Kn[.]xX - főkép
>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-27

(0827) Monroe Original első lengéscsillapító (pár) E45009 17200Ft /db + Textar fékbetétek előre (pár) 15600Ft /pár by Erhard

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-26

(0826) utólagos xenon halogénekre cserélve (osram nbr h7) munkadíj:3000

ill. első lengéscsillapítók (monroe) és fékbetétek (...) megrendelve Erhardtól.

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-24

Már egy jó ideje nem mindig kapcsolt fel a jobb oldali xenon, ha égett is, egy-egy villantásnál nem mindig kapcsolt vissza, és most már egyáltalán nem ég. Vagy trafó vagy izzó.. Bár az izzó még pár napig felvillant felkapcsolásnál, most már talán az sem. Így hát jött az ötlet a sok görcsölés (rendőrök, ég-nemég, felfelé világít.. stb.) után, hogy vegyünk ismét vmi halogént bele, de ne a gagyit. Hosszas utánajárás után esett a választás az Osram Night Breaker H7-esére. Persze nem lehet mindenhol kapni.. bezzeg Boscht meg Philipset.. Na mindegy. Most már megvan. (0824) Remélem legalább így üt mint a képen, meg a leírásokban:) Csütörtökön kerül beszerelésre. Addig marad a kalóz effektus..

>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-22

147k (0822) a tegnapi nagykirándulás után elértünk a 147000. km óra álláshoz is. ezután már tényleg megérdemelt egy alapos belső takarítást, bőrápolást, porszívózást, ablakpucolást, műszerfalápolást, stb. ami kell. ha már nem kaptunk új fényszóróizzókat.. délelőtt :\ (osram night breaker h7)

>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-15

146k (0815) Mostanában gyorsan pörögnek a kilométerek, viszont a fogyasztásunk elég szépen alakul. Az utolsó pár teletank eredményei: 8,99 8,94 7,46 8,18 Azelőtt meg 9-9,5liter vagy inkább még ennél is több, de általában azért 10 liter alatt alakult.

 
>> EseményAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-07

145k (0807)

 
>> Tuning és extraAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-07

Beszerelésre kerültek (0807) az új hátsó lámpák..

>> Tuning és extraAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-08-04

Régóta terveztem már a hátsó lámpák cseréjét, de valahogy sehol nem találtam meg az igazit. Van pár fotóm, egy olyanról, amilyet szeretnék, de a gyártóját nem ismerve nem tudtam megrendelni sehonnan, bárkit kérdeztem, bárhol néztem eddig, reménytelen volt. Mígnem a napokban leltem rá Petya 2.4 hirdetésére, hogy ő eladna egy ilyet. Gyors egyeztetés után ma (0804) meg is érkezett a csomag, benne az in.pro. lámpákkal, illetve a belső műanyag küszöbdíszlécek rögzítéséhez szükséges patentokkal. Ezeket is már hónapok óta vadászom..

[Költségeim: lámpák 20.000Ft, posta 1.500Ft, patentok ajándék:]

>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-07-31

Mielőtt elvittem Gyurihoz az autót (0731), hogy az alábbi dolgokat végrehajtsuk, szépen lemostuk a váci mosóban, hogy érezze a törődést:)

Ezeket csináltuk rajta: katalizátor és jobb első dobbetét csere, illetve első kerekek hátra - hátsók előre, hátha megszűnik a búgó hang kanyarokban. de nem.. :S

[Költségeim: mosás 500Ft, kipufogótömítés (2db) 5.565Ft, munkadíj 16.000Ft]

 
>> SzervizAlfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-07-28

Ma (0728) reggel utánvétes csomagom jött Erhardtól. Megérkezett a hétvégén megrendelt (Bosal) katalizátor és a hétfő este utánrendelt jobb oldali féltengelycsukló porvédő (váltó oldali).

Már nagyon rég óta csörgött valami az autó alatt. Talán már egy éve is van, vagy még több.. Először hővédő lemezekre gondoltam, de mikor már mind rögzítve lett, a motortérben is, még az is ami nem mozgott:) akkor már nem maradt más, csak hogy a katalizátor lehet a hibás. Azért nem volt egyértelmű, mert nem mindig csinálja. Viszont idegesítő hangja van. Végül pár hete, mikor felkerült ismét a "diffúzor" lemez, akkor az aknában végigütögetve a rendszert kibukott, hogy ki a hunyó. Akkor egyből nem, de most megrendeltem és meg is érkezett már. Hétvégén kicseréljük. Remélem megszűnik végleg a csörgés..