Blog >> szerviz

>> Szervizystuc // Alfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2009-03-25

A 120.000 km-es kötelező szerviz Gerissimo és Alfater műhelyében végrehajtódott. Komplett vezérlés lett cserélve, melybe beletartozik a:
- vezérműszíj + feszítő és vezető görgő,
- hosszbordás szíj + feszítő és 2 db vezető görgő,
- vízpumpa,
- olaj (Selénia WR Diesel 5W40),
- olajszűrő,
- pollenszűrő,
- levegőszűrő,
- gázolajszűrő csere.

Ezeken kívül még pár apróság lett megoldva. A bal első ajtóból hiányzott egy gumibetét, pótolva. Ugyanennél az ajtónál az ablakemelők kapcsolóháza nem volt rendesen a helyén, orvosolva. Jobb első helyzetjelző kiégett, cserélve. Hátsó ablaktörlő valamiért ugrált (pedig nem tűnt kopottnak), cserélve lett. Valamint még a januárban András bácsitól vásárolt karbonozott tükörháromszögek is a helyükre kerültek.

Alfater és Gerissimo tökéletes munkát végeztek. Ajánlom őket mindenkinek!

>> AutóápolásKGBMAN // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 12V // 2009-01-23

Hiába a fólia, úgy látszik az üveg és a fólia közt lehetett egy rés és szegény autó csúnyán beázott. Most nem tudom mit csináljak. Keressek egy fűtött garázst és szedjem ki az egész belsejét, majd szárítsam meg? Nem szeretném ha rozsdásodna a padlólemez. Van valakinek tippje? Mit lehet ilyenkor tenni?
Ha valaki tudja hol kapok erre az évjáratra - esetleg gyári - vízhatlan takaróponyvát, akkor kérem jelezze. Előre is köszi.

>> Szervizcount M // Alfa Spider / GTV 2.0 V6 TB // 2009-01-14

Egyébként szervizben is volt az autó. A kuplung főhenger hányta el magát, de nagyon hirtelen. Ezt kicserélték, meg pár komfort szempontjából jelentős apróságot megigazítottak.

Csörihez terveztem vinni az autót, de mire észbe kaptam, már a parkolóból kiállni se tudtam vele, nemhogy Várpalotáig eljutni... Namindegy, a motor körüli teendők még rá várnak.

Még az ünnepek előtt át kellett esnie a kicsikének az első "közös" szervizen. Az eddigi szervizei ismeretében olajcsere szerviz kiegészítve gyertyacserével. (pollenszűrő csere még vásárlás előtt megtörtént a klímatisztítás során). A ceremóniához a természetesen gyári alkatrészeket a szebb időket is látott Autófórum-Rieglertől szereztem be. ( Az Alfa értékesítés megszűnk, helyére a Mazdát költöztették, mert a Mazda helye kellett a bővíteni szándékozó Fordnak===> ez van ha több kereskedés egy kézben van, és a tulaj nem más mint egy BANK).
A helyszínt pedig a munkahelyem biztosította....természetesen munkaidő után.... :)
Így csak a 10% amore-s kedvezménnyel (ami az ünnepek miatt több is volt :)) vásárolt alkatrészek könnyítették meg a pénztárcámat.

Akku csere! ( Banner akku.......

>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-10-28

Azt hiszem flexibilis csőnek hívják azt az alkarészt ami ki volt égve és ezért 1200nál mindig zörrent egyet az autó.

Egyébiránt rájöttem, hogy érdemes szagszervizt cserélni pár évenként, mert ilyenkor be akarják bizonyítani, hogy ők jobbak a másiknál. És egy ideig tényleg jobban figyelnek.

Erre a szerelésre az Autóház Budaörsnek 4,5 pontot adnék.
(Fél pont levonás az elfelejtett telefon miatt)

>> Szervizvzsiros // Alfa 156 1.6 TS // 2008-10-14

Mák, hogy pont van az Alfa Szabó kedvezménye, be is jelentkeztem hozzájuk vásárlás utáni szervizelésre.
Lesz olajcsere, fékolajcsere, jobb első alsó lengőkar csere, vezérlésmódosító csere, pollenszűrő csere, olajszűrő csere stb.
Ja és egy pecsét a szervízkönyvbe, hogy 155ezer-nél látta a szerelő.

Mindez csütörtök reggel fog megtörténni.

>> Szervizsztane // Alfa 156 SW 2,4 jtd 20V M-Jet // 2008-10-10

A mai nap fél sikert hozott. Sikerült a hátsó nivomatos sport lengéscsillapítókat kicseréltetnem (mind a kettő elszállt, a jobb oldali még csak épp szivárgott, de a másik totál halott volt), a bal oldali féltengely belső gumiharang cserére nem került sor, mert a csukló is haldoklik. A két lengéscsillapítót 240 Euróért sikerült beszereznem, igaz fél éves kutatás után.

>> SzervizSeriff // Alfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-09-28

Nyikorgott kicsit a hátsó futómű--> Lenkey és Társa újraszilentezték a szükséges anyagot a farban, 1 nap alatt, korrekt áron, remélem tartós eredménnyel.
A kuplungpedál nehézkesen mozgott, nyikorgott benyomásra- orvosolva lett.
Kértem, hogy állítsanak utána a kéziféknek, kiderült, hogy nem igen akad hátsó fékbetétem, szóval kapott egy új garnitúrát.
Zöldkártyán is volt, meg apróságokat csináltak még rajta a szervízben.

Kicseréltem a gyári indexbúrákat, fehérre, nagyon jó, kellett már rá. Kicsit állítgattam a sárvédőkön is, ha már arra jártam.

Kitisztítottam a bőrt, meg le is ápoltam, hát nagyon koszos volt, szerintem a m3ss-nél töltött 2 év alatt ez elfelejtődött:)) A gyári padlókárpitok nagyon szépek melleleg. Belső tisztítás, ápolás mindenre kiterjedt, na jó, az ablakok közül csak a szélvédőre:P
Azt a fabetétet is kiszedem vmikor, csak jussak oda.

>> SzervizBenőke // Alfa 146 1.4 TS // 2008-09-27

Nos átestünk egy vezérlés (vizpumpával) és termosztát cserén. (128.014km) Valamint lecseréltem a hőgombát is a LMM előtt. (Az újabbakon már egyben van de nállam még külön...) Hideg motornál 2500-3000 alatt hol ment hol csak rángatóztunk, bár inkább alig akartunk menni, most végre jónak tűnik. A szerelő mester Bandi volt, akarom mondani András bácsi :o) THX!