Csak azert irok rola blogot, mert persze jol megszivatott a kocsi.
Kiakartam cserelni a kodlampa izzot,mert egyik kiegett. Kivettem,kijott foglalotostol,mindenestol... Kivalo...
Vehettem ki a lampakat, amihez persze a lokost is le kellett venni.
Korbetomitettem a lampakat ,mert neha parasodik, de ez nem oldodott meg sajna.


Ma megkaptam a nyomtávszélesítőket, melyeket 20mm-es szélességben készíttettem el. Új ,hosszabb csavarokat is rendeltem hozzá.
Felpattintottam. A gumi elég frankón beleér a kaszniba, szóval lesz vele még egy kis matekom.
Update :
Nem ér már bele a kerék, illetve 15mm-re cseréltem a 20-ast.






...Hát ez lett a történet vége.
Nem lett volna rossz ezzel kezdeni, direkt elvittem futóműveshez,hogy mondja meg mi a baja, és kicserélem ,vagy kicseréltetem. Erre kaptam egy tök fals infót, hogy axiál csere, és futómű állítás , az autó persze nem lett jó.
Mintha pékhez vittem volna, hogy nézzél már rá ,mi lehet a baja... Érdekesek. Na mindegy.
Bontott kormánymű 147ből, friss szervóolaj, új bilincsek, új réz tömítők lettek cserélve.
Jobb oldalon külső féltengely gumiharang cserélve lett ,mert volt rajta egy pici repedés.
Szerelőtöl jött sok dicséret a kocsi állapotát ,és kinézetét tekintve :)
Másnap újra futómű állítás (bölcső levétel miatt), aminek kvára örültem.
262.7xx km
u.i. A kocsi piszkosul fasza lett !






Észrevettem,hogy az utánfutás nem igazán van jelen az autómban.
Körforgalomban konkrétan körbe-körbe tudok menni,mert a kormány nem húzza vissza magát.Használható, de rohadt idegesítő.
Hamar kértem időpontot futómű állításra, ahol át is nézettem.
A diagnózis,hogy az axiál csuklók cserére szorulnának, a többi alkatrész jó.
Másnap megrendeltem, kicseréltem.
Ma átvittem állíttani. Minden jó, minden feszes, az autó ugyan úgy megy, semmi nem változott. Rohadt boldog voltam...
Folyt. köv...
(Ha valaki járt már így ,kérem írja meg. Kormányműre gyanakszom)




A hetveget az autoink alvazara forditottam, ha mar lett aknam.
Igy felmertem a tel okozta karokat.
A gt-n volt egy keves feluleti rozsda , azokat amennyire tudtam eltavolitottam. Korant festekkel 2 vastag retegben atfestettem. Hagytam 1 napot szaradni.
Vasarnapra szepen befeketedett mindenutt. Epoxyval a kritikusabb helyeket meg atfujtam, ugyanezt apa offos kocsijanal is. Majd jott a rücsi vegig az aljara. Szerintem jo lett. Parom 147-es Alfaja ujszeru, keresgetnem kellett a minimalis hibakat (2005) 2 evvel ezelottig olasz volt.
GTV-vel (1995) is ramentem aknara , az is ujszeru. GTV es a GT is kapott a kuszobokbe uregvedot is pluszban. Osszel a 147et is ki uregvedozom. Vegul lett egy csoportkep is :)




Az egyik hátsó kerékbe nem akart megszorulni 1db csavar, így vettem 12x1.25-ös menetfúrót, és átmentem rajta. Patent lett.

Múlthéten a GTV, ma a GT klíma töltése is megtörtént. (2éve is pont ilyen volt, működött, de elég gyengén)
Kapott még gázt, és most kiváló. Vákumolva is lett, nem szivárog. Aztán majd az idő igazolja. Jöhet a jó idő :)

Fel lett töltve a klíma, iszonyat hideget fúj ,másodperceken belül.
Elégedett voltam a munkával, jövőhétre bejelentettem a GT-t is ,mert fúj az is ,de nem olyan acélos , mint ez :) Kicsit rátöltünk.
Kép csak úgy, mert szép... :)


Lecseréltem ezt a csúnya váltogombot végre.
Megjött a szoknya is ,sárga varrással az is a helyére került. A váltó rúdból vágtam kb. 3cm-t (ráfért) . És ha már szét kellett szednem a középkonzolt bekerült a semmire nem használt szivargyújtó helyett egy USB töltő, zöld világítással. Pofás.





Megtörtént a B oszloptól hátrafele való fóliázás. Műbizonylatos, 15%-os. Az 5%-os nekem nem tetszik. Előre is rakattam egy szélvédő csíkot, bye-bye akvárium.
20eve foliáznak ,azt mondták, hogy nem láttak meg ilyen autót :D
Mivel nincs hétvége tipli vissza a garázsba :)






1
672
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Coffee - Minden ami kávé
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- 4C
- Adok-veszek
- Spider
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth