ködlámpát kiszerelve elérhető.
Van erről blogom is és most már linkelnem se kell, mert mindenki könnyen megtalálja. :)
droberto2013-12-23 15:59:29 // 3409
Szép kis ajándék. Biztos meghálálja. Gyári egyébként?
Arra leszek kíváncsi, hogy a váltáskori klattyanás is megszűnik-e.
droberto2013-12-22 20:14:28 // 3408
Ezek szerint te sem éred be az átlagossal, illetve szerencséd is van a szakikkal.
Számolni kell az biztos, de a számoláshoz pedig megint csak kell az internet.
droberto2013-12-22 19:45:13 // 3407
Tiszteletben tartom a véleményed, de szerintem nincs a mocijainknak erre szükségük.
droberto2013-12-22 19:45:07 // 3406
Egy dolgot leszögezhetünk: Nem vagyunk egyformák. Utálom az uniformizált megoldásokat. Sajnos a magyarországi bérek, okán a kereskedők és a szakemberek is csak az árakat veszik figyelembe. (Nagy tisztelet a kivételnek) Az ár/érték arányt kevésbé, még kevésbé a megtérülési időt. Ez egy kisvárosban ez hatványozottan igaz. Kicsi a választék ezért kénytelen az ember az interneten infóhoz jutni.
A példádnál maradva, ha helyzetbe kerülök, akkor én a fűtést valami magas bekerülési költségű megújuló energiaforrásból fogom megoldani, pontosan azért mert az x év után megtérül és utána már csak hasznot hoz. Továbbá a bitang vastag téglából lesz a házam és arra is teszek min. 15 cm szigetelést és nagy ívben teszek rá, hogy a szakemberek, hogy szokták és mit javasolnak.
Mondok egy másik példát, kint voltam 5 napot a németeknél és megdöbbentett, hogy szinte kompromisszumok nélkül élnek. Ahol voltunk (egyébként fűtésszerelő srác), pont úgy csinált mindent, ahogy én is szeretném. Hasonló dolgai voltak amikre én is vágyom.
Persze ott is biztos mindenki máshogy gondolkodik, de én hasonlóan mint ő.
Pontosan ezért (is) van Alfám és nem Octáviám.
droberto2013-12-22 19:44:36 // 3405
Merre szörfözgetsz? :)
droberto2013-12-22 19:44:32 // 3404
A Panelectron volt nálam is az egyik kiindulóalap. A Pulser-t is ott vettem.
Az internet és a valós tapasztalatok szerint az AGM-es akksiknak hosszabb az élettartama.
Azt, hogy mennyit bír az enyém, majd az élet igazolja. 1 éve döntöttem, 35 et fizettem szemben a 25-ezerrel. Meglátjuk, hogy jó döntés volt-e. Hisz ismertek, el fogom mondani.
droberto2013-12-22 13:16:52 // 3403
Erről a nagymamám jut eszembe. Mindig kérdezi, hogy kisfiam, honnan tudod, hogy amit az interneten olvasol az igaz és nem hazugság.
Erre azt szoktam feleni, hogy Mama, az internet lényegében olyan mit az élet, azt hallgatsz, annak hiszel aki számodra hiteles. Egy különbség azonban van. Mindenkihez hipergyorsasággal odaérsz, és ha nem tetszik amit mond egyszerűen bezárod és nem kell végig olvasnod/hallgatnod.
Egyszóval hatékony és gyors és hál' Istennek, az emberek fel is teszik rá a tudásukat.
Személy szerint sok mindent tanultam az iskolapadban az interneten és tőletek is. Hisz hagyomásnyos értelemben neketem ti is csak "internet" vagytok. Kivéve persze amikor a 159VTT-n pörköltözünk, borozunk és pálinkázunk. :) (Ezt is meséltem a mamának, hogy ez milyen jó volt.)
A netes infókkal sokat spóroltam már, hoztam jó döntéseket. Persze rosszakat is.
