Blog >> gt
Téli gumi fel! A múlt heti hypeból kimaradva, de jobb később mint soha.
Ismét cserélni kellett a vezetőoldali ülés támláján a huzatot... :/
Ugyanott, mint 2010-ben, a támla bal oldalán, a légzsáknál ismét megjelent egy repedés a bőrön. Legutóbb a húszezres szerviznél volt orvosolva a probléma, akkor sem derült ki igazán, hogy mi okozhatta...
Az Autóház Budaörsnél cserélték, garanciában.
Külön blogot nem írtam róla, de október elején kicserélték a vezetőoldali napellenzőt is, elgyengült és nem tartotta meg magát egyik állásban sem.
Fotók: ha valakinek hosszú lenne a lába, ki kell venni az ülést :))) Az utolsó képen Bazsi pózol :)
Paff. Ma reggel zuhogó hóra keltem, kénytelen voltam még reggeli előtt felpakolni a kerekeket az autóra. Időközben a Norautónál akadt megfelelő kerékcsavar...
A hülye gumis (Abroncs Kereskedőház) a négy kerékből háromban úgy megtépte a csavarokat, hogy egy méteres zártszelvénnyel meg kellett toldanom a keresztkulcsot...
Meglepően csendesebbek az új téli Kormoranok, mint a fentlevő Dunlop nyárigumik voltak!
A hideg beköszöntésével elkezdett nyivákolni valami az indítás utáni percekben... :/
A csonka heteknek köszönhetően nem tudom mikor kerül cserére :(
Kellett négy téli abroncs is a korábban beszerzett gyári felnikre....
Már évek óta valahogy mindig a startguminál sikerül gumit venni, most is így alakult.
Kis olvasgatás és kérdezősködés után Kormoran Snowpro B2-t sikerült venni, meglátjuk milyen lesz
A Megyeri úti "Abroncs keresekedőház"-ba kaptam időpontot.
Itt kellően flegmán fogadtak, rábeszéltek egy ingyenes átvizsgálásra. A flegmaság némileg alábbhagyott miután nem tudták egyedül kinyitni a motorháztetőt sem :) Egyébként nem meglepő módon, mivel az előző napokban volt nagyszervíz, nem találtak semmi hiányosságot.
A négy abroncs felnire szerelése önmagában kb egy óra volt. A felnik végülis nem kerültek fel az autóra, mivel a meglevő kerékcsavarok rövidnek bizonyultak, és őnekik sem volt készleten hosszabb...
Sajnos így utólag a futóművet nem sikerült megfelelően belőniük... ezzel lesz még egy köröm - máshol.
Vétel után csak egy rettenetesen reccsenő lengőkart cseréltem. A többit Zé mester tanácsára mostanáig koptattam, hogy rendesen b@szódjanak el :)
Cserélve lett többek közt elöl a két alsó és a múltkor nem cserélt felső lengőkar, stabszilentek, ilyenolyan összekötők, féltengelycsillag; hátul szintén jópár dolog.
Most remélem egy darabig kuss lesz :)
Ja azon kissé meglepődtem, hogy a hátsó futóműben van műanyag alkatrész is, egy kis összekötő pálca személyében... :O
A vételáron felül a következőket igényelte költségben ez a bella: cca. 320000.- Ft. a forgalomba helyezése, egy-két dolgot cserélnem kellett rajta (balos kilincs, jobbos tükör, embléma elöl), és kapott egy fullos ápolást kívül-belül polírozással együtt. :)
ELADÓ!
Kapott a vas egy LoudLinket. Vagy ezt igazából én kaptam? :))
Jó cucc, kellemesen szól, végre nem csak a rádió szól.
De már most tudom hogy előbb-utóbb az lesz a veszte, hogy nem írja ki a lejátszott zene címét... Persze ez a fejegység hibája, de akkoris... :/
Tiszteletemet tettem ma Német Misinél.A GT még nem volt nála, ezért felavattuk:-)
Szervo csövek ki-szét-2x 10cm-es darab le-atomerős hidraulikacsövek a helyükre be.
Hajszálrepedés volt mindkettőn, éppen csak, de icipici olajfolt volt a garázsban a padlón, ezért a Német Service Dunakeszin rendbe tette:-)
Szervo olaj cserélve egyúttal.
A hátsó lökhárítómban a ködlámpa rögzítési pontjai eltörtek, ezért műanyagosnál kellett javítani. Az Autóház Budaörsön keresztül intéztem. Külön köszönöm a szokásos, alapos odafigyelést Horváth Lacinak!
Beállíttattam az első lámpákat is, kicsit úgy tűnt, hogy össze-vissza világítanak. Cserélni kellett egy helyzetjelző izzót is.