A közelben bontásra került egy autó, így be sikerült szerezni pár apróságot.
A sofőr ajtón bellül a kilincsnél már vásárlás óta hiányzott a takaró műanyag elemecske, illetve a jobb oldalon a szélvédő tövénél is hiányzott... Az akuu felett lévá saru burkolatot már én hagytam el, most ez is pótolva lett. A sofőr ajtón mivel a bontódón jobb állapotban volt a vízlehúzó gumi, így ez cserélve lett. Lett még egy alul felül hálós csomagtartó roló, amiben már benn van a sportwagon felirat.
Bevallom a napi számlálót direkt nulláztam időben, hogy majd egy ilyen képet csinálhassak, viszont a helyszin az csak véletlen, hogy épp egy harmincas tábla előtt sikerült megállni ehhez a fotóhoz :)
Kicseréltem a pollenszűrőt, és kitisztítottam a klímát is.
A habos tisztításra esett a választás.
Nem éppen a legkényelmesebb, de hatékonynak tűnik...
A múlt héten feltűnt hogy elhagyta az erő az alapjárattól a kb. 2200 fordulatszám tartományig.
A vákumcsövek átvizsgálása után feltűnt, hogy a turbó nyomás szabályzó szelep meg se nyekken. Motorhibát a rendszer nem tárolt. A tekercs nem szakadt meg benne, hanem úgy tűnik zárlatos lett. Csere után már mozgott a geometria rudazata is, így már biztos rendben lesz.
Úgy érzem aktuálissá vált a kerekek télire váltása, így ma megejtettem...
Óra állás: 332820km
Így lett a nyári gumikban 12726km
Csak röviden, az Alfa Amore szervezésében ki lehetett próbálni a Grupama tanpályáit.
Nagyon jó volt, nagyon élveztem :)
Régebben már szemezgettem az OSRAM nappali menetfényes ködlámpáival, de akkor még 70ezer felett volt az ára. Most leakciózták 29900Ft-ra, ezért be is vásároltam belőle egy szettet. Annyira univerzális, hogy volt mit faragni, hogy a helyén legyen. Még a takaró burkolatból is kellett szednem, hogy szépen álljon a visszaszerelés után. Anyaghasználatban egy kicsit vastagabb vezetékeket vártam volna az Osramtól. A bekötéshez való kábelköteget jó lett volna ha nem nekem kell külön hálóba húzni, illetve az egyik csatlakozóból a vizállóságot szolgáló gumitömítés a befűzés során kiesett az autóba úgy, hogy azt meg sem találtam. Így csak reménykedem benne, hogy olyan helyre sikerült elhelyezni, hogy nem éri majd víz. A vezetékek hossza nagyon ki van számolva. Összességében nagyon tetszik.
Tegnap este kicseréltem a flexibilis részt a kipufogó csövön. Mivel a hegesztést csak leszerelt állapotában végeztem, így elég sűrűn mászkáltam az autó alá felpróbálgatáshoz. Így lett kb három óra a munka vele... Most használtam először saválló elektródát. Elég jó vele dolgozni, bár előfordult, hogy sikerölt kilyukasztanom vele a csövet. Kiállításra nem vinném, de a végeredménnyel azért meg vagyok elégedve :)
A flexi cső Bosal erősített falú, beszerzésért innen is köszönet érte HpeDave kollégának.
A sválló elektródát (308L-17 / Limarosta 304L) egyik kollégámtól kaptam. neki is köszönett innen is érte...
Kicseréltem az olajat, és az olajszűrő. egyuttal volt egy kis szivárgás az egyik olajhűtőhöz vezető cső tövénél, ezt is orvolsoltam. Reggel elszállt a jobbos féklámpa izzóm, és nem volt tartalékom, így vásárlás után cseréltem mind a kettőt, és a balosból kivett ment tartalékba.
Olajcsere közben feltűnt, hogy durván kormos a flexibilis csőnek a töve. Gyanús, hogy hamarosan rendesen eldobja magát...
Újra eltelt három-ezer kilóméter és ismét átcseréltem a kerekeket.
Óra állás: 330353km