Kn[.]xX - főkép
>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-03-04

A 4. féklámpa izzó csere után meguntam (0304) és elvittem a műanyagoshoz a lámpabúrát, hogy helyezze vissza a leesett hővédő lemezt a helyére, mert így folyton kiég/szétrobban' az izzó attól, ahogy rázkódik benne és hozzáér.. A művelet ára 3000Ft volt, de megérte, mert nem kell - most már - hetente izzót cserélnem.. Viszont addig így félszeműen azt hiszem nem fogom használni nagyon az autót, de valahogy meg haza kellett jönnöm tőle:) Az utolsó maradék tartalék izzót meg eltettem a készletbe. Remélem nem lesz szükség rá most már egy jó darabig.

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-02-19

Most pedig (0219) elég volt neki 9 nap a boldogsághoz és újra összetört benne az izzó. Viszont.. rájöttem miért, a felforrósodott izzó hozzáér belülről a hideg lámpabúrához és szétrobban. Próbáltam orvosolni a hibát, majd kiderül most meddig bírja. Mindenesetre beletettem a nem rég vásárolt tartalék izzót és vettem még 2db-ot. Már rutinos voltam a pultnál. :) Nem lehet tudni mikor kell legközelebb:\

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-02-09

ugyanazt produkálta.. alig több mint 1 hónappal később (0209). Vettem kettőt, biztos ami biztos, most már legyen tartalékba is. HoZénak pedig köszönöm a közreműködést! :)

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2011-01-07

Nem egyszerűen égett ki.. (0107)

benne volt: SE 12V-21/5W P21/5W E19 2K2
bele került: csak az E után van más szám, a többi ok:)

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-26

(0826) utólagos xenon halogénekre cserélve (osram nbr h7) munkadíj:3000

ill. első lengéscsillapítók (monroe) és fékbetétek (...) megrendelve Erhardtól.

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-24

Már egy jó ideje nem mindig kapcsolt fel a jobb oldali xenon, ha égett is, egy-egy villantásnál nem mindig kapcsolt vissza, és most már egyáltalán nem ég. Vagy trafó vagy izzó.. Bár az izzó még pár napig felvillant felkapcsolásnál, most már talán az sem. Így hát jött az ötlet a sok görcsölés (rendőrök, ég-nemég, felfelé világít.. stb.) után, hogy vegyünk ismét vmi halogént bele, de ne a gagyit. Hosszas utánajárás után esett a választás az Osram Night Breaker H7-esére. Persze nem lehet mindenhol kapni.. bezzeg Boscht meg Philipset.. Na mindegy. Most már megvan. (0824) Remélem legalább így üt mint a képen, meg a leírásokban:) Csütörtökön kerül beszerelésre. Addig marad a kalóz effektus..

>> Tuning és extraAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-07

Beszerelésre kerültek (0807) az új hátsó lámpák..

>> Tuning és extraAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-04

Régóta terveztem már a hátsó lámpák cseréjét, de valahogy sehol nem találtam meg az igazit. Van pár fotóm, egy olyanról, amilyet szeretnék, de a gyártóját nem ismerve nem tudtam megrendelni sehonnan, bárkit kérdeztem, bárhol néztem eddig, reménytelen volt. Mígnem a napokban leltem rá Petya 2.4 hirdetésére, hogy ő eladna egy ilyet. Gyors egyeztetés után ma (0804) meg is érkezett a csomag, benne az in.pro. lámpákkal, illetve a belső műanyag küszöbdíszlécek rögzítéséhez szükséges patentokkal. Ezeket is már hónapok óta vadászom..

[Költségeim: lámpák 20.000Ft, posta 1.500Ft, patentok ajándék:]

>> Tuning és extraAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-03-27

(0327) új GTA style első lámpák akciósan :) 27475 /pár, csere 4000, diffúzor lemez matt feketére fújása, helyére illesztése 10000, jatt 1000

..szöveg, stb később..
..telefonnal készült képek, fényképezősök még később:)

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2008-11-15

Ez a nap is eljött.. (1115). Végre sikerült összehoznunk egy találkozót Gerissimo-éknál, ami így is csodával határos, hisz éppen nagy munkában vannak, de ennek ellenére fogadott, úgyhogy ismételten hálával tartozom neki, de ígérem már nem zaklatom, csak ha végeztek:)
Befejeztük a xenont.., végre nem fog párásodni a búra belülről, mert a helyére került az átlyukasztszott és a xenonhoz tartozó gumi tömítéssel ellátott fedél. Felkerült a csomagtérbe a kalaptartó alá a hiányzó kárpit is. Erre május óta -azaz fél éve!- várok, mert senki nem tudott abban segíteni -minta darab hiányában- hogy milyen patentok kellenek hozzá. Gergőék ezzel szemben igen. Lecseréltük a bal hátsó külső műanyag kilincset is, amit egy előző postban már említettem. Új (bal hátsó) ablakemelő szerkezet került beépítésre ugyanebbe az ajtóba, mert 3 hónapja elromlott és azóta mindig lecsúszott az ablak, minden parkolóban (és útközben is) kézzel kellett feltornáznom, hogy ne legyen tolvajok áldozata az autó:) Szerencsére egyszer sem felejtettem úgy, ami nagy szó, de mostantól erre már nem kell figyelnem. Sikerült kicserélni a bal első ajtón lévő, 4 gombos ablakemelő vezérlő két hátsó gombját. Gergő ebben is korrekt volt, mert mondta, hogy használtan ilyet nem talált, az új az nagyon drága, viszont egy két-ablakot mozgató vezérlőből kivett nekem két gombot és így 1/6 árból meg lett javítva végre ez a része is az autónak. Sőt, az egyik gombban a világítás volt rossz, az is cserélve lett. A bal hátsó ajtó a leírtak alapján és amúgy is elég beteges volt, ki lettek cserélve a kárpit rögzítő elemek is, mert nem igazán állt rajta szépen a belső bőr borítás (a képet lásd az előző postok egyikében), már jobb, de az egyik helyen, az új patent -és új ellendarab- ellenére sem akar a helyén maradni. Erre még kell vmi megoldást találnunk. A belső gomb, amivel belülről lehet az ajtót zárni, bután eltűnt, mikor a központi zár be lett zárva, ezért ezen is csavartunk kifelé, mostmár szépen illeszkedik a többihez. Az oldalindex izzókat is kicseréltem a nem régen vásárolt narancssárga darabokra. Illetve a kesztyűtartóban is ki volt égve már egy ideje a belső világítás, ez is cserére került. Mostmár ezek is újak. Apróságok, de örömet okoznak, mikor újra működnek:) A ködlámpa vezetéke is rögzítve lett a végleges helyére, úgyhogy mostmár csak a patkó alakú hiányzó alkatrészre, majd a beszerelésre várnak a lámpák.
Szép munka. Örülök, hogy ennyit haladtunk ma.

[Költségeim: bh ablakemelő 15000Ft, el.abl.emelő gombok 3000Ft/db + munkadíj.]