Kavicsfelverődések javítása (1006) az első szélvédőn, 2db.
A mester szerint nem kellett volna, mert az a fajta volt, ami csak felületi és nem repedt volna meg, de biztos, ami biztos alapon.. olcsóbb volt mint egy új szélvédő telibefóliázva, meg csík fentre.. a Vettore matricáról nem is beszélve:)
készülünk a télre.. :\ talán sosem volt dísztárcsa a téli 15"-os, fekete acél kerekeken, de mindig is akartam. a gyári, új dísztárcsa nem olcsó. ha jól tudom 15-ért adják darabját. ahhoz ha hozzárakom az új acél felni árát, akkor már ott vagyok, hogy inkább vettem volna alufelnit télire is. úgyhogy maradt a használt tárcsa. (0915) sikerült is vennem egy szettet a vaterán, postával együtt volt 7ezer, egy db új tárcsa árának a fele. nem mindegy :) ma (0928) meg is érkeztek, csak el kellett mennem érte a postára, mert lusta voltam felkelni a postásnak, úgyhogy csak az értesítőt dobta be :)
(0927) M4 Alfa Romeo 33.3 litri Sport Prototipo (1971) 1:43
(0921) M0, kavics a szélvédőmbe :S, szerencsére nem repedt meg, de el kell vinnem kijavíttatni..
Megérkezett (0913) a 6db alfás hűtőmágnes, köszi GT:)
(0901-0908) Treviso-Mestre-Velence-Verona
Az út során beszerzett modellek és egyebek..
A csömöri norautoban kerültek beszerelésre (0828) a nemrégiben beszerzett alkatrészek.
[Költségeim: első lengéscsillapítók 15000Ft és fékbetétek cseréje 6000Ft, jobb oldali féltengely gumiharang cseréje 12500Ft, fényszóró állítás 1990Ft]