Az egyik hátsó kerékbe nem akart megszorulni 1db csavar, így vettem 12x1.25-ös menetfúrót, és átmentem rajta. Patent lett.
Múlthéten a GTV, ma a GT klíma töltése is megtörtént. (2éve is pont ilyen volt, működött, de elég gyengén)
Kapott még gázt, és most kiváló. Vákumolva is lett, nem szivárog. Aztán majd az idő igazolja. Jöhet a jó idő :)
Fel lett töltve a klíma, iszonyat hideget fúj ,másodperceken belül.
Elégedett voltam a munkával, jövőhétre bejelentettem a GT-t is ,mert fúj az is ,de nem olyan acélos , mint ez :) Kicsit rátöltünk.
Kép csak úgy, mert szép... :)
Lecseréltem ezt a csúnya váltogombot végre.
Megjött a szoknya is ,sárga varrással az is a helyére került. A váltó rúdból vágtam kb. 3cm-t (ráfért) . És ha már szét kellett szednem a középkonzolt bekerült a semmire nem használt szivargyújtó helyett egy USB töltő, zöld világítással. Pofás.
Megtörtént a B oszloptól hátrafele való fóliázás. Műbizonylatos, 15%-os. Az 5%-os nekem nem tetszik. Előre is rakattam egy szélvédő csíkot, bye-bye akvárium.
20eve foliáznak ,azt mondták, hogy nem láttak meg ilyen autót :D
Mivel nincs hétvége tipli vissza a garázsba :)
Nem tértünk haza üres kézzel. Jól esett.
Második helyet sikerült elhozni. (Legszebb olasz autó kategória)
Hogy is ment voltan egyszerűen a történet... :D
Rengeteg keresgélés után, egy barátom szólt,hogy austriába talált ültetőrugókat kell-e. Persze, megvettem. Dobozában, szép állapotban, 2.0TS-be való stb stb.
Várt egy pár hónapot a dobozban téli álom miatt, aztán tavasszal Totokid barátommal kicseréltük. (Le is fújtam őket feketére, hogy gyárias legyen..)Leengedtük az autót, borzasztó. Hátul brutálisan beült, elöl max 1 centit. Nagyon szarul nézett ki. Visszaraktuk a gyári rugókat, és végül a megoldást 3 opció jelenthette:
-Airride (400.000ft)
-Novitec gewinde (200.000ft)
-Futóművessél gátló rövidítés, keményítés, és rugó kovácsolás (35.000ft)
A gewinden sokat fikóztam egyébként, de aztán felutaztam Pestre és megcsináltattam. Mondtam,hogy mi a kérésem,és el lett végezve a munka 8óra alatt. Hátul 2cm ültetés , elöl 4.5 . Szerintem nagyon rengeteget dobott rajta, böszme ronda volt magasan.
Kormanybol kapott facelifteset, mert a gyari 4 agu borzaszto ronda. (Kozepkonzolbol pedig az FL elotti jobb szerintem, az FL nem illik a GTVhez)
A kormanyt atvarrattam, es alakittattam. Alul picit lecsapattam, perforalt es sima bort kapott, illetve sarga varrast.
A szonyeg sargaval van himezve, es sarga cernaval szegve, full sarga szegely talan tulzas lett volna.
Valtogomb, valtoszoknya megrendelve.
Nagyon nem jött át a sárga autó gunmetal felni kombó, ezért átfényeztem őket metál feketére. Választottam egy kártyát, raktunk még bele pluszba fehér gyöngyöket.
Megvan az az érzés mikor utálod magad,hogy eszedbe jutott ez a baromság?
Na, hát én átéltem párszor.
Ez hosszú RAGE lesz előre szólok...
Még tavaly cityn vettem egy 166 nyeregpárt.
Úgy vettem,hogy csak össze kell rakni (szét volt szedve, hányás módon "lefújva" arról sajna nincs képem csodás volt. Matt rózsaszín ,de az is okádék módon kivitelezve. Nem viccelek...) Na szóval új dugattyúk, új szimeringek, új betét (textar), új betétlefogó lemez, plusz a 2 csap.
Volt 1 : Lefújtam a fékeket, minden oké, gyönyörűek lettek.
Aztán pihentek egész télen, mikor megvettem hozzá a 330-as tárcsákat, legyártattam a konzolt, megvettem a csavarokat...
Jött a tavasz, rakjuk össze.
Keresek, kutatok, hát hiányzik 1 összekötő csavar a 8ból. Írok az embernek ,hát ő nem tudja. Becsületére mondva rendelt, node ez nem olyan egyszerű történet, ugyanis SEHOL nem lehett kapni se újan, se bontottan, sehol. eBay, anglia 1,5hét és 11000ft után megjött 4 imbusz csavar...
