Blog >> szerviz

>> Szervizvzsiros // Alfa 156 1.6 TS // 2010-04-13

Olajcsere (selenia)
összes szűrő csere
Első lámpa csere (nagyon homály volt már a plexi)
Bal Visszapillantó visszarakása (lerúgta valami suttyó)
Futóműben a kotyogás megszüntetése: stabpálca, 2db

>> SzervizDiny // Alfa 156 1.9 JTD Executive // 2010-04-08

Ma ellátogattunk Liával Zsámbékra a szervízbe. Már egy hete nem égett a jobb első tompítottam, plusz emellett égett a légzsák és a helyzetjelző visszajelző. Ezeket gyorsan orvosoltuk, kiderült, hogy a hátsó rendszámtábla világítás ment el.

Liának viszont kezd elromlani a kormányműve:( még nincs nagy gond, de már hallható kopogó hangot ad ki magából.. Hogy én mennyire gyűlölöm a fővárosi utakat.
Szóval kormánymű javítás, és emellett még a hátsó fékeket kell cserélni, de az normális.

Kevésbé örülök most, de a lényeg, hogy biztonságban lehessen közlekedni. Az utak állapotáról meg nem tehetünk, amikor akármilyen óvatos is vagyok, meg inkább teszek egy kört, csak hogy normális úton haladjak... ez ellen nem sokat tehetünk. Hát ez van.
De a jó hír, hogy amúgy minden kifogástalan. Lia kitűnő állapotban van (ezt leszámítva). Azért ez nem rossz:)

>> SzervizLaurenc // Alfa 145 1.4 Ts // 2010-01-20

126.100 km-nél ültem az autóba (bár lehet tekerve volt az óra vagy cserélve).
Kapott egy alapos, de nem elég körültekintő motor mosást NOVEMBERBEN jó párás időben (ugye aki először csinálja) hát igen..... az első 100km no problem majd hirtelen az egyik kigyorsításnál rángatni kezdett majd az erő is elfogyott belőle. Azon tűnödtem vajon teret ugrottam vagy akkora gödörbe mentem ami maga volt a fekete lyuk és elszívta az erőt. Na a lényeg, szervíz majd ott hát ez hengerfejes.... majd furcsa nézés következett aztán egy ismerős alfás aki megnyugtatott ALFA? Hengerfejes? olyat nem sokat látott, igaza is volt a Brigécolt mérték fagyállónak a gyertyánál, hát igen a könnyelmű motor mosás eredménye telibe slaggal ahogy kell. Végül kiderült 2 trafó megadta magát. Ezek cserélve lettek+ vezérműszíj+görgők gyertyák (kivételesen Brisk Prémium LGS), vízpumpa, szimeringek, olaj+szűrő, levegőszűrő, benzinszűrő.

>> SzervizFairlane // Alfa 155 1.8 TS, 8V // 2010-03-01

A hétvége szerelgetős volt:
- Kicseréltem az ajtók gumikédereit.
- a pedálgumikat (akkor most visszatekerhetek 100K-t az órában :P)
- csomagtartófedél teleszkópjait
- leszedtem az ajtókárpitokat, kinyomtam pár kisebb horpadást
- hajlítgattam az első ajtók zárjainak rudazatain, most nem kell tökig feltépni a kilincset, hogy nyisson
- állitottam az összes ajtózáron, most lágyan csukódnak, kívülről meg faszán egyvonalban vannak
- fujkáltam WD40el, most nem nyikorog semmi

Elszántam magam a kisebb nagyobb fényezési hibák kijavitására, a héten megy a cucc Kriszhez.
- Hátsólökös leszedve
- elsőlökös leszedve
- küszöbök leszedve


Kb ez az a fordulópont, hogy vagy rendbevágom, vagy elbontom :))


A jó hír, hogy egy gram razsda sincs :)
Hiába, 2003-ig olaszhonban lakott...

>> SzervizTasy // Alfa 147 JTD 16V // 2009-04-16

Vezérlés és minden egyéb amit ilyenkor cserélni kell . 116300Km hátul fékbetét csere . olaj ......

>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-12-10

Nem tudok mást írni, csak ismételni magam, mint egy fantáziátlan családapa, akinek a fejére nőttek a gyerekek: hogy rohan az idő.. Ennyi kilométerrel adtam el Julyt. Akkor már régen bizsergett a seggem, mert új autóba akartam ülni. Most ezt szerencsére nem érzem..

Olajcsere, szűrők cseréje és légszűrő tisztítás, fékbetét reszelés - továbbra is nyikorog.

>> SzervizRicoe156 // Alfa 146 1.6 TS 16V // 2009-10-22

Kormánymű 26k
vezérlés+vízpumpa 27k
fűtőradiátor 12k
Support 30k

161302km

>> SzervizZsolti // Alfa 147 1,6 T.Spark ECO Distinctive // 2009-08-26

Mivel a kocsit használtan vásároltam és nem teljesen ismert az előélete, ezért Csörivel megbeszéltük, hogy jobb lesz ha kap egy új vezérműszíjat. Végre csendes lett a motor, de ha átlépi a 3000-et akkor szépen hörög.
A cserét természetesen a Csörgő Szerviz végezte. Köszönet ez úton is.

>> SzervizEngineCoffeeTables // Alfa 156 2,5 V6 // 2009-07-16

Múltkori gyorsuláson az egyik hátsó fékbetétem disszidált és a ferodol leugrott a betét fémrészéről. 2 nap alatt motorfékkel fékeztem és V6tól telhető lassúsággal közlekedtem. Rendeltem még 2 kormány összekötőt is mert a jobbos kezdet játszani.
A szerelő kicserélte múlthét szerdán, minden rendben.
Pénteken kész lett a hiányzó selespeed felnim(hegesztés és görgőzés), levettem a jobbos első felnit is hogy szépen párba legyenek centirozva, és ekkor vettem észre hogy 2 nap alatt kiszakadt a jobboldali belső féltengely gumiharang. Öröm bodocság:((((
Rendeltem javító készletet és tegnap kicseréltük. Nem volt egyszerű, elég erős anyagból készült az új harang is. Remélem már nem jön túl sok próbléma a hazaútig.

>> Szervizfobakter // Alfa 164 Super 2.0 V6 Turbo // 2009-04-27

A múlt héten összeszedtem mindent, ami szükséges ilyenkor. A szíjak kérdését függőben hagytam, az előző gazdája megbízhatónak tűnt, aki azt mondta, kb. 10e km-el ezelőtt történt a csere. Ferikével megnéztük, és tényleg, ezért egyelőre nem nyúlunk hozzá. Valószínűleg nem fogok további 50 ezret várni vele, hanem majd valahol félúton kicserélem. Amennyit jelenleg autózom, ez másfél-két év is lehet. Időközben megtörtént a névadás, a Lucia nevet kapta a keresztségben.
Szombaton végül olaj- és váltóolaj csere /szinte kár volt, annyira szép volt az olaj a váltóban/, légszűrő és pollenszűrő volt napirenden. Végül a pollenszűrő nem lett cserélve, mert a boltban nem hozzávalót adtak. Mindent átnéztünk, és néhány apróságot leszámítva nagyon egyben van a gép, ezeket ráérek szépen apránként megcsinálni.
Óraállás: 206.100