Erőt vettem magamon ,és nekiálltam szétszedni az autót a fényezéshez. Minden leszerelhető elemet levettem.
Gyári Spider színt választottam, 513 Giallo Zoe, ez egy metál mustársárga, én imádom.
GTV gyárilag -tudomásom szerint- nem volt ilyen színben gyárilag. De mégis korhű.
Az autó teljesen rozsdamentes, nem szorult javításra ilyen téren, néhány rányitás volt az ajtókon, az autó többi része kb. hibátlan volt.
A küszöböket üregvédőztem mikor lekerült róla a borítás.
Ez a sárga egy rendkívül rosszul takaró festék, telibe füllereztem a kocsit fehérre, és arra kapta a sárga bázist mely 5(!) rétegben takart rendesen. Azt hittem sose lesz meg.
Lakkból Spies Hecker 8030-at fújtam rá, elég jóféle.
Még télen az egyik garázsomba menet begyűrte az autó a koptatót maga alá.
Ugye-ugye a gyári 156om használtam akkor huzamosabb ideig, elszoktam,hogy ez alacsony.
Nem tett jót sem a fényezésnek ,sem a vérnyomásomnak. Pihent egy fél évet, előkapartam, újrafényeztem, és visszakerült. Hát ilyen ez a popszakma :D
Téli álom végetért, március 10-én visszahelyeződött forgalomba.
3 hónapja mostam kb. utoljára, annak a sok pora lemosva, OMV maxxmotion 100 plus benzinnel teletankolva, biztosítás befizetve.
Gurultunk vele egy kicsit, pár napig használom azán erőt veszek magamon és szétszedem a fényezéshez.
Pár dolog még be lett szerezve:
-Hátsó lámpa
-"Fél" Faceliftes scudetto
-GTV feliratos hímzett új szőnyegek.
Pár napja visszaraktam a nyári kerekeket. Hiányzott már (esztétikailag) , a rossz utakon a 17-es után amúgy borzasztó a komfort. Ilyen ez a fránya szépség ... :D
Megtörtént az olaj és szűrők cseréje
Végre az új műhelyeben cserélhettem :) Szuper volt :)
Eneos 5W40 4+1L
Bosch olajszűrő
Champion levegőszűrő
Delphi gázolajszűrő
260150km
Téli gyors kozmetikai kezelést megkapta. Lemostam alaposan, átwaxoltam Soft99-el. Bőrt tiszítottam ,majd ápoltam Autoglym termékekkel.
Kiporszívóztam, teletankoltam, gumikat glicerinnel átkentem, kapott új ablaktörlőket.
Volt törődés vele ma :)
Eladtam az igáslovat. Egy barátom az új tulaja, használja egészséggel :)
2.5 hónapot ,és 3000km-t gurultunk együtt. (Teljesen hibamentesen)
Azért ezalatt a kis idő alatt is egész sokat pofásodott.
Sok teendő lesz az autóval ismét, itt összefoglalom (kicsit magamnak is) az idei, vagyis inkább a tavaszi tervet.
Amiket beszereztem már a projecthez :
-FL kormány, és légzsák. Kormányt újra bőröztettem.
-Brembo nyergek, melyeket lefényeztem szépre
-Fék konzol, csavarok, fékbetétek (textar) felújító szett
-S2000 légszűrő
-Színes biztonsági övek
-Ültető rugók -40mm
-lakk 5liter (Spies Hecker 8030)
Amit szeretnék ,és kell még :
-Vezető (bőr)ülés javítása
-Bázisfesték, és fényezési segédeszközök (teljes fényezéshez)
-Lambdaszonda
-Vízcsőre valami megoldás szilikonnal (nem kapható új vízcső)
-Légszűrőhöz valami szilikon toldás
-Ablakok fóliázása
-330-as féktárcsák
-hátsó lengéscsillapítók
-Valami hangosabb hátsó dob, még mindig halk (nem létszükséglet)
-Hibátlan hátsó lámpa
-Hibátlan FL scudetto
Kb. ennyi :)
Véget akartam venni az alapjáraton jelentkező rázásnak, nagyon idegesített már ,főleg télen jelentkezik, borzasztó. Nyáron nem vészes, ezért is nem került rá sor akkor.
Mikor kivadásztuk ami benne volt, láttam,hogy egy 2015ös gyártási SWAG márkájú volt benne, látszólag hibátlan állapotban, mintha teljesen új lenne...Ekkor elkezdtem aggódni ,hogy nem fog a problémára megoldást jelenteni ez a csere.
Szerencsére de, az autót kicserélték ,nagyon szépen jár.
BIRTH Italy (~ 4500ft kedvességgel) került bele, fényképeket sajna nem készítettem, de rakok valami szépet a kocsiról :D
Kicseréltem a klímapanelt, mert hidegben nem akart normálisan jelezni. Melegben(tavasszal, nyáron) ,és nagyon hidegben (-10) viszont jól működött, amit nem értek. Illetve akkor is jó volt mikor jól átmelegedett már a kocsi, de ahhoz volt,hogy 1 óra is el kellett teljen. Mindegy. Cseréltem, proxy rendezés után a km órát sem villogtatja.
Köszönöm az alkatrészt d.boy barátomnak!