Garanciális javításban korrigálták az elsőre nem annyira sikerült futóműállítást.
Az előző "szakemberek értő hozzáállása" végett nem működött jól a központi zár eddig, illetve az indítókulcs is menthetetlen állapotba került az idők során ( rommá gányolták/forrasztgatták a kulcsot sajnos ).
Reggel leadtam a verdát a XVIII. ker. Sallai úton megtalálható villamossági műhelybe, délután jött a telefon ( benne a kérdéssel a szerelőtől: nem csuklottál? Mondtam, nem, de miért is? Jött is a frappáns válasz: Akkor rohadna le a keze annak a par....t fas......ó etc., etc. :))) ), hogy kész a gyönyörű Alfád, jöhetsz érte.
A képen látható, hogy mi lett kiszedve a bellából... Ez a káosz komolyabb gondot is okozhatott volna előbb-utóbb.
Szóval megoldódott ma ez is, van pittyegve nyitás-zárás.
A srác szerint ezt a súly könnyítést a fogyasztáson is éreznem kell majd... :)
A mai napon Zé. és Töki mesterek által lecseréltetett a két első felső lengőkar ( Delphi ), és az első stabilizátor pálcák.
A korábban megvásárolt komplett ABS is beépült a rossz régi helyére ( halleluja, működik - nincs üvöltve arcba világító piktogram a műszerfalon! ).
Futóműállítás a Norauto-nál. Ez utóbbi még korrigálásra szorul... :S
Ezt a szépséget eléggé elhanyagolt állapotban vettem, jó ideje nem volt használva. Lehangoló látványt nyújtott, de én megláttam benne a szépet és a jót! :) Az első napját nálunk úgy kezdte, hogy majd' egy napig ganajoztuk belül... :S
A végcél ebben az esetben sem titok: ez az autó érdemes arra, hogy rendbe tegyem, és valaki más élvezze vele az utat a későbbiekben... Ergo: eladó lesz ez is.
Rövidesen megtörtént a bal első belső féltengely-csukló cseréje Zé-nél, majd nemrégen a "Jano-dob"-nál felhelyeztettem egy hátsó sportdobot. Igyekeztem megtartani a gyári kinézetet, szerintem gyönyörű lett. A nagy hang mellőzését kértem ( öregszem?! ). A rendszer többi része jó állapotú, még a katalizátor is 100 %-on dolgozik.
Általánosságban elmondható, hogy korához képest ragyogó állapotú az alja, az emelési pontok környéke is kiváló kondíciónak örvendenek.
Átírás. ( huhh... durva. )
Beszerzésre került egy komplett ABS, Zé fogja beszerelni más dolgokkal egyetemben.
Pár apróság ( ICS gombok pl. ) cserélve lettek belül.
Folyt. köv.
Végül is ezért vettem meg... Nagyon megszerettem, nehezen váltam meg tőle. :( Az első komolyabb kp.-s érdeklődő el is vitte, bár ezen nincs igazán mit csodálkozni az állapota és a megjelenése miatt. Jó helyre, igazi alfáshoz került. Azt kell mondjam (elismerem), a JTD ki.aszottul nem egy kávéház az aresei V6-tal ( nyomaték, fogyasztás, minden ilyen: csak duma ).
Hiányozni fog... Asszem pótolni kell.
A verdát már úgy vettem, hogy nem működött a jobb hátsó ablak. Az elmúlt hetekben egyre lejjebb süllyedt az üveg, félő volt, hogy a napokban már az eső is beverhet az utastérbe... Osziéknál megnézettem, kiderült, hogy a szerkezet gyak. darabokra volt törve. Csere történt, most már jó. ( kicsi lányomnak nem árulom el, ne nyúzza továbbra sem. :) )
Ezt is elvittem Large-ékhoz megkukkantásra, és a titkok feltárására. Nos, titok az nincs, a hibakódok száma motor, váltó, stb. tekintetében: 0, azaz zéró. :) Így hát kellemetlen meglepetésben nem volt részem, dicséretben a vasat illetően annál inkább. Sose' legyen rosszabb!
Megkapta a verda tőlem a "szokásos" RIMET" remetallizáló adalékot.
ui.: talán eddig leírt soraimból nem nehéz észrevenni, hogy annyira nem várom a vevőt... :) Nem lehet nem megszeretni a V6 hangját, és az automatával krúzingolást. A fogyasztás viszont valóban nem az erőssége, de hát valamit valamiért az örök közhely szerint.
Azért: ELADÓ!
Asszem nálam ez kötelező opció a 166-nál, nyiszogás nélkül már-már valahogy nem az igazi. :) Ezt a verdát azonban már így vettem, eddig hallgattam a csodálatos szimfóniát - Zé mesternél ma hallgatásra ítéltetett ez is, és cserélve lettek egyúttal a hátsó stab. pálcák is. Úgy tűnik, megvan a klíma nyígjának is az oka ( expander-szelep ), a jövő héten remélem már hűsíteni is fog a vas.
Dehogy akartam én ilyet... A legkisebb bajom is nagyobb jelenleg. Persze, Alfásként mindig vágyik az ember egy véhatra, de az ilyen bűnös és beteg ideák manifesztációját valahogy sokkal szívesebben NÉZI az ember outsiderként erre alkalmasabb, "szimpatikus bolondok" által kivitelezve. Szóval megvevődött, most ezt a szerepet adta számomra a lehetőségek széles tárháza. Nem sok időm volt töprengeni rajta, 10 percet adott rá a sors, a jó ismerős - és az ex-tulaj. Szemmel verés, próbakör, telefonálás Andy-nak ( pusztán a megerősítés miatt, hogy tényleg elmebeteg vagyok - ebben sosem cáfol meg ) után; illetve a pénzügyminiszter Asszony rábólintását követően töltöttük is az okmányokat.
A legkisebb megbánás nélkül itt és most ki merem jelenteni, hogy évjáratában a legszebbek között van perpill. itt, Mos Eisley-ban . Zé mesterrel megnézettem ( idézem szavait: végre egy őszinte autó, őszinte óraállással ), jövő héten meetingelnek a verdával. Egy-két apróbb tennivaló orvoslása után ELADÓ lesz!
Arno-nak hála a beszerzésért, Zsolti75-nek a beszerelésért... ÉS MŰKÖDIK végre az autón a zár!!! :) Valószínű, hogy a jobb1 lehet a "vezér" zár - a csere után működik a jobb hátsó is hosszú idő után. Örülünk... :)