Megérkeztek (0419) GT-től az új matricáim, rendszámom és hűtőmágneseim.
A Fanat-X csapata ismét kitett magáért. Valóra vált (0417) egy régi álmom, hogy az autóm eleje is úgy nézzen ki, ahogy azt szeretném.
A munkát hosszas keresgélés, gondolkodás, egyeztetés előzte meg, ugyanis nem tudtam eldönteni magam sem, hogy Cadamuro vagy gyári GTA kerüljön fel. A Cadamuro-ban voltak részek amik a végén már nem tetszettek, a GTA pedig nem biztos, hogy illett volna a hátsó toldathoz.
Joggal merült volna fel a kérdés többekben is, hogy ha hátul nem GTA akkor elöl miért igen?
Ezután leltem rá erre a csodára. Cadamuro toldat egy GTA lökösre. Számomra a legtökéletesebb megoldásnak tűnt, mindaddig, amíg rá nem találtam végre egy beszerzési forrásra, ahol leírták, hogy Csak szélesített GTA sárvédős 156-osra jó a toldat..
Ekkor jött képbe a Fanat-X, akik átszabták nekem egy kicsit, hogy jó legyen az enyémre is.
Köszönet Dávidnak(SD) a rajzokért, Csabinak(Fanat-X) az üvegszálas munkáért, Iginek és Pityunak a végeredményért, ystuc-nak a contact-ért, páromnak és HoZénak a lelkesítésért:) és mindenkinek, aki egy kicsit is hozzájárult, hogy ez így létrejöhessen.
A műveletnek egyelőre még nincs vége, egy 3D-karbon fólia fog kerülni az aljára (ami most még fekete) és várom a GT-től rendelt matricát is az elejére. :)
Íme a végeredmény..
össz.: 159.000 Ft
Esztergomi Alfa Romeo Találkozó 2011 (0416)
nagymosás, nagytakarítás, még előző nap: jelcsere és társai.
..stílusosan összesen 156km oda-vissza :) szuper jó nap volt..
Épp ideje volt már új első emblémát vennem a paripára, csak meg akartam várni vele azt az időt, mire elkészül az első lökhárító is. Most úgy néz ki a hétvégén akár fel is kerülhet, így megrendeltem és a mai nap (0413) meg is érkezett az új jel az autóra.
[Költségeim: 5.250Ft + utánvétes postaköltség]
Alakulás.. Ma este (0413) hazafelé beugrottam Ignáchoz, hogy megnézzem, hogy állnak a lökhárítóval. Nagyon szép lett a forma szerintem. Holnap megkapja az alapozót, aztán lehet majd fényezni lassan most már. Még van rajta egy-két apróság amin alakítani kell, de lényegében elkészült. Az alsó peremről nem csináltam képet, ami karbonozva lesz.
A lökhárító átalakításából fennmaradt részt még múlt héten rendeztem Dáviddal (Fanat-X). Köszönöm nekik még egyszer a munkát, csak ajánlani tudom őket mindenkinek..
Hétvégén (0410) átjött hozzánk Süni, aztán kimentünk a garázsba és kicsit mélyebben belenéztünk a motortérbe. Amit ott találtunk az egy eléggé elkoszolódott pillangószelep és egy cserélendő pollenszűrő volt. A többi úgy néz ki rendben van. Kapott ismét egy kis hűtővizet, mert valamiért mindig kevesebb van egy kicsivel a kelleténél. Viszont folyást / szivárgást sehol nem észleltem. A pillangószelepet és az LMM-et kicsit megtisztítottuk. A pollenszűrő cserélve lett arra, amit még Ofitól vettem. Próbáltunk tenni a hátsó ajtók nyikorgása ellen is. Több-kevesebb sikerrel. Aztán volt egy kis izgalom az alapjárat házatáján miután összeraktuk az autót, de szerencsére az első munkanap után szépen visszaállt a 850-es fordulat környékére. A jobb oldali visszapillantó tükörnél is megigazítottuk a szigetelést kicsit, hátha nem ázik be többször huzamosabb, nagyobb esőnél a jobb első hangszórónál..
[Költségeim: műszerolaj 300Ft, féktisztító folyadék 1.250Ft]
Elérkezett a nap (0403). A fényezés előtti utolsó próba napja. Csavarok, patentok, utolsó módosítások/pontosítások helyének berajzolása, kialakítása. Aztán holnap átkerül a fényezőhöz, ahonnan reményeink szerint egy hét múlva már készen kapjuk vissza.. :) Bekerült a pár hete Erhardtól vásárolt ködlámpa is, mert az enyém kapott egy kavicsot. Egész pofás lesz az öregúr ezzel a szakállas lökhárítóval:)
[1db TYC ködlámpa ára: 4500Ft ]
Végre eljutottam (0402) a szervizbe, ahogy megtörtént az axiál csukló csere (8990) és futómű állítás (5490). Talán ezután már nem eszi annyira a gumi belső oldalát majd..
160.000. km (0327) 111. teletank, 1,3MFt feletti benzinköltség.. Tudnám mire költeni.. :)
(0322) bal oldali axiál csukló átvétele Erhardtól, mert az utolsó szerviznél kiderült, hogy illő lenne lassan cserélnem.. Ezen ne múljon:) Aztán jöhet a futómű beállítása..