Ugyanakkor a nagymamám is vett már szétfoszló pokrócot, és rossz ízű tört paprikát. :)
droberto2013-12-22 13:01:59 // 3402
Nem értem. A gyári specifikációnak eleget tevő olajak úgy vannak adalékolva, hogy azzal a lehető leghosszabb élettartamú legyen.
Egy alapolajhoz számtalan adalékokat töltenek:
- detergens és diszpergens adalékok
- kopásgátló adalékok
- korróziós inhibitorok
- súrlódásmódosítók
- antioxidánsok
- fém dezaktivátorok
- habzásgátló adalékok
- viszkozitásmódosítók
- dermedéspont-csökkentők
- tömítés-regenerálók
Ezeknek az arányát több évtized alatt tökéletesítik az adott motorba, leszármazottaiba a világ legnagyobb olajcégei. Több tíz-száz ezer munkaórát ölnek bele a világ legjobb tribológus mérnökei.
Erre jön egy előtte sehol nem jegyzett, ám marketingre sokat költő cég, hogy ezt és az öntsünk ebbe, meg abba, mert ez és az, ilyen, meg olyan jó lesz tőle.
Csak azt felejtik el közölni, hogy ezzel a fenti adalékrendszer egyensúlyt borítják fel. Lehet, hogy jó lesz a surlódás, a kenés, jó lesz egy egy alaktrésznek, de mi van a többivel. Beépül a teflon és a kerámia, mi lesz a hővezetéssel? Hogyan adja át az olaj a meleget a többi kevésbé kritikus alkatrésznek? Csökken a súrlódás, de mi lesz a korrózióval? Mi lesz a viszkozitással hidegen és melegen? Mi lesz a szennyeződés lebegtetéssel? Mi lesz a szűrőkkel, az apró lyukakkal?
Egy belsőégésű motor egy összetett rendszer, melyet az elmúlt 2-300 évben folyamatosan tökéletesítenek a mérnökök. Ismerik a benne lejátszódó összes folyamatot.
Mindenki azt burogat bele amit akar, de én akkor sem dőlök be egy TeleShop reklámnak.
droberto2013-12-22 12:35:38 // 3401
Most lemegyek én is és rámérek.
Bár Csabi nyáron alacsony 14 körüli töltést mért csak, amit asszem Pityukoma vissza is igazolt.
droberto2013-12-22 12:33:56 // 3400
Hmmm... Érdekes.
Ezt most olvasom először az AGM Upgrade-ről. Az akkumaxnál is rákérdeztem direkt erre, élettartam szempontjából. Vagy hazudott, vagy csak fogalmatlan volt és letojta. (Érzetre a másodikra tenném a voksomat)
Picit keresgéltem, de ezt máshol nem találtam ilyet.
További utánajárását igényel.
Kicsit gyanús, a Forex amúgy is. Nem csak, a fentiek miatt, hanem azért is mert mint írtam, hogy k@rva nagy áréssel árulják. Az akumaxnál (akik tőlük veszik) ua. majd 20%-al drágább.
droberto2013-12-22 12:23:54 // 3399
;)
Akkor valószínű, hogy tényleg összeszedtél egy finom kis cellazárlatot, ahogy a CarTárs is említette. (Vagy lehet, valami zabizza az áramot nyugalmi állapotban, bár ennek esélye szerintem pici.)
droberto2013-12-21 23:37:05 // 3398
Egyébként érdekes, mert a Forex a beszállítójuk, azt ők meg majd 10-et többért adják.
droberto2013-12-21 23:33:53 // 3397
Én a helyedben nem cserélnék.
Ahogy mondtam uncsitesóm 4+ éves döglődő Banner Power Bullját tavaly rendbe tette a vízfeltöltés meg a CTEK.
Azóta is azt használja.
Néztem jó drága lett az én akksim. (és még messze itt a legolcsóbb)
Tavaly ilyenkor 35 körül vettem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.