Vol2 : Oké, mehet össze. Óóóó ,hogy az a rohadt ... hiányoznak a két nyereg első és hátsó részét összekötő fém fékcsövek. Az előző tulaj persze mit sem tudott az egészről.
Végigjártam a várost, összevesztem a 2 legparasztabb eladóval a világon, majd legyártották a fékcsöveket. Amik nem lettek jók...
Újabb gyártás, 1hét várakozás, kitalálhatod mi történt........... nyilván nem lett jó az sem.
Vol 3 : Szereztem kölcsönbe fékcső peremezőt, és megcsináltam magamnak. Remekül működik.
Ezaz Sanyi ,mehet össze nagyfék bigbrééksz minden ,nagyon érzem.
Konzolokat már ugye korábban legyártattam, kicseréltem a 2 amúgy repedt fékcsövet új Brembokra, hát pajti ilyet a tarka bika nem baszott, ez a konzol csak 305höz jó, 330hoz nem. Nyilván megint sztenderre került a project, mire szereztem új terveket, amiket nekem még át kellett alakítanom picit, és legyártattam.
Vol 4: Megjöttek az új konzolok le is fújtam metálfeketére ,mer' mér' ne'...
Száradás után felrakom, óóó bástya' ez igen jó , minden a helyén, illetve majdnem.
Itt következett egy 3órás ülés a köszörű mellett,hogy távtartót faragjak.
Itt 0.1mm pontosan kellett középre állítanom a féktárcsát a nyereghez képest különben nem fértek bele a fékbetétek. Ezzel is elment a nap...
Vol 5 : Rakom a helyükre a betéteket, és látom ,hogy a betétlefogó csap vagy 3centivel hosszabb,mint kéne. A tulaj teeerrrrmészetesen nem tudott semmiről semmit, az sem volt gyanús ,hogy Alfa 159volt ráírva a csapokra, így hát rendeltem úúújat 5600ft-ért kedvességgel.
Vol 6: Másnap megjött, örültem neki,hogy a 147 GTA-ba való csapok passzoltak bele.
Vol 7: Mostmár cél egyenes (nyilván...) összerakom ,minden oké, feltöltöm fékolajjal, légtelenítés, alul folyik a fékolaj. Hát mi a búbánat baja van már megint ennek a szarnak. Na itt leszedtem nyolcvankilencedszerre.
Vol 8 : Kirimánkodtam a dugattyúkat a 8ból 2 folyatott, hát valamilyen oknál fogva kicsípett egy minimális darabot a szimeringekből összerakásnál. Naná,hogy rendelni kellett új szimeringet, ami másnap lett csak...
Vol 9 : Kicseréltem, összeraktam, légtelenítés végbe ment, gyomorgörcsel ellenőriztem ,és nem folyat.
Volt 10 : Próbakör , állok ki a műhelyből, szó szerint úgy befogott, mintha ráléptem volna a fékre. Mi a bánat bajod van, gyönyörűen mozgott bakon a fék, a kerék.
Na akkor eláruk egy titkot a GTV-re a 330-as tárcsa ,ami 32mm vastag a 305-ös 28mm-ével szemben, az beleér a lengőkarba. IGEN, a LENGŐKARBA :D
Nyilván nagyjából 1mm-ről beszélünk. Ez is orvosolva lett, és végül összeállt.
Netto 40-45 munkaóra, rengeteg szivesség, és idegeskedés, telefonálás, majdnem sokszor sírás. A vége fele már szóltam is pár embernek ,hogy eladom ,vigyék a francba, mert rágyújtom az autót. Azonnal lett volna vevő az egész szettre, de végül megoldottam, nem hagyhattam veszni ezt a rengeteg időt már.
Mi a tanulság? Hát a kitartásomról tanúbizonyságot tettem úgy hiszem, és a legfontosabb,hogy cartársba sem lehet feltétlen bizalom.A szívások nagy részét ezek okozták.
Nagyfékesítettem már ,azzal sem ment minden flottul, de ott egy 2órás szenvedés volt összesen.... Mondanám ,hogy a végeredmény kárpótol, de igazából rohadtul nem ért meg ennyi idegeskedést :D
Az autó további történései sem mentek zökkenőmentesen ,de ez az autó ezt műveli velem mióta megvettem. Nem tudom miért, időt, pénzt ,energiát kap rendesen... Ezt egy másik blog keretében elmesélem.
u.i. Jó kérdés,hogy van-e értelme azon kívül ,hogy kiírom magamból digitális kőbe vésnem ezeket. Olvassa-e egyáltalán valaki, vagy érdekel-e valakit? Mindenesetre aki GTV-t nagyfékesít, az keressen bátran, segítek.